Beste Tweakers,
Gisteren heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een mailserver "Hmailserver" genoemd. Omdat het me sterk beviel, heb ik het vandaag ook maar eens gedownload, maar nu blijk ik steeds dezelfde foutmelding bij het verbinden van localhost te krijgen:
Retrieving the COM class factory for remote component with CLSID
{D6567EF8-0A6C-48E7-9288-A2463123C2F3} from machine localhost due to
the following error: 80070424.
Na wat googelen ben ik er achter gekomen dat misschien DCOM niet geconfigureerd zou kunnen zijn, maar deze blijkt wel degelijk ingeschakeld te zijn.
De volgende verdachte leek me mijn firewall of antivirusprogramma, en heb ik deze dus beiden uitgeschakeld.
Helaas heeft dit ook niets geholpen.
Het enige wat ik momenteel nog kan bedenken zijn mijn NAT instellingen van mijn router.
Enige suggesties?
UPDATE:
NAT uitschakelen heeft ook geen enkel resultaat geleverd...
Gisteren heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een mailserver "Hmailserver" genoemd. Omdat het me sterk beviel, heb ik het vandaag ook maar eens gedownload, maar nu blijk ik steeds dezelfde foutmelding bij het verbinden van localhost te krijgen:
Retrieving the COM class factory for remote component with CLSID
{D6567EF8-0A6C-48E7-9288-A2463123C2F3} from machine localhost due to
the following error: 80070424.
Na wat googelen ben ik er achter gekomen dat misschien DCOM niet geconfigureerd zou kunnen zijn, maar deze blijkt wel degelijk ingeschakeld te zijn.
De volgende verdachte leek me mijn firewall of antivirusprogramma, en heb ik deze dus beiden uitgeschakeld.
Helaas heeft dit ook niets geholpen.
Het enige wat ik momenteel nog kan bedenken zijn mijn NAT instellingen van mijn router.
Enige suggesties?
UPDATE:
NAT uitschakelen heeft ook geen enkel resultaat geleverd...
[Voor 6% gewijzigd door egonolieux op 20-03-2011 20:58]