Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GPU Overclocking probleem

Pagina: 1
Acties:

• Edaewan
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 02-08 08:34
quote:
nedernakker schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:29:
mijn advies, ga voor settings van 950/1350 en test eens hoe dat presteert, in theorie moet je systeem in staat zijn niet al te cpu dependent spellen prima op full HD settings te kunnen draaien.
De waardes van 950/1350 heeft hij nog nooit gehaald, hij gaat gewoon niet hoger dan 600/1200 terwijl de standaard snelheid van de kaart 860/1200 is. Zelfs als ik de standaard waardes aanhou gaat hij niet hoger.

Heb even wat screenshots gemaakt voor een wat beter beeld, kan een hoop verduidelijken.
Alles is gemaakt terwijl Eve Online op high settings open stond uitgerekt over 2 schermen, wat dus behoorlijk veel van mijn GPU vraagt.

Screenshots spreken voor zichzelf neem ik aan

Zat er nog aan te denken dat mijn GPU misschien een te laag voltage zou krijgen, en als ik die zou verhogen dat hij dan beter zal draaien. Maar het verhogen daarvan is helaas uitgeschakeld door een chip op mijn GPU zelf. Dus dat wordt hem niet helaas :/

EDIT:
Probleem opgelost
Heb mijn VGA bios geflasht naar de laatst gevonden versie en ik heb ALLE ATI software van mijn pc afgegooid, incl. mappen die achterbleven na de deinstallatie en nu werkt het perfect :)

Edaewan wijzigde deze reactie 22-03-2011 10:24 (6%)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True