Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:30
Matched: dpi
quote:
Plainside schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:36:
YES heb m'n nieuwe muis G500s speelt godlike in CS:GO nu naar een paar tweaks sens down naar 3.7 dpi 850.
Nog wel weer ff wennen aan de rare texture aan de duim kant
Jeetje dat is alsnog hoog ik zou 850dpi behouden aangezien gewenning bureaublad maar ingame mag wel terug naar 2 dan alsnog is het hoog :p

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18:20

Plainside

I browse when I'm at work

quote:
xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:39:
[...]

Jeetje dat is alsnog hoog ik zou 850dpi behouden aangezien gewenning bureaublad maar ingame mag wel terug naar 2 dan alsnog is het hoog :p
personal preffrence

• Timmo70
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10-10 11:22
450 dpi / 1.3 in-game sens / QCK+ Heavy / Steelseries Sensei hieroooo

Maar ik mis m'n oude intelli 3.0 wel, daarmee was m'n aim nog ietsie beter. Maar idd zoals hier al veel gezegd, aim is echt niet het belangrijkste. Vooral voeling met de situatie en hoe je die zal aanpakken.

DESKTOP PC: Intel Core i5 6600k - 16GB DDR4 2666 - GTX1070 G1

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:42

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
quote:
Plainside schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:45:
Hehe dat was nog wel een leuk potje.
en m'n sens is inmiddels down naar 2.5 o.o
ga nog een grotere mouse pad kopen maar dat meot misschien even wachten tot ik weer wat geld heb >.>
Ik zit met m'n nieuwe muis op 1000 DPI en sense 0.8 8)7 Ik hoor echt niemand die dat heeft.

Website | Discord | Whatsapp Groep

• eXec
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12:14
quote:
Minaaj schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:59:
[...]

Nee dat is dus echt false information, ook dat muis verhaaltje heeft vast een hltv.org user bedacht.
Er zullen vast wel cheaters nog hier en daar tussen zitten, maar geen enkele fnatic speler cheat, virtus pro geloof ik ook eigenlijk niet.

De fransen vertrouw ik zelf het minste, modified CPU in muis? wat zou dat voor baat hebben, als er software veranderd zou zijn op de CSGO engine ja dan kan er maybe wel een aimbot muis zijn, maar dit is echt een fabeltje,

Of ze krijgen de cheat binnen via de workshop zoals die "smn" deed geloven, maar ik denk eigenlijk dat als ze op lan cheaten dat ze dan gewoon via een usb stick connectie maken met een remote-cheat, die installeert ook niks op de computer en laat niks achter qua files. |:(
Nja, valse informatie zou ik het niet noemen... Heb deze namen wel vaker voorbij horen komen. Voor wat betret JW... Die ligt aardig voor de hand gezien zijn historie. "Once a cheater, always a cheater", dus wie weet wat er nog gaat komen. JW heeft in het verleden gecheat en is gepakt...

Wat betret een modified CPU in de muis is een roddel, maar theoretisch gezien zeker niet onmogelijk aangezien een muis data opslaat in zijn geheugen (Settings zoals DPI etc). Onmogelijk is het dus zeer zeker niet.

Voor wat betreft de Steamcloud... Dat is weer iets waarvan ik denk dat het bullshit is. Welke idioot gaat zijn cheats op Valve servers dumpen waardoor zij theoretisch gezien je cheat alsnog kunnen detecteren. Dan blijft de USB manier (Waar dus ook de muis mee werkt!) de meest logische optie.

Configs halen ze, neem ik aan, gewoon van de Steamcloud nu of van hun mail. Neem aan dat ze niet zomaar zijn toegestaan om een USB stick te gebruiken namelijk...

Daarnaast, waarom zouden de Fransen het minst te vertrouwen zijn? Polen, Duitsers, Russen etc zijn net zo erg IMO. Land van herkomst zegt overigens niks. Het gaat om het geld wat ze ermee verdienen. (Die stickers leveren alleen al 4 maandsalarissen op per toernooi, en dan is het slechts het bedrag wat CPH Wolves kreeg. Moet je nagaan hoe het zit met teams als Titan en Fnatic.).

eXec wijzigde deze reactie 20-11-2014 21:10 (8%)

eXec op Steam

• matrix14
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 01-10 16:22
quote:
wambamNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:40:
[...]

Enige wapen waar ik redelijke kd mee neer kan zetten is een Deagle :s.

Op naar youtube dan maar en deathmatch spammen.

Qua gear zit ik wel goed denk, Roccat ryos mk pro toetsenbord + razer naga 2014 (mmo versie) en een extra grote muismat.
Maar maakt de gear echt zoveel uit of is het verwaarloosbaar.

CS GO is wel een heel andere wereld dan CoD, het is veel vermakelijker naar mijn mening.
Als je niet competief speelt maakt je gear echt niet uit. Maar wil je beter worden dan gaat je mouse wel uitmaken hoe smooth die is en hoe snel die reageert en hoe accuraat die beweegt. Met goedekope muis heb je kans op uitschieters en dergelijke dingen. En gamemuizen kan je beter afstellen met dpi etc..

Ik heb heel lang Cod 2 gespeelt en die feeling heb ik ook met counterstrike. De nieuwere cods spreken mij niet aan.

Je kan me altijd toevoegen als je soms wat info wilt hebben. Maar we hebben hier ook een pro op de forum genaamd Xeome.

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:21
quote:
matrix14 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:54:
[...]

Als je niet competief speelt maakt je gear echt niet uit. Maar wil je beter worden dan gaat je mouse wel uitmaken hoe smooth die is en hoe snel die reageert en hoe accuraat die beweegt. Met goedekope muis heb je kans op uitschieters en dergelijke dingen. En gamemuizen kan je beter afstellen met dpi etc..

Ik heb heel lang Cod 2 gespeelt en die feeling heb ik ook met counterstrike. De nieuwere cods spreken mij niet aan.

Je kan me altijd toevoegen als je soms wat info wilt hebben. Maar we hebben hier ook een pro op de forum genaamd Xeome.
Zou altijd fijn zijn om samen met mensen te kunnen gaan spelen zodat ik meer tips en dergelijke zou kunnen krijgen.
Mij lijkt het wel leuk om competetive te gaan spelen met een team, al zal het een lange tijd duren voor ik daar ook maar een beetje geschikt voor ben.
Naja vannavond dan maar gaan oefenen en dit keer iets anders dan de Deagle gebruiken.
Wat is je IGN dan als ik vragen mag, want zonder dat word adden moeilijk ;)

Steam: Ryada.

• Ryada
is 500fps goed genoeg met alles op max?
en thanks voor de video's zal ze na het eten bekijken :)
Maar mn eerste loss met competetive is binnen maar hij zegt wel dat ik 44% loss rate heb, ik bedoel hoe dan?
Sensetivity heb ik nu op 1600dpi en 1.5 in csgo ik zal proberen om hem nog lager te zetten.

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:55:
is 500fps goed genoeg met alles op max?
en thanks voor de video's zal ze na het eten bekijken :)
Maar mn eerste loss met competetive is binnen maar hij zegt wel dat ik 44% loss rate heb, ik bedoel hoe dan?
Sensetivity heb ik nu op 1600dpi en 1.5 in csgo ik zal proberen om hem nog lager te zetten.
500fps zal wel genoeg zijn, maar wordt wel krap :+
Zelf speel ik ook op zo'n sens door mijn kleine muismat, maar veel in dit forum spelen nog vele malen lager.

