Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-07 13:38
quote:
Vos schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:34:
[...]

Ben benieuwd hoe je hem hebt gemonteerd. Ik moet hem ook nog monteren en twijfel beetje tussen bovenop of aan voorzijde.

Maar met beide lijkt me toch dat er niks in beeld zit. Helemaal niet met camera aan de voorkant. Nadeel is dan alleen dat je je Google niet op je helm kan zetten.

Hoe doen de mensen dat hier? Voorzijde of bovenkant?
Inmiddels gelukt door wat nieuwe mounts te kopen en er 1 net boven de skibril te monteren. Vind alleen die sticky mounts er erg tricky uitzien omdat ze net niet dezelfde ronding als de helm hebben.

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:19
quote:
l3art schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:16:
* Bart wil zich ook gewoon een keer MacGuyver voelen.
Of zoals Jeremy Clarkson zou zeggen:

Maar het is altijd een fijn gevoel als je met alternatieve oplossingen iets voor elkaar krijgt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Canon 40mm f/2.8 STM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 05-07 14:57
quote:
l3art schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:19:
[...]

Maar aangezien ze met de accu makkelijk 5 uur moeten kunnen halen, en je maar 4 uur nodig hebt. Zou je toch 10 minuten van tevoren ze handmatig aan kunnen zetten? Wellicht dat het iets scheelt...

Wat ik me verder afvroeg, vielen ze echt allemaal uit? Of was het een enkeling die uitviel?
Inderdaad, dat doe ik ook. Alleen heb ik echt de wifi nodig om te kunnen zien hoe ver de accu's zijn en of ze nog lopen.

Vannacht waren er weer een paar uitgevallen, ik heb de battery packs los gekoppeld en denk dat dat de oorzaak was!

hier zie je er eentje, daar kan ik dus niet meer bij :P De eerste avond stond helaas de hele tijd z'n flesje water voor het beeld :')

Basxt wijzigde deze reactie 08-05-2016 16:02 (12%)

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
quote:
RedRayMann schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:45:
[...]

Ik doe aan skydiven en heb altijd mijn telefoon bij me met wifi aan. En ben niet de enige. Ook heeft regelmatig bijna iedereen een GoPro, sommige zelfs twee of drie cameras. En dan ook nog remotes. Zat straling in zo'n vliegtuigje...

Maar back OT :-)

Ik zet altijd lampjes en piepjes uit. En plak dan met de zuignap de camera op het raam en kijk met wifi of hij goed staat. Dan de wifi uit, telefoon uit en wachten op take-off... Dan gewoon op de button klikken en hopen dat ie het doet :-P (soms kan je in de weerspiegeling van het raam het display zien)

Zelfs al een keer een glimlach van een stuardes gekregen. Was nerdy de setup aan het opbouwen met mijn Mount-verzameling en accus op mijn tafeltje...

En een keer kreeg ik van de rij voor me en achter me vragen over mijn acties, in de positieve zin. Ze waren erg beniuwd naar de beelden (Fokker 50; Bonaire -> Curacao; zat net achter de motor met prop; 120fps) maar helaas dat kaartje aan het einde van de vakantie corrupt geraakt.
Bedankt, de GoPro app nog helemaal niet aan gedacht :) Net eens getest en volgens mij kom ik zo behoorlijk dichtbij het raam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-07 22:53

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Voor het eerst geld ingezet op een kickstart project:

Stabylizr
https://www.kickstarter.c...amera-stabilizer?ref=ke23

Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-07 12:34
quote:
FidoDancingWind schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:19:
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over de waterdichte behuizing voor GoPro.
Ik heb een originele behuizing en een alternatief (voor mijn hero black 3+).
Is de alternatieve behuizing ok om te gebruiken onder water, of wordt dit afgeraden ?

Ik meen iets gelezen te hebben op een forum dat je beter niet het alternatief kunt gebruiken, maar kan dit forum niet meer terugvinden.

Ik hoor het graag,

mvrgr
Ik weet niet zo goed wat je bedoel met alternatief.

