• Robert9
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-10-2018
Mijn oude router raakte defect dus ben ik overgestapt naar een Sitecom WL351. Ik heb 2 desktops en een laptop draadloos aan de praat gekregen, maar juist bij mijn meest gebruikte computer lukt het niet (alles Windows 7). Hij ziet de router wel, maar ipv een diagrammetje staat er een rood kruis bij.
De signaalsterkte zou uitstekend zijn, beveiligingstype klopt, maar bij Radiotype staat 802.11g, terwijl bij de andere computers staat 802.11n. Klik je de vermelding (het kruis) aan, dan komt er: "De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk". Volgens apparaatbeheer zit er een 802.11 n/g/b draadloze LAN USB-adapter in deze computer (Azure Wave Techn.)
Wat zit er fout?
Het vreemde is, dat een half uurtje geleden ik ineens zag dat er verbinding was - even de Speedtest gedaan (haalde bijna de voor mijn geval maximale snelheid, 25 Mb/s), en gelijk was de verbinding weer weg!
Kan iemand me zeggen waar ik de fout zoeken moet? Het lijkt me toch iets met de betreffende computer.

Alvast bedankt,

Rob
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee