Toon posts:

[NextGen] Het Nintendo Wii U topic OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2
Acties:
  • 154.039 views

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52
Zeror schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:12:
[...]

Maar dan heb je de 10% korting in de eShop niet.
Die heb je sowieso niet, een of ander gaar spaarsysteem waar je niks aan hebt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
Daar gaat mijn enige vrije game avond.... al anderhalf uur aan het wachten op de update en hij is pas net over de helft.(60 mbit lijn)

• Phusebox
Ok en nu maar wachten tot mij Wii U ook brickt, aangezien hij nu al een half uur stil staat met dezelfde tijd in beeld. En nu dan? Heb ik mijn Wii data plus aankopen op dat ding staan. Grootste crap release van een console ooit.

• Phusebox
Gynnad schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:53:
Je kunt de update ook aanzetten, en op de Pad is dan een optie om de Wii U automatisch uit te schakelen wanneer deze klaar is. Dus je kunt hem best 's nachts aanzetten met die optie! :)
Bij mij is die optie er niet

PS. Kunnen we niet toch een lijstje starten met Nintendo id's? Mijn Wii U is zo eenzaam, haha, heb 0 vrienden.

[Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2012 23:01]

• Phusebox
Vanochtend was hij toch al klaar...

• Phusebox
Zo ik start zelf maar gewoon, mensen die in de lijst willen, DM me even.

Nintedo id gebruikers lijst

GoT usernameNintendo id
Albert04Damuru
geengrenzuhgeengrenzuh
iNSaNe-oNeiNSaNe-oNe
matthijstmatthijst
NjayNjaynl
phuseboxphusebox
TFHfonyArnaud

[Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2012 13:18]

• Phusebox
Zo naast mijn eerste indrukken van de Wii U heb ik nu ook een review van New Super Mario Bros U geschreven. Was aangenaam verrast moet ik zeggen.

• Phusebox
Ik word echt gek van mario :(

Wat een frustrerend spel is het toch ook. Ik bak er echt niks van...

• Phusebox
Frustrerend vooral. Ik weet meteen weer waarom ik een hekel heb aan mario.

• Phusebox
Lightmanone1984 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:22:
[...]

Baas wereld 6 verslagen. Wat een geweldig spel mensen! Eindelijk een waardig vervolg op Super Mario World, enorm veel verscheidenheid in levels. Gamepad reageerd ook zeer gevoelig, maar niet te. Dit is echt een AAA titel.

Voor Nintendo Land raad ik iedereen aan Pikmin Adventures te spelen. Enorm vette minigame, waar ik tot nu toe erg veel plezier van heb gehad. Heb je zin om bloed onder je nagels vandaan te krijgen, dan is Donkey Kong Crash Course wat voor je. En F-Zero die had ik na 3x proberen uitgespeeld. Die was wel heel makkelijk. Mja, speel veel racegames.

Maar ja, nou is het wachten op Game and Wario, Mario Kart U, Zelda U, mario Universe en Animal Crossing U. >:)
DK Crash Course is leuk, maar nou niet echt een uitdaging te noemen. De meeste minigames van Nintendoland zijn het spelen niet waard, er zitten er maar 2-3 in die echt leuk zijn en dan nog is het een vereiste dat je met minimaal 4 spelers bent.

NSMBU: ja de gamepad reageert goed, maar toch na nu heel wat uren gespeeld te hebben vind ik het niet zo fijn als een normale controller. Het is gewoon geen fijne natuurlijke positie, niet alleen zitten de joysticks raar ten opzichte van elkaar, ook de ABXY knoppen voelen niet lekker aan qua plaatsing en spatiëring. Daarbij komt dan nog eens dat de triggers echt totaal ruk zijn, plaatsing is compleet on-ergonomisch en de feedback is niet bruikbaar. Ook zit er een enorm verschil tussen mijn linker- en rechtertrigger. De ene "klikt" wat meer en de andere is net een spons die je indrukt.

Uiteindelijk zie ik wel potentie, maar ik verwacht ook dat mijn Gamepad het geen half jaar uithoudt, en voelt het echt als een overhaast ondoordacht product.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:34
Ik heb gisteren de Wii U even mogen testen bij Bart Smit. Die hadden er eentje uitgestald staan. Heb daar Nintendoland gespeeld. Ik ben wel aangenaam verrast hoe fijn het eigenlijk speelt. Besturing was eigenlijk vrij makkelijk te begrijpen enzo.
Ik ga nu even afwachten wat er allemaal qua games gaan uitkomen en dan denk ik dat ik in de lente, wanneer er meer games uitkomen, over ga tot aankoop. Dan heb ik voorlopig nog even tijd om geld hiervoor aan de kant te zetten.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Phusebox
Ik heb de Home knop nog nooit zien oplichten overigens. Verder heb ik het scherm op helderheid 1 staan van 5 en dat vind ik nog te fel.

• Phusebox
90710 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:28:
A&B zijn bij Nintendo altijd omgedraaid geweest (of ja, bij de anderen is het omgedraaid sinds Nintendo de uitvinder van de gamepad is)
Het feit dat de knoppen andersom zijn is nog niet het grootste probleem, ik zit meer met de stand die ze hebben t.o.v. de Gamepad en elkaar.

• Phusebox
Brummetje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:42:
[...]

Die licht op als je notifications hebt (van vrienden en zo).
Forever alone :'(

• Phusebox
Brummetje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:46:
[...]

Ik vind de gamepad juist super relaxt werken (zo ook 2 maten van mij die het gebruiken). Dus ik denk dat het meer aan jou persoonlijk ligt (misschien even wennen omdat je een andere controller gewent bent).

Natuurlijk vind niet iedereen alles even fijn maar dit is vaak meer gewenning.
Ok toegegeven, het is beter dan het gedrocht dat zich dualshock of sixaxis noemt, maar staat mijlenver af van een Xbox 360 controller. Inderdaad persoonlijk, maar ik merk nu al bij Mario, waar fingerspitzengefühl vereist is, dat ik met deze controller niet veel serieuze games zal spelen waar ik de keuze heb uit meerdere platformen.

• Zeror
Topicstart heeft een lijstje must-have games nu. Als jullie nog suggesties/opmerkingen hebben hiervoor laat dat dan maar even weten.

• Phusebox
Romius schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:22:
[...]

Ik had 'm bij Game Mania gereserveerd, maar daar waren ze niet zeker of ik 'm kreeg. Toen hoorde ik dat de Media Markt voldoende binnenkreeg, dus daar een paar dagen voor de launch ook gereserveerd. Maar daar maken ze gelijk een definitieve bon voor je en hierop was de inkoopsprijs op de bon doorgevoerd. :*)

Tenminste, ik neem aan dat het de inkoopsprijs was, die in het systeem stond.
Denk dat de inkoopsprijs een stuk hoger ligt, wellicht hebben ze een of ander normaal Wii-pakket aangeslagen

• Phusebox
albert04 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:46:
[...]

Dat begrijp ik, maar als je hiervoor een Xbox hebt gehad en nog steeds een PS Vita hebt, is het gewoon weer even wennen.

[...]

Ik heb je net toegevoegd ;) De rest trouwens ook.
Ik zie geen requests en ook geen oplichtende home knop...

• Phusebox
Beetje een fail, ik vind de friends list veel duidelijker, sneller en handiger. MiiVerse is wat mij betreft meer bloatware dan wat anders

• Phusebox
90710 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:44:
Voor de mensen met Premium Packs die al dingen in de eShop gedownload hebben.

De Nintendo Network Premium website is online, hier kan je zien hoeveel Premium punten je nog moet voor de 5 euro gratis code.
https://p.nintendo.net/premium/

Inloggen met je Nintendo ID (van je Wii U) en wachtwoord.
Nintendo laat zich weer goed kennen hoor, de punten die je krijgt zijn op basis van de prijs excl. BTW...

Als ze nu mensen eens de kans gaven om hun Wii points, daar heb ik er nog paar duizend van, om te zetten in eshop credits, maar nee hoor.

• Phusebox
CptChaos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:55:
[...]
Lood is pas een signal killer, dat houdt zelfs nog ergere straling tegen! ;)
[...]
De GamePad heeft een maximaal bereik van 15 meter. :) Dus of je daarmee door het hele huis kan betwijfel ik.
15 meter wanneer je je Wii U inplugt ergens in een weiland met in een straal van een kilometer geen enkel ander draadloos signaal... in de praktijk, 3-5 meter max, als er geen muren tussen zitten, dan maar 1-1,5 meter als je geluk hebt.

• Phusebox
Bij mij zijn er 20.000 punten vervallen. Elke keer als er iets te krijgen was, was het op.

• Phusebox
Weet iemand een shop waar je games uit Australië kan importeren?

• Phusebox
CptChaos schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:35:
[...]
Hou je wel rekening met de regio codings? Zou mij niet verbazen als Nintendo daar nog altijd gebruik van maakt.
Australië is ook PAL.

• Phusebox
psychodude schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:20:
[...]

Waarom zou je games uit Australië willen importeren? Volgens mij hebben ze geen games die wij hier niet hebben, en shipping costs in gedachte nemende hoef je het voor het geld ook niet te doen denk ik?
Scribblenauts, want wij moeten weer wachten op die irritante fransen en duitsers die geen engels begrijpen.

• Phusebox
4play schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:24:
Je weet dat spellen veel duurder zijn in Australië?
Valt reuze mee, 52 euro. Denk dat ze hier duurder zijn.

• Phusebox
Hoort er eigenlijk stem geluid in zombiU te zitten? Ik krijg alleen tekst in beeld. Beetje knullig, 'follow my voice' en dat dan met alleen tekst. Ook heeft de game geen 5.1 geluid al staat het in de opties wel.

• Phusebox
Hmm ja optisch doorgelust, omdat nintendo weer moest bezuinigen op standaard geluidsformaten als dolby of dts, kan ik mijn hele setup thuis gaan wijzigen.... triest weer.

• Phusebox
Brummetje schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:52:
[...]

Kun je ook een keer niet zeuren? :)
Ja, maar dat bewaar ik voor een andere keer.

• Phusebox
Morgen komt mijn vijfde Wii U game binnen als het goed is, Black Ops II. Ben benieuwd hoe die zich verhoudt tot de Xbox 360 versie die ik een uur of 40 gespeeld heb.

• Phusebox
botech schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:35:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou je ook eens willen bekijken of BO II ook te spelen is met de Pro Controller i.p.v. de gamepad? Of heb je die niet?
Ik heb helaas geen pro controller, maar ik dacht dat Treyarch/Activision zelfs de reden was voor de Pro Controller? Omdat ze anders geen CoD port wilden uitbrengen meen ik ergens gelezen te hebben.

Maar weet wel 99,99% zeker dat het met de Pro Controller moet werken.

• Zeror
prutser001 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:41:
Aankomende titels als Bayonetta2/Pikmin3/The Wonderful 101 zeggen me niets.
Voor de rest lijkt het mij dat het wachten wordt op 'noemenswaardige' titels..
Bayonetta 2 en Pikmin 3 zijn noemenswaardige titels. ;)

• Phusebox
Gisteren voor het eerste Black Ops II gespeeld op de Wii U. Het is wel enorm wennen met de Gamepad controller, niet alleen zijn de schouderknoppen minder makkelijk bereikbaar, ook de andere layout van de analoge sticks zorgt er bij mij voor dat ik niet makkelijk de knoppen bedien. Kwestie van wennen denk ik, alleen als je ook veel op de Xbox 360 speelt zul je niet zo snel wennen volgens mij.

Verder ziet het er goed uit, soms zelfs voor mijn gevoel beter dan op de Xbox 360? Of is dat maar schijn?

Enige grote minpunt is het aantal spelers online. Ik speel altijd Kill confirmed, of meestal dan, en daar waren maar 16 mensen online... 16!!! Bij TDM waren het er maar 600. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen deze game spelen, dus misschien ligt het wel aan de online dienst van Nintendo?

• Phusebox
albert04 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:26:
Je bent level 3, zag ik gisteren.:P Ik heb sinds gisterenavond een pro controller. Ik moet zeggen dat dat ook erg lekker speelt. Controller ligt erg goed in de hand.

Het is idd even wennen en het blijft wennen als je een xbox en wiiu hebt. Dit had ik namelijk bij de PS Vita. Iedere keer drukte ik op de verkeerde knop en dat gebeurde ook bij de WiiU als ik daarvoor met de Vita had gespeeld. :S Dus, de Vita heb ik verkocht haha.. (speelde sowieso al weining mee)

Ik heb verder iedereen die in het lijstje staan toegevoegd. Willen jullie mij ook toevoegen? Je krijgt volgens mij hierover geen melding .. :S
Ja heb maar 2 potjes gedaan volgens mij, maar speel al jaren Call of Duty (sinds deel twee).

• Phusebox
Heb alleen Animal Crossing op de Gamecube gespeeld, wist niet eens dat er een Wii versie was. Er komt vast wel een versie voor de Wii U, alleen is het nog niet aangekondigd. Of is er echt gezegd dat er niks meer komt?

• Phusebox
40 euro is wel cheap voor een wii remote plus, daar heb ik ze nog niet voor gezien. Meestal rond de 45-50 euro.

Ach ja, de gimmick van de Wii U is er bij mij in ieder geval wel van af, terug naar mijn Xbox 360, waar je wel normaal Black Ops 2 op kunt spelen...

• Phusebox
peppie71 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:26:
Kun je eigenlijk ook met Wii motes met die lotion plus blokjes spelen?
Kijk wel uit dat ie niet uit je handen glijdt...

• Phusebox
albert04 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:54:
[...]

Hoezo normaal spelen? Dat kan ook gewoon met de Wii U, met de GamePad of Pro controller? Wat is het verschil tussen de Xbox en de Wii U?
Buiten het feit dat ik geen pro controller heb mist de Wii U versie een stuk of tien tot twintig online modes, en is er vrijwel niemand online.

• Phusebox
DukeBox schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:20:
Heeft er toevallig al iemand ervaring met de gamepad universal remote i.c.m. upc horizon ?
Ik wilde een logitech touch kopen, maar ik leg er liever wat geld bij (en lever desnoods wat functionaliteit in) en koop een wii u (premium).
Ik heb dan geen UPC Horizon box, maar het ding kan vrij weinig, je kunt niet eens input switchen op je tv. Ik heb alleen channel up/down, volume up/down en de nummers 0 t/m 9. Oh ja, en power/mute volgens mij.

Verwacht geen wonderen op andere apparatuur.

• Phusebox
Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:53:
[...]

Input switchen kan wel hoor...

Ik kan er alles mee wat ik nodig heb om op afstand de WiiU aan te zetten en te kunnen gamen. (+ nog volume en kanalen)

Ook mijn settop box kan ik ermee bedienen. (aan/uit)

De merken/apparaten lijst in de WiiU was zeeeeer uitgebreid.
Hoe krijg jij dan meerdere apparaten erin? Want ik werd maar naar 1 apparaat gevraagd, en voor mijn tv is er geen ondersteuning om input te switchen (2012 model van LG).

• Phusebox
Navi schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:21:
Hij vroeg bij mij vanzelf om het merk van mijn TV, en daarna om het merk van mijn settop box (of andersom)

En input switchen heb ik gewoon een knop voor, werkt prima.
Vaag, net nog eens gecheckt en ik kan maar één apparaat kiezen.

• Phusebox
Jeej, mijn Scribblenauts Unlimited wordt vandaag verzonden vanuit Australië.

• Phusebox
botech schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:40:
[...]

Op welke site heb je 'm gevonden?
Een kennis daar heeft hem gewoon in een lokale winkel gekocht en gooit hem vandaag op de post.

• Phusebox
Bij NBA 2K13 is mijn Wii U al 5x gecrasht, gisteren ook in he Wii U menu tijdens uitschakelen. Enige dat nog werkt dan is stroom eraf.

• Phusebox
NBA 2k13 is echt troep zeg. Hij crasht gewoon na elk potje. Niet kopen dus tot dit gefixed is.

• Phusebox
Choller schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:18:
[...]

Tot nu toe geen crash gehad.
Echt elke keer blijft ie hangen op het opslaan naar de server. Bij de myplayer modus. Daarnaast ook gewoon op random momenten in het menu.

• Phusebox
Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:46:
[...]

Gezien ik jou vaker heb gezien over het crashen van je console zou ik hem toch eens ter reparatie opsturen..
Het ligt toch echt aan de game hoor. Enige aandere problemen die ik had waren met updates.

• Phusebox
aargh NBA wat een drama. Fijn dat zo'n game je vakantie kan verzieken. Tig uren gespeeld maar de teller staat op 1 omdat ie nooit kan saven. Waarom moet die onzin ook online gesaved worden?

Ik kan nu niet eens meer verder omdat hij de volgende wedstrijd niet laad want blijkbaar moet ie weer eerst iets saven op de gare servers van 2K.

[Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 31-12-2012 14:04]

• Phusebox
Brummetje schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:22:
[...]

Trine 2 local kun je gewoon onderling switchen en singleplayer kun je ook onder het spelen wisselen met de R knop.

Is 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld... Grafisch fantastische en de gameplay is fenomenaal gewoon... Echt een perfect spel.. En de oude classic controller werkt ook...
Ik Trine ook een uur gespeeld, en dat is voor mij de max voordat een spel me ergens moet zien te boeien. Deed het dus niet, ik vond het maar saai en de gameplay voelde ook nier intuïtief of soepel.

• Phusebox
Gisteren Scribblenauts Unlimited ontvangen vanuit Australië, best geinig. Het is niet moeilijk om de opdrachten te voltooien maar best moeilijk om iets grappigs of origineels te verzinnen.

• Phusebox
Via een kennis.

• Phusebox
Nou, ik heb eindelijk mijn review van Scribblenauts kunnen schrijven. De game viel me helaas wat tegen.

• Phusebox
90710 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:32:
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD komt naar de Wii U :)

Dit najaar.

Ik ben, like, sprakeloos. Zo blij.

Zie de hele Nintendo Wii U Direct en alle aankondigingen hier:
http://www.nintendolife.c..._direct_presentation_live
Hmm ja moet ik hier nu warm van worden. Ik heb sinds dag 1 een Wii U staan en eigenlijk komt er nu al niks meer voor dat ding uit. En dan gaan ze weer oude troep opnieuw uitbrengen, altijd hetzelfde met Nintendo... Kom eens met wat nieuws.

• Phusebox
Ik geloof er niks van dat we dit jaar nog een nieuwe Mario en Mario Kart krijgen, eerder 2014 Nintendo kennende, en dan eind 2014 Smash Bros ofzo, en 2015 een nieuwe Zelda. Is de Wii U ook meteen weer afgeschreven in dat jaar.

• Phusebox
Goner schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:25:
Heb nou al een keer of 3 in AC3 een vastloper gehad ! Heel vervelend als je bijv. net alle thee in de haven gekiepred hebt :(
Is dat iets wat met meer games gebeurd of is AC erg gevoelig ?

En een echte reset-knop/methode ontbreekt helaas ook ... stekker eruit en erin vind ik toch niet echt fijn.
NBA 2K13 is hetzelfde, een en al vastlopers.

• Phusebox
Dus eigenlijk komt er tot na de zomer niks fatsoenlijks uit.... zeg maar dag-dag Nintendo.

• Phusebox
Goner schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
Hangt er vanaf wat je leuk vindt ... Scribblenauts, Colonial Marines, Monster Hunter ?

http://www.ign.com/games/upcoming/wii-u
Valt me op dat Metro op de lijst staat ... aanvankelijk vond men de Wii U maar niks bij THQ.
Metro: Last Light Canceled for Wii U Due to "Horrible, Slow GPU"
Scribblenauts is ook al weer uitgesteld in Europa. Ik heb zelf een review geschreven op mijn website van de Australische versie, ook niet echt de moeite waard om op te wachten kan ik je zeggen.

• Zeror
Mij valt wel op dat de Wii U de ene na de andere doodsteek krijgt vanuit ontwikkelaars om het platform niet te gaan ondersteunen. Frostbite 3 games komen niet naar de Wii U, Games met de nieuwe Unreal Engine komen niet naar de Wii U, etc... etc...
Ik vraag me sterk af wat er dan nog wel naar de Wii U komt. Hoe lang denkt Nintendo dit nog te gaan volhouden? Hoe denkt Nintendo zelf over hun geflopte console? Hebben ze daar al een reactie op gegeven?
Wel een beetje jammer voor Nintendo, want de console had best veel kunnen zijn als ze het iets beter aangepakt hadden.

[Voor 11% gewijzigd door Zeror op 09-05-2013 12:50]

• Zeror
90710 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:40:
De Wii U is niet geflopt, want hij verkoopt nog steeds en er komen ook grote succesvolle games (Monster Hunter 3, Lego City Undercover, etc) op uit. De Wii U heeft enkel wat probleempjes met een momenteel nog klein aantal goede games (maar ook daar wordt aan gewerkt).
Om eerlijk te zijn. Ik vind de Wii U een schitterend apparaat en zou hem ook graag nog aanschaffen, maar omdat ik zoveel negativiteit hoor over de Wii U ben ik enorm gaan twijfelen of de console wel verstandig is om te kopen. Stel ik heb de console gekocht en heb de bekende A-titels zoals Mario en Zelda enzo. Dan heb ik slechts nog een handjevol games. Echter vanwege technische beperkingen van de Wii U mis ik wel een aantal toptitels die ook heel graag zou spelen. Daarvoor zou ik dus naar een PS3/4 of Xbox moeten gaan. Waarom zou ik dan niet direct naar PS3/4 of Xbox gaan? Daar zijn immers veel meer games, goede games waar Wii U er slechts een handjevol van heeft, beschikbaar. Om die reden heb ik momenteel weinig vertrouwen in de Wii U.

Hoe Nintendo het ook wil doen, op deze manier gaan ze het niet redden. Als ze nu eens een nieuwe Wii U uitbrengen met verbeterde hardware die wel al die nieuwe game engines ondersteunt dan zou dat enorm helpen voor Nintendo. En dan zou de wereld ook wat positiever ingesteld zijn tegenover de Wii U.

Voorlopig ga ik nog geen nieuwe console halen vanwege mijn enorme twijfel. Ik wacht eerst af wat PS4 en Xbox3 gaat doen.

• Zeror
Wanneer zorgt Nintendo nu eens voor een gelikte Nintendo Direct ipv die saaie Satoru Iwata in een lege vergaderzaal op de achtergrond. Dat weerhoud mij vaak wel om naar een Nintendo Direct te kijken.
Gewoon ff een vet decor met scherm wegzetten en een presentator/presentatrice.

[Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-06-2013 18:06]

• Zeror
Nintendo is op FirstLook in Utrecht! :)

• Zeror
Het is bedroevend nieuws voor Nintendo dat hun voormalige directeur Hiroshi Yamauchi is overleden afgelopen week. :'(

Alleen nu ik wat meer ben gaan lezen over de beste man, valt me wel op dat toen Yamauchi stopte als directeur in 2002 dat de kwaliteit van Nintendo steeds ietsjes minder werd. Best jammer eigenlijk.

[Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-09-2013 11:51]

• Zeror
Aangezien ik niks met de Wii U doe, ga hem ook niet kopen, heb ik geen interesse om de startpost nog bij te houden.
Iemand anders die zich geroepen voelt om dit te doen, mag de startpost in zijn volledigheid overnemen en updaten waar nodig in een nieuw topic.

• Zeror
90710 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:40:
Kan ik wel doen :) Ik heb bv de startpost van het Pokémon topic gemaakt. En ik hou bv momenteel al de Nintendo directs op mn Tweakblog bij. DIt topic lijkt me daar beter geschikt voor.
Is prima. Maak even een nieuw deel aan en kopieer de startpost. Dan kun je hem updaten waar nodig. ;)
Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan roep je maar.

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee