Netjes !
↓ volgende bericht hieronder ↓
Zoek je specifiek een DVD speler? of maakt niet uit als ie maar wat afspeelt?
Wil je er best 1 sponsoren
Hij moet wel sata hebben, aangezien ik geen IDE kabels in de kast wilt hebben.KoudeAardbei schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:14:
Zoek je specifiek een DVD speler? of maakt niet uit als ie maar wat afspeelt?
-
[ Voor 128% gewijzigd door KoudeAardbei op 23-03-2011 15:20 ]
Ik woon in Zwolle, en DM me maar kunnen we misschien iets bespreken.KoudeAardbei schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:26:
[quote]Mexel schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:16:
[...]
Hij moet wel sata hebben, aangezien ik geen IDE kabels in de kast wilt hebben.
[/quote]
No problem, ik ga even voor je kijken!
Heb helaas alleen nog 5 ide branders voor je...
Toevallig woonachtig in de buurt van Emmen? Dan bestel ik wel een DVD brander voor je als je een logo+link in je startpost plaast
Shield voor je casefan
Op 9 maart liet je een plaatje zien van een mogelijk ontwerp voor je Casefan aan de achterkant. Is dit ontwerp inmiddels concreet of ligt er een ander ontwerp op tafel? Want moet zeggen, vind dit ontwerp wel heel tof!
In ieder geval, ga zo door met je casemod! +1
Op 9 maart liet je een plaatje zien van een mogelijk ontwerp voor je Casefan aan de achterkant. Is dit ontwerp inmiddels concreet of ligt er een ander ontwerp op tafel? Want moet zeggen, vind dit ontwerp wel heel tof!
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Roelofs-Hengelo heeft het ontworpen, maar dit zou hem wel gaan worden, maar alles kan nog veranderen, casemodding blijft altijd aanpassen.Brakkie41 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:04:
Shield voor je casefan
Zal het volledig uit metaal worden gemaakt of worden de letters "MEX" uitgezaagd uit rode plexi?
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Volledig metaal, maar plexi is ook cool, alleen heb ik dat nog niet binnen.Brakkie41 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:12:
Zal het volledig uit metaal worden gemaakt of worden de letters "MEX" uitgezaagd uit rode plexi?
Mooie case man !
+bookmark!
+bookmark!
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Die van jou ook, al is het geen case meer, maar een SB.
Die van jou volg ik ook zeer aandachtig.
Jep ben al iets verder, maar ben ook aan het werk met je eigen casemod, die gaat vannavond in SeM.Payne schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:51:
Hoi,
Ben je al wat opgeschoten met de zijkant en achterkant?
Hier een kleine update, de bovenkant helemaal afgemaakt.
Let niet op de krassen ed, die gaan allemaal weg gewerkt worden, en deze plaat gaat ook naar de coater.

Nu even de zijkant afmaken en daarna even de maten opnemen voor het plexi wat erin komt.
Vandaag krijg ik een sample van www.bouwplastics.nl
Next update volgt.
Ik mag aannemen dat de zichtbare kabels nog zoveel mogelijk weggewerkt gaan worden?
Je vordert in ieder geval al lekker, ik volg je stilletjes
Ja alle kabels worden nog weggewerkt, je ziet er niet zo veel van. ik wacht nu op de dvd speler van een sponsor. Die krijgt ook een custom mod, (plexi top)Blue-Tiger schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:31:
Ik mag aannemen dat de zichtbare kabels nog zoveel mogelijk weggewerkt gaan worden?Je vordert in ieder geval al lekker, ik volg je stilletjes
Dus je ziet straks de kabels niet meer, alleen de dvd speler met plexi top.
Dat is een modulaire voeding...Payne schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:49:
Grappig die bovenkant! Ik stel voor: Kabels wegwerken of afknippenEn coaten.

Wel goed werk Mex! Ena ls je hulp nodig hebt voor een plexi bovenkant op de DVD speler...

Coaten gebeurt tegelijk met jou kast. Kan alles in 1 keer zwart.Payne schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:49:
Grappig die bovenkant! Ik stel voor: Kabels wegwerken of afknippenEn coaten.
En kabels worden nog weg gewerkt.
Nee ik laat je niet helpen anders krijg ik alles in het Zwart paars-parelmoernaarden 4ever schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:57:
[...]
Wel goed werk Mex! Ena ls je hulp nodig hebt voor een plexi bovenkant op de DVD speler...

Nee geintje hoor, ik zoek nog een stukje doorzichtig plexi, daar kun je me wel mee helpen haha.
Dit is het idee.

Verwijderd
zoek je sponsor voor een klein stukje plexiMexel schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:14:
[...]
Coaten gebeurt tegelijk met jou kast. Kan alles in 1 keer zwart.
En kabels worden nog weg gewerkt.
[...]
Nee ik laat je niet helpen anders krijg ik alles in het Zwart paars-parelmoer![]()
Nee geintje hoor, ik zoek nog een stukje doorzichtig plexi, daar kun je me wel mee helpen haha.
Dit is het idee.
[afbeelding]
geef me de maten en ik kijk morgen wel effe op school.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 18:10 ]
Eigenlijk wel, en het moet wel doorzichtig zijn omdat de bovenpaneel ook doorzichtig gaat worden, en daarnaast komt er rode verlichting in.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:09:
[...]
zoek je sponsor voor een klein stukje plexi
geef me de maten en ik kijk morgen wel effe op school.
De maten moet ik nog opnemen van alles.
Goed idee, lijkt op de harde schijven met ruitje. Zitten hier geen risico's aan verbonden zoals bij de HD's, lijkt mij ook een leuk idee voor een toekomstige mod.
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Nee zit geen risico aan vast, aangezien je ook wel eens stof op een dvd krijgt, of vieze vette vingers, een HDD is veel te gevoelig daarvoor. Als je ook ziet hoe ze die dingen maken.daantjer94 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:38:
Goed idee, lijkt op de harde schijven met ruitje. Zitten hier geen risico's aan verbonden zoals bij de HD's, lijkt mij ook een leuk idee voor een toekomstige mod.
@ Ricodeventer,
27 x 17 CM
en
20 x 16 CM
Ziet er nice uit mex, vooral het idee met de DVD erg vet!
misschien dat ik het idee wel deels over neem;)
btw heb je een DM gestuurd graag een reactie
Nee nog niet, maar ik trek een pilsje open en ga verder met de zijkant, de letters moeten dit weekend eruit zijn en helemaal netjes zijn, zodat ik maandag eventueel naar de poedercoater kan gaan, met mijn spulletjes en de B&W Stallion (en nu zul je je afvragen wat dat isVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:15:
hee mex, al verder gegaan of nog niet ?
Dm terug, en ja het is iets uniek`s, al is het al een keer gedaan, maar zo krijgt de kast meer uitstraling.Nickie827 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:02:
Ziet er nice uit mex, vooral het idee met de DVD erg vet!
Verwijderd
Succes !Mexel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:07:
[...]
Nee nog niet, maar ik trek een pilsje open en ga verder met de zijkant, de letters moeten dit weekend eruit zijn en helemaal netjes zijn, zodat ik maandag eventueel naar de poedercoater kan gaan, met mijn spulletjes en de B&W Stallion (en nu zul je je afvragen wat dat is, dat zie je binnenkort)
En als je het af hebt, post even wat fototjes ?
Maar natuurlijk beste man, wel jammer dat je geen plex meer had liggen op school.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:09:
[...]
Succes !
En als je het af hebt, post even wat fototjes ?
Ik hoop dat ik volgende week de kast af heb, maar ik ben nog iets van plan met de GPU.
Proost manMexel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:07:
[...]
Nee nog niet, maar ik trek een pilsje open en ga verder met de zijkant!!!
haha je gaat mij nadoen he;) ik wil ook iets met mijn GPU doen ik weet alleen nog niet echt wat... maar daar komen we vanavond wel achter, ik ga ook wat hobbyen
met BIER
met BIER

Nee Lidl merk, ik moet het goedkoop houden om deze mod te bekostigen, en er staan nog 2 mod`s in de rij, 1 staat al in SeM, en die doe ik samen met PayneBlue-Tiger schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:53:
[...]
Proost manWel een goed merk mag ik hopen?
Ik maak er plaat boven op, alleen hoe en wat weet ik nog niet. En met bier komt de geest tot leven en is er feest.Nickie827 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:57:
haha je gaat mij nadoen he;) ik wil ook iets met mijn GPU doen ik weet alleen nog niet echt wat... maar daar komen we vanavond wel achter, ik ga ook wat hobbyen![]()
met BIER![]()
Schultenbräu jonge!Mexel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:07:
[...]
Nee Lidl merk, ik moet het goedkoop houden om deze mod te bekostigen, en er staan nog 2 mod`s in de rij, 1 staat al in SeM, en die doe ik samen met Payne
Ik heb liever warsteiner, achja.
Vandaag even verder met de zijkant, gisteren is er niets van gekomen.
De letter E is er nu uit, de X is geboord, vannavond verder en dan veilen. Hopelijk is het snel af zodat maandag het naar de poedercoater kan.
Mexel schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:57:
[...]
Ja zekers, en ook heel mooi rood zelfs, en ik kan hem op geluid laten werken en een soort effect meegeven, zoals de knightrider effect
Ah het echte rood.Mexel schreef op maandag 21 maart 2011 @ 05:54:
Vervolg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dietronics?
Waar haal ik dat en is het ook op zo'n CCFL controller aan te sluiten?
Dietronics is verlichting van een auto, deze kun je misschien wel halen bij een tuningshop voor auto`s, daar heb ik ze ook weg, ik heb ze ook in het blauw nog liggen.Saturnus schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:48:
[...]
[...]
Ah het echte rood.
Dietronics?
Waar haal ik dat en is het ook op zo'n CCFL controller aan te sluiten?
Kleine update. Zijpaneel volledig klaar.
Maandag kan alles naar de poedercoater, samen met de onderdelen van de B&W Stallion.

