Bij WitlofffffWitlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:00:
[...]
Weet je bij wie je volgend jaar in het stampede team moet zitten

Gamertag for Xbox: R0SSI
Bij WitlofffffWitlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:00:
[...]
Weet je bij wie je volgend jaar in het stampede team moet zitten
[ Voor 15% gewijzigd door Gezelli op 08-04-2011 15:56 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Witlof op 08-04-2011 16:26 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Stomme updatesDukeBox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:41:
^ how about 4e ?
[ Voor 46% gewijzigd door Witlof op 08-04-2011 16:58 ]
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
Duidelijk gevalletje baas boven baas
Alias Spekaal
/me sneakt bij Witlof's farmhouse binnen terwijl hij zelf andere zit te saboteren en trekt snel even alle fan kabeltjes uit.Witlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:31:
ach, we saboteren gewoon een paar van die andere teams.
[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 08-04-2011 17:35 ]
Ik kom er net achter dat veel mijn WU's afgekeurd worden.. Het blijkt dat hij te veel binnenhaalt, dus even de buffer wat lager gezet en dan zou het nu goed moeten gaan.Witlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:48:
De stats zijn weer stukWe staan weer onderaan
Of zijn we toch te hard begonnen tijdens de stampede
![]()
Nog snel genieten van die overall #1 met z'n allen
[ Voor 21% gewijzigd door Witlof op 08-04-2011 19:04 ]
Klopt, en dat kost punten.. Anders even via MalariaControl.net even instellenWitlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:03:
Ik zie dat ik dat ook nog heb. Toch eens kijken hoe ik die buffer via de commandline nog kleiner kan zetten dan de standaard instelling
Die stomme client pakt WU's die een latere deadline hebben eerder
Maar er zit wel een verschil in fout en ongeldig. En ik heb meer ongeldig dan fout. Maar er staat niet bij waarom ze ongeldig zijnR0SSI schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:10:
[...]
Klopt, en dat kost punten.. Anders even via MalariaControl.net even instellen
Xen is oud, KVM moet je hebbenGezelli schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:30:
@Witlof, ik doe het medebeheer
met een team van 3 maar ik loop er pas een maandje mee.. (na lange tijd werkloos geweest te zijn dus ik ben voorzichtig)
Er staan 4 Xen machientjes met elk 8 xeon e5540 cpu´s er in..
al zou ik er maar 1 bak mee kunnen laten huppelen.. zucht..(lol)
Tja,Witlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:48:
De stats zijn weer stukWe staan weer onderaan
Of zijn we toch te hard begonnen tijdens de stampede
Had ik ook last van, heb 'm sinds gisteren op 1 dag gezet en sindsdien geen last meer van, krijg toch genoeg wu's binnen.Witlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:03:
Ik zie dat ik dat ook nog heb. Toch eens kijken hoe ik die buffer via de commandline nog kleiner kan zetten dan de standaard instelling
Die stomme client pakt WU's die een latere deadline hebben eerder
onzin! Xen is juist in een flinke opmars! (citrix)Witlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:36:
[...]
Xen is oud, KVM moet je hebbenTijd voor vernieuwing
Heb je KVM wel eens gebruikt? Leuk bedacht van ze maar 't staat echt nog in de kinderschoenenWitlof schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:36:
[...]
Xen is oud, KVM moet je hebbenTijd voor vernieuwing
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 09-04-2011 00:12 ]
Dat is echt super knap! Alleen wel jammer dat we nu onderaan staan en de andere teams veel meer power hebbenPaprika schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:11:
Even eennaar Witlof die vandaag (eigenlijk gisteren) even 35.823 punten weet te behalen en daarmee meer flushte dan sommige teams, namelijk de Vault Hunters & de Mosquito Chasers, op dag 1 flushte (namelijk 21.524 en 35.073).
Maar met only 15 leden is dit niet slechtR0SSI schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:13:
[...]
Dat is echt super knap! Alleen wel jammer dat we nu onderaan staan en de andere teams veel meer power hebben
Dat is inderdaad waar!Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:28:
[...]
Maar met only 15 leden is dit niet slecht![]()
Zover ik weet zijn de WU's maar 1 of 2 dagen "houdbaar", dus gaat erg moeilijk worden denk ik.harydoo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:47:
Wat leuk dat we het nog zo volhouden! En dat met 15 man! Ik voel me nu een Spartaan;)
Het ziet er ook spannend uit als ik de stats zo bekijk. Kom net uit Mexico dus heb het allemaal niet kunnen volgen. Maar thuis staat mijn pc dag en nacht te horren.
Nog een vraagje, hoeveel dagen mc kan ik bufferen zonder dat het me punten gaat kosten? Volgende week naar Vietnam en heb daar lang niet altijd internet. Ik laat dan meestal mijn laptop 's nachts lekker doorgaan.
Is het ook mogelijk om vanaf internet een computer geen extra werk meer toe te staan?
Thanks! en ga zo door!
Hoezo? We stonden gisteren 3e met dik 120K
Vrijdag heb ik het meeste geflusht doordat anders veel WU's ongeldig zouden worden verklaard waarschijnlijk (pc neemt alleen tussen 1:00 en 8:00 contact op met de server). Maar als het goed is moet ik nu weer een stabiele output hebben.Witlof schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:22:
Waar is je output gebleven R0SSI? We missen je...
In de ochtend flush ik rond de 10K, kan dat er ook mee te maken hebben? En de rest van de dag bijna niets meerWitlof schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:50:
We staan bijna 10K voor op de nummer 2 momenteelMuggeZifters zijn echte maandag ochtend koeien
Verpest mijn maandagochtend nou nietR0SSI schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:52:
[...]
In de ochtend flush ik rond de 10K, kan dat er ook mee te maken hebben? En de rest van de dag bijna niets meer
En de mijne nog beterWitlof schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:50:
Mijn maandagochtend is weer goed: http://www.malariacontrol.net/top_users.php
Dat moet toch wel lukken, aangezien we nog maar 25K hoeven...Witlof schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:30:
Gaan wij als stampede team als eerste door de magische 1M grens?
Waar concluderen ze dat punten gemiddelde eigenlijk uit? Mijn output komt van 2 systemen, waarvan 1 90% van het werk doet en +/- 11000 per dag doet.
[ Voor 35% gewijzigd door R0SSI op 12-04-2011 09:23 ]
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Ooow op die fiets. Dan komt het wel goed.jeroenathome schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:49:
Ligt niet aan jouw of de PC. De WU is ook door iemand anders uitgerekend en het resultaat wijkt af. Het is gewoon wachten tot deze WU nog een keer wordt ingeleverd voor er punten worden gegeven.
Zelf ook al meerdere malen gehad.
We worden waarschijnlijk vandaag of morgen inderdaad voorbij gelopenWitlof schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:51:
Moeten we nog snel een afscheidsfeestje bouwen in onze #1 stal?
Ik wel!Witlof schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:08:
Tja, ik krijg geen 15K meer gevonden ben ik bangZou niet weten waar ik nog moet zoeken
Computing...
It giet oan!!Theadalus schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:56:
[...]
Ik wel!![]()
* Theadalus kijkt naar berg losse onderdelen...
Hmm, bedankt voor het idee
Ga naar je eigen topic
Veel, en al helemaal als je hem overclockthansR schreef op woensdag 13 april 2011 @ 06:26:
Wat doet een i7 2600k ? Aan hoeveel punten per dag moet ik dan denken?
[ Voor 12% gewijzigd door R0SSI op 13-04-2011 08:59 ]
Hij zal dan niet solo 10K flushen per dag. Op 5GHz doet ie evenveel als een W3690 (= 6-core Xeon die standaard op 3.4GHz loopt met HT (dus 12 threads). Zelf getest.R0SSI schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:58:
[...]
Veel, en al helemaal als je hem overclocktBij 4,5 GHz moet 10K - 11K echt makkelijk te doen zijn denk ik zo.
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 13-04-2011 12:46 ]
Geen K kunnen vinden. Wordt dus een "gewone"R0SSI schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:58:
[...]
Veel, en al helemaal als je hem overclocktBij 4,5 GHz moet 10K - 11K echt makkelijk te doen zijn denk ik zo.
En m'n 2600 is om 2 uur begonnen om onze positie te helpen verdedigen.
Helaas nu niet meerWitlof schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:58:
We voeren nog steeds de overall lijst aan
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 23:12 ]
Alias Spekaal
GAAAAAAN!HenAadNel schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:12:
Kan niet teveel typen , gaat van me cpu time af![]()
Hoofd omhoog en gaan.
Alias Spekaal
* R0SSI ooookkk!!!HenAadNel schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:43:
* Witlof is nog altijd trots op ons MuggeZifters
* hansR ook
* SpekAaal ook
* Witlof haast zich naar het stampede-cafeGezelli schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:59:
nou vooruit dan.. omdat jullie het verdienen..
krijgen jullie een biertje van mij in het stampede-cafe
Helaas staat alles al op allesWitlof schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:39:
Gaan we nog met een eindsprint proberen die K.l.a.m.b.o.e.m.a.c.h.i.e.n. in te halen? Even nog 1,5 week alles op alles zetten om te kijken of we in de top 3 kunnen eindigen.
3. 2.170.808 K.l.a.m.b.o.e.m.a.c.h.i.e.n.
4. 2.163.497 MuggeZifters
Er waren een paar wu's blijven hangen + een paar bijna over datum, dus moest even flushenWitlof schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:55:
Je output wisselt te veel, als je nou die 15K daily hebt is het goed
Dan zou je net onder ons kunnen finishenWitlof schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:02:
Gaan we nog een aanval doen op die 3e plek? Verschil is nog maar 18K
Dan zul je nog zo'n parkje moeten zien te vinden denk ik. Verschil is nu zo'n 446K
We zullen de stats een weekje in de gaten moeten houden. Dan weten we hoe het is geëindigdMAB The Frisian schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:24:
[...]
Dan zul je nog zo'n parkje moeten zien te vinden denk ik. Verschil is nu zo'n 446K
Ik weet niet hoe het zit met die beta clients en of de punten ook wel altijd geteld worden, maar het zou wel leuk kunnen zijn voor ons. Als de punten niet altijd geteld worden, kan het voor ons gunstig zijn. Als zij nu 30% uitlopen op ons, moeten we ook maar snel over gaanLmax schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:25:
Ik kan iedereen aanraden de beta client voor boinc te installeren. Bij mij lijkt tie op verschillende machines tot wel 30% sneller te werken. Dat zou ons een mooie nr1 positie kunnen geven.
Qazwaplol schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:57:
vandaag wat mindere output van mij, door airco storing tijdelijk wat bakken moeten opofferen
zal die beta client eens proberen
,Witlof schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:20:
Ik ben helaas al begonnen met afbouwen door onvoorziene omstandigheden. Morgen bouw ik verder af en dan is het wat mijn betreft einde oefening wat betreft de Stampede. Het was me een waargenoegen om me tijdens deze stampede bij het team MuggeZifters te mogen scharen. In dit select gezelschap hebben we een beste prestatie geleverd al zeg ik het zelf!
Alle MuggeZifters bedankt voor de samenwerking!
[ Voor 94% gewijzigd door HenAadNel op 28-04-2011 19:47 ]
Alias Spekaal
[ Voor 10% gewijzigd door _Sunnyboy_ op 28-04-2011 23:15 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Klopt! Reactie in ander topic was identiek_Sunnyboy_ schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:14:
Meer snelheid door een nieuwe beta-client lijkt me sterk. BOINC doet namelijk alleen de scheduling & communicatie etc. Het rekenwerk wordt gedaan door de science applicaties die door het project worden gemaakt (in dit geval dus Malariacontrol). Kijk maar eens in de task manager, dan zie je dat BOINC bijna niks doet. Iedereen krijgt automatisch de laatste versie van de science app dus....
Inderdaad een fraaie prestatie, zonder te muggeziftenWitlof schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:20:
Ik ben helaas al begonnen met afbouwen door onvoorziene omstandigheden. Morgen bouw ik verder af en dan is het wat mijn betreft einde oefening wat betreft de Stampede. Het was me een waargenoegen om me tijdens deze stampede bij het team MuggeZifters te mogen scharen. In dit select gezelschap hebben we een beste prestatie geleverd al zeg ik het zelf!
Alle MuggeZifters bedankt voor de samenwerking!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq