Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Android launchers, themes en icons topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• monnick
  • Registratie: december 2005
  • Niet online

http://www.tomrunia.nl/images/android-launchers/inhoudsopgave.jpg
http://www.tomrunia.nl/images/android-launchers/introductie.jpg

Onder Tweakers is het volledig aanpassen en mooi maken van homescreens erg hot. Dit blijkt wel uit het aantal prachtige homescreens dat gepost wordt in het Post je Homescreen! topic. Dat topic is een leuke bron om inspiratie op te doen voor hoe je eigen homescreen wilt inrichten op je Android toestel.
Maar ik vond dat er iets miste op GoT: een topic waar met iets meer diepgang over launchers, themes, icons en widgets gepraat kan worden. Daarom heb ik met toestemming van de modjes dit topic gemaakt waarin al deze zaken centraal staan :)

http://www.tomrunia.nl/images/android-launchers/launchers.jpg

Elk Android toestel wordt geleverd met een standaard launcher (bijvoorbeeld HTC Sense). Niet iedereen is even tevreden met de standaard launcher. De meeste launchers die je uit de Android market kan downloaden hebben meer mogelijkheden, zijn sneller of zien er mooier uit. Al met al genoeg redenen om eens een andere launcher te proberen dus :) Hieronder volgen enkele van de meest gebruikte launchers voor Android.

LauncherPro

Deze zeer veel gebruikte launcher is vooral populair door zijn snelheid en de aanpasbaarheid. De launcher is gebaseerd op de stock Android launcher maar kent vele aanpassingen en extra opties. In de Android market staat de gratis versie van LauncherPro. Er is echter ook nog een betaalde versie waar je ongeveer $2,99 voor betaald: LauncherPro Plus. Deze betaalde variant kent enkele extra (Sense-like) widgets en de mogelijkheid om widgets te herschalen. Op de officiële website houdt de ontwikkelaar de wereld op de hoogte van ontwikkelingen en nieuwe versies van deze fantastische launcher.
  • Mogelijkheid tot het verberger van icon labels
  • Aantal rijen en kolommen op homescreen aanpasbaar
  • Verander de hoeveelheid homescreens
  • Scrolling widgets
  • Mogelijkheid tot verbergen ongebruikte apps in de app drawer
  • Scrollen door dock

ADW.Launcher

Deze - ook erg populaire - launcher wordt ontwikkeld door het bedrijf Anderweb. Volgens mij is de launcher vooral erg bekend doordat het standaard is ingebouwd in de populaire CyanogenMod rom voor HTC toestellen. Net als bij LauncherPro zijn er behoorlijk veel opties en werkt alles lekker snel. In de market is de gratis versie van ADW te vinden. Zeer recent is de betaalde / verbeterde versie ADW.Launcher Ex verschenen. Deze betaalde versie kost €2,50 en heeft veel extra mogelijkheden en eyecandy aan boort.
  • Mogelijkheid tot het verberger van icon labels
  • Aantal rijen en kolommen op homescreen aanpasbaar
  • Aanpasbare hoeveelheid apps in dock
  • Volledige mogelijkheid voor themes
  • Aanpasbare functie homescreen-toets
  • Gestures

Overige launchers
http://www.tomrunia.nl/images/android-launchers/links.jpg

Pagina's op Tweakers / GoT:Externe links:
http://www.tomrunia.nl/images/android-launchers/changelog.jpg
  • 28-12-2010: Topic gestart

• monnick
  • Niet online
Oke, om te beginnen een poll om te peilen welke launcher iedereen gebruikt :) Verder heb ik de vraag of jullie goede bronnen weten om icons te vinden? Ik ben voor me zelf opzoek en daarnaast ook om ze op te nemen in de topicstart. Ik vind her en der wel wat plaatsen met icons, maar niet echt één verzameling met heel icons :'(

Poll: Welke launcher gebruik je?
LauncherPro
ADW.Launcher
HelixLauncher
Zeam
Tag Home
HTC Sense
Stock Android
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

• TimVK
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2017
Ik denk dat het topic Post je Homescreen! je wel enorm op weg kan zetten ivm icons enzo ;)

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:35

Christiano007

Ich bin der champion

Ik gebruik nu ADW.launcher, om het simpele feit dat ik veel las over de snelheid die deze launcher heeft i.t.t. launcherpro die iets langzamer zou zijn met reageren etc. Het bevalt me prima, maar waarom zou ik over gaan van ADW.launcher naar ADW.launcher EX.?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-05 16:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

quote:
TimVK schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:57:
Ik denk dat het topic Post je Homescreen! je wel enorm op weg kan zetten ivm icons enzo ;)
In bovenstaande topic worden voornamelijk alleen maar homescreens gepost. Daar gaan ze meestal niet dieper op methode en/of gebruik van launchers in.

Daarom hebben wij toestemming gegeven voor dit topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:51

Bart ®

Moderator Spielerij

I make the fucking Wooshnoise!

Heerlijk dat LauncherPro, alleen al door de aanpasbare hoeveelheid homescreens. Ik heb er maar drie nodig, en hou niet van overbodige dingen zoals ongebruikte homescreens. Ook ongebruikte icons lekker verwijderen dus :)

I have the cape.