Morgen ga ik eerst verder werken aan de andere casemod, en ga ik voor deze de verlichting alvast plaatsen.
Maandag probeer ik ook even wat foto`s te maken bij de poedercoater.
Maandag kan alles naar de poedercoater, samen met de onderdelen van de B&W Stallion.

Morgen ga ik eerst verder werken aan de andere casemod, en ga ik voor deze de verlichting alvast plaatsen.
Maandag probeer ik ook even wat foto`s te maken bij de poedercoater.
Wauw, netjes !
Ik neem aan dat er nog plexi (of iets anders) achter die MEX komt ? Anders gaat ie wel stof zuigen
Ik neem aan dat er nog plexi (of iets anders) achter die MEX komt ? Anders gaat ie wel stof zuigen
Android developer & dürüm-liefhebber
Tnx
Ja er komt rood smoked plexi achter.Mavamaarten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:24:
Wauw, netjes !
Nice ! Deze ga ik lekker volgen. Dit ziet er echt netjes uit. Kutgw !
Android developer & dürüm-liefhebber
Tnx, heb nu net de gaten afgetekend voor de schroefjes / popnagels, zodat het plexi stevig zit.Mavamaarten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:29:
Nice ! Deze ga ik lekker volgen. Dit ziet er echt netjes uit. Kutgw !
Vanavond even boren en morgen naar de poedercoater.
Jep en naar de poedercoater in de middag.
Kleine update met de Dietronics verlichting. Nog niet optimaal maar ik zit nog naar de plaatsing te kijken.

Ook even wat aftekening gemaakt voor de gaatjes.

Ook even wat aftekening gemaakt voor de gaatjes.

NICE one..
mooi rood eej
mooi rood eej
Jep gaatjes voor de plexi, moet nog even zwarte popnagels ritselen.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:32:
gaatjes voor de plexi toch?.
hmm rood![]()
weer zo'n strakke update Mex !
Ja dit valt vele malen beter uit dan de CCFL die ik nu heb.
Zow alles is naar de peoderman, ook de onderdelen van de B&W Stallion. Over een weekje tot 2 hebben we resultaat, nu gelijk maar even het plexi regelen.
plexi vastnagelen? waarom niet gewoon dubbelzijdige tape?...
ja, daag.
Ik heb besloten om alleen de bovenkant te doen en niet de zijkant.Remmes_NT schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:22:
plexi vastnagelen? waarom niet gewoon dubbelzijdige tape?...
Welke poederman? Van Gelder, toevallig?Mexel schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:52:
Zow alles is naar de peoderman, ook de onderdelen van de B&W Stallion. Over een weekje tot 2 hebben we resultaat, nu gelijk maar even het plexi regelen.
Jep, aardige mensen wel, ook heeft ie uitgelegd dat eerst alles eert onder de zandstraler moet enz enz.
En de kleur gaat RAL 9011 worden als ik me niet vergis.
Tuurlijk mag hij nog een keer raden, kunnen we misschien een prijs weggeven.
@Payne: Awh
why not?
@Mex: Nice
Heb er net m'n velgen opgehaald. levert prima werk af voor een spotprijsje 
Ennuh, prijzen? wat heb ik gewonnen? ga ik door voor de magnetron?
@Mex: Nice
Je gaat inderdaad door van voor magnetron, als je er een casemod van maakt is het helemaal gaaf.McKaamos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:04:
@Payne: Awhwhy not?
@Mex: NiceHeb er net m'n velgen opgehaald. levert prima werk af voor een spotprijsje
Zo, een stukje rood is binnen als sample.

Nu gelijk maar een par plaatjes besteld.

Nu gelijk maar een par plaatjes besteld.

Plexi is binnen, nu maar wachten op de poederman.
Even een kleine update, alles is weer binnen, dus nu is het tijd voor plexi op maat maken en alles afwerken.
2 foto`s met wat vorderingen.
Meer komt maandag en de rest van de week, ik wil hem van het weekend klaar hebben, alleen moet ik nog een dvd speler regelen (sata)

2 foto`s met wat vorderingen.
Meer komt maandag en de rest van de week, ik wil hem van het weekend klaar hebben, alleen moet ik nog een dvd speler regelen (sata)

Jaja ik zit niet stil hier, even een klein beetje de verlichting getest, vanmiddag of morgen gaat de revoltec verlichting erin.

Meer updates volgen dit weekend.
En ik heb een extra Coolermaster kast gekregen van Sjah hij is in het zwart dus ik kan de voorkant ook helemaal in het zwart maken en meer dingen toevoegen.

Meer updates volgen dit weekend.
En ik heb een extra Coolermaster kast gekregen van Sjah hij is in het zwart dus ik kan de voorkant ook helemaal in het zwart maken en meer dingen toevoegen.
Aankomende week zien jullie een update met een voorkant in het zwart.