Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lvdheijd
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06-07-2012
Een aantal vraagjes over de Cooler Master Project Silent M, Cooler Master Sileo 500 en de Fractal Design Define R3.

Situatie:
Ik ben op zoek naar een nieuwe kast. De huidige klinkt als een stofzuiger, het moet stiller. Om deze reden ben ik gekomen op de Define R3.
Over een tijd komt echter de Cooler Master Project Silent M uit. Deze is naar mijn smaak net iets mooier (geen openingen aan de zijkant), een tientje goedkoper en future-proof met zijn usb-3.0 poort aan de voorkant.
Een derde optie is de Cooler Master Sileo 500. Ik heb echter het gevoel dat deze niet genoeg koelvermogen heeft.

De belangrijkste producenten van decibels zijn mijn twee ATI 4770 kaarten in crossfire. De kast moet deze natuurlijk wel koel zien te houden. Het bekleden van mijn huidige kast met isolerend materiaal is geen optie: daar koelt hij niet goed genoeg voor.

Waar ik mee zit:
  • Kan iemand me een indicatie geven wanneer de Silent M op de markt zal komen? Ik weet dat er nog geen releasedatum is, maar ik kan ook niet inschatten of het nog een week, een maand of een jaar zal duren. Gevonden! Eind mei.
  • Is het uberhaupt mogelijk een crossfire-setup koel te houden in een kast met geluidsdemping?
  • Is de koeling van de Sileo 500 misschien toch goed genoeg?
  • als ik een stille kast voor onder de 100 eu volledig over het hoofd heb gezien, hoor ik het ook graag.
Extra info:
  • Processor is een AMD 955.
  • standaard ATX mobo
  • Ik ben niet heel geinteresseerd in het gewicht en/of de grootte van de kast.
  • Ik wil er behalve de meegeleverde fans nog twee 12cm inzetten (deze zitten in mijn huidige kast).
Laurens

lvdheijd wijzigde deze reactie 06-05-2011 10:39 (7%)
Reden: nieuwe info

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True