Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Benedykt
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-11 14:06
Hoi!

Ik ben druk op zoek naar een leuk setje mobo, cpu en ram ter vervanging van mijn huidige Athlon64 4000+.

Mijn huidige setup ziet er zo uit:

- Asus K8N-SLI
- AMD Athlon64 4000+
- 2 GB DDR-400
- nVidia 7800GT
- nVidia Quadro NVS290
- EMU 0404PCI

Ter vervanging van CPU, moederbord en geheugen zat ik te denken aan het volgende:

- Asus M4A88T-V EVO (AMD 880G Chipset)
- AMD Phenom II X6 1055T
- 2x 2GB DDR3-1333 of 1600

Dit spul komt samen op zo'n 275 euro, wat ik acceptabel vind. Ik heb ook naar een i5 2400S setje gekeken, maar kom dan al gauw rond de 340 euro uit. En dat is me toch te duur voor cpu's die vrijwel gelijk op gaan in prestaties.

Ik gebruik de quadro videokaart enkel om een 3e monitor aan te hangen. Ik speel vrijwel geen spellen, maar heb 3 monitoren nodig voor onder andere geluidsbewerking (Adobe Audition). Hier wil dan ook een stevige CPU voor gebruiken, de huidige CPU begint toch te haperen bij het gebruik van te veel plugins.

Is het mogelijk om met dit moederbord de 2 videokaarten te gebruiken zoals ik dit nu ook al doe? Of heeft iemand misschien een betere suggestie?

Ik hoor het graag! :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True