Anoniem: 8504

Topicstarter

HANNspree Hannspad - deel 1

1. Inhoud
  1. Inhoud
  2. Introductie
  3. Design
  4. Specificaties
  5. Software
  6. Beschikbaarheid en prijzen
  7. Externe links
    1. algemene links
    2. reviews / hands on
    3. Development

2. Introductie
De 10.1 inch tablet draait op Android 2.2 Froyo en maakt gebruik van een Tegra 2 processor. Over het Android besturingssysteem heeft Hannspree haar eigen user interface gelegd. De HANNspree Hannspad is een budget tablet met toch wel sterke hardware in de vorm van een Tegra2 chipset en capacative scherm. De tablet is een neef van de ViewSonic G-Tab waar veel ontwikkeling plaatsvind. Gezien de sterke daling van de prijs is de verwachting dat development voor de SN10T1 een vlucht zal nemen, honeycomb draait bijvoorbeeld al, maar sommige hardware zaken zijn nog niet volledig geimplementeerd (navigatie toetsen, hardware acceleration, etc).

3. Design

4. Specificaties
  • 10.1'' Wide
  • Operating System: Android2.2
  • Processor: ARM Cortex A9 (Dual Core)
  • Chipsetn: nVidia Tegra II T20 1Ghz
  • Memory: DDRII 667Mhz, 512MB
  • 1. SD card memory has 13.09GB
  • 2. DATA memory has 2GB , (need deduction System Image map size) UI to show has 1.7 GB .
  • 1 × Micro SD/SDHC, push-push type
  • Integrated on Board, 3D acceleration and GPU flash 10 acceleration
  • BMP/GIF/JPG/PNG
  • MPEG 1 Layer 1/2, Audio MP3/WMA voice
  • WMV/MOV/MPEG 1 Video/ MPEG 4 Video/H.264 1080P
  • 1024 × 600
  • 16 ms (Typ.)
  • 262K colors ( RGB 6-bit )
  • 1 Channel LVDS
  • Digital mini HDMI ((TMDS interface)
  • HDMI up to1080p (1.3a)
  • Capacitive Touch Panel
  • Refresh RateSingle Finger @120 Hz / Dual Fingers @ 80 Hz
  • IIC bus
  • Operating: < 0.041W. Suspend: < 4 mW.
  • < 10% , at 550 nm
  • WLAN(802.11 b/g/n), Bluetooth 2.1
  • Light Sensor provided, G Sensor supported 3D, 3 Axis Accelerometer
  • Adaptor × 1 (DC Jack 12V/2A, Variable of Power Plug with wire 1.5m), Headphones × 1, Microphone × 1 (Built-in ), Mini USB × 1, HDMI Output(1.3a) × 1
  • Max. Volt setting, Speaker Output in 1.2W +/-10% X 1, 1Watts output, THD<= 8 %
  • Max. Volt Setting, Earphone Output > min.@75mV ~ max.@150mV, Load@ 32 ohms, S/N: <= -60db
  • Power On: Green
  • Battery: Charging is Red, Full Charged is Green.
  • Wire: Wire on is Green
  • Battery: Li-Polymer 3650mA/7.4V
  • Consumption (on / standby / off): On: <2.7W, Standby: <0.176W, Off: <0.035W; (System default setting
  • AC Power Range: Input AC 100-240, 50-60Hz 1.0A; Output DC12V/2A
  • 260 × 170 × 13.9 mm
  • 307 × 210 × 65 mm
  • 745 gs
  • Volume +/- and Power are Tact SW, Touch keys have HOME, BACK, MENU.
  • Mini USB (male) to PC USB (female) cable, Quick Start Guide (English / French / Geman / Italian / Spainish), Warranty card ( UK / France / Gemany / Italy / Spain)
  • HomeScreen / Browser / Contacts / Calendar / Email / Videos / Photos / Music / Clock / Grocery List / ToDo List / News / Updates / Weather / App Center / E-Book
5. Software
De HANNspree is voorzien van een eigen interface, geschreven door Tapn Tap. De interface verbergt de onderliggende telefoon gebaseerde froyo laag en presenteert een redelijke tablet interface. Erg groot nadeel aan deze interface is de traagheid van de software.

Beschikbaarheid en prijzen
De tablet is al enige tijd leverbaar maar is sinds kort drastisch in prijs verlaagd. Op dit moment ligt de laagste prijs rond de 170 euro. Wat de actuele prijzen zijn, kan worden gevonden in de pricewatch.