Links; Hero 3 White / Hero 3 Silver / Hero 3 Black
Rechts; Hero 3+ Silver / Hero 3+ Black / Hero 4 Silver / Hero 4 Black

Links; kan 60 meter diep
Rechts; kan 40 meter diep

Vanaf de Hero 3 kunnen alle camera's in beide cases.
Ik heb ervaring met de Hero 3+ Black, geen problem, ben nooit dieper dan 5 meter geweest (snorkelen)
Ik gebruik de originele case en zorg altijd dat de case stof en vuil vrij is.

Dus wat bedoel je met het alternatief?
- The Frame? Afrader }:O
- Skeleton case/door? Afrader |:(
- China stuff? Zal vast goed zijn, maar ik gebruik alleen china spul als ik zeker weet dat het geen schade oploopt (Bij skydiven en water gebruik ik origineel, bij road movies/optredens/fun with friends gebruik ik de rest)

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-07 16:00
quote:
RedRayMann schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:36:
[...]

Is het niet de Hero 3 backdoor? Die heeft natuurlijk nog de grote 60m onderwater case. Kan je een foto maken?
Sorry, had je bericht gemist. Hier zie je het setje. Backdoor met sticker komt uit het doosje van het toch bacpac, backdoor rechtsonder zat bij de standaardbehuizing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 22:03

Yzord

MediConnect.io Investor

Ik heb van een maatje een GoPro Hero 3+ gekocht (zie hierboven) en volgens mij had hij totaal geen idee wat hij verkocht. Maar ik zal eerlijk wezen, ik heb ook niet echt het idee wat ik heb gekocht haha.

Nu zie ik dat ik een extra lcd paneel heb, maar ook een verdikking op de lens. Waarom maak ik dit bericht? Omdat deze setup niet in een standaard housing past die ik ook erbij heb gekregen. Ik heb dus enkele vragen en hopelijk kan iemand mij helpen ermee?

- Hoe krijg ik de verdikking op de lens eraf en waarom zit deze erop?
- Moet ik een compleet nieuwe behuizing kopen als ik de lcd erop wil houden of kan ik ook een ander kapje er voor kopen?
- Ik wil deze ook kunnen gebruiken als dashcam, maar de "standaards" die ik erbij heb gekregen hebben allemaal een 3M sticker. Is er ook iets dashboards vriendelijks?

Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee. In ieder geval bedankt!

Ventieldopje wijzigde deze reactie 03-07-2016 23:19 (12%)

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:30
quote:
Ithric schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:55:
[...]

Ik wil hem ergens vast opzetten, dus niet los op een bureau of dergelijke.
Dan is mijn toekomstige opstelling, HDMI capture naar PC en USB voeding. (maar eerst wil ik de opstelling gaan testen met wat opnames of dit werkt zoals ik wil)
Dit is niet de hoofd reden dat ik de camera heb genomen, maar leuk als het kan. 8)

(alleen om nou meer dan 100 euro uit te geven om iets te proberen vond ik nog iets te gek, terwijl ik het gewoon kan testen zonder capture eerst)
Ik gebruik deze al een tijdje en ze bevallen goed, alleen de ronde zij ingang even iets groter maken omdat ander wifi spontaan aangaat.
http://www.ebay.com/181873166813

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Gutteguttegut
En soms gaat het fout, 24 meter was iets te hoog....

• Gutteguttegut
quote:
Queenfanmichel schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:50:
[...]

Ben bij de Ikea geweest en heb daar een kookwekker gekocht, paar euro en veel plezier.
Je kunt ook een goedkope klok kopen bij Action oid en daarvan het uurwerk gebruiken voor langere timelapses.
Voorbeeld:

Kosten minder dan 5 euro.
quote:
videoman schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 20:05:
Ben vanaf vandaag de gelukkige eigenaar van de Hero 4 silver en er erg blij mee, heb toch een kleine vraag waar kan je hem buiten de computer veilig mee opladen kan dat bijvoorbeeld met een stekker usb lader of moet ik letten op het aantal mA, bijvoorbeeld een telefoon lader is 1,5 of 2 amp. of moet ik echt de Gopro laders gebruiken ?
Ik gebruik diverse laders van 1 poorts tot 12 poorts USB laders. Van 1,5A tot 4,5A.