Nog een tip:
Op deze plaatjes zie je de calls (of hoe dat ook heet) van veel maps, wat ook heel belangrijk is om te kennen. Toen je zei dat je de helft van de termen niet kent zal dat waarschijnlijk betrekking hebben op deze namen van de locaties.
http://www.zealotgaming.com/forum/showthread.php?t=11168

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Ryada
Ik heb hem nu op 1000DPI en nog steeds 1.5 in csgo en dat speelt een stuk fijner qua hoevaak ik raak schiet :+

Thanks for the tips ik zal er vanavond op gaan studeren.
Hopelijk is het niet erg dat ik de CSGO got teamnaam heb aangenomen?

Gebruiken jullie eigenlijk ook deze settings:
viewmodel_offset_x 2
viewmodel_offset_y -2
viewmodel_offset_z -2
Of zijn die verwaarloosbaar?

Ryada wijzigde deze reactie 02-12-2014 17:47 (23%)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:42
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:05:
Ik heb hem nu op 1000DPI en nog steeds 1.5 in csgo en dat speelt een stuk fijner qua hoevaak ik raak schiet :+

Thanks for the tips ik zal er vanavond op gaan studeren.
Hopelijk is het niet erg dat ik de CSGO got teamnaam heb aangenomen?

Gebruiken jullie eigenlijk ook deze settings:
viewmodel_offset_x 2
viewmodel_offset_y -2
viewmodel_offset_z -2
Of zijn die verwaarloosbaar?
Neem de map niet te letterlijk, er zijn aardig wat namen voor locaties die totaal niet gebruikelijk zijn. :)

De viewmodel, nee, niet echt. Er zijn aardig wat relatief makkelijke referentiepunten om granaten te gooien die makkelijker te leren zijn met het classic viewmodel.

• matrix14
@ de nieuwe spelers, zal toch gelijk gaan wennen aan op lage dpi te gaan spelen en je sens tussen 1 en 2 hebben staan. Dit wordt aangeraden.

@ hamburgerhenk Kon mij herinneren dat het meer lag aan je win lose rate. Volgens mij was het bij legendary eagle master 4-5 winnen zonder lose was je supreme. Misschien dat het bij elke rank zo is

• SAWYER
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-09 20:23
quote:
merryb schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:29:
[...]

Ja laatste paar dagen veel casual deathmatch gespeeld en nieuwe settings uitproberen, ik zie alleen het voordeel van lagere resolutie nog niet?
Naar mijn mening helpen "gimmicks" zoals resolutie etc maar voor een heel klein deel.

Movement aim
Headshot aim
Pre aim
Spray patterns

Daarmee zul je de meeste voortgang mee boeken.

Ik speel zelf op 1920x1440 (4:3) (1440p monitor, gwn 60Hz)
400dpi
2.14 ingame sens

En ook ik merk nog steeds dat bovengenoemde punten het meest helpen.

• Ryada
quote:
markdm schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:27:
[...]

Ging ook wel best goed, alleen vooral in de eerste map was ik echt waardeloos bezig, de tegenstanders hadden echt veel geluk, en bij de tweede had ik ook mijn faal momenten. Wel goed dat je bijna de hele tijd top fragger was! Maar ik heb nog twee tips:
ten eerste je crosshair hoger plaatsen, je aimt nog best laag en zo krijg je moeilijker de belangrijke headshots.
En ten tweede zei je dat je 3 schermen had (kon ook iemand anders zijn) maar dan moet je echt op een van de drie een kaart met de locatienamen hebben staan zodat je weet waar we het over hebben en je ze kan leren wanneer je dood bent.
Die crosshair vergeet ik elke keer. Bedankt dat je dat me verteld vergeet steeds de hoogte van het hoofd xd.

Klopt ik heb 3 schermen, dust2 ken ik ongeveer bijna alle namen al maar de rest is rampzalig. Volgende keer zal ik een map met locaties openzetten inderdaad.

Maar jij was ook wel lekker bezig hoor. Je bent een stuk consistenter dan mij :+

Ik speel op deze gear.
reso desktop 6040x1080 60hz :+
Reso game 1920x1080 60hz in windowed mode.
500dpi dacht ik nu te hebben of amders 800.
1.5 ingame sensetivity met alle toeters en bellen qua muis settings uit.

Ik zit er aan te denken om op 3x 1440p met 144hz over te stappen alleen weet ik niet zo zeer of dat fijner is of niet.

Ryada wijzigde deze reactie 09-12-2014 23:42 (12%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:12
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:38:
[...]

Die crosshair vergeet ik elke keer. Bedankt dat je dat me verteld vergeet steeds de hoogte van het hoofd xd.

Klopt ik heb 3 schermen, dust2 ken ik ongeveer bijna alle namen al maar de rest is rampzalig. Volgende keer zal ik een map met locaties openzetten inderdaad.

Maar jij was ook wel lekker bezig hoor. Je bent een stuk consistenter dan mij :+

Ik speel op deze gear.
reso desktop 6040x1080 60hz :+
Reso game 1920x1080 60hz in windowed mode.
500dpi dacht ik nu te hebben of amders 800.
1.5 ingame sensetivity met alle toeters en bellen qua muis settings uit.

Ik zit er aan te denken om op 3x 1440p met 144hz over te stappen alleen weet ik niet zo zeer of dat fijner is of niet.
Belangrijk is iig dat je in Windows 'precisie van muisaanwijzer verbeteren' (aka muisacceleratie) hebt uitgeschakeld, ook ingame moet dat uit staan.

Verder is CS gewoon een kwestie van heel veel spelen, uren, maanden en jaren tellen weg alsof het niks is als het gaat om je 'skill' te verbeteren, het duurt verschrikkelijk lang ( speel zelf zo'n 8-9 jaar nu )

Als je snel calls wilt leren moet je gewoon spelen met mensen die callen en alles weten, dan heb je dat zo bijgetrokken. Verder hebben 9 van de 10 mappen wel een lang, kort, mid etc, erg moeilijk is het dus niet :)

Ben zelf global/supreme en speel met:
1280x720 4:3 stretched @ benq xl2420t 144hz
400dpi kinzu v2 sens 3.5
alle settings op low/off geen AA/AF

Die lage resoluties en instellingen zijn een kwaaltje van 1.6ers die allemaal op 640x480/800x640 speelden. (waaronder ik)

• Ryada
quote:
Scrtz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:49:
[...]

Belangrijk is iig dat je in Windows 'precisie van muisaanwijzer verbeteren' (aka muisacceleratie) hebt uitgeschakeld, ook ingame moet dat uit staan.

Verder is CS gewoon een kwestie van heel veel spelen, uren, maanden en jaren tellen weg alsof het niks is als het gaat om je 'skill' te verbeteren, het duurt verschrikkelijk lang ( speel zelf zo'n 8-9 jaar nu )

Als je snel calls wilt leren moet je gewoon spelen met mensen die callen en alles weten, dan heb je dat zo bijgetrokken. Verder hebben 9 van de 10 mappen wel een lang, kort, mid etc, erg moeilijk is het dus niet :)

Ben zelf global/supreme en speel met:
1280x720 4:3 stretched @ benq xl2420t 144hz
400dpi kinzu v2 sens 3.5
alle settings op low/off geen AA/AF

Die lage resoluties en instellingen zijn een kwaaltje van 1.6ers die allemaal op 640x480/800x640 speelden. (waaronder ik)
Tijd vind ik geen probleem het is een prima en leuk spel behalve als je team je aan het afzeiken is wat tot nog toe in alle soloq matches is voorgekomen.

De calls leer ik vooral door de toernooien met casting te bekijken zoals dreamhack. Daardoor heb ik dust2 cals geleerd.

Ik heb overal mouse accel uitstaan (ook in mn muis driver.) Ik ga aankomende maand een nieuw bureau kopen denk zodat ik plek heb voor een grotere muismat (speelt fijner heb nu zo weinig ruimte)

Settings staan bij mij ook zo laag mogelijk maar het gaat mij meer om de refresh rate want 144hz lijkt mij veel fijner dan 60 spelen.

• A.W.E.S.O.M.-0
quote:
Berktoppie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:30:
Ik heb een nieuwe muis gekocht speciaal voor Counterstrike, namelijk de Steelseries Rival alleen heb ik een probleempje.
Op mijn oude steelpad muismat (zon stale plaat) werkte de muis niet goed. Hij ging automatisch bewegen terwijl ik de muis niet eens vast hield. Op een stoffen muis mat geprobeerd en daar geen problemen mee (maar ik haat dat stof, kan er niet tegen, krijg al rilling over mn lichaam bij het idee van het aanraken van dat stof) Ik ben raar I know.

Nu wil ik een nieuwe muismat kopen, het liefste een steelpad maar ik vind ze nogal prijzig. En ik ben bang dat ik dan het zelfde probleem heb als met mijn huidige steelpad (die ik 10 jaar geleden op campzone ooit gekocht heb) of zijn de nieuwere steelpads anders als die van +- 10 jaar geleden ?

Iemand die dit probleem kent met de Rival? Muis reageert niet goed, beweegt uit zn eigen etc op sommige ondergronden?

Iemand hier een idee over?
Niet elke sensor is geschikt voor elke ondergrond, maar op welke DPI heb je hem staan? Gebeurt het bij een DPI van 400 of 800 ook? Bij sommige muizen gebeurt het bij heel hoge DPI's richting de 6000 maar niet bij lagere.

• Berktoppie
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12-09 16:40
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:54:
[...]

Niet elke sensor is geschikt voor elke ondergrond, maar op welke DPI heb je hem staan? Gebeurt het bij een DPI van 400 of 800 ook? Bij sommige muizen gebeurt het bij heel hoge DPI's richting de 6000 maar niet bij lagere.
Ik speel met DPI van 400, en buiten de game om in windows gebruik ik 800 DPI
Dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

En ook al is mijn muismat 10 jaar oud, hij is wel van steelseries, lijkt me dat een steelseries muis zou werken op een steelseries mat ;)

www.webshopmasters.nl

• A.W.E.S.O.M.-0
quote:
Berktoppie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:29:
[...]
Ik speel met DPI van 400, en buiten de game om in windows gebruik ik 800 DPI
Dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

En ook al is mijn muismat 10 jaar oud, hij is wel van steelseries, lijkt me dat een steelseries muis zou werken op een steelseries mat ;)
Dan is het de sensor, je zou eventueel nog een nieuwe mat kunnen proberen, maar dan gok ik dat die sensor niet geschikt is voor metalen oppervlakten.
quote:
Lawwie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:36:
[...]
Kijk eens naar dit tooltje dan: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Als je je windows firewall aanzet dan hoef je dit programma maar 1 keer te draaien en die voegt dan firewall regels toe. Op deze manier heb ik altijd als ik speel de beste server voor mijzelf (meestal 15 ping) en is het aantal polen/russen iets minder geworden.

Ik kies overigens EU west als gewenste servers om op te spelen, soms duurt het queuen iets langer maar daar valt mee te leven als je altijd 15 ping hebt en het aantal russen/polen minder wordt.
Listig! Dat ga ik eens even proberen vanavond. :)

• matrix14
@ wambam

Wat markdm net zegt niet de confrontatie gaan opzoeken. Ga op sound spelen en laat je hersenen keer het werk doen ipv je aim ;p het is wat saaier soms maarja. Ik ben ook nog lang niet op mn niveau kwam ik eergisteren achter.

Ik zit toch weer te twijfelen mn resolutie weer terug te zetten want kan gewoon niet aan mn muis wennen met lage resolutie. Iemand nog tips voor muis settings met 1280 resolutie? Ik heb mn dpi 400 en al lage sens maar hij blijft soms te snel accelereren. Had eerst altijd heel smooth. Heb g500 muis met zwaarste gewichten erin

• Ryada
quote:
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:51:
@ wambam

Wat markdm net zegt niet de confrontatie gaan opzoeken. Ga op sound spelen en laat je hersenen keer het werk doen ipv je aim ;p het is wat saaier soms maarja. Ik ben ook nog lang niet op mn niveau kwam ik eergisteren achter.

Ik zit toch weer te twijfelen mn resolutie weer terug te zetten want kan gewoon niet aan mn muis wennen met lage resolutie. Iemand nog tips voor muis settings met 1280 resolutie? Ik heb mn dpi 400 en al lage sens maar hij blijft soms te snel accelereren. Had eerst altijd heel smooth. Heb g500 muis met zwaarste gewichten erin
zal ik dat eens gaan doen.

weet je zeker dat je in windows acceleration in je mouse driver acceleration en in de game acceleration uit heb staan en dat je raw input aan hebt staan?

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:30
quote:
matrix14 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:51:
@ wambam

Alex, mouse accel wel uit? tevens de muisaccel goed uit Windows gehaald met Mark C Mousefix?
http://donewmouseaccel.bl...use-acceleration-fix.html

Mouse acceleration uit windows en uit CSGO halen helpt al enorm maar vaak blijft er nog een beetje achter ik merk dat altijd direct daarom moet je dan de MarkC Fix uitvoeren dan is serieus alle mouse accel weg.
Hardware mouse acceleration bestaat ook nogeens maarja ik ga niet te diep.

• Ryada
quote:
Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
[...]

Wat ik laatst heb gedaan is mijn sensitiviteit een stuk lager gezet. Hoge sensitiviteit heeft toch geen nut. Als iemand van achter komt of van je zijkant is het vaak toch te laat om om te keren. Als je goed oplet waar iedereen loopt en goed luistert hoef je vaak weinig snel een kant op te mikken. Lager sensitiviteit heeft bij mij wel geholpen. Verder speel ik veel public om aim te oefenen.

Laatste tijd speel ik eigenlijk alleen maar public. Ben het zat om met random gasten een frustrerend potje mm te spelen.
Ik speel nu op 1000DPI en 1.5 sensetivity ingame wat al veel lager is dan ik normaal heb maar mn muismat is te klein om een lagere dpi te hebben.

• Plainside

Plainside

quote:
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:23:
[...]

Ik speel nu op 1000DPI en 1.5 sensetivity ingame wat al veel lager is dan ik normaal heb maar mn muismat is te klein om een lagere dpi te hebben.
Mijn muispad is ook klein heb nog steeds 800 dpi en 1.- sens

• reletivity
  • Laatst online: 06-10 20:42
Ik speel op 800 dpi en 2 sensitivity, logitech g400s.

• ProfaNe
  • Niet online
quote:
wambamNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:23:
[...]

Ahh oke ik zit op 400DPI 2.5 sens. Ik zat altijd op 800 dpi en 3.5. Heb geen muismat haha ruimte zat :9

Verder is aim gewoon oefenen. En gebruik je een headset? Goed luisteren = weten waar ze zitten = een groot voordeel ;)

• matrix14
400dpi is wel het beste op lange termijn. zit tussen 1-2 sens
quote:
Deadterrorist22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:27:
[...]

Ahh oke ik zit op 400DPI 2.5 sens. Ik zat altijd op 800 dpi en 3.5. Heb geen muismat haha ruimte zat :9

Verder is aim gewoon oefenen. En gebruik je een headset? Goed luisteren = weten waar ze zitten = een groot voordeel ;)
Ik heb mezelf echt vooruit gepushed door gewoon met pistol op deathmatch servers te spelen, proberen medium/longrange headshots te maken, en toen dat redelijk ging overstappen naar AK etc. En ik hield vol dat mijn kills niet telde tenzij het headshots waren. Helpt echt werelddelen!

Ik raad trouwens af om tegen PC/aimmaps te doen, echte spelers (incl lag!) zijn altijd veel onvoorspelbaarder!

merryb wijzigde deze reactie 18-12-2014 10:29 (8%)

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

• Ryada
Ja ik gebruik de gamescom 780 als ik het goed heb.
mijn polling rate is 1000hz ben van plan om met 400DPI te gaan trainen maar dat is nog best lastig.

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:42

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
Ik heb een Logitech g100s van 30 euro met 1000 dpi en 0.8 sens.

Wat ik merk als ik echt een off-day heb, dat het pas na een potje of 2-3 goed begint te gaan.

Ben afgelopen dagen gederanked van DMG naar MGE. Erg zonde maar het kom voor 80% van de tijd door m'n team mates. En ben niet goed genoeg om een DMG game te Carry-en.

Website | Discord | Whatsapp Groep

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:07
even een vraagje heren en dames(?) ik gebruik een logitech g400s en ik speel op 1800dpi met een sense van 0.38 waarom gebruikt iederen 400dpi? wat is het verschil precies want ik vind dit opzich wel super chill spelen

• Silence
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-10 07:33

Silence

Godlike

quote:
Ambition88 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:51:
even een vraagje heren en dames(?) ik gebruik een logitech g400s en ik speel op 1800dpi met een sense van 0.38 waarom gebruikt iederen 400dpi? wat is het verschil precies want ik vind dit opzich wel super chill spelen
Gewoon gebruiken wat je zelf lekker vind, ik speel zelf met 500dpi en 1.65 sens.

BDekker.nl Teamspeak & Gaming Community - Inventaris - Steam

• Harvem
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11-08 17:22
quote:
De pro's komen van 1.6 -> toen was er alleen maar 400 DPI -> pro's spelen daarom nog nog steeds met 400 DPI (you know, don't fix it if it ain't broken) -> iedereen aapt de instellingen van de pro's na.

:+

Ik speel lekker op een hoge DPI trouwens, 1800 dacht ik :p

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-10 14:32

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
Het idee erachter is dat je muis vaak gemaakt is voor een bepaalde DPI maar deze met een truucje hardwarematig/softwarematig weer een hogere DPI kan hebben. De theorie is dus als je je muis op de dpi zet waarvoor die gemaakt is (bv 400 dpi) hij het beste reageert en mocht je dit willen compenseren dat kan jij natuurlijk je sens ingame ook weer veel hoger zetten.

HOI.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:07
hmm okay dus waar het eigenlijk op neer komt dat het dus eigenlijk geen zak uitmaakt welke dpi je gebruikt behalve dat je dan je sensitivity moet aanpassen hoger/lager?

• markdm
  • Nu online
Ik heb een vraagje, ik experimenteer nu nog met mijn sensitivity en gebruik nu, voorlopig, een ingame sens van 1,57 en een dpi van 600. Alleen voor windows zelf gebruik ik graag een veel hogere sens van 1700. Dit betekend dat elke keer wanneer ik een match begin ik de sens van mijn muis moet verlagen. Dit gaat wel eenvoudig door de knoppen die daarvoor op mijn muis zitten maar het voelt toch omslachtig aan. Is er een manier om dit automatisch te laten gebeuren, dus dat je sens voor je cursor veel hoger is dan je sens voor je crosshair?
quote:
Dutchredgaming schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:00:
OMG ik had een dubble kill met me knife :D

[video]
Lol, lekker snel $3000 erbij :+ . Welke rank is dit?

markdm wijzigde deze reactie 28-12-2014 14:23 (20%)

• Ryada
gister weer 2 potjes gespeeld nadat ik maandag alles verloor en naar silver elite ben gedemote.
queue ik met nijn en sooj: was een redelijk simpele match, helaas was het mijn eerste game op 400DPI dus was ik wat clunky, ging beter naarmate er meer tijd verstreek.
toch nog aardig met gold nova 3/4 mee kunnen komen ^.^ aardig tevreden met het resultaat.

daarna gequeued met dery en power2all:
ging ook wel lekker en hebben een ez win binnengesleept. enige nadeel was dat ik veel minder on point was dan ik normaal ben. heel veel ez headshots die ik makkelijk zou moeten raken gingen mis.

was gezellig beide matches bedankt aan degene die met mij gequeued hebben.

even een vraag aan iedereen hier.
welke DPI + ingamesens gebruijken jullie?
en welke graphical settings gebruiken jullie?

• Plainside

Plainside

quote:
wambamNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:23:
even een vraag aan iedereen hier.
welke DPI + ingamesens gebruijken jullie?
en welke graphical settings gebruiken jullie?
800 DPI 1 ingame ofzo... tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
grafische settings.... geen flauw benul xD

• Ryada
quote:
Plainside schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:36:
[...]

800 DPI 1 ingame ofzo... tijdje geleden dat ik heb gespeeld.
grafische settings.... geen flauw benul xD
ik speel nu op 400/1.5 ongeveer.
en graphics staat alles op het laagst behalve AA en shadows.

• markdm
  • Nu online
600 DPI en 1,5 ingame dacht ik.
En over mijn graphics, nu speel ik lekker op mijn *** desktop dus alles op z'n laagst en met een 4/3 verhouding van 800x600 pixels :P
Nog steeds een inconsistente 30 frames per seconde, die toevallig altijd naar 20 zakt als ik een tegenstander zie. :+

• reletivity
  • Laatst online: 06-10 20:42
800 dpi 1 sens
1920x1080 max graphics 200 capped fps

• Ryada
aardig verschil in dpi en graphics tussen de verschillemde personen.
mijn muscle memory is wel zwaar off op het moment omdat ik nog 800/1.5 gewend ben.

2560x1080 res,
5 windows sens,
800 dpi,
2.1 ingame
Alles op low, want het is toch al geen mooi spel.

edit: Overigens dacht ik dat ik bij RPG's etc het meeste effect van ultra-wide zou hebben... Nee, CSGO. Ik zie zoveel meer :D

merryb wijzigde deze reactie 21-01-2015 09:03 (38%)

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:42

Damien

Fortis Fortuna Adiuvat

quote:
wambamNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:48:
aardig verschil in dpi en graphics tussen de verschillemde personen.
mijn muscle memory is wel zwaar off op het moment omdat ik nog 800/1.5 gewend ben.
Ga je aub niet doodstaren op settings ;). Ik weet nog vanuit het "oude" CS dat men zelfs configs en weet ik veel wat overnam van pro-spelers om zo maar de hoop te hebben net zo goed te kunnen spelen. De settings waarmee je start en je aan gewend bent geraakt zijn prima. Zolang de game maar goed aanvoelt voor jou.

Muis-settings bijv. Ik speel altijd met een vrij lage setting, terwijl een maat van mij juist met een extreem hoge setting speelt. Qua scores gaan we altijd vrij gelijk op, over het algemeen maak je daar niet het verschil in een shooter. Brightness en contrast echter wel.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Ryada
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Ga je aub niet doodstaren op settings ;). Ik weet nog vanuit het "oude" CS dat men zelfs configs en weet ik veel wat overnam van pro-spelers om zo maar de hoop te hebben net zo goed te kunnen spelen. De settings waarmee je start en je aan gewend bent geraakt zijn prima. Zolang de game maar goed aanvoelt voor jou.

Muis-settings bijv. Ik speel altijd met een vrij lage setting, terwijl een maat van mij juist met een extreem hoge setting speelt. Qua scores gaan we altijd vrij gelijk op, over het algemeen maak je daar niet het verschil in een shooter. Brightness en contrast echter wel.
Doe ik ook neit echt ;)
Wou gewoon weten wat iedereen voor settings gebruikt.
Ik vind 400DPI fijn alleen moet ik er nog aan wennen ivm mijn muscle memory ^.^

Enige wat ik gekopieerd heb is mijn Crosshair, daarvan gebruik ik die van Fifflaren.
Zit niet echt een speciale reden achter, gewoon omdat ik weinig zin had om hem zelf te configureren en omdat ik hem het beste vond spelen en imdat het gwn een fijne crosshair is.

Ryada wijzigde deze reactie 21-01-2015 13:25 (13%)

• Ryada
quote:
markdm schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Kan gebeuren, als iemand vlak voor mij joinde dan kan je er niks aan doen.

Maar zulke verkeerde clutches heb ik ook echt de hele tijd, vaak net een verkeerde timing qua flashes, schieten, omdraaien etc.
Ach niks aan te doen maarja.
Was ook weer op 400DPI aan het spelen, dat uiteindelijk maar op 600 gezet en het ging een stuk beter.
Ik raakte opeens zoveel meer :D

• ProfaNe
  • Niet online
quote:
wambamNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:11:
[...]

Ach niks aan te doen maarja.
Was ook weer op 400DPI aan het spelen, dat uiteindelijk maar op 600 gezet en het ging een stuk beter.
Ik raakte opeens zoveel meer :D
Was een prima potje :) Moest wel even inkomen, had die dag nog niet gespeeld :9 Vanavond weer?

Is er trouwens een manier om na elk potje automatisch screenshot te nemen van score?

ProfaNe wijzigde deze reactie 22-01-2015 10:28 (18%)

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-10 16:15
Heb zelf afgebouwd naar een lagere sensitivity, dit omdat ik voorheen vrijwel altijd met hoge sensitivity speelde (speelde voornamelijk Battlefield als voertuig player, vond het dus fijn als ik een 360 kon doen zonder al te veel moeite..).

Om gelijk een lage sensitivity in te voeren werkt denk ik alleen maar nadelig, omdat dit waarschijnlijk iets is dat je niet gewend bent. Ik heb het dan zelf ook langzaam afgebouwd van 3.6 op 400dpi naar 1.8, dit is dus gewoon de helft sneller dan waar ik voorheen mee speelde. Ik vind persoonlijk wel dat ik veel nauwkeuriger ben geworden, omdat het twitch-effect weg is als ik bijvoorbeeld op een adadad-ende speler aan het schieten ben, maar tegelijkertijd ben je natuurlijk wel meer aan het slepen met de muis. Iets wat ik dus echt niet gewend was, ik speelde meer met de pols dan met mijn hele arm. Gek genoeg ben ik hier vrij snel gewend aan geraakt door veel te surfen :+

TLDR: wat voor mij gewerkt heeft.
Muizen vanuit de pols > muizen met hele arm
Hoge sensitivity > lage sensitivity

Overigens zou ik niet teveel aan trekken van wisselende performance per match, het kan van zo veel dingen afhangen, Van wisselende rollen/bomsite verdeling tot bijvoorbeeld meer aanvallen op jouw bomsite dan in de vorige match, of simpelweg gewoon betere spelers/samenspel van tegenstander dan in je vorige match(es). Wat ik in dit soort situaties doe is gewoon niet teveel bij stil staan en gewoon doen wat je kunt en vooral niet ragen op jezelf of je teammates. Blijf positief, wat ik al zei het kan volgende match gewoon weer anders zijn, je kunt niet elke match topfraggen. :)

• Clush
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:26

Clush

Do as I say...

quote:
Xant0r schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:24:
Ik heb het dan zelf ook langzaam afgebouwd van 3.6 op 400dpi naar 1.8, dit is dus gewoon de helft sneller dan waar ik voorheen mee speelde.
Ik heb ook heel lang met 1.8@400 gespeeld, maar dat is wel heel erg laag. Ik heb niet de grootste muismat ter wereld (ook niet de kleinste), maar voor mij betekende deze sensitivity dat ik twee bewegingen nodig had om 180's te draaien. Weet niet precies wat het nu is, maar laat ik 2.5 zeggen. Rondkijken gaat nu veel fijner, terwijl het nog steeds precies genoeg is om flickshots te maken. De recoil die anders voelt is misschien nog wel het meest wennen.

Was er voorheen van overtuigd dat een lagere sens altijd beter is, mits je nog kan functioneren, maar daar kom ik nu een beetje op terug... snel flashbangs kunnen ontwijken is ook wat waard. Het is nu een beetje een afweging: laag genoeg zodat je wel per pixel kan corrigeren, maar ook hoog genoeg dat je snel kan draaien zonder een spier te verrekken. Extreem lage sensitivity (wat 1.8/400 wel een beetje is) blijkt toch niet de heilige graal te zijn die ik eerder dacht.

... not as I do.

• dylanvana
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03-07 12:21
<---- 3600 dpi en 0.3 sens hehe :D

Maar dat is meer omdat ik het fijn vind om met mijn pols Windows te besturen.
Ik zit weer te klooien met m'n sensitivity, ik had hem al heel lang op 800DPI/1,25 in-game maar ga nu toch proberen mijn inconsistentie qua aim aan te pakken.

Ik speel nu op 1,15 in-game.

Edit: oh ja, waarom spelen alle 'pro's' op zo'n lage resolutie? Is dit omdat ze dat nog van de oudere Counterstikes gewend zijn, of omdat alles dan groter is (volgens iemand op Reddit)?

Brogala wijzigde deze reactie 24-03-2015 10:57 (33%)

Steam: Brogala

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:42

Damien

Fortis Fortuna Adiuvat

quote:
Brogala schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:55:
Ik zit weer te klooien met m'n sensitivity, ik had hem al heel lang op 800DPI/1,25 in-game maar ga nu toch proberen mijn inconsistentie qua aim aan te pakken.

Ik speel nu op 1,15 in-game.

Edit: oh ja, waarom spelen alle 'pro's' op zo'n lage resolutie? Is dit omdat ze dat nog van de oudere Counterstikes gewend zijn, of omdat alles dan groter is (volgens iemand op Reddit)?
op 4:3 spelen met je scherm stretched maakt de characters groter. Oftewel makkelijker op te aimen. Ik speel btw op 1.1 sens met 800dpi.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-10 20:25

Rordarok

De enige echte

Gewoon 64 tick blamen, dat is een geweldig excuus. Of als je ping van 5 naar 7 gaat gewoon roepen dat je geDDoSed wordt, ook simpel zat.

Ik speel trouwens ook op 4:3 met 1280x960, het is inderdaad even wennen maar je hebt er op lange termijn wel veel plezier van (met dank aan Damien/Junia).

Overigens speel ik zelf op 1800dpi/0.6 sensitivity waar die laatste misschien nog wel lager moet. Voor iedereen die op hoge sensitivity speelt zou ik het toch zeker aanraden. Ik was zo'n noob die op 1800dpi/6sens begon en dan ga je niks (expres) raken.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• dylanvana
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03-07 12:21
Ah ok :)

Heb vandaag een nieuwe muis gekocht. Speel nu met een Steelseries Rival 1600 dpi en 0.8 sens :P

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Wie raad me aan hoe ik g502 instel, ik heb het nu zo:
- windows: 6/11
- ingame 2.9
- software logitech: 450dpi
- 1 gewichtje die achteraan zit

Ik twijfel vooral over dat gewichtje.

• Scrtz
quote:
FixUs schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:21:
Wie raad me aan hoe ik g502 instel, ik heb het nu zo:
- windows: 6/11
- ingame 2.9
- software logitech: 450dpi
- 1 gewichtje die achteraan zit

Ik twijfel vooral over dat gewichtje.
hoe lichter de muis des te beter.

450 dpi en sens 2.9 is nog vrij hoog, zou lager gaan proberen.

• 185331
  • Niet online
quote:
Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:28:
[...]

hoe lichter de muis des te beter.

450 dpi en sens 2.9 is nog vrij hoog, zou lager gaan proberen.
Mja, ik moet ook rekening houden met de grote van mijn muismat, hij is 32 cm breed. Zonder muismat gaat het niet goed.

• 185331
  • Niet online
quote:
Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Ooit gehoord van je muis oppakken?
Ja? Maar dat hoort niet lijkt mij. O-)

Mja, heb hem nu op 300dpi gezet en ingame 1.9. Lager kan echt niet.

185331 wijzigde deze reactie 29-03-2015 18:46 (15%)

• Scrtz
quote:
FixUs schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:43:
[...]

Ja? Maar dat hoort niet lijkt mij. O-)

Mja, heb hem nu op 300dpi gezet en ingame 1.9. Lager kan echt niet.
Waarom hoort dat niet? met de muis vlak voor je op de 'standaard' plek is het makkelijkste precies aimen.

Zou gewoon 400dpi aanhouden, standaard dpi en makkelijkste mocht je ooit switchen naar een andere muis.

• 185331
  • Niet online
quote:
Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:49:
[...]

Waarom hoort dat niet? met de muis vlak voor je op de 'standaard' plek is het makkelijkste precies aimen.

Zou gewoon 400dpi aanhouden, standaard dpi en makkelijkste mocht je ooit switchen naar een andere muis.
Gewoon muis gaat sneller stuk, ik heb de neiging om dan m'n muis heen snel op de muismat te gooien en dat komt af en toe niet zacht aan. Net een vliegtuig die crasht. Maar goed, ik zal doen wat je zegt.

Trouwens, default sense is 6.0 en 2.9 dat is te hoog zei je?

185331 wijzigde deze reactie 29-03-2015 19:33 (5%)

• Scrtz
quote:
FixUs schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:32:
[...]

Gewoon muis gaat sneller stuk, ik heb de neiging om dan m'n muis heen snel op de muismat te gooien en dat komt af en toe niet zacht aan. Net een vliegtuig die crasht. Maar goed, ik zal doen wat je zegt.

Trouwens, default sense is 6.0 en 2.9 dat is te hoog zei je?
Tja het ligt er beetje aan wat je gewend bent en hoe hoog/laag je sens is en ook de situatie waar je in verkeerd in wat het beste is om met je muis te doen :P

Voor CS moet je precies, stabiel en rustig kunnen aimen daarom wordt in het algemeen 400dpi icm sens 1.0-3.0 max aan te houden.

Tuurlijk zijn het maar richtlijnen, zijn er een paar professionele uitzonderingen maar de meerderheid speelt toch wel in die range.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xSanjay
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 06-05-2016
ik heb ook een benQ 144 hz, en is gewoon idd mooier/fijner.

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee. En als we dan toch bezig zijn, DPI + rest van je muis instellingen?

Zowie fk1 @ 400 DPI, Rinput on, 6/11 windows en 1,9 sens in game.

xSanjay wijzigde deze reactie 06-05-2015 15:26 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:50
quote:
xSanjay schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:25:

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee.
Heb zelf een Logitech G402 Hyperion Fury. Ook een zeer fijn ding :) qua DPI e.d. moet ik thuis even kijken. Aan het werk atm :X

Randleman wijzigde deze reactie 06-05-2015 15:27 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svdheuvel
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
quote:

Wat voor muis gebruiken jullie allemaal? Zelf sinds een maand de zowie fk1 en meer dan content mee. En als we dan toch bezig zijn, DPI + rest van je muis instellingen?

Een Logitech mx510 :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-10 20:09
quote:

monitor ben ik ook nog aan het twijfelen om zo'n benQ aan te schaffen.
muis logitech G502 dpi op 800 en ingame 1.2 Windows 6/11 en glijd over een logitech g204 matje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryada
quote:
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Welk tijdperk leef jij ... dit moet je al doen als je eind silver/ nova 1 bent...
Ik was mge en was toch echt wel eens blind hoor. Al die ... flashes ook.
zodra ik een goeie game heb krijg ik er altijd minimaal 3 op mn neus.
quote:
azziplekkus schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:09:
Thing is dat dat bij mij vaak niet volledig lukt, omdat mijn sens te laag staat om op tijd gedraait te geraken ;)
Valt mee ik gebruik 400dpi en een sens van 2.5 ingame en kan makkelijk 180s draaien. Misschien dan even een hogere sens gebuiken om te zorgen dat je flashes kan laten poppen door je om te draaien. (Gewoon een tip.)

Ryada wijzigde deze reactie 12-05-2015 17:12 (50%)

• snak3doc
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-09-2016

snak3doc

Battleblog: Snak3doc

ik speelde jaren geleden CS 1.6 en raakte het vervolgens jaren niet meer aan.
Enkele maanden geleden CSGO gekocht en nu voor het eerst tijd om het wat te spelen.
Het doet me erg veel terugdenken aan 1.6 zowel de goede als de slechte dingen. Op het eind van mijn 1.6 dagen was het vergeven van cheaters, precies iets waar CSGO ook naar toe aan het evolueren is.

Cheaters zijn er in elk spel maar waar ik het meest last mee blijk te hebben is mijn muis sensitivity.
Ik ben vooral gewoon om te spelen vanuit men pols.
Als ik speel op een sensitivity waarmee ik redelijk goed was in BF3 dan raak ik geen shot in CSGO :/

Als ik vervolgens mijn sens naar beneden haal bv 800DPI an 1.5 sens. Dan zijn mijn shots heerlijk maar mijn movement is zo vermoeiend dat mijn arm er pijn van doet na een uur of twee!

Ik ben momenteel aan het spelen met 900DPI en 1.63sens, dit gaat al wat beter zolang ik niet te ver moet ronddraaien, shots zijn niet zo goed als DPI van 800 maar bon.

Al bij al leuk om het terug wat te spelen. Het leukste aan het spel is dat je een geweldig gevoel van euforie hebt als je eens twee of drie man na elkaar kan killen, iets wat in BF perfect "normaal" is als je wat spelervaring hebt.

I7 3770K OC 4.4GHZ - P82Z77-V - 16GB 1600Mhz Kingston HyperX DDR3 - Intel 320 series 80GB SSD - GTX 780 ti - Samsung EVO 250 SSD - Corsair H80i cooling

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-10 12:00
Eens wat niew proberen, 450 dpi - 3.0 ingame :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
quote:
Redhack schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:32:
Lekker hoog, zal wel even wennen zijn. Ik heb nu 800 dpi 1,0 ingame en eigenlijk is het iets te laag, maar ik wil hem niet zomaar omhoog doen omdat ik het nu gewend bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
quote:
markdm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:34:
[...]

Lekker hoog, zal wel even wennen zijn. Ik heb nu 800 dpi 1,0 ingame en eigenlijk is het iets te laag, maar ik wil hem niet zomaar omhoog doen omdat ik het nu gewend bent.
Lekker laag eerderj, ik speel normaal veel hoger, kdenk 800 of meer dpi met 2.7 ingame :D
Ik had het voor de snelle reflexen.

Wux wijzigde deze reactie 07-07-2015 09:37 (72%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
  • Nu online
quote:
Redhack schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:36:
Lekker laag voor mij, ik speel normaal veel hoger, kdenk 800 of meer dpi :D
800 dpi en 3,0 ingame, das best wel hoog voor csgo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
quote:
markdm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:38:
[...]

800 dpi en 3,0 ingame, das best wel hoog voor csgo.
Hoh dat is al van 1.6 dat ik zo hoog speel, en ik knalde nog iedereen overhoop 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Redhack schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:32:
neem anders 1337 sens....

Ik speel 450 dpi met 1.8 sensi :)

*hahaha die naam op de screenshot, was het alweer vergeten...

hmr wijzigde deze reactie 07-07-2015 10:28 (12%)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
quote:
hmr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Ik speel 450 dpi met 1.8 sensi :)
lol dan moet ik mijn arm meters versleuren om te draaien. das te traag :|

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Redhack schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Dat schildje :)

Momenteel war ik met wat mensen voor de fun en daar zitten ofc wat Silver/AKtjes in dus voor die rank doe ik het niet.

Ook begonnen op Faceit, en dat zijn private servers -> geen rank dus.

Als ik eens deftig doorwar (nog maar 25 gespeeld ofz) zal ik rap aan die Arends zitten :p

Vroeger nog Clanbase gespeeld, zaten met clan toch top EU
Zou je toch echt adviseren een veel lagere sensitvity te nemen... Het is even wennen, maar daarna zul je zien dat je veel beter gaat schieten! 800 dpi en 3.0 is echt bizar hoog!

In 1.6 speelde ik op 1.6 sen met een intellimouse!

Welke clan zat je dan?

hmr wijzigde deze reactie 07-07-2015 10:58 (5%)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
quote:
hmr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Zou je toch echt adviseren een veel lagere sensitvity te nemen... Het is even wennen, maar daarna zul je zien dat je veel beter gaat schieten! 800 dpi en 3.0 is echt bizar hoog!

In 1.6 speelde ik op 1.6 sen met een intellimouse!

Welke clan zat je dan?
Was SSD (kspreek wel van jaren geleden, Clanbase was ook ver aan zen einde)

Ik ben die hoge sens altijd al gewoon, dus is wat wennen nu.
BTW, windwos acc uit en Raw input aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:06
quote:
Resolutie: 1920*1080 - 16:9 - 23.8 inch
Gebruik zelf momenteel Logitech G15 v1 (toetsenbord) en Logitech G5 (muis) met een Steelseries Qck muismat.

Muis: 1600 DPI - ingame: 0.4 sensitivity

Muis en toetsenbord worden deze week nog vervangen door de Razer Deathadder Chroma en Corsair K70. Ik doe ondertussen al een jaar of 8-9 (als het niet langer is) met mijn Logitech tobo en muis. Tijd voor vernieuwing. :D

Steam: Grim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huskes
  • Laatst online: 16:08
CPU: Intel Core i5 4670K overclocked @ 4,0GHz
RAM: Corsair Vengeance 4x 4GB (16GB) 1600MHz
SSD: Samsung EVO 840 SSD - 256GB
GPU: MSI Geforce GTX760
MOUSE: Steelseries Rival
KEYBOARD: Corsair Raptor K50
HEADSET: Kingston HyperX Cloud
MONITOR: 2x Dell UltraSharp U2414H
MOUSEPAD: Roccat Taito mid-size 3mm

Settings:
RESOLUTION: 1920x1080 @ 60Hz
WINDOWS SENS: 6/11
INGAME SENS: 2.0
DPI: 400dpi

Speel het spel ong. 12 jaar nu en ben er altijd nog niet op uitgekeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:55

Phyt_

PSN ID : Phyt_ Steam ID: Phyt

cpu: i5 3570
ram: 8gb
storage: SSD
gpu: MSI GTX970
mouse: Razer Deathadder 2013
keyboard: Steelseries Apex
headset: Sennheiser PC350
monitor: nog een 60hz monitor.
mousepad: Steelseries QCK+ Dota 2
stoel: Maxnomic Office comfort ( binnen 2 weken :) )

Sens: 2.5
DPI 400

Vorige week de DPI enzo aangepast, en het speelt nu een stuk beter. Dus sens kan nog wat naar beneden stapje voor stapje.
Had hiervoor alleen de sens aangepast en niet de dpi, (dat was vroeger allemaal niet nodig ;)).
Gisteravond rankup naar MGE, ik speel nu voornamelijk soloq om mijn rank omhoog te krijgen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wux
Wat filmpjes gezien van die pros met 400 dpi, die smijten hun arm van links naar rechts wtf , nog nooit zo gespeeld xD

momenteem 500 dpi 3.0

Wux wijzigde deze reactie 07-07-2015 19:35 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-10 20:09
quote:
Redhack schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:34:
Wat filmpjes gezien van die pros met 400 dpi, die smijten hun arm van links naar rechts wtf , nog nooit zo gespeeld xD

momenteem 500 dpi 3.0
Dat is wennen met spelen.
Ik speel op 800 met 1.3 sens dan heb je al een hele qck+ nodig om een rotate te maken, maar wil nog lager in sens gaan om eens te testen of het verschil maakt.

Gisteren ook een getest om geen palm movement meer te doen maar voor elke beweging arm movement, was dik wennen maar lijkt wel fijner te spelen

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
dylan_ schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:02:
[...]

Nee flauw. Jouw sens is niet hoog maar extreem hoog :P Maar goed als jij het fijn vindt spelen moet je dat gewoon doen. Ik merk wel dat ik steeds wat lager ga met mijn sens (zoals vele dat doen).
Is er niet/was er niet (Volgens mij vandaag retired) een pro die met nog hoger speelde? like 800dpi en 8 sens ofzo?

edit: professor chaos Dit dus:
quote:
When I last asked him he was on 1600dpi, 1.6 in game, and 10/11 on Windows.
Das echt absurd snel. Jezus.

merryb wijzigde deze reactie 07-07-2015 23:29 (19%)

• eXec
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12:14
Lage sens is over het algemeen beter voor het aimen. Zelf 400 DPI, 1.97 sens, 6/11 windows, accel uit, rawinput aan. Kan net geen 360 doen op mijn Goliathus muismat.

eXec op Steam

• Scale
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 18:31
Ik speelde op 600 dpi 1.2 sens, hele goede aim en fliks maar als iemand van achter of van de zijkant kwam was het afgelopen.

Ben nu weer hogere sens gaan spelen (2), is even wenen maar in ze geheel is het echt wel beter.
Als je niet heel snel 90 graden kan draaien kan je maar lastig spots checken.
quote:
Scale schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:07:
Ik speelde op 600 dpi 1.2 sens, hele goede aim en fliks maar als iemand van achter of van de zijkant kwam was het afgelopen.

Ben nu weer hogere sens gaan spelen (2), is even wenen maar in ze geheel is het echt wel beter.
Als je niet heel snel 90 graden kan draaien kan je maar lastig spots checken.
Ik stel voor om dit onderwerp te laten rusten... Niemand is het met elkaar eens en iedereen heeft zo zijn voorkeur.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Broud
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:30
quote:
RoaDHouse schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 00:49:
Ik dacht dat Pro's altijd low sens spelen.

Maar als ik Scream zie ownen zie ik dat hij nauwelijks zijn muis beweegt.

(dus er is nog hoop voor me met high sens :))
Scream heeft 2.35 @ 400 dpi, ook niet heel erg hoog dus.

iRacing Profiel

• Whis!
  • Niet online
Ik zou zo graag weer een intelli 1.1 muis willen hebben, niks geen verstelbaar dpi, gewichtjes etc. etc.
Ontelbaar veel headshots uitgedeeld met dat ding! :)

Op aliexpress staat er 1 voor $27.. denk dat ik ervoor ga.. of kent iemand nog een Nederlandse webshop die ze verkoopt?

• Wux
Gisteren nog eens gespeeld voor men missies. Stond wel onderaan met men schildje, maarja die nieuwe dpi is wel wennen :p ver is het prachtig maar van dichtbij is het draaien echt wel nog traag/moeilijk.

wat me wel opvalt is dat ranks niets meer voorstellen haha, enkele AK bovenaan, eagle onderaan. :')

• Djesse8999
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11-10 11:41

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

quote:
merryb schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:15:
[...]

Goeie tip, maar het gaat om hardware yo.
Oh dat heb ik dan gemist |:(

Gebruik hier de steelseries 6gv2 en de sensai raw, werkt lekker.

DPI/CPI heb ik op 450 en ik speel met ingame sensitivity van 2

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

quote:
Djesse8999 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:24:
[...]

Oh dat heb ik dan gemist |:(

Gebruik hier de steelseries 6gv2 en de sensai raw, werkt lekker.

DPI/CPI heb ik op 450 en ik speel met ingame sensitivity van 2
't was ook niet de bedoeling dat je ging vertellen wat je hebt. :+ Ga maar even zitten Pietertje.
quote:
eXec schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:30:
[...]

Je kan spreken van beter worden, omdat je ineens stabieler kan spelen IMO.
Opzich, maar je word niet beter in een keer. Je gaat niet opeens van silver 1 naar MGE in een dag omdat je een nieuwe muis haalt. Dat zeg ik, het maakt het makkelijker, maar je word niet opeens goed.

merryb wijzigde deze reactie 20-07-2015 01:35 (33%)

quote:
hmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
Even een serieuse vraag:

Welke resolutie en sensitivity moet ik spelen om een hogere rank te krijgen? Wat doen de pro's ?
Meestal rond 2800 DPI en 2 sens, hogere DPI moet wel beter zijn, waarom doen ze het er anders op?

Resolutie kun je het allerbeste op zo laag mogelijk spelen dan zijn de character models groter.

Alles wat ik zojuist zei is /s.

• plientje
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-10 14:05
quote:
hmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
Even een serieuse vraag:

Welke resolutie en sensitivity moet ik spelen om een hogere rank te krijgen? Wat doen de pro's ?
Een DPI van 8000 en een sens van 10, en voor de resolutie van 12K :+
Maar voor de mensen die wel benieuwd zijn kan je ze hier vinden http://www.csgoproconfig.com/

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-10 16:21
quote:
hexta schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:27:
[...]

Van het weekend geprobeerd omlaag te gaan van 6 naar 3 :') echt het gevoel alsof je half verlamd of kreupel bent :') nog even wennen dus
Ik speel op 1.3 .... met dpi van 800 dus... zal wel aan mij liggen dan xD

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

quote:
TheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:04:
[...]

Ik speel op 1.3 .... met dpi van 800 dus... zal wel aan mij liggen dan xD
Toen jij palace inging @ mirage leek het echt alsof je een hele hoge sensitivity had door je mouse movement :P

Steam: Brogala

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 02-10 15:19

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben afgelopen weekend van 3/11 windows, 1642DPI en 1.0 ingame naar 6/11 windows, 810dpi en 1.4 ingame gegaan. Het is even wennen maar speelt nu wel fijn. Het verschil is niet heel erg groot maar heb het idee dat het toch wat beter speelt.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 02-10 15:19

iLikeNoobies

With Big Boobies

Laat die jongen toch lekker z'n video's posten. Ik kijk liever naar die filmpjes dan de dpi/resolutie discussies.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Imyeff
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06-04-2016
quote:
hexta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:20:
Gister het slechtste potje ooit voor mij :')
Van sensitivity 5 (was al van 6 naar 5 gegaan) naar 3 gegaan.
Overal moeite mee, tikje kreupel gespeeld, toch nog een redelijke score maar dat waren veel meer hun fouten dan mijn skills _O-

Toch rank up. :P
Nova3, whoop tie fucking doo. :P
Het ergste is nog dat ik niet eens op sensitivity 2 kan spelen hij moet op 1.0 en mijn DPI op 450 anders kan ik het echt niet. :-(

EDIT: Congrats met je GN3 :D

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 16:47

hexta

M-Stinos

quote:
Imyeff schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:52:
[...]

Het ergste is nog dat ik niet eens op sensitivity 2 kan spelen hij moet op 1.0 en mijn DPI op 450 anders kan ik het echt niet. :-(

EDIT: Congrats met je GN3 :D
:D als ik normaal van links naar rechts mijn muismat overging maakte ik 4 rondjes. :P

En thnx. 8) :D O+

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Imyeff
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06-04-2016
quote:
hexta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:02:
[...]

:D als ik normaal van links naar rechts mijn muismat overging maakte ik 4 rondjes. :P

En thnx. 8) :D O+
Dat kan ik echt niet, ik moet echt 1.0 sensitivity hebben en 450 DPI anders ga ik veelste ver met mij crosshair. :P

• Gideon_92
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-10 13:59
quote:
Imyeff schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Dat kan ik echt niet, ik moet echt 1.0 sensitivity hebben en 450 DPI anders ga ik veelste ver met mij crosshair. :P
1.0 voelt voor mij echt net te langzaam. 1.69 met 450 DPI voelt daarentegen heerlijk.

En, hoi. Ik ben nieuw hier, en val nog in de categorie silvur noob, ben een SEM. En heb toch wel t gevoel dat als ik nog een paar potjes win ik GN word.
Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True