Goed event. Aral's keynote was briljant; ik kende hem niet en wist niet wat ik van hem moest verwachten, maar hij alleen al maakte de trip meer dan waard. Het was ook redelijk jammer dat hij geen vragen heeft kunnen beantwoorden, maar dat heb ik gecompenseerd door in de pauze bij hem te gaan staan in de hoop nog wat op te pikken.
Crisp's presentatie was ook boeiend, al zat daar voor mij niet zoveel nieuws in. Hetzelfde gold ook wel voor Ivo en Winfred. Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat je in een half uurtje niet zoveel over kan brengen en dus niet echt diep in kan gaan op de stof. Mocht dit later nog een keer voor herhaling vatbaar blijken (yes please!) dan denk ik dat het beter in de middag al een keer kan beginnen zodat je elke spreker ruim de tijd kan geven (een uur presenteren, kwartiertje vragenronde, kwartiertje pauze, volgende spreker). Ik zou er in elk geval vrij voor nemen (of kijken of ik wat uren op scholing kan boeken

).
Ik onderschrijf trouwens het nickname-verhaal: het zou handig zijn als er de volgende keer wat meer info op die badges staat, nick + naam zou op zich voldoende kunnen zijn, of eventueel bij inschrijving vragen waar de persoon in kwestie werkt en dat er ook bij zetten.
Hoe dan ook, heel erg bedankt voor de last minute uitnodiging, ik heb er geen spijt van dat ik gekomen ben en de volgende keer schrijf ik me direct in en maak ik me later wel druk over vervoer.
Overigens....staat Daniël's dansje nog op video?