Gutteguttegut wijzigde deze reactie 21-07-2016 13:13 (36%)

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:20
quote:
Zeeuw schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:41:
Leuk effect! Nog even de touwtjes wegshoppen en het is helemaal een mysterie...Ik zie graag de foto's van de constructie.

Zo dus :)

Het is dat ik om 9 uur een tentamen heb, anders had ik snel even n PDF geklust die je uit kan printen als een mal :) (doe ik wss na m'n tentamen wel even)

Maar dit is het idee! Als je de garen (ga ik wss vervangen voor visdraad) eraan zet, dan moet je er voor zorgen dat als je de constructie laat hangen, dat de garen dusdanig lang zijn dat het geheel recht naar boven wijst (gopro lens bedoel ik dan).

Verder denk ik erover om een 2e versie van dun mdf te maken. Of wellicht te laten 3D printen. Voelt dan net wat stabiler en ik kan dan ook kijken of ik met een GoPro mount kan werken. Zodat ik m in z'n behuizing kan stoppen. Want nu zit hij met een haarelastiekje vast, niet de meest degelijke manier. (vandaar mn test op het gras ;) )

Horrortijd opgestaan om op tijd te komen voor mn tentamen, dus ik hoop dat t verhaal duidelijk is |:(

• Queenfanmichel
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:38
Release GoPro Karma Grip 1 januari in Nederland.

• vanDaal
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23:55

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zelf sinds 2 weken de Feiyu SPG Live voor mijn Gopro Hero 5. In principe bedoeld voor een smartphone, maar je kunt er ook je Gopro tussen klemmen. Heb er ongeveer 230 euro voor betaald via Aliexpress.

vanDaal wijzigde deze reactie 10-12-2016 15:55 (10%)

>> Landscape Photography! << >> PVOutput <<

• Basxt
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 05-07 14:57
Welke mount wordt hier gebruikt? Ziet er efficient uit.

Link

Sowieso erg gaaf dat ze GoPro's als bodycams gebruiken. Benieuwd hoe ze dat regelen qua opladen, data, etc. Bodycam's in Amerika zijn volgens mij echt ontwikkeld voor dat gebruik.

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:57

Dark Angel

Corvette LS Power

Als je de Smooth Q besteld bij Ali-express kan je er vaak de optie bij bestellen ( of krijgen in mijn geval) voor de Universe Gopro adapter.

Deze heb ik nu binnen gehad. En ben nu gaan spelen met de opties voor het monteren ( in dit voorbeeld heb ik even mijn SJcam gebruikt maar met een Gopro gaat het ook gewoon.)

Door de beugel achterstevoren op de gimbal tezetten en de camera voor op te monteren ben je er al.
Op dat moment zit de camera zo'n eind naar voren en opzij dat de armen niet meer in beeld komen met draaien. Nu hoef ik alleen nog een een beugel maken om de telefoon en microfoon vast tehouden.

Dark Angel wijzigde deze reactie 12-06-2017 14:13 (10%)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:42

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Deze foto staat op dpreview bij een bericht over de Hero 6. Ik vind het geen vooruitgang.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• jeroen11
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-07 16:07
Er zijn steeds meer leaks rondom GoPro Hero 6 Black, heeft er nu alle schijn van dat hij op 28 september al uitkomt, dus 1 jaar na de Hero 5.

Zie ook photorumors en deze spot in Canada.

• Sokkeh
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-07 15:14
Hier nog even een vergelijking met en zonder filter. Heb helaas niet hetzelfde stuk met en zonder filter op film dus dat is wel jammer.

Public
Publieke map
Snorkelen gopro met filterGopro snorkelen geen filter

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:19
Ik wil donderdag een GoPro gaan kopen en deze mounten aan mijn helm. Echter heb ik een verlengstuk nodig welke ik maar niet kan vinden.

Het betreft deze:

maar dan kleiner.

edit;

Gevonden. Alleen wel op Ali express. Heb ze liever wat eerder maar verder vind ik ze totaal nergens.

Aschtra wijzigde deze reactie 23-01-2018 20:50 (27%)

Pagina: 1 2 3

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True