6. Externe links
a. Algemene links
Officiële SN10T1 website
b. reviews / hands on
Computer Active Review(tje)
Pocket-Lint
User review (video):
Review Met video's SlahGear
Hands-On DDAY
c. Development
Slatedroid
Duits Forum
Modaco
Custom ROM's
Onderstaande ROM's zijn allemaal bruikbaar op deze tablet. Ondertussen zijn ook de Honeycomb ROM's goed bruikbaar, voor zover bekend is alleen hardware acceleration nog niet volledig ondersteund. Dit is vooral merkbaar bij video playback 3D games werken overigens prima.

Android 2.2/2.3 Froyo:
CyanogenMod 7.1
HannsTitan V0.3
TnT Lite (Hiervan heeft de ontwikkelaar volgens mij aangegeven de ontwikkeling te stoppen ivm HannsTitan)

Android 3.0 HoneyComb
GTabComb 3.3
Flashback 7.2
AdamComb 0.3

Om optimaal van de Honeycomb rom's te kunnen genieten, is de volgende kernel nodig: ab_kernel3.zip

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-08-2011 14:53]

Topicstarter
Wilde ff weten of je met een GPU accelerated launcher ook veel verschil ziet.. Dus SPB Mobile Shell 3d geinstalleerd om dit te testen.. En ik moet zeggen.. Wow! Met deze shell vliegt hij erover.. Alleen een beetje jammer van de grote fonts, maar het geeft wel weer wat een potentie dit ding heeft!

Oh en ik zou direct danwel TNTLite erover flashen.. Maar minimaal zeam launcher installeren als andere home launcher.

Installeren TNT Lite ROM is erg eenvoudig..

1. Download deze file en zet hem als \"update.zip\" op de interne SD-Card

2. Download ook deze file en zet hem als een andere "naam.zip" op de interne SD-Card

3. Flash de update.zip vanuit het standaard recovery menu. Houdt de "on/of" toets en de "volume +" toets ingedrukt totdat je in recovery boot.

4. Reboot de tablet en ga weer naar (het nieuwe) recovery menu. Kies vervolgens voor "install zip from sdcard" en selecteer met de home toets. In het volgende menu kies "choose zip from sdcard" en selecteer de 2e zipfile met de home toets.

Klaar!! Bovenstaande op eigen risico, maar het stelt geen fluit voor...

[Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 03-08-2011 16:18]

Topicstarter
Anoniem: 405938 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:30:
Ik heb gisteravond er ook 2 besteld... Ik hoop op 1653 nu ik dit allemaal heb gelezen. Als ik 2 verschillende tablets (met verschillende serienummers) heb kan ik eventueel de verschillen ervan posten. Waarschijnlijk komen ze morgen binnen :). Misschien is het een ideetje, maar er zou ook een Hannspree Hannspad SN10T3 uitkomen in Q3 met honeycomb. Misschien is die makkelijker te porten naar de T1 net alle juiste drivers ed. (met werkende hardwareknoppen ed.)
Eigenlijk zou Hannspree de kernel voor de SN10T1 moeten vrijgeven zodat de drivers e.d. makkelijker te porten vallen.. Development zou dan een stuk sneller verlopen..

@@@ Patrickker: Qua VNC.. Ik heb de server getest, maar ik zie enkel een zwart scherm. De muis werkt wel, maar je kan dus niet zien waar je cursor zich bevind..

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 04-08-2011 14:00]

Topicstarter
Even reageren in dit forum.. We moeten meer ontwikkeling hebben op deze tablet :)

http://forum.xda-develope...read.php?t=1196216&page=2

Topicstarter
Hebben mensen ook dat na een bepaalde tijd, de tablet trager en trager wordt? Na een reboot is hij dan vervolgens weer zo snel als een speer, maar dit proces herhaalt zich telkens..

Topicstarter
Wie oh wie... gaat er een levertijden topic openen?

Topicstarter
Iemand.... open alsjeblieft even een levertijden topic.... dit gaat nergens over zo...

Topicstarter
Anoniem: 405938 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:02:
Ik heb een werkende honeycomb rom met flash op de hannspad werkend gekregen. Flash werkt overigens alleen in apps en alleen in de opera mobile browser (het is stabiel en je kan flash videos op het internet kijken). De standaard video support is niet perfect maar met programma's als rockplayer ed. (in ieder geval met software encoding support want niet alle drivers voor hardware encoding werken nog) is dat redelijk goed op te lossen! De games draaien wel oke sinds opengl een beetje buggy is. Het is zeker de moeite waard om het even te proberen!
Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1204587
Had hem ook ff geprobeerd.. Maar zie zo niet het nut van Honeycomb om eerlijk te zijn.. Oftewel, ik vond de nadelen echt niet opwegen tegen de voordelen en andersom..

Topicstarter
Wow! Dikke aanrader die CM7.1.. Echt super snel en ook goede tweaks voor de tablet.. Heb ook het gevoel dat het scherm beter reageert.. Als dit de alpha is, ben ik benieuwd welke kant dit opgaat :9~

@@Genitalix, hoe heb jij die overclock voor elkaar gekregen?

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-08-2011 10:14]

Topicstarter
nizzuts schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:26:
mmm ik ben eigenlijk wel tevreden met de standaard rom maar cm 7 zou natuurlijk wel leuk zijn.
volgens mij werkt usb host dan wel...

alleen die eerste regel van die link bevalt me niet zo : Have no illusions, before going any further be warned that this is still very much a work in progress! Google Apps may not be working as expected.
De standaard rom is ech super traag en laggy vergeleken met deze rom.. Hij doet nu echt niet meer onder qua snelheid aan de huidige generatie (dure) tabs..

Topicstarter
mtr33 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Gapps zijn bij CM los te installeren (zie eerdere link of hier). Let wel: nog niet geoptimaliseerd.

@us1111: SetCPU (must have app voor overclocking) of in CM7 zelf (settings/cyanogen mod/performance)

Als ik het goed begrijp is deze CM versie gebaseerd op de kernel voor de a1002 en is men bezig met de a1011 kernel geschikt te maken voor de Hannspad (zou wellicht een betere match zijn op hardware niveau).
Ben even aan het pielen nu.. Wel erg goed.. Bluetooth werkt ook perfect, heb net mijn muis gekoppeld en dan wordt het toch wel erg leuk allemaal, vooral via HDMI op de tv :) Trouwens je kan ook de CPU instellen gewoon vanuit:

instellingen -> Cyanogenmod -> Prestaties -> CPU Instellingen

Overigens werkt alles (wat ik nodig heb) van Google gewoon.. Corporate Exchange mail, iMap mail... Zelfs bepalen van positie via WiFi werkt nu gewoon.. Maar volgens mij loopt de batterij wel wat sneller leeg.. Heb ik het gevoel.. Maar kan er ook aan liggen dat ik constant loop te pielen met van alles en nog wat :)

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-08-2011 12:20]

Topicstarter
J0ey schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:41:
Zo, ik heb hem ook binnen, net Adamcomb geflashed samen met ab_kernel3, werkt prima! Honeycomb is toch wel een stuk beter. Ik ga weer verder spelen. :)
Jah! Daar was ik eigenlijk nog wel even benieuwd naar.. Wat is er eigenlijk zoveel beter aan Honeycomb precies?

Topicstarter
datadevil schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Mee eens, anders voelt het als een grote telefoon..
Vind het anders nog behoorlijk tegenvallen, honeycomb. Heb vanmorgen de hele morgen Cyanogen gedraaid en nu Adamcomb, maar zie echt weinig verschillen.. Enige verschil wat ik wel zie is dat een aantal apps niet HC compatible zijn, Tegra spellen wat trager zijn en dat de tekst wel erg klein op het scherm staat.. Ik had verwacht dat je met honeycomb bijvoorbeeld resizeable widgets zou krijgen. Nu zijn de widgets nog steeds telefoon formaat.. Enige verschil is bijvoorbeeld het andere font bij het menu :) Oftewel, ik ben nog niet helemaal overtuigd..

Topicstarter
F*ck.. Volgens mij heb ik nu een probleempje.. Ik had Adamcomb0.3 en ab_kernel3 geinstalleerd.. Alles werkte goed, ook na de reboot after flash. Nu wilde ik net ff weer in recovery booten, maar kom niet verder dan het Hannspree logo.. Dat sucked big time.. Ook de recovery key werkt niet... Enkel de volume- toets geeft een zwart scherm bij het booten en Windows gaat dan zoeken naar een apx driver (die niet gevonden wordt)..

Iemand een idee?

Topicstarter
Rincewind schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:46:
[...]
Kijk anders hier even. Daar staan guides hoe je een gebrickte pad kunt unbricken...
Yup ben al bezig met de download.. Maar dat gaat niet zo heeel snel..130Mb met 75Kb/s :(

Topicstarter
Is volgens mij niet nodig.. Heb alweer de CWM aan de praat met de APX drivers uit de Stock_Restore.zip.. Maar wel erg bedankt voor het aanbod :) Is eigenlijk een appeltje eitje met de APX procedure, maar was wel ff zweten :o

Ben nu adamcomb nogmaals aan het proberen.. Stug doorzetten ;)

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-08-2011 17:35]

Topicstarter
Quincy2003 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:02:
Zo even een overzicht uit mijn hoofd: (natuurlijk vrij de editen voor de OP)

Android 2.2/2.3 Froyo:

CyanogenMod 7.1
HannsTitan V0.3
TnT Lite (Hiervan heeft de ontwikkelaar volgens mij aangegeven de ontwikkeling te stoppen ivm HannsTitan)

Android 3.0 HoneyComb

GTabComb 3.3
Flashback 7.2
AdamComb 0.3

Aanvullingen zijn welkom. Eventueel ook een linkje vermelden in de OP naar de V3-kernel die bij alle bovenstaande ROMS de G-Sensor en de knoppen activeert.
Thanks.. Done..

Topicstarter
J0ey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:07:
[...]

Volgens mij maken mensen zichzelf meer gek dan dat het echt een probleem is. Ik heb nog nooit een echte vergelijking gezien tussen de 1633 en de 1653, het lijkt mij sterk dat het echt een mega verschil is zolang je ze niet naast elkaar ziet liggen.

Bezit zelf overigens wel een 1653.
Vind het bijzonder meevallen... Heb de 1653 en een vriend de 1633, maar zie niet een heel groot verschil in schermen.. Maar het blijft natuurlijk wel tweakers hier, je wilt graag the best of the best en het onderste uit de kan bij een vergelijkbaar apparaat.. Maar voor 'normale' mensen zou het niet eens opvallen..

Topicstarter
Ik heb een paar dagen adamcomb gedraaid, maar ben weer terug op cyanogen.. Veel sneller en ik zie niet de toegevoegde waarde van Honeycomb?

Topicstarter
Anoniem: 349916 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:21:
Ik heb de tablet nu een aantal dagen in huis en heb even getest met een aantal roms;

- Hansstitan v0.4
- Flashback 8.1
- GtaComb 3.3 refresh

moet eerlijk zeggen dat hansstitan het snelst werkt, maar dat Gtacomb 3.3 me toch echt het beste bevalt.
Honeycomb werkt toch een stuk prettiger.
Wát werkt er precies prettiger bij Honeycomb?

Topicstarter
VulcanRaven schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:33:
Net mijn Cover binnengekregen. Moet zeggen past idd perfect. Heeft me ong. 20 euro gekost op Ebay.

[afbeelding]
Huh.. Is dat deze?

http://www.ebay.nl/itm/36...%3D1&_rdc=1#ht_872wt_1145

Heb ik ook.. Anders dan de camera opening aan de achterkant (heb jij die ook) past deze perfect!

Topicstarter
Ik heb er wel eens last van dat het touchscreen een beetje langzaam reageert. Bijvoorbeeld met flipperen, moet je een heel klein beetje vroeger drukken, anders ben je te laat.. Heeft iedereen dit probleem?

Topicstarter
J0ey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:52:
[...]

Omdat Honeycomb? Honeycomb is een versie van Android voor tablets, Android 2.2/2.3 niet. Het gaat dus niet om de apps, maar om de versie van Android. Kijk anders eens wat Honeycomb filmpjes op youtube (van de Motorola Xoom ofzoiets) zodat je kan zien waarover het gaat.
Tja.. Ik zie ook het voordeel van HC niet echt.. Krijg er ook nooit een duidelijk antwoord over.. Vegantab + zeamlauncher werkt perfect op het ding, zie echt niet de toegevoegde waarde van HC. Wát is er dan zo specifiek tablet aan HC, zelf ook gedraaid en kon hét niet vinden..

Topicstarter
Laurens Bossche schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

De UI is zoveel beter en je hebt er applicaties voor die specifiek voor Honeycomb zijn gemaakt en zoveel prettiger werken.

Uiteraard is het gewoon een persoonlijke voorkeur maar ik ben heel erg tevreden met Honeycomb :)
Hmmm.in had in de UI wel een beetje last van kleine fonts... ook vond ik het homescreen wat ruimte verkwistend, erg ruime marges.. Welke HC widgets raad je bijvoorbeeld aan? Heb daar ook weinig specifieks voor kunnen vinden..

@pinin: settings-cyanogenmod-tablet tweaks-statusbalk onderin

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-10-2011 19:22]

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
Ja dat is vervelend. Ik wil wel nu een tablet maar ik wil ook zeker kunnen profiteren van de voordelen van Android 4.0. Erg veel alternatieven zijn er niet rond deze prijsklassen en meer geld er tegenaan gooien ben ik ook niet van plan. Ik wil vooral een tablet waarmee ik wat simpele taken kan doen, kan werken met notities en die een beetje lang met z'n accu kan doen. Wat dat betreft is de Hannspree echt een mooi ding, enige lastige is de update naar 4.0. Misschien die eis maar laten varen?
Beetje spijkers op laag water zoeken dit.. Je doet nu net alsof 4.0 echt compleet anders werkt dan 2.x of 3.x... Ik denk dat je met een heel klein beetje hersencapaciteit het verschil tussen beide versies wel kan overbruggen.. Het zou pas kut zijn als de 2 android versies volledig incompatible zijn qua software die je vaak op beide toestellen wilt gebruiken.. Maar net zoals het eerder ging, zuller er ook qua software 4.x versies en prior versies worden uitgebracht..

Persoonlijk hoop ik dat 3.2 met Hardware Acceleration een beetje lukt, dat zie ik wel een beetje als ultiem doel voor deze tablet.. Dan heb je dus een fully working tergra2 HC tablet voor 170 euro.. 4.0 is mooi meegenomen dan.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 13:10]

Topicstarter
lasharor schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Nou, dat is niet per se het geval; kijk maar naar de ontwikkeling van een kernel voor android 3.2 op deze tablet. Blijkbaar zit er dermate veel verschil in dat het lang duurt om zoiets zonder bugs goed uit te kunnen werken.
De kernel is dan ook net het enige wat erg hardware specifiek is en juist de hardware specifieke eigenschappen abstraheert voor het OS. Vandaar dat bij het porten van kernels, kleine verschillen in hardware lastig zijn...

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 13:51]

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:13:
Natuurlijk zal 4.0 niet compleet anders zijn, echter bied het wel nieuwe functionaliteit die ik graag zou hebben in een tablet. Van mijn bijna een jaar oude telefoon weet ik dat 4.0 er zeker gaat komen, ik zou het dan zone vinden dat ik met mijn nieuwe tablet al zou blijven steken op 3.2. Bovendien zal 4.0 ook weer updates krijgen en die zou ik ook wel graag binnen willen krijgen. Als er dan een 4.0 custom rom is dan is de kans ook groter dat je die updates weer binnen krijgt.
offtipic: Welke telefoon heb je eigenlijk, dat je dat zo zeker weet??

@Hieronder, ah.. Had even niet aan een Custom Rom gedacht.. Hoop ook van ganser harte dat er een goede ROM voor de SGS2 wordt gebakken..

Qua Hannspad.. Ik weet niet welke kernel er compatible is met 4.0, als het de .36 kernel is kan er voor zover ik weet, samen met de source code van ICS relatief makkelijk een AOSP worden gebakken (en dus ook een CM).

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 19-10-2011 14:34]

Topicstarter
harley schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:55:
volgens mij om alle overbodige telefooncrap eruit te halen die je op een tablet niet nodighebt.
Honeycomb heeft toch geen telefooncrap?

Topicstarter
Laurens Bossche schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Jawel, voor tablets met 3G ondersteuning.

Waar wij toch niet toebehoren dus dat kan er voor ons net zo goed uit.
3g != Phone functionaliteit.. Dus nog steeds snap ik het "phonecrap" issue niet.. Ik heb ook 3g op mijn laptop, maar da's puur data..

Topicstarter
Hmmm... Probleempje.. Heb net de laatste CM7.2 geflashed en heb (per ongeluk) gekozen voor "reboot recovery" in het CWM menu (v2.5.1.1-bekit-0.8).. Nu zit ie in een recovery loop en kan ik niet meer normaal booten.. Iemand een clue?

Hmmm... Nevermind.. Sorry.. Vond de volgende howto...

The Manual Method

0. Find your CWM Update.zip by Alpha232 or redownload it

1. Copy and rename the /recovery/stock-4789-recovery.img to recovery.img

2. Place the recovery.img into the Update.zip from earlier.

3. Your device is assumed to be in CWM Recovery mode.

4. Go to the "mounts and storage" menu, then select mount USB storage. Your device should now pop up on your computer.

5. Copy the update.zip onto the device.

6. Back out the main menu and then select "apply sdcard:update.zip"
If no file is found, reboot the device and try again

7. Voila, now reinstall CWM and away you go

[Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 17-01-2012 19:18]

Topicstarter
Ik vind de kijkhoek echt enorm meevallen.. Voor persoonlijk gebruik geen enkel probleem.. Als ik foto's of presentaties o.i.d. wil laten zien, koppel ik de tablet met mini-HDMI (kabeltje van 5 Euro) aan de TV en heb je ook nog eens een perfecte media speler :)

Topicstarter
Waar kan ik de originele thread vinden waar deze kernel besproken wordt?
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee