xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij mij is die optie er nietGynnad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:53:
Je kunt de update ook aanzetten, en op de Pad is dan een optie om de Wii U automatisch uit te schakelen wanneer deze klaar is. Dus je kunt hem best 's nachts aanzetten met die optie!
PS. Kunnen we niet toch een lijstje starten met Nintendo id's? Mijn Wii U is zo eenzaam, haha, heb 0 vrienden.
[Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2012 23:01]
Nintedo id gebruikers lijst
GoT username | Nintendo id |
---|---|
Albert04 | Damuru |
geengrenzuh | geengrenzuh |
iNSaNe-oNe | iNSaNe-oNe |
matthijst | matthijst |
Njay | Njaynl |
phusebox | phusebox |
TFHfony | Arnaud |
[Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2012 13:18]

Wat een frustrerend spel is het toch ook. Ik bak er echt niks van...
DK Crash Course is leuk, maar nou niet echt een uitdaging te noemen. De meeste minigames van Nintendoland zijn het spelen niet waard, er zitten er maar 2-3 in die echt leuk zijn en dan nog is het een vereiste dat je met minimaal 4 spelers bent.Lightmanone1984 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:22:
[...]
Baas wereld 6 verslagen. Wat een geweldig spel mensen! Eindelijk een waardig vervolg op Super Mario World, enorm veel verscheidenheid in levels. Gamepad reageerd ook zeer gevoelig, maar niet te. Dit is echt een AAA titel.
Voor Nintendo Land raad ik iedereen aan Pikmin Adventures te spelen. Enorm vette minigame, waar ik tot nu toe erg veel plezier van heb gehad. Heb je zin om bloed onder je nagels vandaan te krijgen, dan is Donkey Kong Crash Course wat voor je. En F-Zero die had ik na 3x proberen uitgespeeld. Die was wel heel makkelijk. Mja, speel veel racegames.
Maar ja, nou is het wachten op Game and Wario, Mario Kart U, Zelda U, mario Universe en Animal Crossing U.
NSMBU: ja de gamepad reageert goed, maar toch na nu heel wat uren gespeeld te hebben vind ik het niet zo fijn als een normale controller. Het is gewoon geen fijne natuurlijke positie, niet alleen zitten de joysticks raar ten opzichte van elkaar, ook de ABXY knoppen voelen niet lekker aan qua plaatsing en spatiëring. Daarbij komt dan nog eens dat de triggers echt totaal ruk zijn, plaatsing is compleet on-ergonomisch en de feedback is niet bruikbaar. Ook zit er een enorm verschil tussen mijn linker- en rechtertrigger. De ene "klikt" wat meer en de andere is net een spons die je indrukt.
Uiteindelijk zie ik wel potentie, maar ik verwacht ook dat mijn Gamepad het geen half jaar uithoudt, en voelt het echt als een overhaast ondoordacht product.
Ik ga nu even afwachten wat er allemaal qua games gaan uitkomen en dan denk ik dat ik in de lente, wanneer er meer games uitkomen, over ga tot aankoop. Dan heb ik voorlopig nog even tijd om geld hiervoor aan de kant te zetten.
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Het feit dat de knoppen andersom zijn is nog niet het grootste probleem, ik zit meer met de stand die ze hebben t.o.v. de Gamepad en elkaar.90710 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:28:
A&B zijn bij Nintendo altijd omgedraaid geweest (of ja, bij de anderen is het omgedraaid sinds Nintendo de uitvinder van de gamepad is)
Forever aloneBrummetje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:42:
[...]
Die licht op als je notifications hebt (van vrienden en zo).

Ok toegegeven, het is beter dan het gedrocht dat zich dualshock of sixaxis noemt, maar staat mijlenver af van een Xbox 360 controller. Inderdaad persoonlijk, maar ik merk nu al bij Mario, waar fingerspitzengefühl vereist is, dat ik met deze controller niet veel serieuze games zal spelen waar ik de keuze heb uit meerdere platformen.Brummetje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:46:
[...]
Ik vind de gamepad juist super relaxt werken (zo ook 2 maten van mij die het gebruiken). Dus ik denk dat het meer aan jou persoonlijk ligt (misschien even wennen omdat je een andere controller gewent bent).
Natuurlijk vind niet iedereen alles even fijn maar dit is vaak meer gewenning.
Denk dat de inkoopsprijs een stuk hoger ligt, wellicht hebben ze een of ander normaal Wii-pakket aangeslagenRomius schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:22:
[...]
Ik had 'm bij Game Mania gereserveerd, maar daar waren ze niet zeker of ik 'm kreeg. Toen hoorde ik dat de Media Markt voldoende binnenkreeg, dus daar een paar dagen voor de launch ook gereserveerd. Maar daar maken ze gelijk een definitieve bon voor je en hierop was de inkoopsprijs op de bon doorgevoerd.
Tenminste, ik neem aan dat het de inkoopsprijs was, die in het systeem stond.
Ik zie geen requests en ook geen oplichtende home knop...albert04 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:46:
[...]
Dat begrijp ik, maar als je hiervoor een Xbox hebt gehad en nog steeds een PS Vita hebt, is het gewoon weer even wennen.
[...]
Ik heb je net toegevoegdDe rest trouwens ook.
Nintendo laat zich weer goed kennen hoor, de punten die je krijgt zijn op basis van de prijs excl. BTW...90710 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:44:
Voor de mensen met Premium Packs die al dingen in de eShop gedownload hebben.
De Nintendo Network Premium website is online, hier kan je zien hoeveel Premium punten je nog moet voor de 5 euro gratis code.
https://p.nintendo.net/premium/
Inloggen met je Nintendo ID (van je Wii U) en wachtwoord.
Als ze nu mensen eens de kans gaven om hun Wii points, daar heb ik er nog paar duizend van, om te zetten in eshop credits, maar nee hoor.
15 meter wanneer je je Wii U inplugt ergens in een weiland met in een straal van een kilometer geen enkel ander draadloos signaal... in de praktijk, 3-5 meter max, als er geen muren tussen zitten, dan maar 1-1,5 meter als je geluk hebt.CptChaos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:55:
[...]
Lood is pas een signal killer, dat houdt zelfs nog ergere straling tegen!![]()
[...]
De GamePad heeft een maximaal bereik van 15 meter.Dus of je daarmee door het hele huis kan betwijfel ik.
Australië is ook PAL.CptChaos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:35:
[...]
Hou je wel rekening met de regio codings? Zou mij niet verbazen als Nintendo daar nog altijd gebruik van maakt.
Scribblenauts, want wij moeten weer wachten op die irritante fransen en duitsers die geen engels begrijpen.psychodude schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:20:
[...]
Waarom zou je games uit Australië willen importeren? Volgens mij hebben ze geen games die wij hier niet hebben, en shipping costs in gedachte nemende hoef je het voor het geld ook niet te doen denk ik?
Valt reuze mee, 52 euro. Denk dat ze hier duurder zijn.4play schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:24:
Je weet dat spellen veel duurder zijn in Australië?
Ja, maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Ik heb helaas geen pro controller, maar ik dacht dat Treyarch/Activision zelfs de reden was voor de Pro Controller? Omdat ze anders geen CoD port wilden uitbrengen meen ik ergens gelezen te hebben.botech schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:35:
[...]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou je ook eens willen bekijken of BO II ook te spelen is met de Pro Controller i.p.v. de gamepad? Of heb je die niet?
Maar weet wel 99,99% zeker dat het met de Pro Controller moet werken.
Bayonetta 2 en Pikmin 3 zijn noemenswaardige titels.prutser001 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:41:
Aankomende titels als Bayonetta2/Pikmin3/The Wonderful 101 zeggen me niets.
Voor de rest lijkt het mij dat het wachten wordt op 'noemenswaardige' titels..

Verder ziet het er goed uit, soms zelfs voor mijn gevoel beter dan op de Xbox 360? Of is dat maar schijn?
Enige grote minpunt is het aantal spelers online. Ik speel altijd Kill confirmed, of meestal dan, en daar waren maar 16 mensen online... 16!!! Bij TDM waren het er maar 600. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen deze game spelen, dus misschien ligt het wel aan de online dienst van Nintendo?
Ja heb maar 2 potjes gedaan volgens mij, maar speel al jaren Call of Duty (sinds deel twee).albert04 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:26:
Je bent level 3, zag ik gisteren.:P Ik heb sinds gisterenavond een pro controller. Ik moet zeggen dat dat ook erg lekker speelt. Controller ligt erg goed in de hand.
Het is idd even wennen en het blijft wennen als je een xbox en wiiu hebt. Dit had ik namelijk bij de PS Vita. Iedere keer drukte ik op de verkeerde knop en dat gebeurde ook bij de WiiU als ik daarvoor met de Vita had gespeeld.Dus, de Vita heb ik verkocht haha.. (speelde sowieso al weining mee)
Ik heb verder iedereen die in het lijstje staan toegevoegd. Willen jullie mij ook toevoegen? Je krijgt volgens mij hierover geen melding ..
Ach ja, de gimmick van de Wii U is er bij mij in ieder geval wel van af, terug naar mijn Xbox 360, waar je wel normaal Black Ops 2 op kunt spelen...
Kijk wel uit dat ie niet uit je handen glijdt...peppie71 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:26:
Kun je eigenlijk ook met Wii motes met die lotion plus blokjes spelen?
Buiten het feit dat ik geen pro controller heb mist de Wii U versie een stuk of tien tot twintig online modes, en is er vrijwel niemand online.albert04 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:54:
[...]
Hoezo normaal spelen? Dat kan ook gewoon met de Wii U, met de GamePad of Pro controller? Wat is het verschil tussen de Xbox en de Wii U?
Ik heb dan geen UPC Horizon box, maar het ding kan vrij weinig, je kunt niet eens input switchen op je tv. Ik heb alleen channel up/down, volume up/down en de nummers 0 t/m 9. Oh ja, en power/mute volgens mij.DukeBox schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:20:
Heeft er toevallig al iemand ervaring met de gamepad universal remote i.c.m. upc horizon ?
Ik wilde een logitech touch kopen, maar ik leg er liever wat geld bij (en lever desnoods wat functionaliteit in) en koop een wii u (premium).
Verwacht geen wonderen op andere apparatuur.
Hoe krijg jij dan meerdere apparaten erin? Want ik werd maar naar 1 apparaat gevraagd, en voor mijn tv is er geen ondersteuning om input te switchen (2012 model van LG).Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:53:
[...]
Input switchen kan wel hoor...
Ik kan er alles mee wat ik nodig heb om op afstand de WiiU aan te zetten en te kunnen gamen. (+ nog volume en kanalen)
Ook mijn settop box kan ik ermee bedienen. (aan/uit)
De merken/apparaten lijst in de WiiU was zeeeeer uitgebreid.
Vaag, net nog eens gecheckt en ik kan maar één apparaat kiezen.Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:21:
Hij vroeg bij mij vanzelf om het merk van mijn TV, en daarna om het merk van mijn settop box (of andersom)
En input switchen heb ik gewoon een knop voor, werkt prima.
Een kennis daar heeft hem gewoon in een lokale winkel gekocht en gooit hem vandaag op de post.
Echt elke keer blijft ie hangen op het opslaan naar de server. Bij de myplayer modus. Daarnaast ook gewoon op random momenten in het menu.
Het ligt toch echt aan de game hoor. Enige aandere problemen die ik had waren met updates.Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:46:
[...]
Gezien ik jou vaker heb gezien over het crashen van je console zou ik hem toch eens ter reparatie opsturen..
Ik kan nu niet eens meer verder omdat hij de volgende wedstrijd niet laad want blijkbaar moet ie weer eerst iets saven op de gare servers van 2K.
[Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 31-12-2012 14:04]
Ik Trine ook een uur gespeeld, en dat is voor mij de max voordat een spel me ergens moet zien te boeien. Deed het dus niet, ik vond het maar saai en de gameplay voelde ook nier intuïtief of soepel.Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:22:
[...]
Trine 2 local kun je gewoon onderling switchen en singleplayer kun je ook onder het spelen wisselen met de R knop.
Is 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld... Grafisch fantastische en de gameplay is fenomenaal gewoon... Echt een perfect spel.. En de oude classic controller werkt ook...
Via een kennis.
Hmm ja moet ik hier nu warm van worden. Ik heb sinds dag 1 een Wii U staan en eigenlijk komt er nu al niks meer voor dat ding uit. En dan gaan ze weer oude troep opnieuw uitbrengen, altijd hetzelfde met Nintendo... Kom eens met wat nieuws.90710 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:32:
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD komt naar de Wii U
Dit najaar.
Ik ben, like, sprakeloos. Zo blij.
Zie de hele Nintendo Wii U Direct en alle aankondigingen hier:
http://www.nintendolife.c..._direct_presentation_live
NBA 2K13 is hetzelfde, een en al vastlopers.Goner schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:25:
Heb nou al een keer of 3 in AC3 een vastloper gehad ! Heel vervelend als je bijv. net alle thee in de haven gekiepred hebt![]()
Is dat iets wat met meer games gebeurd of is AC erg gevoelig ?
En een echte reset-knop/methode ontbreekt helaas ook ... stekker eruit en erin vind ik toch niet echt fijn.
Dus eigenlijk komt er tot na de zomer niks fatsoenlijks uit.... zeg maar dag-dag Nintendo.Aaargh! schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:56:
Rayman Legends is uitgesteld tot september![]()
http://www.joystiq.com/20...o-coming-to-xbox-360-and/
Scribblenauts is ook al weer uitgesteld in Europa. Ik heb zelf een review geschreven op mijn website van de Australische versie, ook niet echt de moeite waard om op te wachten kan ik je zeggen.Goner schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
Hangt er vanaf wat je leuk vindt ... Scribblenauts, Colonial Marines, Monster Hunter ?
http://www.ign.com/games/upcoming/wii-u
Valt me op dat Metro op de lijst staat ... aanvankelijk vond men de Wii U maar niks bij THQ.
Metro: Last Light Canceled for Wii U Due to "Horrible, Slow GPU"
Ik vraag me sterk af wat er dan nog wel naar de Wii U komt. Hoe lang denkt Nintendo dit nog te gaan volhouden? Hoe denkt Nintendo zelf over hun geflopte console? Hebben ze daar al een reactie op gegeven?
Wel een beetje jammer voor Nintendo, want de console had best veel kunnen zijn als ze het iets beter aangepakt hadden.
[Voor 11% gewijzigd door Zeror op 09-05-2013 12:50]
Om eerlijk te zijn. Ik vind de Wii U een schitterend apparaat en zou hem ook graag nog aanschaffen, maar omdat ik zoveel negativiteit hoor over de Wii U ben ik enorm gaan twijfelen of de console wel verstandig is om te kopen. Stel ik heb de console gekocht en heb de bekende A-titels zoals Mario en Zelda enzo. Dan heb ik slechts nog een handjevol games. Echter vanwege technische beperkingen van de Wii U mis ik wel een aantal toptitels die ook heel graag zou spelen. Daarvoor zou ik dus naar een PS3/4 of Xbox moeten gaan. Waarom zou ik dan niet direct naar PS3/4 of Xbox gaan? Daar zijn immers veel meer games, goede games waar Wii U er slechts een handjevol van heeft, beschikbaar. Om die reden heb ik momenteel weinig vertrouwen in de Wii U.90710 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:40:
De Wii U is niet geflopt, want hij verkoopt nog steeds en er komen ook grote succesvolle games (Monster Hunter 3, Lego City Undercover, etc) op uit. De Wii U heeft enkel wat probleempjes met een momenteel nog klein aantal goede games (maar ook daar wordt aan gewerkt).
Hoe Nintendo het ook wil doen, op deze manier gaan ze het niet redden. Als ze nu eens een nieuwe Wii U uitbrengen met verbeterde hardware die wel al die nieuwe game engines ondersteunt dan zou dat enorm helpen voor Nintendo. En dan zou de wereld ook wat positiever ingesteld zijn tegenover de Wii U.
Voorlopig ga ik nog geen nieuwe console halen vanwege mijn enorme twijfel. Ik wacht eerst af wat PS4 en Xbox3 gaat doen.
Gewoon ff een vet decor met scherm wegzetten en een presentator/presentatrice.
[Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-06-2013 18:06]

Alleen nu ik wat meer ben gaan lezen over de beste man, valt me wel op dat toen Yamauchi stopte als directeur in 2002 dat de kwaliteit van Nintendo steeds ietsjes minder werd. Best jammer eigenlijk.
[Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-09-2013 11:51]
Iemand anders die zich geroepen voelt om dit te doen, mag de startpost in zijn volledigheid overnemen en updaten waar nodig in een nieuw topic.
Is prima. Maak even een nieuw deel aan en kopieer de startpost. Dan kun je hem updaten waar nodig.90710 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:40:
Kan ik wel doenIk heb bv de startpost van het Pokémon topic gemaakt. En ik hou bv momenteel al de Nintendo directs op mn Tweakblog bij. DIt topic lijkt me daar beter geschikt voor.

Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan roep je maar.
Dit topic is gesloten.