Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb een RAM-mount geprint, morgen eens proberen hoe het werkt op de motor:

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ze noemden het GoPro Studio v2.0

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• The Otherside
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-07 11:44
quote:
Wicked-Game schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:26:
[...]

Kan ik hier uit opmaken dat een Silver Edition al voldoende is samen met de meegeleverde onderwater case?
Yes, zie zelf maar (welliswaar Black edition, maar case is identiek): YouTube: Tip #60 GoPro Hero 3 vs Hero 2 - Under Water Comparison

screendump aangezien je geen filmpjes kan kijken:

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Marc_87
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-02-2018
quote:
quorumz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

waar en hoe duur? zie de gopro hero3+ black voor 399

ik wil weten of de hero3+ onder mijn blade 350 qx quad copter kan
De Black 3+ is overal 449 euro wanneer je bij een officiële dealer koopt. De rest is parallel import. De mijne komt bij Versus Kiteboarding vandaan.

Edit, net binnen gekregen:

Marc_87 wijzigde deze reactie 05-10-2013 13:47 (16%)

• 282488
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 28-08-2017
quote:
WardKuipers schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Fijn dat je het nodig vind om de toon lekker door te zetten, maar het nieuws over die dual lader kwam van mij, ik zou even voor je kunnen checken bij de leverancier, maarja, ben nog druk met huilen, dus dat kan nog wel even duren *O*

Daarnaast raad ik deze accu set aan van AliExpress. Werkt erg fijn met de Hero3 BE en prima accuduur ;) ! *edit: + deze zijn een stuk goedkoper dan de originele van GoPro zelf.*

Zo genoeg geflame :> :>

Thanks voor de tip, voor $18 dollar kan ik die altijd even testen natuurlijk!

• WardKuipers
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-05-2016
quote:
JediGeub schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

[afbeelding]

Zo genoeg geflame :> :>

Thanks voor de tip, voor $18 dollar kan ik die altijd even testen natuurlijk!
Haha, grapjas :9 ! Ik ben zo lief geweest even voor je met de distributeur te bellen en ze zijn al te koop en wel hier ;) ! *even niet op voorraad, maar ze hebben ze daarvandaan wel besteld bij de distributeur, dus die komen wel weer*

Hij heet de GoPro Power Bar, heeft 3120mah aan accucapaciteit en je kan er dus 2 Hero 3(+) accu's in kwijt.

Videos: http://www.youtube.com/user/WardKuipers - Other: wardkuipers.com

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
RonnieB82 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:22:
[...]

Pas op met de mount op je ski. Kennis had dit ook, (dicht bij de binding), maar was ineens zijn mount kwijt. (gelukkig zat de gopro er niet in).

Ik vind zelf de mount op de skistok erg gaaf. De camera op de helm is leuk om andere mee te filmen, voor je eigen acties vind ik het maar een beetje meh, vind niet dat het dan goed overkomt. (tenzij je tricks gaat gooien in een funpark)
Op de punt van je ski is heel vet, dat heeft een vriend van mij gedaan. Tijdens het carven zat hij op zn dalski bij het maken van de foto, heel vet met de vliegende sneeuw.

Niet zijn foto maar dit is ongeveer het idee.

• RedRayMann
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:38
linkje!

De officiele GoPro lader

RedRayMann wijzigde deze reactie 06-11-2013 21:52 (14%)

• GuitarJJ
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-07 23:20
quote:
Miezjell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:52:
Ik mag mezelf ook welkom heten bij de GoPro club!

Net besteld bij de iBood hunt! Kan niet wachten tot die binnen is!! :)
Mooie prijs :)

www.hardloopgear.nl

• DarkFly
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
quote:
mfreriks schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:45:
Voor de mensen die opzoek zijn naar die Anti-Fog inserts. Ik zelf vind de reguliere prijs: 20,- voor 3 setjes vrij prijzig, ik heb ze hier voor de helft gevonden!

http://www.recordnow.nl/u...ti-condens-strips-6x.html
Ik heb op die site is een beetje rond gekeken, wel grappig:
quote:
ISAW is voor Nederland een nieuwkomer in de markt van sport- en helmcamera's. Het Zuid-koreaanse bedrijf heeft in alle rust om zich heen gekeken naar andere merken, en heeft aan de hand hiervan enkele camera's op de markt weten te zetten die zowel kwa beeld, kwaliteit én prijs geduchte concurrenten zijn van enkele gevestigde merken helmcamera's.
Ze hebben dan wel héél erg naar de GoPro gekeken, zowel qua camera als accessoires:

• midego
  • Laatst online: 23:31

midego

Hyundai Kona EV

quote:
Leetness schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:29:
[...]

Vanaf een bepaald bedrag mag ik hopen? Het lijkt me sterk dat je voor een batterij van €5, €22 invoerrechten moet betalen.
Even Google gebruiken kan geen kwaad.
Zoals in mijn eerdere reactie betaal je vanaf 22 euro invoerrechten.
Dit is als je pakketje eruit wordt gepikt.

Check het op de website van PostNL

http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/

midego wijzigde deze reactie 05-12-2013 13:19 (12%)

Hyundai Kona EV sinds 18-07-2019

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17-07 15:32

ourplayground

kersnaamgebrui

quote:
MLPN schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:16:
[...]

Wel toch? Zie linkje, hij staat wel op 'clearance', zal wel betekenen dat ze het nu opmaken en niet meer aanvullen.

http://dx.com/p/ri-002-wa...-black-transparent-186711
dat is niet de onderwaterbehuizing die je wil. Deze geeft blurry beeld. Je moet deze hebben:

echter is het een aardige zoektocht om die te vinden..(voor een mooi prijsje)

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

Earth, the final frontier

quote:
Robberto schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:45:
Vraagje, ik ben me aan het voorbereiden op komende wintersport. Wat ik me afvraag hoe deze beelden zo strak kunnen zijn en die van mij relatief veel klapperen/schudden, hebben zijn later digitaal gestabiliseerd?
Ik vind die van jou toch ook wel een lekker stabiel beeld geven moet ik zeggen O-)

http://www.team-mediaportal.com/

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 17-07 15:32

ourplayground

kersnaamgebrui

even een fotootje tussendoor, omdat het kan..

Xbox live Gamertag: kersnaamgebrui

• Why_easy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-07 08:31
quote:
waah schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:21:
[...]

wat meer? holy hell het 6 voudige 8)7 . Maar goed als de scharnier lam gaat heb je er weinig aan voor een tientje.
haha, ja het is helaas niet minder :P maar als er mensen waren die aan het twijfelen waren over een gopole, just go with it! Heb even snel wat foto's gemaakt voor referentie(sorry als we wat blurry zijn).

• Jansenn
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
quote:
iBasch schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:34:
Op dit moment een erg gunstige prijs voor de Hero 3+ Black Edition op 1DayFly – 370 euro + 7 verzendkosten, goedkoopste in pricewatch is 404 incl verzenden.
Ik ben ook aan het kijken en vergelijken en zie dat ze bij de Duitse Saturn nu in aanbieding zijn.
Al vraag ik mij wel af wat de verschillen zijn tussen de HERO3 Black Edition (€299) en de HERO3+ Black Edition (€399), behalve de prijs dan.

Als ze beide in 4K kunnen filmen dan neem ik die van €299 wel. :)

Jansenn wijzigde deze reactie 29-01-2014 16:31 (7%)

• midego

midego

Hyundai Kona EV

Ik heb zelf de GoClamp gekocht via www.go-mount.com voor 25$

• glnk
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Ik heb vandaag ook mijn DealeXtreme GoPro Frame binnen gekregen:

Meteen even getest :P

Nu nog op zoek naar een goedkope lensprotector

glnk wijzigde deze reactie 27-02-2014 21:28 (9%)

Specs - iRacing Profiel

• jspr
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-07 13:45

jspr

Bianchi Aria

Ik ben op zoek naar een kleine telescopisch verleng stuk voor mijn GoPro.

Via Amazon het een en ander gevonden maar dat zijn van die brakke dunne "staafjes".
Ik moet nog een keer bij een paar foto winkels langs maar ik verwacht daar ook niet echt heel veel van gezien het meeste wat ze verkopen voor compact camera's is.

Deze heb ik gevonden maar die is €40 (ex. verzenden), en dat vind ik een beetje duur voor wat het eigenlijk is, wel de mooiste oplossing tot nu moet ik zeggen.

Heeft iemand een goed alternatief?

Dit is een opname van mijn laatste fiets route nabij Tarragona. Met de Garmin Virb software heb ik de overlays gemaakt.
Let wel, dit is geen edit gezien ik deze filmpjes thuis op de indoor trainer gebruik.

jspr wijzigde deze reactie 03-03-2014 00:08 (17%)

Strava

• jspr
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-07 13:45

jspr

Bianchi Aria

quote:
jspr schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:39:
[...]

Ah ok, daar heb ik vroeger (ik geloof 7 jaar geleden) wel eens wat besteld.
Ik ga eens op zoek wat ze hebben daar, thanks!
Zonet was dingen gekockt bij DX voor minder dan dat het telescopisch verleng stuk had moeten kosten (oké, die is wel stukken mooier trouwens).

Strava

• midego

midego

Hyundai Kona EV

Ik gebruik zelf de Peli 1200 voor GoPro + kleine accesoires

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
waah schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:59:
Let wel op, dat wanneer je meer frames per seconde gaat gebruiken (dus van 30 naar 60 of 120p) je ook minder licht krijgt. Dit betekend dus dat je dus donkerdere beelden krijgt indoor.

Maar daar krijg je dus wel slow-motion voor terug. Twixtor is nog een optie als je niet te extreem vertraagd. Voor twixtor geld ook: hoe meer beelden per seconde, hoe beter twixtor daarmee overweg kan. Twixtor werkt het best als het contrast tussen object en achtergrond groot is. Dus een zwarte wand met een witte jas bijvoorbeeld.
Dus als ik het goed begrijp, moet je toch wel met 60FPS opnemen om een beetje mooie slow motion beelden te maken? Met de HERO2 kan ik namelijk op maximaal 30FPS opnemen, tenzij ik inlever op de resolutie van 1080 en dat wil ik dus niet. Ik zou dan dus echt over moeten naar een HERO3 Black of Silver.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik straks outdoor ga filmen. Dus dan heb je alleen maar witte sneeuw onder je en (hopelijk) een strak blauwe lucht boven je :P . De rest zou je toch met contrast en belichting kunnen doen?

Waar ik dus vanaf wil, is dit geneuzel.

quote:
la_fusion schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:36:
En je kunt de GoPro toch instellen dat hij andersom gemount is en dus achteraf niet de beelden om hoeft te draaien.. of heb je dat gedaan en begrijp ik je opmerking 'Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de beelden op zijn kop opgenomen worden.' niet?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu pas de "Upside Down Video/Image Mode" zie :$ .

Ezio wijzigde deze reactie 17-03-2014 09:21 (5%)

Strava

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
Ik heb mijn GoPro per ongeluk laten stuiteren en nu zit er een beschadiging op de lens |:( . Je ziet op een donkere achtergrond wel een vaag plekje zitten, maar het valt op zich nog wel mee. Is hier nog iets aan te doen of moet ik er maar mee leren leven?

Strava

• Mutybay
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:08
Mooi wat spulletjes voor mijn GoPro laten 3d printen :o

Naast dat dit een stuk goedkoper was, is het ook nog eens erg gaaf om iets te hebben wat 3d geprint is :9~

Voelt solide aan :)

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:54
Zelf toevallig laatst ook al eens een mount laten printen en hoewel niet helemaal perfect wel vrij solide en voldoende voor mijn gebruik:

Ik heb een eerste test gedaan door hem te bevestigen aan de halsband van de hond maar dat leverde uiteindelijk nog niet de gewenste beelden op omdat de halsband teveel nog kon bewegen. Binnenkort een nieuwe test aan een harnas zodat de camera stil hangt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:51

Ethirty

Who...me?

quote:
Ethirty schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:23:
Na mail contact met V-nix zeggen zij een limited edition uitvoering van de battery BacPac te verkopen incl een volledige behuizing én alle deurtjes, voor de prijs van alleen de BacPac. Dat is €60 in the pocket :P
En als het toch niet zo is krijgen ze hem terug, of ik koop de deurtjes hierboven wel :+
Ik moet zeggen: verdraaid goeie deal :P
Naast de BacPac met deurtjes voor de dive housing zit er inderdaad ook nog een complete dive housing twv €60 bij :D Dus ook een extra mount, schroefjes en zo'n recht verlengstukje. Tevens compatible met Hero en Hero2.

Dus als anderen ook op zoek zijn: limited edition kopen :Y

edit:

Oh en daarnaast gelijk maar even een Gopole arm imitatie en een P.O.V. dive buoy gescored :)

Ethirty wijzigde deze reactie 06-05-2014 22:14 (20%)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 2 32GB  iPhone 8 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-06 23:35
Heeft iemand toevallig al ergens de nieuwe Frame te koop gezien?
Ik heb al diverse site's afgezocht maar nergens kunnen vinden...

Just living my happy life! Young beginning entrepreneur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07-07 14:18

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

quote:
Snakeye2209 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:39:
De tip die ik dan geef is eerst te kijken op Banggood. Die levert tot nu toe in een week tijd :)
Althans als ik iets nodig heb voor de GoPro dan eerst daar en dan DX of Ebay...
Tot nu toe mag ik niet klagen, want gister toch een pakketje van DX binnen gekregen. Toch maar 1,5 week op de eerste moeten wachten. Dit keer de 'flooter'

Helaas lijkt mijn case ietste klein voor dit soort accessoires. Misschien toch nog maar een grotere bestellen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14:23
quote:
RHE218 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:55:
[...]
Het heeft een weekend geduurd, maar bij deze de foto's:

De buitenkant (stickers plakken blijft een feest ;) )
De binnenkant met daarin:
Heb eindelijk ook maar eens dit koffertje besteld :)

Onlangs de gopro eens meegenomen met urbexen. Niet om te filmen maar om af en toe een foto te schieten. Heb hem via een hotshoe adapter bovenop de fotocamera zitten. Resultaat was nog niet altijd even goed doordat ik het eigenlijk maar 'snel' tussendoor schiet, maar soms zat er wel wat bruikbaars tussen.

• Intruder
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:52
Heb sinds een tijdje ook een gopro3+ black, maar heb hem vooralsnog niet bijzonder veel kunnen gebruiken i.v.m. het missen van benodigde mounts en een eventuele koffer.

Gelukkig heb ik deze vandaag binnen gekregen en meteen even geordend. Op aanraden van sommige tweakers hier heb ik die koffer van conrad besteld, wat een ideaal ding zeg!

(Excuses voor de crappy picx, maar de bedoeling is duidelijk :P)

Alle handige mounts (wrist mount, bike mount, helmet mount, side mount) overzichtelijk bij elkaar! Ook nog eventuele ruimte voor extra handige mounts en accessoires. Ik wacht alleen nog op de extendable monopod, hopen dat het wat is voor 5.- op ebay :P

Intruder wijzigde deze reactie 28-05-2014 20:06 (4%)

-:Steam:- // -:Specs:- LoL EUW = BatsAap // PSN-ID = BatsAapNL //

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
GoPro heeft weer wat nieuws, wat vinden jullie ervan?

http://gopro.com/camera-mounts/3-way

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Servertje
quote:
Handig maar wat een prijs, €79... nu begrijp ik wel dat GoPro z'n winst vooral maakt op de accessoires. 8)7

Ze hebben deze ook nieuw:

Een bodyboard mount

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:45

franssie

Save the albatross

Is niet zo spannend en heb vna het bouwproces geen foto's maar het is dan ook zo simpel.

Mijn kabel is nu 5 meter en dat is wel te lang (haakt overal achter want sleept op de grond) dus ga ik er twee van twee en een halve meter van maken, dat zal schat ik ook zo de lengte van een beetje hengel/stok waar je een gopro op klemt zijn denk ik. Voor de test had ik een stok bamboe en wat elsatiekjes gebruikt, leverde geen mooie beelden op om te delen, maar de wifi stream bleef zonder stotteren intact en dat was wat ik wilde weten.

Mijn inspiratie haalde ik uit

met als verschil dat ik gewoon RG58 gebruik, wel meer demping dan een voor WIFI geschikte kabel maar in dit geval dacht ik dat het niet uit zou maken en dat blijkt te kloppen (en ik heb nog 70 meter liggen).

edit:// beide kanten zijn overigens gelijk gemaakt, kwam net wat anders uit met mijn lrimpkous dus het lijkt verschillend, maar is dat niet.

franssie wijzigde deze reactie 10-06-2014 00:47 (25%)

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Servertje
Ik ben opzoek naar een 'arm' voor de GoPro.
Zoiets dus:

Hebben jullie er eentje?
En wat is jullie ervaring ermee?

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-07 07:02

OMX2000

By any means necessary...

Samsung PRO 64 GB MicroSD binnen. En nu even gebenchmark'd in mijn MacBook Pro. Ik weet niet wat de SD adapter nog doet qua performance, maar met deze cijfers zou hij snel genoeg moeten zijn voor de GoPro lijkt me zo.

• Remcooo87
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-07 15:07
Afgelopen maandag(avond) ook (na wat wikken en wegen) de GoPro Hero 3+ Silver via eGlobalCentral besteld! Binnen 48(!) uur binnen! Super snel!

Gaat voornamelijk gebruikt worden voor snorkelen (op vakantie), motorrijden en kitesurfen!
Extra accesoires:

1 x Lexar 32GB Class 10 High-Performance Mobile Solution Micro SD Memory Card
1 x GoPro AHEDM-001 Side Mount
1 x GoPro HD HERO 3+ Silver Edition
1 x Generic Floaty Handle Grip for GoPro Cameras
1 x Generic SM-201 Monopod for Gopro - with Gopro Mount

Dus voorlopig voorzien! Klopt het dat er geen (micro)HDMI kabel bijzit? En alleen USB Kabel?

Verder: Toen ik de verpakking opende, hoorde ik al wat rammelen. Bleek dus bij de mount (die al om de case zat) een stukje afgebroken:

Ik zag dat er meerdere mounts bij zaten! Zijn dit de 'reserves', of is het toch slimmer naar eGlobalCentral te mailen dat er een 'beschadiging' is?

Alvast bedankt!

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-07 11:03
quote:
vanardenne schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:58:
Kwam dit weekend zwermen spreeuwen tegen: [video]

• Zandhaas
  • Laatst online: 09-07 15:33

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Hebben jullie ook een beschermende tas voor gopro? Orgineel of imitatie?
Ik heb zelf een Nerf Nation koffertje 5 euro bij Xenos. Hij is nu vol, ik ben kijken naar grotere koffertje.
Kennis gebruikt een toilettas :D Wel goed idee.

Welke tas hebben jullie?

edit
Na zoeken bleek dat ik lunchtas hebben van Nerf.

Zandhaas wijzigde deze reactie 15-08-2014 23:22 (42%)

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:34

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

quote:
Zandhaas schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:
Hebben jullie ook een beschermende tas voor gopro? Orgineel of imitatie?
Ik heb zelf een Nerf Nation koffertje 5 euro bij Xenos. Hij is nu vol, ik ben kijken naar grotere koffertje.
Kennis gebruikt een toilettas :D Wel goed idee.

Welke tas hebben jullie?
Peli 1150

Linksboven de GoPro 3 Black + Battery BacPac in behuizing
Linksonder Wifi remote
Daarnaast twee accu's op elkaar
Grote vak rechts is voor allerlei accessoires, waaronder een paar andere backdoors, The Frame, wat kabeltjes, plakvoetjes, koppelstukjes, quickreleases.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Gebruik een MicroSD-adapter, zoals:

of koop een SD-kaartlezer voor een tientje ;)

The devil is in the details.

• Universal Creations
  • Laatst online: 23:57
Mijn GoPro werd geleverd met dit:

Dat bovenste deel is ideaal om in tentoon te stellen. Niet dat ik dat doe....

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Canon 40mm f/2.8 STM

• DancePlaza
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-07 22:25
Iemand toevallig een rood filtertje over/lenen/tekoop voor een GoPro Hero 3+, ga komende week op vakantie en zoek er nog rood filter voor het duiken :)

aah 1 gevonden :)

Polar Pro SwitchBlade

DancePlaza wijzigde deze reactie 15-09-2014 16:39 (39%)

Van het kastje naar de muur lopen...

• M3rcury
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Groene gixxer

quote:
Epsilon schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:43:
[...]

Sowieso is dat een adviesprijs. De Hero 4 silver, welke volgens de geruchten hetzelfde is als de Hero 3+ black, kost in die zelfde lijst 449. Dat is identiek aan de huidige adviesprijs van de Hero 3+ Black.

Op dit moment is de Hero 3+ Black weer aan het stijgen in prijs, maar deze was pas op meerdere plaatsen te koop voor 359. Extrapoleer je dit naar de Hero 4 black, verwacht ik dat deze ongeveer 450 euro gaat kosten in de winkels.
Dit is de nieuwe prijslijst voor alle hero modellen van komend jaar:
Weet niet of mensen het al gelezen hadden, maar er komt dus een "Hero" instap model. Deze wordt nog onder de oude white neer gezet :)

En de factsheet van gopro hero 4 black:

Suzuki GSX-R 600 K7!
PSN: Green-M3rcury
http://www.wax-on.nl voor Chemical Guys, Mothers Wax, Monello, Collinite, Poorboys World, EuroW, ScratchShield en Polishing Power

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Groene gixxer

En hier nog de factsheet van de "hero"

Vast in de behuizing en geen verwisselbare batterij. Maar opzich wel mooie specs :)

M3rcury wijzigde deze reactie 29-09-2014 11:37 (18%)

Suzuki GSX-R 600 K7!
http://www.wax-on.nl voor Chemical Guys, Mothers Wax, Monello, Collinite, Poorboys World, EuroW, ScratchShield en Polishing Power

• Universal Creations
  • Laatst online: 23:57
Hij zegt de Hero, dus de goedkoopste uitvoering.
En dit plaatje geeft mij ook het idee dat er geen wisselbare accu in zit:

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Canon 40mm f/2.8 STM

• muhda
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:16

muhda

Time Traveler and philosopher.

quote:
nofearnl schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:59:
Remotes zijn 80 euro :-) Verder ben ik benieuwd naar een filmpje van je GoPro 4 Silver :P
Dat verbinden met de app heb ik ook gehad, het kan zijn dat je wifi gaat switchen naar je modem/router en dan weer naar je GoPro!
Sta op het punt om naar het midden-oosten te gaan misschien dat ik dan mijn belabberde video's hier stiekem laat zien. (ik post later mijn ervaring(en) met de GoPro4)

80 euro voor een remote is in mijn ogen gewoon duur. (2dehands voor 50 euro ergens scoren)
Het wifi verhaal is erg vreemd, zelfs de video's bekeken van 'micbergsma' (Met iOS 8.02, lukte het pas)

muhda wijzigde deze reactie 15-10-2014 09:59 (3%)

If those who have no knowledge were silent, then the disputes would come to an end.

• Marc_87
quote:
MLPN schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Dat zie je correct. Er is al veel gediscussieerd over class 10 en UHS1 in dit topic de afgelopen twee jaren.

Het komt erop neer dat die class 10 en UHS1 niet alles zeggen. Je zou op internet moeten zoeken naar reviews over je kaartje hoe hoog de daadwerkelijke schrijfsnelheid is. Die verzwijgen ze altijd nogal snel en kan soms flink afwijken. ;)
Van het weekend maar eens mijn Samsung kaartjes proberen (Class 10, UHS1) want ik heb net deze binnen (sorry voor de crappy telefoon kwaliteit foto):

Marc_87 wijzigde deze reactie 23-10-2014 17:33 (3%)

• T.E
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:44
Heb een goedkoop alternatieve accupack besteld bij banggood. Na 3 weken levertijd binnengekomen:

http://www.banggood.com/2...4-AHDBT-401-p-954312.html

http://www.banggood.com/A...opro-Hero-4-p-955538.html

Acculader met 2 accu's 15 euro, losse accu 5 euro p stuk. Verzendkosten gratis.

De originele accu pas niet in de lader dus die laden we gewoon op via de gopro zelf.
De accu's lijken net zo lang mee te gaan als de originele wat ik nu getest heb.

• WardKuipers
quote:
Glenfiddich schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:12:
[...]

Oké, nu was foto ook beslist geen hoofddoel, was leuke bijkomstigheid geweest.

De 3+ silver is natuurlijk wel leuk geprijsd.

Zijn er nog andere features die de 4 aantrekkelijker maken dan de 3+, afgezien van fps en resolutie?
Beetje jammer dat iedereen de Night Photo mode over het hoofd ziet, die ik absoluut een pluspunt vind. Voor onderstaande foto had ik voorheen echt m'n DSLR nodig, nu gewoon met m'n HERO4 Black gemaakt die ik in t mini bagagevak van m'n motor mee had genomen. Dus afgezien van fps en resolutie vind ik dat echt een pluspunt ;) !

• Glenfiddich
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:19

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Ik wil de GoPro (zodra ik een keus heb gemaakt uit het model...) ook gaan gebruiken voor opnamen vanaf de auto, met de gopro aan de buitenkant.

Nu weet ik dat er een mount is met een zuignap, en dat die best sterk is, maar toch vertrouw ik zoiets niet helemaal met een dure gopro. Een touwtje als reserve zal sowieso niet verkeerd zijn. Maar ik vroeg me daarnaast nog af of een magneet niet sterker en verstandiger is dan een zuignap.

Ik heb bijvoorbeeld nog wel zo'n magneetkapstok liggen:

de magneet daaraan is echt hartstikke sterk. En met een beetje knutselwerk maak ik van zo'n kapstok zo een mooie GoPro mount. De magneet is voorzien van een rubber omhulsel, dat voorkomt krassen op de auto. En eventueel zou ik op de auto zelf nog een stukje folie kunnen plakken.

Doen, of niet?

Heeft een magneet ook nadelen? Heeft de magneetkracht mogelijk invloed op de werking van de camera, of de geheugenmodule?

Mooi fout is niet lelijk

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:32
quote:
jverbinnen schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Jep inderdaad, de upside down setting.
Maar ik vroeg me af of dit bij iedereen zo is?
Het lijkt me dat het clipje op de chesty er gewoon verkeerd op zit maar ik krijg dit absoluut niet los dus ik kan het ook niet rond draaien ...
Iedereen die een chesty heeft moet de go pro er omgekeerd ophangen om zo te filmen?
Hoe ziet de mount er uit? zoiets als dit?
Want dan kan de gopro er gewoon recht op lijkt mij.
quote:
Glenfiddich schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Echt? Zou de zuignap veiliger zijn dan een sterke magneet?

Een goed bevestigde suction mount zal vast heel sterk zijn, maar ik lees her en der dat hij ook wel eens niet goed kan zitten en los kan laten. Voordeel van de magneet is natuurlijk dat hij altijd "goed" zit.

Een TomTom werkt ook met zo'n zuignap, die zit binnen in de auto, zonder tegenwind, en zelfs die flikkert een zeldzame keer wel eens van het raam af.
Wat voor een Tomtom heb jij? :P Die van mij valt er werkelijk nooooooit af. Zelf heb ik mijn gopro een keer aan de auto gehangen met een chinese zuignap van Ebay en dat werkte prima. Niet harder dan 80 ermee gereden maargoed.

don't mind me

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-07 11:03
quote:
RHE218 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:18:
[...]

8 uur zonder wisselen van batterijen?
Ik geloof niet dat dat mogelijk is op batterijen (ik neem dan even aan dat je geen noodaggregaat in de casing wil bouwen)..

Je zal dus iets met een stekker en een stopcontact moeten doen...
Nee, sorry ik zie de typo. Ik bedoel geen battery pack maar een power bank, die je via de usb verbindt zodat hij langer van stroom voorzien wordt.

Zoiets dus:

Tristan wijzigde deze reactie 06-01-2015 16:00 (4%)

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 22:15
Ambarella heeft op CES hun H1 SoC uitgebracht, de opvolger van de A9. Omdat GoPro al sinds jaar en dag Ambarella SoCs in hun GoPro's gebruikt (de A7 in Hero 3 en 3+ lijn, A9 in Hero 4) is de kans groot dat deze H1 ook in een toekomstige GoPro beland. Eerst wat informatie over deze nieuwe SoC.
quote:
Ambarella H1 Camera SoC Doubles Ultra HD Frame Rate for Sports and Flying Cameras
H1 supports new H.265 (HEVC) video standard for high resolution video streaming and fast uploadingThe Ambarella H1 supports 4K Ultra HD H.264 video encoding at 60 frames per second for high-speed live-­action recording with smooth slow‐motion capabilities. It also supports the new H.265/HEVC (High Efficiency Video Coding) video standard for 4K Ultra HD encoding at up to 30 frames per second, providing higher image quality at lower bitrates as well as faster video uploads and higher resolution video streaming. A new generation of Image Sensor Pipeline (ISP) with High Dynamic Range (HDR) processing delivers high quality video and high megapixel photos even under extreme lighting conditions. The H1 also includes advanced Electronic Image Stabilization (EIS) for stable video recording during windy or high motion conditions.

The Ambarella H1 integrates a hardware de‐warping engine supporting 360‐degree panoramic cameras. In addition to 4K Ultra HD encoding, it also supports 1440p (QHD) video at 120 frames per second and 1080p video at 240 frames per second, for smooth slow-­motion playback. The integration of a 1.2 GHz dual-­core ARM® Cortex®-­A9 CPU with floating point and NEON™ provides significant processing power for customer applications including analytics and wireless networking. Its USB host provides connectivity with 4G/LTE solutions.

H1 Feature Summary
  • H.264 (AVC) Baseline/Main/High Profile Level 5.2 encoding up to 4K Ultra HD resolution at 60 frames per second.
  • H.265 (HEVC) Main Profile encoding up to 4Kp30 video.
  • Next-generation Image Sensor Pipeline (ISP) with 4Kp30 high ISO processing for excellent low-­light imaging.
  • Sensor capture rate of up to 2 Gigapixels per second with high‐speed SLVS-EC/SLVS/MIPI®/HiSPi™ interfaces supporting up to 64-­Megapixel (MP) sensor resolution.
  • Line‐interleaved multi‐exposure High Dynamic Range (HDR) processing.
  • Real-­time hardware-­accelerated de‐warping for 360-­degree panoramic lenses.
  • Enhanced Electronic Image Stabilization (EIS) with rolling shutter correction.
  • 1.2 GHz dual‐core ARM® Cortex®-­A9 CPU with floating point, NEON™ and 1 MByte full-speed L2 cache.
  • Rich set of SoC interfaces includes support for DDR3/DDR3L/LPDDR2, USB 2.0 host and device, HDMI® 2.0 with 4Kp60 support, SDXC SD™ card, and dual sensor interfaces.
  • USB host for 4G/LTE module connectivity.
  • Low‐power 28nm process technology.
De SoC kan nu 2 gigapixels per seconden verwerken (vs. 700 MP/s in de A9), de H.264 encoder is twee maal zo snel wat in dubbele frame rates resulteert (2160p60, 1440p120, 1080p240, 720p480 etc.) en er is een nieuwe H.265 encoder die de framerates van de A9 haalt. Er is support voor sensoren tot 64MP (vs 32MP in A9) en de HDR processing is flink verbeterd.

De A9 werd op CES 2013 gepresenteerd en de Hero 4 kwam in september 2014 uit. De H1 is nu op CES 2015 gepresenteerd en de Hero 5 zal dus rond die tijd 2015 uit komen. Tussentijds kunnen we nog een Hero 4+ lijn verwachten.

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
quote:
jeroen11 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 04:41:
Bij 4K opnemen wordt hij snel warm, en de BacPac maakt dat nog erger waarschijnlijk. Mogelijk schakelt hij uit om oververhitting te voorkomen.
Ah helder, nog een vraag heeft het nut om een polarisatiefilter te gebruiken met het weer als vandaag, zie hieronder voor twee screencaps van vandaag, en hoe zit het met als het dan ook nog zo nu en dan regent?

Tevens heb ik op de eerste screencap spotmeter uitstaan en op de andere aan, ik ben er niet helemaal uit welke nu beter is.

• Fietstasss
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-07 17:41
Hallo,
Ook ik heb een GoPro (4 Silver), en ik was op zoek naar een specifieke mount maar kan deze eigenlijk nergens vinden, wellicht kunnen jullie me helpen.

Ik zoek een mount/adapter welke aan de ene kant de 2 "plaatjes/lipjes" heeft van de gopro, en aan de andere kant de "vrouwelijke kant" van de QuickRelease.

Om het iets duidelijker te maken, eigenlijk datgene dat hier bovenop de suction cup gemonteerd is. (alles na de schroef)

• Ben-i
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-07 21:59
Overal op het web kom je van die onwijs scherpe en mooie "action shot selfies" tegen.
Vooral bij de extreme sporten zie je dit vaak.
Ik vraag mij echt af hoe deze heren (en dames) dit voor elkaar krijgen, ik zie eigenlijk nooit iemand met een vinger op de remote control, nog beter,.... ik zie zelfs nooit een remote control op deze foto's.

Hoe doen ze dit?
(burst mode? maar hoe starten ze die?
(timelapse mode, zit je weer met honderden foto's die je uit moet zoeken en grote kans dat de timing niet juist is)
Welke settings gebruiken ze om zulke vlijmscherpe platen te schieten?

Voorbeeld:

voorbeeld:
https://i.ytimg.com/vi/n1JGzxvsRPg/maxresdefault.jpg

• maanvis123
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 26-06 21:25
Ik ga het volgende bij DealExtreme halen:

Alles bij elkaar dus €80,34 (ik ga ze wel los bestellen wegens < $22)
3 extra batterijen lijkt me voldoende en KingMa schijnt prima te zijn.

Daarnaast haal ik nog een LEXAR 64GB MICRO SD 633X MET USB READER 95MB/S voor €61,90
Rest mij alleen nog een officiële Suction Cup Mount en wellicht een Steadicam :P

• CasGas
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23:05
Vanavond maar eens mijn OSTRC lens (5.4mm) in mijn gopro4 black gezet om eindelijk van de fisheye meuk af te zijn. Installatie is vrij makkelijk, je moet alleen iets hebben om het weer "dicht te smeren". In dit geval Sugru gebruikt, dus morgen moet het lekker hard zijn. Het ziet er ranziger uit op de foto dan irl, maar beeld is lekker strak zonder rondingen, morgen meteen buiten proberen..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• Marc_87
quote:
Arnodekkers1995 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:53:
Graag! Ik ben erg benieuwd, ik zoek ook nog een goede manier om hem vast te maken.
Heb nu een leash gemaakt van visdraad, maar dat is een heel gepiel telkens..
Iets later dan gepland, ik heb een stukje dyneema van 170kg breeksterkte achter het deurtje langs gedaan. Dit zit er stevig en breekt echt niet af.

• Glenfiddich

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

quote:
Nuevocasa schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:30:
[...]

Wat voor een mount gebruik jij in de auto? Ik wil er nog één aanschaffen.
Let bij je mount op dat je er niet een neemt met een lange kunststof arm ofzo, je krijgt namelijk trillingen.

Neem de originele gopro mount, daar kan je de arm wegnemen en de gopro laag aan de basis van de zuignap bevestigen.

Zelf gebruik ik overigens iets anders, ik heb deze:

http://www.v-nix.nl/cullmann-multi-clamp-cc50-plus-cb27

Die is echt super handig, wendbaar en stevig.

Als ik de GoPro in de auto zet, dan zet ik hem met die klem vast aan deze zuignap:

Die heb ik bij de handgreep in het midden doorgezaagd (omdat je die dubbele zuignap in zijn geheel niet aan een gebogen raam krijgt) en aan de steel bevestig ik de GoPro. Geloof me, dat zit rotsvast en is volledig trillingsvrij.

Klinkt omslachtig, maar je hebt dan voor de prijs van een GoPro suction mount een zuignap én een heel handige klem. En niets is van kunststof, alles is aluminium.

Mooi fout is niet lelijk

• Glenfiddich

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Ik heb een rode videomic pro gekocht maar zit even te klooien met de montage ervan. Ik krijg hem nergens rechtop.

Wel kan ik hem op zijn kant monteren, zie de foto.

Maakt dit uit voor de opname?

Mooi fout is niet lelijk

• Basxt
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 05-07 14:57
Weet iemand hier iets van?
Ik ben op zoek naar een manier om een GoPro zijn beelden direct te laden schrijven op een harde schijf, en daarnaast ook direct voeding te bieden aan de GoPro.

Hier een voorbeeld

Daarnaast zoek ik nog een external mic voor in de gopro, die klein en compact is. Aanraders? (heb die van de gopro site al gezien)

Ik zoek dit omdat je in sommige gevallen gewoon niet de mogelijkheid hebt om batterijen / sd kaartjes te vervangen.

Bedankt :)

Basxt wijzigde deze reactie 15-03-2015 19:02 (12%)

• Basxt
quote:
Glenfiddich schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:47:
[...]

Maar met 25 fps geconverteerd naar 50 fps, met dubbele frames, heb je toch nog altijd 25 nieuwe beelden per seconde? Hoe zou 50 fps met dubbele frames er dan voor de kijker anders uit zien dan 25 fps enkele beelden?

Wat is volgens jou dan de logica er achter dat het er "vertraagd" uit zou zien?

Ik ga het straks wel uitproberen hoor, maar ik hoor gewoon graag jouw uitleg bij jouw verhaal, zodat ik het snap :)
nou,

25 fps, is dus 25 frames per seconde. Dat is dus, 0,04 sec per frame.
50 fps, is dus 50 frames per seconde. Dat is dus, 0,02 sec per frame.

Als jij die 25 nu gaat converteren naar 50, krijg je in jouw geval, 2 keer, die 0.04. Dan heb je dus nu 0,08 sec per frame. Waarom? Omdat hij niet via de interpolate manier te werk gaat. Dat leg ik zo uit.
Je kijkt via deze manier dus feitelijk 2 keer zo lang naar hetzelfde beeldje.

Bij interpolated, gaat hij dus tussenin de 2 originele frames een compleet nieuwe frame neerzetten die niet hetzelfde zijn zoals frame 1 en 2. Maar precies in het midden van de overgang.

Hier even snel een tekeningetje:

Hopelijk is het nu wat duidelijker!

• maanvis123
quote:
Dammutje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:25:
Ben al weken op zoek naar de beste stabilizer voor m'n GoPro 4. Feiyu, Smoothee, The Hague. Mensen die ervaringen hebben met deze steadycams of een ander goed alternatief weten?

Ik heb zojuist mijn G4 3-Axis GoPro Gimbal ontvangen (gekocht via www.gopro-gimbal.nl top service, kreeg updates wanneer ze er weer een aantal in stock hadden en erg snel verzonden). Duurde even omdat Feiyu vrij traag schijnt te zijn met leveren, maar gelukkig net op tijd binnen gekregen, ik vertrek maandag naar Las Vegas en daar wilde 'm ook o.a. voor gebruiken. Net even een testopname binnen huis gedaan en ik vind de beelden echt heel vet, zo strak gewoon! Wel prijzig maar ik denk dat dit wel dé beste steadicam is van allemaal. Ik ben er in ieder geval erg blij mee 8)

maanvis123 wijzigde deze reactie 20-03-2015 22:35 (10%)

• jeroen11
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:02
quote:
maanvis123 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:32:
[...]
Ik heb zojuist mijn G4 3-Axis GoPro Gimbal ontvangen (gekocht via www.gopro-gimbal.nl top service, kreeg updates wanneer ze er weer een aantal in stock hadden en erg snel verzonden). [...]
Mooi! Ik heb dezelfde nu een week of vier, bevalt goed! Maakt zeer stabiele beelden, het geeft een beetje een slowmotion effect. Ook daar besteld, had volgens mij een exemplaar van de eerst elichting.

Als hobby project heb ik hem ook op een Traxxas RC auto geplaatst, met een GoPro mount verloopstuk (3D geprint via Shapeways).

Nu nog wat meer tijd vinden om er wat mee te doen...

• Basxt
quote:
Stoicka schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:56:
[...]

Er zitten na twee weekjes wintersport best wat krasjes op, door vallen en stoten in de camera koffer en jas, maar dat maakt verder niet uit. Gebruikerssporen.
Mijn ervaring is dat tussen het filmen door je hem het beste kan losschroeven, het onderste gedeelte met batterijen van de bovenkant met GoPro, en dan dat buisje met batterijen in een jaszak, en de GoPro met het andere deel in een andere (om krassen op de camera te voorkomen). Snel in elkaar te schroeven om weer te filmen, en weinig last van in je jas.

En nee, geen filters o.i.d. gebruikt. Hoezo?
Klinkt goed!

Ik vroeg over dat filter omdat ik wou weten of je dat dan dus ook eventueel in combi kan gebruiken met de gimbal en gopro, aangezien het een extra stukje op je gopro is, en het dus misschien niet meer tussen de schroefjes past.

• scorpion303
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Ik geef het (bijna) op. :'(

Ik heb de verschillende filmpjes van mijn GoPro HD HERO3+ Black erg gemakkelijk kunnen inladen in Adobe Premiere Pro CC 2014 en daar (ook zonder al te veel gedoe) een mooie compilatie van kunnen maken. Ik kan deze clip zonder problemen exporteren naar 100+ verschillende formaten, welke vrijwel allemaal probleemloos door VLC op mijn Windows 8 computers worden afgespeeld. So far so good.

Het lukt me echter met geen mogelijkheid een export formaat te vinden, welke door (minimaal) 1 van mijn 5 verschillende mediaspelers (PCH A-100, AppleTV2 + XMBC, MiniX Neo X7 + XBMC, MiniX Neo X8 + XMBC, Argosy HV335T) wordt ondersteund. In alle gevallen vertikt de mediaspeler het om de film af te spelen. Terwijl deze spelers op andere moment vrijwel alles afspelen wat vanaf het Internet op ze af komt.

De GoPro (bron)bestanden hebben de volgende indeling.

De indeling van een (voorbeeld) export ziet er als volgt uit.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Jullie zullen je GoPro filmpjes toch wel in een formaat kunnen exporteren wat door media players gebruikt kan worden?

• HubD1
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 14:31
quote:
vanardenne schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:01:
[...]

Zou je kunnen kijken? Bij mij zie ik onder advanced settings die optie niet staan.
Sorry, zit even weinig thuis op het moment, maar bij mij ziet het er ook zo uit. Die Avi is dus de CineForm Avi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WardKuipers
quote:
loyske schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:29:
[...]

Deze al gehad? Kan ik je aanraden! Degelijk spul.
Of je geeft iets meer uit en je koopt een pole van bijvoorbeeld Xsories, die is in my opinion erg fijn met snowboarden ;)

WardKuipers wijzigde deze reactie 08-05-2015 08:45 (4%)

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:27

l3art

Moderator Mobile
Vandaag al The Frame en smart remote binnen gekregen. Maar lijkt er sterk op dat the frame niet geoptimaliseerd is voor de Hero4 silver.
Speaker opening zit aan de verkeerde kant. Ook lijkt aan de rechterkant het frame niet netjes aan te sluiten door een ophoging aan de binnenkant van het frame. Is dit echt een silver issue of is dit over de gehele hero4 lijn hetzelfde verhaal.
Zit nu in dubio of ik The Frame ga houden of terug stuur...

l3art wijzigde deze reactie 13-05-2015 10:30 (6%)

Te koop Feiyu Tech G4S gimbal

• RedRayMann
  • Laatst online: 16:38
quote:
l3art schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:44:
Vandaag al The Frame en smart remote binnen gekregen. Maar lijkt er sterk op dat the frame niet geoptimaliseerd is voor de Hero4 silver.
Speaker opening zit aan de verkeerde kant. Ook lijkt aan de rechterkant het frame niet netjes aan te sluiten door een ophoging aan de binnenkant van het frame. Is dit echt een silver issue of is dit over de gehele hero4 lijn hetzelfde verhaal.
Zit nu in dubio of ik The Frame ga houden of terug stuur...

[afbeelding]
Het lijkt compatible...
Zie http://shop.gopro.com/EME...e/ANDFR-302.html#/start=1

Als ik naar dat ophogingtje kijk, moet dat niet in die gleuf van een bacpac montage passen?

--edit--
Mooie kleuren (geel en rood), maar niet altijd even scherp...

Foto gemaakt met Hero3+ BE filmend in 720P/60fps met elke 5 sec een foto.

RedRayMann wijzigde deze reactie 13-05-2015 17:28 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balance
GoPro Adds Touch Screen Convenience to Entry-Level Camera Lineup

New HERO+ LCD makes it easier than ever to GoPro with Built-In Touch Display, In-Camera Video Trimming and Integrated Wi-Fi
SAN MATEO, CALIF. (June 1, 2015) – GoPro, Inc. (NASDAQ:GPRO), enabler of some of today's most immersive and engaging content, has announced the availability of its new HERO+ LCD camera. Capturing life-like high definition 1080p60 video and 8MP photos, the HERO+ LCD features a convenient touch display for easy shot framing, settings control and access to an all-new in-camera video trimming feature. Like the entry-level HERO, the HERO+ LCD is built directly into its waterproof housing. The simplicity of this all-in-one design now combines with expanded features to make capturing life’s memorable moments easier than ever.

Rugged and waterproof to 131’ (40m), HERO+ LCD also includes advanced features like HiLight Tagging and in-camera video trimming to make it easier to identify and share your favorite moments. HiLight Tagging lets you mark key moments while recording and during playback so you can easily find them later, and the all-new video trimming feature allows you to create short clips in-camera for easier sharing without a computer.

Built-in Wi-Fi and Bluetooth® connect the HERO+ LCD to your GoPro App-enabled smartphone or tablet for easy camera control and shot preview when your camera is mounted or out of reach. The GoPro App also allows for easy content sharing to Instagram, Facebook, Twitter and more and combines with the new in-camera video trimming feature to form a convenient content sharing solution.

“HERO+ LCD illustrates that even as we push the limits of life capture with bleeding-edge devices like the HERO4 Black, we’re also focused on delivering accessible, high-quality capture solutions to anyone wanting to GoPro,” said Nick Woodman, founder and CEO of GoPro.

Whether you are a first-time user or a GoPro veteran, the HERO+ LCD is an impressive capture solution. It combines GoPro’s famed image quality, versatility and durability with WiFi connectivity, long battery life and touch display convenience in an all-in-one design. Watch a new HERO+ LCD overview video on our YouTube Tutorials page.

HERO+ LCD $299.99 MSRP – All-in-one awesome + touch-display convenience
  • Professional-quality 1080p60 video and 8MP photo capture
  • Touch display for convenient camera control, shot framing, and in-camera playback
  • Built-in WiFi and Bluetooth enables connectivity to the GoPro App and Smart Remote
  • HiLight Tagging lets you mark key moments while recording or during playback for quick editing
  • In-camera video trimming allows you to create short clips for easy content sharing without a computer
  • Power on and record automatically with the press of a single button with QuikCapture setting
  • Long-lasting battery delivers approximately two hours of recording time
  • Integrated housing design for simplicity and ease of use
  • Supports microSD cards (at least Class 10 or UHS-I) up to 64GB
HERO+ LCD will be available for purchase in the U.S. at authorized GoPro retailers and GoPro.com beginning June 7, 2015. International availability will begin July 12.

• maanvis123

Ik heb ook een probleem met mijn Hero 4 Black. Zie foto hierboven, dat zachte 'kussentje' is gebroken terwijl ik daar helemaal niets mee heb gedaan. Ik heb het vermoeden dat dit door de hitte is gebeurt, zijn er andere mensen die dit ook hebben?

Wat moet ik hier verder mee? Hoe heet dat 'kussentje' in het Engels? Heb niet zo snel iets kunnen vinden via Google.

Daarnaast heb ik opnieuw mijn GoPro meegenomen op vakantie en freezede mijn GoPro de hele tijd en moest ik de hele tijd de batterij er uit halen, neemt 30 seconden op en freezed dan volledig, WTF??

Hoe nu verder?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:38

dodge_911

test wel 'ns wat

Wat doet dat gele icoon rechtsonder ook alweer?

dodge_911 wijzigde deze reactie 21-06-2015 23:14 (56%)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stefijn
  • Laatst online: 21:33

stefijn

DBlogic

quote:
elmalonl schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:39:
http://youtu.be/gFevk3W6R2M
Heb mijn vakantie in thailand ook maar gefilm :P
Mijn eerste keer met filmen en editen. Hoop dat jullie het beetje mooi vinden.

Zie dat er veel mensen een oplossing zoeken voor een externe opslag voor al je gopro filmpjes en foto's.
Heb zelf de WD wireless passport (500gb 130€) gekocht. Een echte aanrader!
Leuk filmpje, zeker voor een eerste montage, maar wel jammer dat je het misbruiken van dieren ondersteund :'( daar ben ik afgehaakt

Kijk hier maar eens naar, die olifanten doen dat niet uit vrije wil :r
YouTube: Breaking the spirit of the elephant

www.dblogic.nl MS Office-automatisering

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
quote:
rjvisje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:11:
Het hoeft niet zo duur, als je geen originele gopro chesty neemt..
Recent besteld:

:P

Allemaal Chinese meuk natuurlijk, dus ga wel even goed kijken of 't plastic van fatsoenlijke kwaliteit is, voordat ik 't op iets hang waarbij ik m'n GoPro-tje kwijt kan raken.

Osiris wijzigde deze reactie 19-07-2015 22:34 (25%)

• T.E
quote:
Osiris schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:48:
[...]

Ah, ik las 't.. Je hebt schijnbaar alleen wel een 3,5 mm -> mini-USB-kabeltje o.i.d. nodig.. Heb jij daarvoor de officiële gekocht of een el-cheapo elders? :P
http://www.banggood.com/3...-3-4-3-Plus-p-967120.html
Is dit niet iets?

Die knuckles op banggood zijn van plastic. Dat gaat pijndoen aan je vingers. Die originele zijn van rubber.

Net nog even geshopt bij banggood:

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:32
quote:
WardKuipers schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:41:
Ik gok dat je de GoPro op een kookwekker oid hebt staan, nu is die gok van Glenfiddich van spotmeter logisch omdat de HERO3+ Silver zelf z'n sluitertijd en iso bepaald. Als je hem dus laat draaien en je van een donkere boom in het midden naar een blauwe lucht gaat is die spotmeter gok een logische want dan past hij dus steeds zijn sluitertijd en iso aan. Jammer genoeg kan je niet als met de HERO4 Black je ISO vast zetten, maar nu is vooral de vraag, zijn die foto's in de fotomap ook lichter en donkerder steeds? Anders heeft je GoPro zichzelf misschien vanwege een vogel/vlieg watdanook tussendoor zitten afstellen. Zit het niet in de bronbestanden, dan is er iets in je edit fout gegaan, dus wat is het ;) ?
De GoPro staat niet op een kook wekker. Hij staat gewoon stil en maakt 10MP foto's. De beweging die je ziet is gewoon een uitsnede van 1920*1080 in de foto die beweegt door de foto heen. Helaas heeft mijn GoPro nog geen optie om ISO e.d. zelf in te stellen. Ook protune heeft mijn GoPro niet jammer genoeg. Spotmeter staat wel uit.

Ik heb even tussen de foto's zitten kijken en er zitten inderdaad foto's tussen die lichter/donkerder zijn dan de andere. Een voorbeeldje hieronder:
Timelapse flikker by Jeroen Feith, on Flickr

Waarom de GoPro dit doet heb ik geen idee van. Is de enige oplossing om bij iedere timelapse al deze foto's op te gaan zitten zoeken en te verwijderen/bewerken?

don't mind me

• Mr.ZeroNull!
  • Laatst online: 22:30
Goedenavond. Inmiddels al voor langere tijd niet meer op dit forum gepost, maar sinds ik een GoPro Hero 4 Black heb volg ik dit topic ook.

Inmiddels heb ik ook het e.e.a. aan spullen erbij gehaald:
- GoPole Evo
- Feiyu Tech G4
- Red Dive Filter
- Sail Video System (SVS) Clamp for G4
- Suction Cup
- Dual Battery Charger + Battery
- Protective Lens + Covers

De clamp van SVS is gemakkelijk te bevestigen op bijvoorbeeld de Suction Cup van Go Pro, aangezien deze in de mount van de Suction Cup kunt laten glijden.

Nu zoek ik voor de clamp van SVS ook andere bevestigingsmogelijkheden voor bijvoorbeeld aan de GoPole Evo. Hiervoor heb je een mount nodig welke twee van die verbindingspinnen (of hoe dat ook mag heten) heeft en een gedeelte waar je het dus in kunt laten glijden.

Zo'n verbindingsmount vind ik nergens. Op de suction cup van de afbeelding hieronder vind ik hem wel (het bovenste gedeelte). Maar volgens mij zijn deze niet los te koppelen. Mijn vraag is dan ook; zijn deze ook ergens los verkrijgbaar?

• Blue-eagle
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Mijn 2,5 jaar oude GoPro Hero+ Black afgestoft voor een vakantie, en na een beetje testen blijkt het apparaat (en dit herinner ik mij nog) veel last te hebben van verticale lijnen op lichte gedeeltes van een foto of video. Video's en ook burst foto's zijn ook erg onscherp.

3 Verschillende onderdelen van 3 video's. Ook na de camera een kwart slag te draaien blijven de strepen verticaal optreden. De lens is gewoon schoon :(

Het ding is gekocht in de USA toentertijd dus garantie zouden ze vast niet meer bieden. Maar nu ik het ding wil gebruiken is het dus praktisch waardeloos.

• ralph0603
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

quote:
stefijn schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:07:
[...]

Beetje vreemd inderdaad dat op de Gopro geen timertje zit
Heb hier zelf lang naar gezcoth op vakantie, maar hij zit er wel degelijk in.

Zet hem op burst mode, en dan instellingen van burst mode.

Dan naar Time lapse en zet hem op het aantal seconden wat je wilt. Hierdoor maakt hij elke 1-2-5-10 seconden(wat je instelt) een foto, je drukt hem dan zelf weer uit als je denkt dat foto gemaakt is en hij heeft er dan een x aantal opgeslagen. Dit werkte voor mij prima op vakantie!

• T.E

Inmiddels deze led lamp binnen van banggood.
Hij geeft echt goed licht en ziet er stevig uit. Vanavond eens in het donker filmen met de gopro.

Deze ook binnen maar krijg hem nog niet echt onder controle. Vanavond even verder uitproberen.

T.E wijzigde deze reactie 04-08-2015 11:40 (28%)

• MmarkM
  • Registratie: maart 2008
  • Niet online
Ik heb deze mic voor mijn DSLR en maakt gebruik van de hot shoe op de camera.

Weten jullie een manier om hem te plaatsen op de GoPro met frame?

MmarkM wijzigde deze reactie 04-08-2015 17:53 (40%)

• Glenfiddich

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Nog een tip naar aanleiding van een fout van mijzelf waar ik van geleerd heb: bij het snorkelen altijd op wide angle filmen, niet op medium. Het is lastig tr bepalen waar je nu precies op richt onder water en met medium kan je dus net dat onverwachte mooie moment missen!

Ik was vandaag dus aan het snorkelen en volgde een vrolijk gekleurd visje. Ik had de gopro op medium staan want ik was bang dat het anders een zoekplaatje zou worden. Ineens zie ik een stuk naast het visje iets bewegen. Ik kijk op: een groot schildpad! Ik zat er bijna tegenaan, was zo op het visje gefocust dat ik het niet door had. Snel wat naar achteren gegaan maar het schildpad is helaas maar heel kort volledig in beeld. De rest van het filmfragment zie je hem maar half. Had ik hem op wide gehad, dan had ik hem zeker weten veel langer volledig in beeld gehad :(

Desalniettemin een mooie ervaring!

Later het schildpad opnieuw opgezocht maar niet meer zo dichtbij kunnen komen als eerst. Water was er ook ies troebeler dus ook niet meer zo scherp in beeld gekregen als de glimp bij mijn eerste video.

Beest was enorm, durfde er niet al te dicht bij te komen, weet niet of ze kunnen bijten ofzo :+

Still van het korte moment dat hij volledig in beeld was:

Glenfiddich wijzigde deze reactie 07-08-2015 06:12 (20%)

Mooi fout is niet lelijk

• Cronimet
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-06 08:02
Ik heb gisteren de laatste 100 pagina's van deze topic doorgebladerd en heb de onderstaande accessoires besteld. Kan er iemand eens kijken of ik niks vergeten ben? Ik hoop dat het op tijd geleverd wordt want 31 augustus vertrek ik op vakantie...

Cronimet wijzigde deze reactie 09-08-2015 23:58 (94%)

• tim301292
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 16:14
Vandaag ook de GoPro Hero4 Silver binnengekregen via BelSimpel voor €365,-. Wat ik gezien heb, bevalt me alleszins, maar met de camera alleen zijn we er natuurlijk nog lang niet. Ik vertrek over een week voor 8 tot 10 maanden naar Azië/Australië/Nieuw-Zeeland, waar ik van plan ben mooie shots te maken!

Aangezien ik het natuurlijk nooit meer ga halen om mijn accessoires in Nederland te laten bezorgen door DealExtreme, heb ik besloten ze pas in Australië te kopen, via de Australische variant van het bedrijf. Ze verkopen exact hetzelfde, alleen dan in een andere valuta. In Australië kan ik wel op de levering wachten, omdat ik vanaf september enkele maanden op één locatie moet werken.

Het is een hele waslijst geworden, maar het is dus ook voor een lange en actieve reis en niet voor een week all-inclusive in Antalya. Afijn, totaalprijs A$126,02, wat neerkomt op een kleine €84,-.

Op het lijstje staat nog geen suction cup, omdat ik die vandaag al bij Foka heb besteld voor €35,-. Vond het toch wel fijn om de originele te hebben, aangezien die suction cup voor mij echt zekerheid moet bieden. Plus ik vind het wel fijn dat je meteen ook de korte arm hebt. Betreffende stevigheid en vibratie: Hard rijden in Nederland is één ding, maar zandwegen met een 4x4 moet ie ook trekken.

Dan mist er alleen nog een Micro-SD kaart. Had de Lexar 64gb voor ogen. Weet dat dat wellicht een beetje overkill is voor de Hero4, maar aangezien de prijs bijna gelijk (€5,- duurder) is aan een de Sandisk Extreme, koop ik liever deze. Lees- en schrijfsnelheid is namelijk 95 en 90mb/s vs. 60 en 40mb/s. Lijkt me een goede investering van €5,- voor de toekomst? De SD-kaart was echter niet meer voorradig bij DataIO. Dus denk dat ik die in Singapore ga halen (€45,-), of via SaakeShop voor €60,- bestel. Het gaat dus om dit dingetje:
https://www.dataio.nl/pro...et-usb-card-reader-95mbs/

Dan zijn we dus klaar voor 365 + 84 + 35 + 45 = €529,-. Hoewel ik het jammer vind dat er voor mij geen Feiyu in zit, moet ik me realiseren dat ik ook op dit gebied nog een beginner ben. Kortom, ik vind het op dit moment dus even duur genoeg. Dat gezegd hebbende, moet ik me ook realiseren dat ik alles met logisch redeneren en nul ervaring en technische kennis heb uitgezocht. Mochten jullie tweakers mij en eventuele volgers dus kunnen en willen behoeden van (grote) fouten, dan verneem ik dat behoorlijk graag! _/-\o_

• vanardenne
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
vanardenne schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:57:
[...]

[...]

Mooi dat jullie ook enthousiast zijn! Hier nog linkje met wat meer vids. http://www.glam.social/gopro-project-dome-diy

Die video in eerste post raadt een dome aan van 7 inch = 17/18cm. en die ook echt een halve ronding is. geen ovaal.

Ik zou er zelf het liefst 1 willen klussen die over mijn normale casing heen gaat. niet in plaats van.
Even een update voor de liefhebber. Onderwater dome voor de Gopro.

Ik heb uiteindelijk de Telesin 6" Dome gekocht in Kuala Lumpur onderweg naar Bali. Kost omgerekend zo'n EUR 65,-. Het is chinese remake van de duurdere SPL / KNEKT (300 euro).

Eerste testshots laten zien dat deze Dome wel last heeft van reflecties in de hoeken van het beeld. In ieder geval in de lichtomstandigheden zoals ik 'm bij de eerste test heb gebruikt; lage zon, zowel in de rug, als tegen de zon in. Het effect wat je hier mee kan bereiken is wel erg cool vind ik.

twee voorbeelden:

example 1:
#raw:
#edit:

Example 2:
#raw:
#edit:

Canon EOS 550D | GoPro Hero6 Black | Mavic Pro Platinum | Macbook Pro Retina

• stefijn
  • Laatst online: 21:33

stefijn

DBlogic

Ik heb op vakantie juist nog vrij veel foto's van landschappen gemaakt, wel op 7Mp medium (de enige mediumstand). Gaat prima (en 7Mp is natuurlijk genoeg voor normale afdrukken). Daarmee pak je - als dat nodig is - toch net weer wat meer overzicht als met mijn spiegelreflex (Canon 300D met 15-85 objectief) die ik hoofdzakelijk gebruik voor foto's op vakantie (Gopro voor de filmpjes)
Mijn Nexus 5 heeft een veel en veel te kleine hoek om foto's te maken en vind ik daarvoor totaal onbruikbaar.

Natuurlijk zijn Gopro foto's het leukst voor selfies, dan is de grote hoek juist leuk om naast jezelf ook nog de omgeving in beeld te krijgen.

www.dblogic.nl MS Office-automatisering

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:54
Crosspost vanuit het SJAT-topic:

Dit weekend nog wat leuks voor in de auto geknutseld:

En dat levert dit beeld op:

En hier wat bewegende beelden waarbij duidelijk te zien is dat een GoPro 2 niet goed overweg kan met donkerdere omstandigheden...

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:04
Omdat het kan... :*)

Men neme een paar oude GoPro's..

En na enige gek*t...

(vooral leuk op een iPhone en Android telefoon of gewoon in je Google Chrome browser).

Nu de kwaliteit omhoog krijgen dus investeren in 6x GoPro 4 Black <+:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Blue-eagle
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik heb een motor waarop mijn handlebar mount niet werkt, want geen handlebars waar dat ding omheen past :) Nu zoek ik dus een mount voor de motor (Honda VFR1200).
  1. De zuignap-mount klinkt als potentieel onhandig en onveilig. Die trillen nog weleens van dingen af. En hem tetheren is geen optie omdat ik mijn motor zonder lijmresten op de tank wil kunnen verkopen ;)
  2. Eveneens de curved sticky mount, lijmresten zijn niet tof.
  3. Op mijn helm plakken is ook idioot, ik rij 2 keer per jaar met een GoPro en de rest van het jaar (12 keer per week het hele jaar rond) zonder, maar dan zit er zo'n lelijk ding op mijn helm met de nodige windruis en drag tot gevolg.
Nou heb ik eigenlijk altijd een rugzak om, namelijk deze:

Waar zijn de mounts die ik om zo'n schouder-strap kan klemmen? Dan doel ik op een soort mount die je kan klemmen zoals je de GoPro behuizing ook vastklemt. Stevig vast, kleine haakjes/ribbels aan de binnenkant voor stabiliteit.

Misschien moet ik een chest mount overwegen maarja, je zit ook grotendeels voorover gebogen op zo'n motor, natuurlijk.

Wrist mount dan? Kan ik in ieder geval richten op dingen die ik wil opnemen, I guess :+

Iemand nog ideeën? Third-party mounts wellicht?

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
Eindelijk mijn Limefuel kickstarter binnen gekregen en ben zeer enthousiast erover.

Na wat vertraging en lekkage bij de cases (speciale cases zodat de accu achterop de GoPro kan zitten in de case,een voor 40M en een voor 60M) heb ik in ieder geval op het eerste gezicht lijkende waterdichte ontvangen. Tijdens het duiken eerst maar zonder GoPro proberen :) Ik zeg mooie toevoeging voor 70 dollar in totaal :)

Meer tweakers die dit ondersteund hebben?

• Ted038
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:58
Hero2 onderwater geeft beroerde kwaliteit ( vergeleken met de hero3 en hoger) door de bolle lens (vermoed ik) , maar ik weet niet hoe een "Guardo" of de andere concurrenten het doen, maar op youtube kan je veel materiaal als vergelijking vinden ....

"komende vakantie" is dat "pas" na voorjaar 2016 ? Want dan heb je nog alle tijd ..... en zou ik nog even wachten, op prijsdrops / betere aanbiedingen .
Specs , de harde "1080p / 30fps" is leuk, maar over kwaliteit zegt dat niet zoveel, en 1080p/30FPS kunnen ze tegenwoordig allemaal wel.

HERO2 zou ik dus niet aanraden als t om onderwateropnames gaat, en toch zou ik wel minimaal 1080p/30fps gaan ( en/maar dat heeft de guardo wel/ook) .
Ben je een "makkelijke" koper, dan kan je vioor de guardo gaan ( na opzoeken filmpjes op youtube etc), wil je er wat meer moeite voor en en op je camera wachten, dan zou ik adviseren eens naar de xiaomi yi te kijken, of die kwaliteit je aanstaat, of anders wat verder zoeken naar minimaal gopro 3.

Ted038 wijzigde deze reactie 12-10-2015 15:34 (3%)

• stimm
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:32
Heeft er iemand ervaring met een setje als deze?

Het gaat mij voornamelijk om de handlebar, voor op een ski stok, de chesty, en de helm extender zodat je wat meer van het gezicht afzit.

Voor dat geld kan je natuurlijk geen kwaliteit verwachten, maar durven jullie ermee te wintersporten? :)

stimm wijzigde deze reactie 08-11-2015 17:40 (8%)

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Groene gixxer

quote:
RedRayMann schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:12:
[...]
Ik snorkel alleen en dan is zonder goed genoeg. Photoshop kan veel corrigeren, video heb ik nog niet kunnen editten zodat het beter wordt.

Wat je kan doen, de filter meenemen en een probeersel filmen met en een filmpje maken zonder, en dat dan op de telefoon ofzo controleren.
Het gaat erom dat je in water dieper dan 5 meter echt veel minder rood spectrum in het licht hebt zitten. ff proberen met en zonder filter is wel een beetje zonde van je duik (als je mooie dingen tegen komt). Voor snorkelen is zonder filter inderdaad wel prima te doen.

Zelfs met rood filter, afhankelijk van het licht/zicht onderwater, heb je soms blauw beeld. Hieronder een voorbeeldje. Beide foto's zijn onbewerkt. Zonder rood filter wordt het denk ik wel lastig om te corrigeren, althans, mij lukt het niet (nou ben ik daar ook niet echt goed in).

+-3m zonder filter

18m met rood filter:

Suzuki GSX-R 600 K7!

• Paul!
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 10:49
Ja die zijn er.

Die van de Gopro 4 heeft een extra knop.
3:

en

4:

• Balance

Aangezien in tot nu toe alle GoPro's Ambarella SoC's zitten is dit een bijzonder goede ontwikkeling. Weer een verdubbeling van de frame rates, HEVC (H.265) ondersteuning, 10-bit kleurdiepte en een lage power consumtie vanwege o.a. het 14nm proces. Zal zeker eind 2016/begin 2017 in nieuwe drone- en actiecamera's te vinden zijn :).

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 24-06 13:17

Mensen hier ervaring mee? Of alternatieven?

• mdfj86
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 27-01-2018
Wat ook handig is de dome om 50/50 foto's en of filmpjes te maken.

Trouwens inderdaad goede tips van Mic Bergsma, ik zou er meer naar moeten kijken. Want had laatst ook nogal blurry foto's terwijl deze foto's heel mooi konden zijn. Tnx voor die filmjes die je hierboven deelde!

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 24-06 13:17
Ik heb deze;

http://www.v-nix.nl/brofi...pro-hero3plus-gopro-hero4

Goede kwaliteit en het werkt goed voor een leuke prijs :). (20,-euro)
Pagina: 1 2 3

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True