Android Market en applicaties - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 21:25

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraagje wat betreffende Mail app op de Galaxy S2,
Had hiervoor een iPhone en die deed altijd vanuit zichzelf de mail ophalen en dan even een seintje geven,
Nu zit ik dus met een vraag die ik zelf helaas niet kan beantwoorden.
Wat is een goede mail app waarmee je de mail app van iPhone kan vergelijken?
Doe het mailen nu via de Social hub.
Heb vanmiddag zitten spelen met Moxier mail en die doet het ook niet top.
Zouden jullie mij een goed programma kunnen aanbevelen?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

zAo

GPLv2 Fanboy

ronaldm3 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:52:
Even een vraagje wat betreffende Mail app op de Galaxy S2,
Had hiervoor een iPhone en die deed altijd vanuit zichzelf de mail ophalen en dan even een seintje geven,
Nu zit ik dus met een vraag die ik zelf helaas niet kan beantwoorden.
Wat is een goede mail app waarmee je de mail app van iPhone kan vergelijken?
Doe het mailen nu via de Social hub.
Heb vanmiddag zitten spelen met Moxier mail en die doet het ook niet top.
Zouden jullie mij een goed programma kunnen aanbevelen?
Ik geloof dat vragen in dit topic niet thuishoort, maar waarom niet de 'E-Mail' app? Die doet dit gewoon en lijkt veel op die van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

Mad Marty schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Sorry hoor, maar dit is echt supersimpel met Tasker op te lossen. Context: App X; Task Bluetooth On; Exit Task Bluetooth Off. Hoeveel makkelijker wil je het hebben?
Zo dacht ik ook....
Maar dan kom je er snel zat achter dat de bluetooth wel aan gaat maar het a2dp gedeelte niet....
En daar zit nu net het probleem,het stereo gedeelte gaat niet aan.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:41

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 290423 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:26:
[...]

Zo dacht ik ook....
Maar dan kom je er snel zat achter dat de bluetooth wel aan gaat maar het a2dp gedeelte niet....
En daar zit nu net het probleem,het stereo gedeelte gaat niet aan.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Dan heb je waarschijnlijk een ander probleem. Bij mij werkt het gewoon, en als BT aan gaat, kun je BT gewoon gebruiken. Het is niet zo dat BT maar half werkt ofzo.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad Marty schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:12:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een ander probleem. Bij mij werkt het gewoon, en als BT aan gaat, kun je BT gewoon gebruiken. Het is niet zo dat BT maar half werkt ofzo.
Mad Marty schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:12:
[...]

Okay,dank voor de info.
Ik zal het probleem ergens anders gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54
Volgens mij moet je in dan aangeven dat het ook contact moet maken met je A2DP speakers.
Volgens mij kun je dit het beste vragen in de topic over Tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:31

backupdevice

Boeh!

Ik zoek een app met de volgende functie.

Connecten met een WIfi netwerk, en dan meteen regelt of het met een STATIC of DHCP adres moet. Bestaat dat?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
Heeft iemand weet van een app waarmee ik mijn android telefoon als bluetooth headset kan emuleren? De bedoeling is dat ik met mijn androidtoestel oproepen kan beantwoorden van een ander gsmtoestel, en dit over bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

avec_style schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:08:
Volgens mij moet je in dan aangeven dat het ook contact moet maken met je A2DP speakers.
Volgens mij kun je dit het beste vragen in de topic over Tasker.
Probleem is gedeeltelijk opgelost.

Omdat de headset na een paar minuten in slaapstand gaat zal hij nooit kunnen conecten.

Via tasker ingesteld dat wanneer er gebeld word bluetooth ingeschakeld word.
Wat ik nu moet doen is 1x het playknopje op de headset indrukken en hij conect.
Dit geld ook voor de media player,zodra ik die start schakelt bluetooth automatisch in,alleen om hem te conecten met de headset moet je de headset wakker maken door ff op een knopje op de headset te drukken.

Als iemand hier een oplossing voor weet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

+1 voor de Telegraaf app, Ik vind hem ook beter.

@backupdevice: Wifi Analyzer + Wifi Static

@Oli469 misschien is Motolky of Android Intercom Beta iets voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
martend schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:04:
@Oli469 misschien is Motolky of Android Intercom Beta iets voor jou
Bedankt, maar deze apps zijn niet onmiddellijk wat ik zoek. De bedoeling is dat ik op telefoon 1 gebeld wordt en dat ik die oproep kan beantwoorden vanop toestel 2. Dus een manier om van een single sim een dual-sim toestel te maken over bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 22:41

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 290423 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:29:
[...]

Probleem is gedeeltelijk opgelost.

Omdat de headset na een paar minuten in slaapstand gaat zal hij nooit kunnen conecten.

Via tasker ingesteld dat wanneer er gebeld word bluetooth ingeschakeld word.
Wat ik nu moet doen is 1x het playknopje op de headset indrukken en hij conect.
Dit geld ook voor de media player,zodra ik die start schakelt bluetooth automatisch in,alleen om hem te conecten met de headset moet je de headset wakker maken door ff op een knopje op de headset te drukken.

Als iemand hier een oplossing voor weet :X
Dan wordt het denk ik een headset vinden die niet in slaapstand gaat :P ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Oli469 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:57:
[...]

Bedankt, maar deze apps zijn niet onmiddellijk wat ik zoek. De bedoeling is dat ik op telefoon 1 gebeld wordt en dat ik die oproep kan beantwoorden vanop toestel 2. Dus een manier om van een single sim een dual-sim toestel te maken over bluetooth.
Als je iets gevonden hebt, hou ik me aanbevolen. Dat zou 'n leuke oplossing zijn om m'n werk- en privételefoon via 1 telefoon te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 19:42
Weet iemand een goede Race game met goede graphics die eventueel ook online kan?
Ik heb veel gedownload maar ik vind niet echt een leuke...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zoek een proggie waarbij ik mijn itunes muziek naar mijn htc desire kan streamen. Bijvoorbeeld bij het afwassen zou het fijn zijn als ik controle heb over m'n itunes in de keuken + geluid erbij.

Weet iemand dit?

*edit* Audiogalaxy, cheers

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 05-07-2011 15:36 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
PWM schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:47:
Ik speel tegenwoordig Wordfreud

[afbeelding]

Simpel, Scrabble met om de beurten een woord neerleggen. Ik speel met 3 verschillende mensen. Als je aan de beurt bent, krijg je een seintje.

Best geestig om af en toe eens goed na te denken :)
Deze moest ik pas ook al van iemand installeren. Best grappig, maar gaat je wel veel tijd kosten haha.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Ik had op een gegeven moment 12 games tegelijk, dan gaat die 72 uur maximaal om een woord neer te leggen je niet in de kouwe kleren zitten. Gelukkig heb ik een vriendin die innig verzoend is met mijn Galaxy S2 & Wordfeud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Zijn er mensen die al gebruik hebben gemaakt van een prepaid creditcard om applicaties te kopen zoals Exacard of 3vCash?

Zo ja, hoe bevalt het? Voor iedereen: zijn er betere alternatieven of mogelijkheden om applicaties te kunnen kopen in de market?

EDIT: Exacard kost EUR 39, - per jaar, incl. verzendkosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 05-07-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07
Anoniem: 404512 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:16:
Zijn er mensen die al gebruik hebben gemaakt van een prepaid creditcard om applicaties te kopen zoals Exacard of 3vCash?

Zo ja, hoe bevalt het? Voor iedereen: zijn er betere alternatieven of mogelijkheden om applicaties te kunnen kopen in de market?

EDIT: Exacard kost EUR 39, - per jaar, incl. verzendkosten.
3V werkt perfect

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Ik nu al zo'n 10 'creditcards' gekocht met 3V, werkt supergoed, lekker snel en bijna overal (alleen niet bij Steam om een of andere reden, maar de Android Market of Dealxtreme werkt prima).

Ik denk niet dat er een beter alternatief bestaat voor 3V. Behalve een creditcard bij je eigen bank misschien, maar of dat een beter alternatief is is nog maar de vraag :)

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 05-07-2011 16:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Bedankt voor de beide antwoorden, dan ga ik die proberen. Wou graag Dice player aanschaffen omdat die feilloos werkt op mijn Sensation en ik niet kapot ben van Rockplayer of andere varianten.

EDIT: v3 cash werkt echt ideaal!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 404512 op 05-07-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 05-06 15:26
Ik weet niet of deze voorbij is gekomen: SwiftKey X Beta (Phone).

https://market.android.co...ial&feature=search_result

Ik moet eerlijk zeggen, dit is de beste toetsenbord die ik ooit heb gehad! De prediction werkt perfect en het typt ook nog lekker. Veel opties, het enigste wat ik zou willen zijn wat skins, maar dat vind ik opzich niet zo erg..
Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heeft iemand ook een apk van de nieuwe Tweakers app (1.1.2?) Appbrain zegt dat er een update is, maar mijn telefoon (Samsung Galaxy Spica met laatste officiele NL 2.1 rom XXJH7) kan die pagina niet vinden. Hij kan sinds ik terug ben naar 2.1 sowieso een heleboel programmapagina's niet meer openen in de market, terwijl updaten af en toe wel goed gaat als appbrain meerdere beschikbare updates aangeeft. Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
1.1.2? Ik draai hier vrolijk een versie 1.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 19:53
PakoeDIEP schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:32:

Ik moet eerlijk zeggen, dit is de beste toetsenbord die ik ooit heb gehad! De prediction werkt perfect en het typt ook nog lekker. Veel opties, het enigste wat ik zou willen zijn wat skins, maar dat vind ik opzich niet zo erg..
Zeker een aanrader!
Ook geprobeerd maar niks komt kwa snelheid in de buurt van de nieuwe swype (beta 3). Veel beter dan versie 2 (autocorrect van v2 vond ik nog een beetje onhandig bijvoorbeeld maar dat is nu gigantisch verbeterd en lijkt nu ook op swiftkey) Wat ideaal zou zijn is een combinatie van Swype en Swiftkey, dus een keyboard dat kan swypen + word prediction (ik spatie spatie spatie = ik hou van jouw om maar wat te roepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barkrukhenkie
  • Laatst online: 21:14
gwystyl schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:29:
Heeft iemand ook een apk van de nieuwe Tweakers app (1.1.2?) Appbrain zegt dat er een update is, maar mijn telefoon (Samsung Galaxy Spica met laatste officiele NL 2.1 rom XXJH7) kan die pagina niet vinden. Hij kan sinds ik terug ben naar 2.1 sowieso een heleboel programmapagina's niet meer openen in de market, terwijl updaten af en toe wel goed gaat als appbrain meerdere beschikbare updates aangeeft. Ik snap er niets van.
Versie 1.2: http://www.megaupload.com/?d=4RIKT41S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

thecompany schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:13:
[...]

Ook geprobeerd maar niks komt kwa snelheid in de buurt van de nieuwe swype (beta 3). Veel beter dan versie 2 (autocorrect van v2 vond ik nog een beetje onhandig bijvoorbeeld maar dat is nu gigantisch verbeterd en lijkt nu ook op swiftkey) Wat ideaal zou zijn is een combinatie van Swype en Swiftkey, dus een keyboard dat kan swypen + word prediction (ik spatie spatie spatie = ik hou van jouw om maar wat te roepen).
Die wordproduction vind ik eigenlijk best iritant in Swiftkey (ik gebruik daar de beta van). Heb het uit staan en dan nog maakt hij af en toe woorden af. Al een paar keer rare berichten gestuurd daardoor :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 05-06 15:26
thecompany schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:13:
[...]

Ik heb heel ff Swype geprobeert, maar op zo een manier zinnen typen/schrijven/whatever vind ik zelf niet lekker werken..
Marzman schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:53:
[...]

Die wordproduction vind ik eigenlijk best iritant in Swiftkey (ik gebruik daar de beta van). Heb het uit staan en dan nog maakt hij af en toe woorden af. Al een paar keer rare berichten gestuurd daardoor :p
Ik vind het echt perfect werken! Heb er nooit problemen mee gehad :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3La
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02-2021
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met het downloaden van apps uit de android market?

Ik heb vanmorgen op mijn htc desire geprobeerd mijn apps bij te werken (eerst via AppBrain en later na het mislukken hiervan rechtstreeks via de marketapp) maar bij alle apps krijg ik nu de melding "Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw".

Al geprobeerd: Opnieuw proberen (werkt niet). Telefoon opnieuw aanzetten ook niet. Switchen tussen wifi en dataverbinding werkt ook niet. Taskkiller gebruiken werkt ook niet...

Wat is de oplossing of wat is er aan de hand!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Via instellingen - applicaties even bij market de cache legen wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3La
Eric_Cantona schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:11:
Via instellingen - applicaties even bij market de cache legen wil wel eens helpen.
Heeft helaas niet gewerkt.

Ook het downloaden van nieuwe apps lukt niet...

Overigens - ik heb dit weekeinde MyBackup Pro geïnstalleerd - zou het kunnen dat die de boel blokkeert? Heb al gezocht maar ben deze klacht nog niet tegengekomen bij MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 11:19
Ook het downloaden van nieuwe apps lukt niet...
Kun je inloggen op Google Talk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3La
haling schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:15:
[...]

Kun je inloggen op Google Talk?
Ja, gaat probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10-06 14:10
Kan iedereen hier met Vodafone trouwens dat nieuwe kanaal zien in de market?
Ik heb namelijk Sim-only van Vodafone met een niet-Vodafone toestel en kan het niet zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 21:27
Hebben meer mensen last van het volgende?

Ik heb al een paar keer gehad dat ik via de computer wel apps vind maar via mn telefoon niet bijvoorbeeld deze:

https://market.android.com/details?id=com.blastedgames.specialops&feature=more_from_developer

https://market.android.com/details?id=com.bestappsmarket.android.bestapps&feature=apps_topselling_new_free

Meer mensen hier last van en hopelijk een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Laatst online: 23-01 11:19
Dan weet ik het niet. Anders dan te weinig schijfruimte en niet in kunnen loggen op GTalk heb ik zelf nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
jvbosma schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:37:

Ik heb al een paar keer gehad dat ik via de computer wel apps vind maar via mn telefoon niet bijvoorbeeld deze:

https://market.android.com/details?id=com.blastedgames.specialops&feature=more_from_developer

https://market.android.com/details?id=com.bestappsmarket.android.bestapps&feature=apps_topselling_new_free

waarschijnlijk is de app niet geschikt voor de Android versie die je telefoon draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE

Best Apps Market Android vereist: 1.5 en hoger
Special Ops Android vereist: 2.2 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MTDjassen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:46:
1.1.2? Ik draai hier vrolijk een versie 1.2?
Ook goed, een nieuwere versie dan 1.1 in ieder geval
thx!

[ Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 06-07-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
avec_style schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:41:
[...]

waarschijnlijk is de app niet geschikt voor de Android versie die je telefoon draait.
Niet eens aan gedacht dat dat mogelijk was, maar is android niet backward compatible? Heb zelf gingerbread 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46
Tijd zitten kijken waar deze vraag het beste past, denk dat het toch in dit topic thuis hoort.

Is het mogelijk VBA (macro's) code in een Excel sheet op Android of dmv Android app te draaien?

Op het werk willen we met tablets gaan werken die papieren moeten gaan vervangen voor digitalen formaten.

[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 06-07-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jvbosma schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:38:
[...]

Niet eens aan gedacht dat dat mogelijk was, maar is android niet backward compatible? Heb zelf gingerbread 2.3.3.
agoNITE schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:13:
[...]

Best Apps Market Android vereist: 1.5 en hoger
Special Ops Android vereist: 2.2 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
Sorry niet gezien, had nog niet op verstuur bericht gedrukt, maar dat is dus niet de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3La
Eerder vandaag merkte ik dat ik geen updates of installaties van apps op mijn telefoon kon uitvoeren. Ik had een backup, dus heb ik mijn telefoon gereset naar de factory settings. Daarna heb ik de backup teruggezet zodat alle ooit geïnstalleerde apps weer op mijn toestel staan.

Ik kon tot vanmiddag wel vanaf de website van android market apps selecteren en die laten verzenden naar mijn telefoon, maar dat lukt ook niet meer.

Wat er nu gebeurt is heel vaag - als ik nu een app, waarvoor een update beschikbaar is, probeer te downloaden vanaf mijn telefoon dan krijg ik automatisch de melding dat de gevraagde app niet beschikbaar is.

Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart, heb de cache van android market leeggemaakt, heb de bestanden in android.secret op de sd card verwijderd (na ze gebackup'd te hebben) maar niets heeft geholpen.

Wat kan er nou aan de hand zijn!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14-04 09:57
Heb je een originele rom of een custom rom?

Ik heb het zelfde gehad met een custom rom. Er zat een oudere versie van de market bij.
Er was ondertussen een nieuwe versie van de rom verschenen met een nieuwere versie van de market. Geupdate en alles werkt weer.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 14:07
PakoeDIEP schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:32:

Zeker een aanrader!
Ik gebruik zelf al een hele tijd de betaalde versie van de non-beta versie. Deze is wat stabieler dan de Beta, die toch wel wat flaws heeft (onbedoeld woorden plakken en nog wat kleine dingetjes). Ik hou 'm wel in de gaten want ik mis de cursortoetsen van de Beta bij de normale versie... (zitten er wel, maar verstopt)

Verder is SwiftKey heerlijk om mee te werken en was daarom ook mijn eerste betaalde app. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3La
RunaR schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:40:
Heb je een originele rom of een custom rom?

Ik heb het zelfde gehad met een custom rom. Er zat een oudere versie van de market bij.
Er was ondertussen een nieuwe versie van de rom verschenen met een nieuwere versie van de market. Geupdate en alles werkt weer.
Heb de originele rom, maar zal eens kijken naar een nieuwe versie van de market...

Thanks for the help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 16:01
ik ben opzoek naar een simpele app die mijn mobiele netwerk aan en uit kan zetten met een klik

is voor de galaxy 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:37
GabrielZ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:10:
ik ben opzoek naar een simpele app die mijn mobiele netwerk aan en uit kan zetten met een klik

is voor de galaxy 2
Kan toch ook vanuit je notificatie pulldown? Of anders via APNDroid of zo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

GabrielZ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:10:

is voor de galaxy 2
Daar zijn bakken apps voor. Ik gebruik zelf SwitchPro, maar bv Beautiful Widgets kan het ook.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2wme4iu.png

Middelste balk.

[ Voor 10% gewijzigd door Bra-Jo op 06-07-2011 22:37 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 11:35
Brabo-Joossie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:37:
[...]

Daar zijn bakken apps voor. Ik gebruik zelf SwitchPro, maar bv Beautiful Widgets kan het ook.

[afbeelding]

Middelste balk.
Weet je ook toevallig welke skin dat is van Beautiful Widgets?

[ Voor 18% gewijzigd door Leauwie op 07-07-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83128

Ik draai miui en hij werkt prima op één irritante bug dat notificatie geluidjes niet overruled kan worden door verschillende apps. Dus heb één geluidje voor twitter/mail/etc

Is er een soort manager app om geluiden te koppelen aan apps? Heb gezocht en google geeft me van die vage ringtone download apps waar ik ver vandaan wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Laatst online: 12-06 00:28
Heb al via Google en Androidworld ed gezocht, maar toch niet precies gevonden wat ik wil.

Ga morgen op vakantie naar Engeland, en ik wil een app die offline kan detecteren of ik bij een gratis hotspot (of paid... drankje oid) in de buurt zit. Of die mij gewoon een kaart van bv Manchester or Londen laat zien, waar ik zit (dus gebruik kan maken van GPS) en aangeeft welke het dichtst in de buurt zit.

Ik gebruik WeFi, mooi programmaatje, maar wat ik hierboven beschrijf wil hij alleen doen als ik verbonden ben met een Wifi verbinding! Ik zoek er juist één, dus een beetje nutteloos. Wil niet mijn 3G internetverbinding aanzetten (roaming heet dat toch in het buitenland?), want dan rijzen de kosten de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Melodicloud schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:07:
Heb al via Google en Androidworld ed gezocht, maar toch niet precies gevonden wat ik wil.

Ga morgen op vakantie naar Engeland, en ik wil een app die offline kan detecteren of ik bij een gratis hotspot (of paid... drankje oid) in de buurt zit. Of die mij gewoon een kaart van bv Manchester or Londen laat zien, waar ik zit (dus gebruik kan maken van GPS) en aangeeft welke het dichtst in de buurt zit.

Ik gebruik WeFi, mooi programmaatje, maar wat ik hierboven beschrijf wil hij alleen doen als ik verbonden ben met een Wifi verbinding! Ik zoek er juist één, dus een beetje nutteloos. Wil niet mijn 3G internetverbinding aanzetten (roaming heet dat toch in het buitenland?), want dan rijzen de kosten de pan uit.
Als je bij vodafone zit kost je dit €2 per dag en mag je 35 mb verstoken (wel van je eigen bundel).
Een frappuccino bij starbucks kost meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

@Melodicicloud https://market.android.co...com.jiwire.android.finder die wellicht? of anders
https://market.android.co...com.farproc.wifi.analyzer
Beide kunnen offline scannen naar netwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Laatst online: 12-06 00:28
Bij Wifi Finder kun je de database downloaden, maar hoe lang duurt dit ongeveer? Het is 62mb... Heb hem namelijk al, maar ik kan hem niet in de achtergrond laten runnen tijdens het downloaden omdat het in het programma zit geïntegreerd oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar toch een vraagje. Ik ben aan het spelen met Launcher Pro en wil graag het aantaal icoontjes onder in de launcher verminderen naar 3.... hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345137

ik gebruik nu Utorrent Remote om films op te halen, en als ik wil downloaden, dan download die wel, maar halverwege krijg ik een error.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Te weinig ruimte?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 345137 op 08-07-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
backupdevice schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:21:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar toch een vraagje. Ik ben aan het spelen met Launcher Pro en wil graag het aantaal icoontjes onder in de launcher verminderen naar 3.... hoe doe ik dat?
Je zou de meest linker en rechter gewoon "leeg" kunnen laten. Uiteraard niet écht wat jij bedoelt maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345137 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:23:
Is er een Video programma die Divx,Xvid etc ondersteund?

Want ik gebruik nu Utorrent Remote om films op te halen, en als ik wil downloaden, dan download die wel, maar halverwege krijg ik een error.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik gebruik diceplayer om divx af te spelen _/-\o_
Eenvoudige player met weinig functies maar speelt wel xvid en divx af,
zonder te stotteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Je zou de meest linker en rechter gewoon "leeg" kunnen laten. Uiteraard niet écht wat jij bedoelt maar het werkt.
Dat werkt, nu alleen nog de icoontjes groter krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door backupdevice op 08-07-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Kent iemand een doodsimpele 'boekhoud' app voor het bijhouden van het zakgeld en kleedgeld van m'n kids? Ik vind wel wat maar niet gratis en veel te uitgebreidt. Ik schrijf nu alles in een schrift, maar natuurlijk is het handiger als ik het kan doen op m'n DHD die ik altijd bij me heb: nu vergeet ik steeds dingen in het schrift te schrijven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
iets als dit misschien?
https://market.android.co...ney&feature=search_result

anders zoeken op ledger, ik zie wel wat meer gratis dingen daarbij staan.

/edit:
die was maar 30 dagen gratis, deze is gewoon echt gratis volgens mij

https://market.android.co...ager&feature=related_apps

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-07-2011 16:16 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 17:52
Wybo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:13:
iets als dit misschien?
https://market.android.co...ney&feature=search_result

anders zoeken op ledger, ik zie wel wat meer gratis dingen daarbij staan.

/edit:
die was maar 30 dagen gratis, deze is gewoon echt gratis volgens mij

https://market.android.co...ager&feature=related_apps
ik zoek ook zoiets. dit is echter een trial. niet dat dit erg is, maar meer voor de volledigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
die onderste niet voor zover ik kan zien, heb hem net gedownload en zie ook in de app zo snel niks daarover.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ja, super! Ik heb 'm net gedownload: lijkt precies wat ik nodig heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Mooi is ook dat je in Excel de bestanden kunt openen en bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
bij titanium backup loop ik er steeds tegenaan dat als ik de apps wil restoren, ze grijs zijn en doorstreept.? En als ik op restore klik, dan laat hij wel zien dat hij met die apps bezig is, maar zodra die klaar is staan ze niet in mijn applijst, en zijn ze niet geinstalleert. Wat betekend die grijze streep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