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:42
quote:
Bart ® schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:57:
Heerlijk dat LauncherPro, alleen al door de aanpasbare hoeveelheid homescreens. Ik heb er maar drie nodig, en hou niet van overbodige dingen zoals ongebruikte homescreens. Ook ongebruikte icons lekker verwijderen dus :)
Inderdaad, ik ben een groot fan van LauncherPro, het enige nadeel is dat maffe resizing in de gratis versie. Als ik per ongeluk ergens op druk moet ik weer op terug drukken voordat er iets gebeurt, en krijg ik zo'n vervelend popupschermpje dat het wel mogelijk is in de pro versie.

Toen mijn X10 nog op 1.6 zat gebruikte ik ADW launcher, ook een erg fijne launcher, met erg veel skins. LauncherPro vind ik zelf eigenlijk nog net iets beter werken, hoewel ik ADW nog niet op 2.1 heb geprobeerd.

• Auke
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Indien je van Launcher Pro houdt, probeer dan ook eens het lichtgewicht Zeam. In mijn ogen is het Launcher Pro, maar dan zonder alle extra fratsen. Ik ben begonnen met Launcher Pro maar ben overgestapt naar Zeam. Ook Zeam wordt regelmatig geüpdatet.
http://www.appbrain.com/app/zeam-launcher/org.zeam

Verder is QuickDesk misschien nog een aanrader. Dit scherm kun je oproepen met een druk op een (instelbare) knop. Dit komt dan over je op dat moment openstaande applicatie heen. Op dit scherm kun je diverse widgeds en dergelijke plaatsen. Helaas is QuickDesk minder licht dan Zeam. Quickdesk is dan ook geen launcher vervanger, maar gaat samen met een launcher.
http://www.appbrain.com/a...k-beta/sg.ruqqq.quickdesk

[Voor 8% gewijzigd door Auke op 28-12-2010 23:43]

• Alieunited
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-05 11:39
Nice, die popups in launcher pro had ik nog niet gezien.
Gebruik zelf de aangepaste versie met transparante widgets.

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=783427

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 21:43
Voor mij blijft Sense verreweg de beste launcher. Ik vind Spark ook wel wat hebben, erg origineel. Maar die komt toch wat tekort qua mogelijkheden. SPB ziet er ook interessant uit.

@ Auke: Thanks voor de quickdesk tip. Erg nuttige toevoeging idd!

[Voor 16% gewijzigd door AmonTobin op 28-12-2010 23:37]

Weet niet of die modjes iets over het hoofd gezien hebben..
Maar waarom een nieuw topic als er al een topic bestaat: Ervaringen met homescreen-replacements

Wat mij betreft is dat topic niks minder dan dit topic en daarom begrijp ik ook de opzet van dit topic niet echt...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• antraxbomb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-04-2013
Vandaag even ADWlauncher EX geprobeerd maar ondanks de vele opties vind ik Launcherpro nog steeds de beste.

( Hoop dat SE nog bezig is om Ambienttime te ontwikkelen )

[Voor 22% gewijzigd door antraxbomb op 29-12-2010 00:15]

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

• TimVK
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2017
quote:
antraxbomb schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:08:
...
( Hoop dat SE nog bezig is om Ambienttime te ontwikkelen )
Dat is iets dat ik ook hoop. Het ziet er enorm goed uit en kan ook handig al ingedeeld worden. Maar het blijft voorlopig spijtig genoeg afwachten op update van SE.

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

• Kledur
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-11-2019
quote:
Auke schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:12:
Indien je van Launcher Pro houdt, probeer dan ook eens het lichtgewicht Zeam. In mijn ogen is het Launcher Pro, maar dan zonder alle extra fratsen. Ik ben begonnen met Launcher Pro maar ben overgestapt naar Zeam. Ook Zeam wordt regelmatig geüpdatet.
Ik heb aan de hand van jouw post Zeam eens geprobeerd, en ik vind het super! Nóg sneller dan LauncherPro en de extra fratsen van LauncherPro mis ik niet echt, alleen de kalender en het resizen van widgets. Misschien komt dat in de toekomst nog, voor nu ben ik er al erg tevreden mee! :)

• monnick
  • Niet online
Kan je met LauncherPro ook icons en labels van individuele apps wijzigen? Ik kan het niet vinden... :P Bij ADW kon dit wel in ieder geval.

[Voor 11% gewijzigd door monnick op 30-12-2010 15:46]

• Steef1986
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-08-2017
Zijn er in ADW ook geïntegreerde widgets net als LP?

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 29-05 17:03
quote:
monnick schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:45:
Kan je met LauncherPro ook icons en labels van individuele apps wijzigen? Ik kan het niet vinden... :P Bij ADW kon dit wel in ieder geval.
Wijzigen op het homescreen kan iig door een snelkoppeling te maken en zelf een icon toe te kennen. Hem in het menu aanapssen, 'k weet niet eigenlijk.

• DutchMen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 26-07-2013
Hallo, ik heb heen HTC hero met een coustum ROM maar die maakt nog gebruik van de vorige Launcher pro. Nu heb ik de nieuwe gedownload ik open hem via astro en ik zeg update maar dan faalt hij elke keer. Verder heb ik geen andere launchers er op staan. Hoe kan ik hem toch updaten?

• Steef1986
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-08-2017
Beschikt ADW ook over eigen widgets net als launcherpro?

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:08
quote:
Steef1986 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:22:
Beschikt ADW ook over eigen widgets net als launcherpro?
Nee.

Nickname does not reflect reality

• cichlidfan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-09-2014
Ik gebruik sinds een tijdje Go Launcher op mijn HTC desire 2.2 Wat mij betreft een echte topper je kan wel 20 home screens maken. Hij draait super soepel en hij is nog gratis ook ;-)
Heb de eerder genoemde launcher's ook geprobeerd maar deze blijft.

• Auke
  • Niet online
Dank voor je tip voor Go Launcher. Deze heb ik er gisteren opgezet. Leuke mogelijkheden. Voor mijn gevoel iets trager dan Zeam, maar beter aan te passen naar eigen wens.

• cichlidfan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-09-2014
quote:
Auke schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:13:
Dank voor je tip voor Go Launcher. Deze heb ik er gisteren opgezet. Leuke mogelijkheden. Voor mijn gevoel iets trager dan Zeam, maar beter aan te passen naar eigen wens.
THX kan ik ook eindelijk eens wat nuttigs op tweakersnet zetten ;) Ik heb hier namelijk al zo veel info vandaan gehaald.
GO Launcher draait bij mij wel erg soepel. Screens draaien ook als je je phone draait. Ik zou alleen nog een (werkende) data switch willen hebben om mijn data uit te zetten net als in de stock HTC. Ik wil als ik piket heb alleen gewekt worden als ik gebeld word en niet als ik bv een mail, twitter of facebook update binnen krijg. Ik heb er al een paar geprobeerd maar een werkende zat er niet tussen. 8)7

Al vast bedankt voor diegene die mij op weg helpt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• MaStar
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-05 17:35
quote:
Auke schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:12:
Op welke manier merk je dat snelheidsverschil? Ik merk dat niet?
Nadeel van Zeam vindt ik dat je het Dock niet kan scrollen. Dat vind ik een groot voordeel van LauncherPRO.

• Auke
  • Niet online
quote:
MaStar schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:37:
[...]

Op welke manier merk je dat snelheidsverschil? Ik merk dat niet?
Nadeel van Zeam vindt ik dat je het Dock niet kan scrollen. Dat vind ik een groot voordeel van LauncherPRO.
Ik kan het snelheidsverschil ook niet hard maken, heb het gevoel dat applicatie's iets trager openen. Als er al een verschil in zit, dan is het minimaal, en absoluut geen reden om Launcher Go niet te proberen.
Zeam kan het Dock wel laten scrollen.

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

quote:
cichlidfan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:10:
[...]

THX kan ik ook eindelijk eens wat nuttigs op tweakersnet zetten ;) Ik heb hier namelijk al zo veel info vandaan gehaald.
GO Launcher draait bij mij wel erg soepel. Screens draaien ook als je je phone draait. Ik zou alleen nog een (werkende) data switch willen hebben om mijn data uit te zetten net als in de stock HTC. Ik wil als ik piket heb alleen gewekt worden als ik gebeld word en niet als ik bv een mail, twitter of facebook update binnen krijg. Ik heb er al een paar geprobeerd maar een werkende zat er niet tussen. 8)7

Al vast bedankt voor diegene die mij op weg helpt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als je bereid bent er een paar euro aan te besteden: zoek eens naar Tasker. Het is even frotten voordat je het goed onder de knie hebt, maar daarna kun je er zo ontzettend veel mee! Geluid afzetten voor alles behalve 1 beller, alleen tussen 1:12 en 1:14 's nachts e-mail ophalen, automatisch een sms-je naar je vriend(in) sturen wanneer je x kilometer van huis bent, etc. etc. Google er maar eens op. :)

Nomen nescio

• MaStar
quote:
Auke schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:32:
[...]

Ik kan het snelheidsverschil ook niet hard maken, heb het gevoel dat applicatie's iets trager openen. Als er al een verschil in zit, dan is het minimaal, en absoluut geen reden om Launcher Go niet te proberen.
Zeam kan het Dock wel laten scrollen.
Merk je wel een groot snelheidsverschil tussen Zeam/Launcer Go en LauncherPRO plus?

Hoe kan je meerdere Dock's instellen dan bij Zeam (zoals bijv. LauncerProPlus)

• Auke
  • Niet online
Je sleept er gewoon in, wat je er in wilt hebben en waar je het wil hebben.

• MaStar
LauncherGO is naar mijn mening sneller dan Zeam en Launcher PRO! Bevalt prima!! Dank voor de tip!!

[Voor 102% gewijzigd door MaStar op 09-01-2011 22:09]

• MaStar
Ik gebruik: http://www.appbrain.com/a...google.code.appsorganizer voor mijn mappen.
Heeft iemand nog tips waar ik mooie Icons kan vinden voor deze mappen? Ik ben een beetje uitgekeken op de Default icons.

• Brad Pitt
quote:
MaStar schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:09:
Heeft iemand nog tips waar ik mooie Icons kan vinden voor deze mappen? Ik ben een beetje uitgekeken op de Default icons.
MacThemes, DeviantArt, XDA, etc.

• MaStar
Golauncher draait goed! bedankt voor de tip :)

• miles
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 26-05 20:00
Heeft iemand toevallig ergens metro style icons van tweakers en dropbox gevonden?

• JnJ
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 25-01-2014
Na een tijdje op verschillende fora te hebben rondgekeken zag ik een mooie icon set. Alleen had ik het idee dat die wat mooier konden dus ben ik aan het shoppen gegaan.

Persoonlijk vind ik ze erg leuk, ben van plan er meer te maken. Iemand nog iconen van bepaalde apps nodig? Zal ik het een en ander erbij voegen.

voorbeeld:

download deze 6 icons:
http://www.2shared.com/file/JsBf_aGp/icons_test.html

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Volgens mij kunnen dignen zoals iconen beter in Post je Homescreen! - Deel 2, daar bereik je veel eerder de mensen die er in geïnteresseerd zijn. Dit topic is meer voor een inhoudelijke discussie bedoeld.

• JnJ
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 25-01-2014
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:05:
Volgens mij kunnen dignen zoals iconen beter in Post je Homescreen! - Deel 2, daar bereik je veel eerder de mensen die er in geïnteresseerd zijn. Dit topic is meer voor een inhoudelijke discussie bedoeld.
Top ga ik hem daar zetten! Dank je wel

• Sagaris
  • Laatst online: 29-04 20:41
Maar dit lijkt me wel een geschiktere plek om te vragen naar iconsets, waar het homescreen-topic minder goed voor geschikt is (lees: niet bedoeld voor is). Dus ik stem voor hier. :9

• 162481
  • Laatst online: 19-09-2012
Gisteravond naast mijn geliefde LauncherPro (vanwege de snelheid want de rest van LP kan me gestolen worden gebruik ik niet)
toch ook maar eens ADW Launcher EX geprobeerd. Jammer van het kwartiertje proberen want een app vanuit de AppDrawer op je screen slepen was er niet bij 8)7 Uitzoeken had ik geen tijd voor, dus . . . . uninstall
Oke, dat is naast snelheid dan nog één puntje wat ik waardeer aan LP >:)

[Voor 5% gewijzigd door 162481 op 25-01-2011 16:24. Reden: Opmaak aangepast]

• riffey#4
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20-10-2019

riffey#4

aka Beever#4

quote:
Klies schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:41:
Gisteravond naast mijn geliefde LauncherPro (vanwege de snelheid want de rest van LP kan me gestolen worden gebruik ik niet)
toch ook maar eens ADW Launcher EX geprobeerd. Jammer van het kwartiertje proberen want een app vanuit de AppDrawer op je screen slepen was er niet bij 8)7 Uitzoeken had ik geen tijd voor, dus . . . . uninstall
Oke, dat is naast snelheid dan nog één puntje wat ik waardeer aan LP >:)
Als ik een applicatie in de App Drawer ingedrukt hou, springt ie naar het homescreen. Lostlaten, klaar.

• Sagaris
Hier kun je trouwens de icons vandaan halen die in de MIUI rom gebruikt worden, werkt prima als launcher icons in LP.

http://www.droidforums.ne...74-miui-themed-icons.html

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
riffey#4 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:16:
[...]

Als ik een applicatie in de App Drawer ingedrukt hou, springt ie naar het homescreen. Lostlaten, klaar.
Inderdaad, ingedrukt houden en presto :)
Soms wel irritant als je per ongeluk te lang ingedrukt houdt :P

Ik vind de HTC Sense-launcher heel fijn, maar de dock ervan afgrijselijk.
Ik heb nu het personalize-menuknopje vervangen door iets anders met een custom rosie.apk, maar liever zie ik een alternatieve dock. Verder vind ik HTC Sense heel fijn, maar heb wel graag een andere dock, zonder dus ook echt een andere launcher/shell te moeten gebruiken. Iemand suggesties? :)

[Voor 35% gewijzigd door anandus op 29-01-2011 13:07]

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• acidd91
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10:20
Als ik LauncherPro wil installeren, kan ik dan ook zo weer terug naar mijn standaard Sense launcher?

• mat2005
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 06:52
Ja zonder problemen. Je kunt meerdere launchers tegelijkertijd installeren.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

• scientist456
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-02 21:24
Sommigen kunnen niet goed switchen, met name oudere android versies, gebruik hiervoor 'home switcher' gratis in de market te vinden

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:47

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Even een "bumpje" vanuit de HTC Desire topics over de Launcher van de Sony Xperia Arc.
quote:
retlaw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:46:
Op XDA hebben ze de launcher van de Xperia Arc kunnen porten naar een juiste resolutie voor de Desire! Is ook zeker de moeite waard om even te proberen! post #43 geeft de juiste downloadlink...
Werkt soepeltjes en is erg handig, vooral het kunnen aanmaken van mappen.

http://forum.xda-develope...hread.php?t=978806&page=5

You've mistaken me for someone who really cares.

• bitjesmaker
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-05-2012
Die van Xperia Arc is een mooie zeg...

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Nieuwe launcher: nieuws: Ontwikkelaar brengt 'live tiles' WP7 naar Android

WP7-interface, voor wie dat leuk vindt. Werkt in ieder geval erg goed :)

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:37

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Hoe heten deze drawer en sms functies? Ik kan ze niet vinden in launcher pro :(

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• bitjesmaker
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-05-2012
ADB launcher en handcent sms?

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15:37

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Trouwens niks hier over GOLauncher EX? Is gratis, bijna evenveel functionaliteit als LauncherPro Plus en ik vind hem sneller en beter werken :) Plus, horizontaal scrollen in je app drawer!

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• tzanten
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17:32
LauncherPro is weer geupdate zie ik :)

Iemand ervaringen i.c.m. gingerbread? Het zou smoother moeten zijn..

• Polen
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-05 02:27
Ik heb zojuist m'n contacten allemaal gelinkt aan soc.netwerk accounts waardoor vrijwel iedereen voorzien is van een afbeelding. Echter wanneer ik de widget van Launcherpro Plus gebruik, heeft niemand een afbeelding.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Of andere 'mooie' contact widgets?

Edit: ik zie dus dat zelf toegevoegde contact afbeeldingen wel worden geladen, maar niet degene die doorgelinkt worden vanuit facebook. Dit is alleen in widgets (heb meerdere geprobeerd inmiddels). Bij de normale contactlijst zijn ze wel allemaal voorzien van een afbeelding.

[Voor 33% gewijzigd door Polen op 30-03-2011 08:32]

• 162481
  • Laatst online: 19-09-2012
quote:
tzanten schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:38:
LauncherPro is weer geupdate zie ik :)

Iemand ervaringen i.c.m. gingerbread? Het zou smoother moeten zijn..
Ja hier, maar of er verschil is tussen smooth en smoother? dat is erg lastig om te zien. Beiden werken heerlijk smooth dus tsja, wat is smoother dan nog.
Ik wacht geduldig :X op de lean version, daar heb ik wel 'iets van' een verwachting van.

• SytseHartvelt
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 29-05 20:06
Ik heb een vraagje. Ik draai nu LauncherPro, geweldig, homescreens zijn vele malen beter. Maar... Ik vond de stock app drawer (LG Optimus 2x) enorm fijn. Wat ik wil is mijn apps kunnen groeperen. Kan dat met LauncherPro?

• Merijn.
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 28-02 09:23
quote:
Vaal schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:37:
Trouwens niks hier over GOLauncher EX? Is gratis, bijna evenveel functionaliteit als LauncherPro Plus en ik vind hem sneller en beter werken :) Plus, horizontaal scrollen in je app drawer!
Gebruik tegenwoordig ook GO Launcher EX en bevalt inderdaad super! d:)b ..hiervoor ook een tijdje ADW op mijn (ongeroote) DesireZ gehad, maar de GO is inderdaad sneller. Van dezelfde ontwikkelaar heb je ook sms, dialer en contacten. Werken ook best goed.

• pathfinder2k
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 09:21

pathfinder2k

is hier...

http://www.engadget.com/2...spb-shell-3d-for-android/
Wat een mooi ding... hij wil alleen niet draaien onder mijn Oxygen. Straks eens ff iets anders flashen. Ziet er wel mooi uit op de filmpjes.

• Auke
  • Niet online
quote:
SytseHartvelt schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:56:
Ik heb een vraagje. Ik draai nu LauncherPro, geweldig, homescreens zijn vele malen beter. Maar... Ik vond de stock app drawer (LG Optimus 2x) enorm fijn. Wat ik wil is mijn apps kunnen groeperen. Kan dat met LauncherPro?
Misschien is dit wat voor je?
Apps Organizer
http://www.appbrain.com/a...google.code.appsorganizer

• zakkenjongen
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-03 08:26
quote:
pathfinder2k schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:16:
http://www.engadget.com/2...spb-shell-3d-for-android/
Wat een mooi ding... hij wil alleen niet draaien onder mijn Oxygen. Straks eens ff iets anders flashen. Ziet er wel mooi uit op de filmpjes.
Mooi, maar ontzettend duur..

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

hmmm ik heb een probleem met (vermoedelijk) launcherpro...

de app drawer doet raar...ik open apps in portrait... geen probleem. als ik dan telefoon draai in landscape... ook geen probleem. maar wanneer ik tel terug draai in portrait, verschijnen alle iconen op 1 hoop in de linker bovenhoek :s

dit had ik vroeger niet, niets speciaal gedaan (denk ik), heeft er nog iemand dit wazig probleem (of weet een oplossing)?

• Krishh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-05 00:14
Waarmee bewerken jullie het best iconen?
Ik ben opzoek naar iconen voor nu.nl telegraaf nos teletekst.
Eigenlijk voor heel veel nl apps.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hoewel het hier al even stil is, ben ik toch wel benieuwd naar welke launcher nu erg in trek is..

Ik heb sinds kort een cheap china pad (viapad7) met een WM8650 cpu, nothing fancy en niet echt geschikt voor 3d games, en verwacht dan ook dat een launcher behoorlijk zwaar zal zijn, welke adviseren jullie voor zo dergelijke config, zou graag me homescreen wat willen aanpassen en mogelijk de overige menus/iconen wat modden/themen? ADW launcher of toch een andere?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• Sagaris
quote:
sain onez schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:36:
Hoewel het hier al even stil is, ben ik toch wel benieuwd naar welke launcher nu erg in trek is..

Ik heb sinds kort een cheap china pad (viapad7) met een WM8650 cpu, nothing fancy en niet echt geschikt voor 3d games, en verwacht dan ook dat een launcher behoorlijk zwaar zal zijn, welke adviseren jullie voor zo dergelijke config, zou graag me homescreen wat willen aanpassen en mogelijk de overige menus/iconen wat modden/themen? ADW launcher of toch een andere?
ADW Launcher, LauncherPro zijn de voornaamste. VTL Launcher kun je ook proberen, gebaseerd op ADW maar speciaal voor tablets.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Thnx, kijken of ik er ook zo wat fraais van kan maken als in die homescreen topics, zij gaan wat ver met zelfs hun widgets en icons te modden, maar vast wel wat themes te vinden die het er al heeel anders laten uitzien...

paar daagjes vrij dus dat word leuk freubelen :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 14:41
quote:
Vaal schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:37:
[afbeelding]

Hoe heten deze drawer en sms functies? Ik kan ze niet vinden in launcher pro :(
De drawer lang ingedrukt houden, swipe optie kiezen en dan voor pop-up kiezen.
Het zelfde geldt voor de sms.

• GZFan
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:37
Zeam Launcher wordt ook weer doorontwikkeld.
Ik blijf hem geweldig vinden. Zo razendsnel, vergeleken met de andere homescreen-replacements!

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1

• Ultraman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

quote:
GZFan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:02:
Zeam Launcher wordt ook weer doorontwikkeld.
Ik blijf hem geweldig vinden. Zo razendsnel, vergeleken met de andere homescreen-replacements!
Zeam is idd ook nog steeds erg goed. Lekker minimalistisch. Als dat alles is wat je nodig hebt is hij uitstekend.
Ik ga misschien ooit nog wel een keer terug naar Zeam nu de ontwikkeling weer is opgepakt.

Zelfs gebruik ik inmiddels al aardige tijd GO Launcher. Werkt ook erg goed.
LauncherPro heb ik destijds laten liggen omdat het er zo goed als dood uit zag. Ik zie dat er inmiddels weer wat updates zijn en dat hij kennelijk nog steeds aan de rewrite werkt. Zodra die er is ga ik daar mogelijk ook weer eens naar kijken.
ADW Launcher heb ik voorheen op CM 6.1.1 gedraaid, deed zijn werk ook prima. Maar de gratis versie is inmiddels compleet achterhaald door, de eveneens gratis verkrijgbare, GO Launcher. ADW EX heb ik nooit geprobeerd.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Thnx, menig mod forum al doorgespit en het bevestigd jullie verhalen, toch vreemd om de LauncherPro eenzaam aan de top in het GoT Community Android Awards 2nd edition te zien staan terwijl deze bij de kenners blijkbaar zijn tijd gehad heeft :|

vtl.launcher vind ik niet in de market, nouja als ik wat wil gaan modden dan ook maar meteen losse apk installeren, goeie vuurdoop als ik daar al in de knoop raak is modden niets voor mij :+

• BoyzNDaHood
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-07-2019
Als ik LauncherPro installeer op mijn SGS via de Market of apk'tje van de website, dan werkt het niet correct. Als ik een wijziging doe waarbij LP moet resetten, onthoud het mijn instellingen niet. Als ik mijn Paypal LPP code invoer en reset, dan is het weer 'leeg' en niet geactiveerd. Ik kan niet meer homescreens toevoegen, dock aanpassen e.d. Iemand enig idee waarom en wat ik fout doe?

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Dennis_k schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:38:
[...]

De drawer lang ingedrukt houden, swipe optie kiezen en dan voor pop-up kiezen.
Het zelfde geldt voor de sms.
Hey, die optie kende ik niet eens!
quote:
sain onez schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:38:
Thnx, menig mod forum al doorgespit en het bevestigd jullie verhalen, toch vreemd om de LauncherPro eenzaam aan de top in het GoT Community Android Awards 2nd edition te zien staan terwijl deze bij de kenners blijkbaar zijn tijd gehad heeft :|
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van LauncherPro.
Maarja, ik ben dan ook geen kenner, ken alleen vanilla, LauncherPro en ADW

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Tsurany
  • Niet online
Meesten hebben geen zin alles om te gooien naar een andere launcher, zoveel werk.

• j1nx
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:42

j1nx

Geek - Enjoying life

VTL.Launcher is uit beta (1.6.2) en is tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar in de market. Hij gratis te downloaden vanaf de website.

VTL.Launcher is een tablet launcher gebaseerd op ADW launcher. Werkt echt perfect op mijn 7" herotab c8 tablet.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

I agree, ik heb em ook al even draaien, en het werkt perfectly smooth, ook leuk de docks links en rechts ( in landscape zeer handig met je duimen te bedienen) en bevat alle ADW(full) features ondertussen.

Moet nog een set strakke iconen hebben dan post ik me homescreen hier ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Ik heb net de nieuwe versie van Launche Pro erop gezet. Vooral de 3D drawer is een aanrader! Functioneel voegt het niets toe, maar het ziet er wel een stuk mooier uit. Daarnaast zijn nog wat kleine dingen gefixed, bv dat looping van je laatste naar je eerste screen nu wel soepel loopt. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• 125609
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Ik wil eigenlijk de Gingerbread dock hebben bij LauncherPro, alleen lukt me dit niet helemaal. Als ik de Gingerbread dock instel bij Launcherpro, (het kleine dock, dus niet het volledige) krijg ik aan beide kanten een wit vlak.

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 29-05 11:38

MM99

That is the way I am!

quote:
pven schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:46:
Ik heb net de nieuwe versie van Launche Pro erop gezet. Vooral de 3D drawer is een aanrader! Functioneel voegt het niets toe, maar het ziet er wel een stuk mooier uit.
Dit zat er toch gewoon al op? Het is alleen nu uit de beta gehaald.
quote:
Lers schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:19:
Ik wil eigenlijk de Gingerbread dock hebben bij LauncherPro, alleen lukt me dit niet helemaal. Als ik de Gingerbread dock instel bij Launcherpro, (het kleine dock, dus niet het volledige) krijg ik aan beide kanten een wit vlak.
Wat bedoel je met Gingerbread dock? Ik kan zo één twee drie niks over vinden.

----------------

Ik kwam laatst Launcher 7 tegen. Ik moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind! Het is een look-a-like launcher van Windows Phone 7. Werk enorm soepel vind ik.

Btw, hoezo werk Zeam soepel? :S bij mij happerd de drawer echt enorm. Ik heb een DHD.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 125609
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Ozhan99 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:29:
[...]

Dit zat er toch gewoon al op? Het is alleen nu uit de beta gehaald.

[...]

Wat bedoel je met Gingerbread dock? Ik kan zo één twee drie niks over vinden.

----------------

Ik kwam laatst Launcher 7 tegen. Ik moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind! Het is een look-a-like launcher van Windows Phone 7. Werk enorm soepel vind ik.

Btw, hoezo werk Zeam soepel? :S bij mij happerd de drawer echt enorm. Ik heb een DHD.
Je kunt een custom dock background installeren via Launcher Pro. Het is me nu al gelukt in ieder geval, de witte vlakken zijn weg. Heb Launcher Pro gewoon een keer herstart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZFan
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:37
quote:
Ozhan99 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:29:
[...]
Zeam werkt soepel op de minder high-end telefoons, omdat het een zeer klein programma is.

Op een Desire HD maakt het weinig uit. Die kan veel grafisch geweld aan. Daar zou ik gebruik van maken ook. Maar op bijvoorbeeld mijn G1 draait Zeam beter dan ADW of Launcher Pro.

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1

• Kryziek
  • Laatst online: 29-05 16:57

Kryziek

Steve

:> Ik heb net golauncher geïnstalleerd maar als ik nu op de home toets duw dan vraagt hij met welke app hij het moet openen. Hier kan ik kiezen tussen sense en golauncher. Ik heb geen zin om elke keer golauncher te klikken. Je kunt ook als standaard instellen maar stel dat ik terug ga naar sense, doet me home key het dan nog wel?

[Voor 1% gewijzigd door Kryziek op 01-06-2011 21:20. Reden: typo]

It is I, Steve

• Tsurany
  • Niet online
Je kan dan gewoon Home Switcher installeren uit de market, deze applicatie triggerd dat menu weer waarbij je kan kiezen welke launcher je wilt starten en waar je weer kan kiezen of deze keuze onthouden moet worden of niet. Je laat de keuze dan onthouden worden terwijl je Sense kiest en dan werkt Sense weer zoals gebruikelijk.

• Kryziek
  • Laatst online: 29-05 16:57

Kryziek

Steve

Ik heb het gevonden. Thx ;)

It is I, Steve

• thoragz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
quote:
Is er ook een app die het menu-scherm organiseert? App Organizer doet dit helaas niet. Ik weet dat toen ik de stock rom (Froyo) nog had, onderaan het menu-scherm een label "Applications" en "Downloads" stond, met de bijbehoren applicaties. Sinds ik Cyanogenmod erop heb gezet, kan ik dit menu niet meer terugkrijgen.

• racinfo
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-05 13:55

racinfo

OFF-ROAD E-MTB

Ik gebruik enige tijd "Go Launcher Ex" met aparte sense clock widget; een mooie combinatie. Wat ik wel mis in deze launcher is de mogelijkheid om RSS widgets te plaatsen, iemand een idee?

http://dl.dropbox.com/u/13814150/senseklok.jpg

• Rubinski
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Kryziek schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:16:
:> Ik heb net golauncher geïnstalleerd maar als ik nu op de home toets duw dan vraagt hij met welke app hij het moet openen. Hier kan ik kiezen tussen sense en golauncher. Ik heb geen zin om elke keer golauncher te klikken. Je kunt ook als standaard instellen maar stel dat ik terug ga naar sense, doet me home key het dan nog wel?
Of, je gaat in je instellingen en cleart daar de defaults. ;)
Dan heb je geen aparte app nodig.

Software is like sex, it's better when it's free

• mij82
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-12-2012
Ik gebruik al een aardig tijd Launcher Pro plus. Sinds +/- 2 maand werkt die (erg) traag als ik de telefoon uit de standby mode haal. Ook als ik bijv het scherm een paar keer draai dan geeft die een storing aan en moet de launcher opnieuw gestart worden. Daarna werkt die weer een tijdje prima.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je wel genoeg geheugen vrij ? Soms zit mijn RAM nogal vol (lees: 70mb resterend) en dan wordt alles sloom en dan gaat mijn launcher (Go Launcher Ex) soms ook traag. Heel soms komt er dan ook zo'n venstertje "Wachten" of "Nu sluiten". Fast Reboot (app) en een task killer widget verhelpen veel :Y

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• racinfo

racinfo

OFF-ROAD E-MTB

Heeft iemand een idee hoe je weer uit Ex Launcher Go kunt komen? Gisteren heb ik Gingerbread 2.3.3. via de air binnen gekregen op mijn Desire Z maar hij startte daarna weer vrolijk op in ELG terwijl ik juist nu nieuwsgierig ben naar de veranderingen tov Froyo. (overigens dus geen Sense 3.0 zoals al aangekondigd was).

• Brad Pitt
quote:
racinfo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 06:19:
Heeft iemand een idee hoe je weer uit Ex Launcher Go kunt komen? Gisteren heb ik Gingerbread 2.3.3. via de air binnen gekregen op mijn Desire Z maar hij startte daarna weer vrolijk op in ELG terwijl ik juist nu nieuwsgierig ben naar de veranderingen tov Froyo. (overigens dus geen Sense 3.0 zoals al aangekondigd was).
Staat een paar posts boven je toch wel redelijk duidelijk uitgelegd.

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Sinds een weekje draai ik Launcher 7 (Donate) en vind het echt super werken. Ik gebruik toch vaak dezelfde apps en die zitten nu mooi onder elkaar in grote iconen, erg duidelijk. het ziet er ook georganiseerder uit dan andere launchers imo.

• racinfo

racinfo

OFF-ROAD E-MTB

Sorry Bradpitt, er overheen gelezen denk ik. Overigens maakt de 2.3.3. elke ander dan standaard Launcher overbodig; ik draai nu al enige tijd op "normaal". Launcher eraf gegooid.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Cartman! schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:17:
Sinds een weekje draai ik Launcher 7 (Donate) en vind het echt super werken. Ik gebruik toch vaak dezelfde apps en die zitten nu mooi onder elkaar in grote iconen, erg duidelijk. het ziet er ook georganiseerder uit dan andere launchers imo.
Launcher 7 is inderdaad gewoon een prachtige launcher. Heel basic en overzichtelijk, meer moet je dus niet hebben.

• Corman
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-05 16:18
quote:
Rubinski_be schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:46:
[...]

Launcher 7 is inderdaad gewoon een prachtige launcher. Heel basic en overzichtelijk, meer moet je dus niet hebben.
Ik heb de donatie-versie van Launcher 7 een paar maanden gebruikt, maar de performance ligt net te laag om echt comfortabel te zijn. Wel zitten er enorm handige functies in, zoals de kalender-tile. Maar zolang de performance niet op peil wordt gebracht, laat ik hem links liggen.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik heb zelf ook altijd de donatie-versie gebruikt, maar vond de performance niet zo slecht. Vond je hem te traag dan?
Ik zelf ben terug overgeschakeld naar Launcher Pro voor bepaalde widgets.

• Corman
  • Laatst online: 19-05 16:18
quote:
Rubinski_be schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:30:
Ik heb zelf ook altijd de donatie-versie gebruikt, maar vond de performance niet zo slecht. Vond je hem te traag dan?
Ik zelf ben terug overgeschakeld naar Launcher Pro voor bepaalde widgets.
Ja, de animaties hebben slechts in 1 versie vlot gelopen, anders was het altijd wat schokkerig. Misschien heeft het te maken met dat ik een MDPI telefoon gebruik (HTC Legend) en dat de launcher ontwikkeld is voor HDPI. Maar ik weet het niet.

• Muchachooo
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 28-05 23:02

Muchachooo

Internet addict

Ik ben ook al een tijdje aan Go Launcher EX :)
Het fijne aan die launcher vind ik de iPhone-like folder implementatie, want die van HTC Sense en LauncherPro zuigen gewoon :N

En de Go Calendar Widget is superfijn en mooi om te zien!

Maar als het zo ver is stap ik sowieso over naar SentioUI: http://vimeo.com/18979345

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50
Kan iemand mij helpen? Ik gebruik Launcher Pro, en ik wil graag de volgorde van mijn homescreens veranderen.

Dus screen 2 naar plaats 5 verplaatsen bijvooorbeeld, zonder alle icoontjes over te hoeven slepen. Hoe doe ik dit? Ik kom er niet uit...

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50
niemand??

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

is het niet gewoon 'pinchen' op je scherm tot je een overzicht krijgt van alle schermen? En dan gewoon verslepen?

• Brad Pitt
quote:
azz_kikr schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:21:
is het niet gewoon 'pinchen' op je scherm tot je een overzicht krijgt van alle schermen? En dan gewoon verslepen?
Nee, met bepaalde andere Launchers kan dit wel, LP heeft deze optie niet.

• GJ123
  • Laatst online: 02-03-2019
quote:
Muchachooo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:54:
Ik ben ook al een tijdje aan Go Launcher EX :)
Het fijne aan die launcher vind ik de iPhone-like folder implementatie, want die van HTC Sense en LauncherPro zuigen gewoon :N

En de Go Calendar Widget is superfijn en mooi om te zien!

Maar als het zo ver is stap ik sowieso over naar SentioUI: http://vimeo.com/18979345
Is dat project dood?
Indien niet lijkt het me super!

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik denk dat het nog steeds in ontwikkeling is hoor ...

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True