Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

The Stanley Parable HL2 Mod

Pagina: 1
Acties:

• ZeroPatient
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 30-07 19:21
Jongens, dit MOET ik gewoon even posten.
Er is net een briljante HL2 Mod uitgekomen !!!!!!!

The Stanley Parable

http://www.moddb.com/mods/the-stanley-parable
The Stanley Parable is an experimental narrative-driven first person game. It is an exploration of choice, freedom, storytelling and reality, all examined through the lens of what it means to play a video game.

You will make a choice that does not matter

You will follow a story that has no end

You will play a game you cannot win

...it's actually best if you don't know anything about it before you play it :D
Door die laatste regel ga ik hier verder niks posten maar als je wilt weten waarom dit een game is zoals er nog nooit één is geweest lees dan de reacties op deze reddit post -->
http://www.reddit.com/r/g...ed_my_game_its_some_sort/
After 2 years, I've finished my game! It's some sort of cross between Dear Esther, Hitchiker's Guide to the Galaxy, and Inception, and I'd love to share it with you guys!
Ik ga de mod nu meteen spelen! :) (yep, ik ben zo enthousiast over deze game dat ik een topic open voor dat ik het gespeeld heb)

In de reddit comments kun je ook lezen hoe je deze game kunt spelen als je geen HL2 hebt. Maar je moet wel steam downloaden. d:)b
Je hebt alleen maar de Source SDK Base nodig. Die zit in ELK spel met de Source engine.
Je kunt steam en de Source SDK Base gratis downloaden.

edit: Ik maak hier nog wel een leuke topic start van met een mooie layout.
Als iemand mede auteur wil zijn stuur me een PM
De reden dat ik het niet in shooters heb geplaatst is omdat het meer role playing is.

[Voor 11% gewijzigd door ZeroPatient op 04-08-2011 13:50]

• ZeroPatient
if you pause the game the audio still goes, knocking it off balance to events happening in the game
[–]Cakebread[S] 4 points 8 hours ago
I know. This is one of many things that I tried to fix without success, since ambient_generics by default cannot be paused. I stressed out over it for so long without making progress that I just resigned and accepted that some peoples' games may be slightly off.
Er zitten nog wat bugs in. De mod is op 28 juli uitgegeven.

• ZeroPatient
Ik heb de mod uitgespeeld in een uurtje (het kan ook in 30 minuten) . De humor is echt geweldig.
Er zit zelfs een beetje moraal in het verhaal. Was leuk vermaak voor een uurtje.
De maker Davey Wreden moet maar voor Valve gaan werken: Misschien wat van zijn ideeën in Portal 3 ?
Als iemand dit zo uitwerkt dat het voelt alsof je zelf toch enige controle over het verhaalt hebt (in deze korte mod voelde ik me eigenlijk het slaafje van de stem)
en er voor zorgt dat de game 15 - 20 uur duurt zonder saai te worden --> kan een hit worden.

Weer een stap dichter bij het samensmelten van games met films. :)

[Voor 3% gewijzigd door ZeroPatient op 04-08-2011 18:57]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True