staffordniko schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:13:
bij titanium backup loop ik er steeds tegenaan dat als ik de apps wil restoren, ze grijs zijn en doorstreept.? En als ik op restore klik, dan laat hij wel zien dat hij met die apps bezig is, maar zodra die klaar is staan ze niet in mijn applijst, en zijn ze niet geinstalleert. Wat betekend die grijze streep?
Die grijze streep betekent dat hij niet geïnstalleerd is, maar dat er wel een backup beschikbaar is. Probeer na het restoren eens de applijst opnieuw in te lezen? Staan ze er dan nog niet bij? Dan zou ik contact opnemen met de makers van het programma, misschien is het een bekende bug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Leauwie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:04:
[...]
Weet je ook toevallig welke skin dat is van Beautiful Widgets?
Bedoel je nou de switches? Want die zijn niet van BWidgets, maar van SwitchPro, dus. :)
Als je de skin van Beautiful Weather erboven bedoelt: dat is SimpleSolid.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Kan je met 3g watchdog ook je gehele 3g/data verbinding blokkeren? Een vriend van me heeft een nieuwe android phone maar nog geen data bundel dus moet hij beslist geen data verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 18:00

Hoite

Goed verhaal

koekoek2003nl schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:55:
Kan je met 3g watchdog ook je gehele 3g/data verbinding blokkeren? Een vriend van me heeft een nieuwe android phone maar nog geen data bundel dus moet hij beslist geen data verbruiken.
Dat is nou precies waar die applicatie voor gemaakt is.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoite schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Dat is nou precies waar die applicatie voor gemaakt is.
Hehe dat leek me ook al, maar ik las alleen maar ervaringen van mensen die hun verbruik precies konden bijhouden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Vraag over downloaden uit de (standaard) Android Market: Dit ging altijd goed op mijn Sensation, zowel over WIFI als over HTC's Internet Pass-through. Sinds vanochtend werkt dat laatste echter niet meer. Ik kom wel in de Market, kan een app selecteren en op Install klikken, vervolgens blijft de app op 'downloading' staan, maar er gebeurd verder helemaal niks....

Als ik op WIFI overschakel, wordt hij zo binnengetrokken....Iemand een oplossing? Google helpt me hier niet bij.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217007

@MasterMaceMichu
heb jij toevallig GPRS verbinding? Want die snelheid is te traag voor downloaden. Met 3G (UMTS / HSPDA) en WLan werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Nope....geen mobiele verbinding. Gaat echt om pass-through via USB naar computer vs. WIFI

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:42

J-P

Syntax erro....

Sinds gisteren of eergisteren is het mijn apps icoon veranderd in een vodafone icoon in de market app.
Dit terwijl ik een unbranded, gerootte HTC Legend met custom ROM heb.
Iemand een idee hoe ik de oude situatie weer terug krijg.
Vodafone crap

PS ik weet dat je middels de menu knop alsnog bij je eigen apps kan komen, maar ik vind het gewoon irri dat dit plots is veranderd en ik ga geen vodafone malware installeren.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand een app vergelijkbaar met aLogcat dat itt die app wél continu logs weg kan schrijven op de geheugenkaart?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bogey Dope schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:22:
Sinds gisteren of eergisteren is het mijn apps icoon veranderd in een vodafone icoon in de market app.
Dit terwijl ik een unbranded, gerootte HTC Legend met custom ROM heb.
Iemand een idee hoe ik de oude situatie weer terug krijg.
[afbeelding]

PS ik weet dat je middels de menu knop alsnog bij je eigen apps kan komen, maar ik vind het gewoon irri dat dit plots is veranderd en ik ga geen vodafone malware installeren.
Aangepaste market apk van XDA-developers vissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:11
Ik gebruik "Beltegoed Vermiljoen" om het te goed van mijn abonnement in de gaten te houden maar bestaat er ook een app die de kosten gespecificeerd weergeeft zodat ik ook weet waar de kosten blijven ........?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 16:20
Er is ook een update voor de android market. Nieuwe lay-out + integratie met Books en Movies. Ben benieuwd wanneer we die in NL gepushed krijgen!

http://www.youtube.com/wa...Y&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
matz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:06:
Er is ook een update voor de android market. Nieuwe lay-out + integratie met Books en Movies. Ben benieuwd wanneer we die in NL gepushed krijgen!

zal snel zijn. Looks good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Ziet er goed uit! Hopelijk komt ie snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 21:25
Vorige week heb ik Fring gekocht om hiermee voor 1.2ct naar vaste lijnen te junnen bellen. Nu valt dit echter behoorlijk tegen op mijn desire. Zowel via wifi als 3g hapert het om de twee zinnen. Ook skype naar skype vind ik erg tegenvallen door veel haperingen terwijl internet niet heel traag is.

Zijn et meer mensen die dit hebben of ligt het aan mij n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
bruce the boss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:11:
Ik gebruik "Beltegoed Vermiljoen" om het te goed van mijn abonnement in de gaten te houden maar bestaat er ook een app die de kosten gespecificeerd weergeeft zodat ik ook weet waar de kosten blijven ........?
Je gespecificeerde rekeningen die je kunt opvragen als je even op de Vodafone-site inlogt...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er goed uit. Voor meer Informatie:
http://googlemobile.blogs...rket-for-phones-with.html

Update voor Android 2.2 en hogere versie. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik hoop niet snel. Wat een (lelijke) Windows Phone 7 rip off, mfg zeg. Vind de huidige veel rustiger en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

Brad Pitt schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:11:
[...]

Ik hoop niet snel. Wat een (lelijke) Windows Phone 7 rip off, mfg zeg. Vind de huidige veel rustiger en mooier.
ik heb het net even geinstalleerd... een wat een verademing zeg, ziet er stukken beter uit en voelt ook gewoon lekker 2011 aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ook geïnstalleerd hier :) die hoofdpagina's zijn idd even wennen, maar de presentatie van de beschikbare informatie is absoluut sterk verbeterd!

Wat ik hier zó even snel al zie is dat op productpagina's de "what's new"-items voor geïnstalleerde apps helemaal bovenaan staan (je hoeft niets meer open te klappen), screenshots zie je ook meteen, commentaren zijn duidelijker en in de zoekresultaten zie je nu niet alleen het aantal sterren van een app, maar ook hoeveel keer het beoordeeld is.

Verder kan je nu switchen tussen verschillende Market-accounts, is er een nieuw icoontje voor de app, gaat updaten/installeren/kopen niet meer via een popup en zijn trending apps nu ook eindelijk te bekijken.

Dat alles maakt het wmb een erg waardige update :)

Er is eigenlijk maar een HELE grote misser: de "just in"-sectie is compleet verdwenen :(
Goed om spamshit mee terug te dringen, maar hoe moet je als onbekende ontwikkelaar nu nog aandacht krijgen voor je apps? Zó wordt de boel straks alleen nog interessant voor grote bedrijven met diepe (geld)zakken om aan advertenties te besteden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar hebben julie 2 de update? Want ik heb hier nog steeds Android Market 2.3.6 op mijn Xperia Neo met Android 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Eindelijk mijn geinstalleerde apps op alfabet, en mijn gekochte apps mooi onder een aparte kop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 217007 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 06:25:
Waar hebben julie 2 de update? Want ik heb hier nog steeds Android Market 2.3.6 op mijn Xperia Neo met Android 2.3.3
Je kan hem hier downloaden klik :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 17:47
Ik heb ook de nieuwe market op me telefoon (desire) gezet en merk dat ik niet zoals op het promo filmpje Apps-Games-books-movies (laatste 2 nvt) krijg als ik de market start, maar dat ik direct in het "apps" menu zit. Door [us] verizon te faken met de marketenabler krijg ik wél dit begin menu.

Het scrollen valt me een beetje tegen. Het is mij iets te gevoelig naar links en rechts. In de Youtube app (ook van google) is dit m.i. beter gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:21
wie weet hoe je de agenda van een nokia met die van android kan syncen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
HvdBent schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:34:
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier neerplempte?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
HvdBent schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:34:
android agenda is google calendar. Dus je kunt proberen om je agenda the uploaden naar google calendar. Dan kan ie dat automatisch syncen met de agenda van je telefoon.

Check ook de help functie van google calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
avec_style schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:54:
[...]

android agenda is google calendar. Dus je kunt proberen om je agenda the uploaden naar google calendar. Dan kan ie dat automatisch syncen met de agenda van je telefoon.

Check ook de help functie van google calendar.
Heb je een S60 toestel dan lan dit heel makkelijk met "mail for exchange"
Als je een S40 toestel hebt dan kun je Gcal downloaden en daarmee syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma

Nog geen antwoord gevonden dus nog maar eens, heb een SE arc 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is volgens mij geen nieuw probleem, was met veel Android toestellen al eerder zo dat je bepaalde apps niet kan vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.