Gran Turismo 5 foto wedstrijd topic

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-04 11:50
Afbeeldingslocatie: http://www.akiba4you.com/wp-content/uploads/2010/11/GT-5-Banner-550x220.jpg

Welkom bij de Gran Turismo 5 foto wedstrijd van Tweakers.net

Wat we hier proberen te doen is het stimuleren tot het losweken van jullie creatieve brein.

Eerst even een klein stukje achtergrond:
In GT5 is het mogelijk om tijdens en buiten de race verbluffend mooie plaatjes te schieten, dit heet Photomode

In Photo Mode is het mogelijk om de volgende instellingen te veranderen:
•Camera Setting (op Driehoekje drukken voor camera settings)
•Configurations Aspect Ratio 3:2 / 1:1 / 1.4:1 / 1.6:1 / 16:9
•Focal Length 14 - 500mm
•F-Number F1.0 - 45.0
•Shutter Speed 1/60 - 1/8000 sec.
•Exposure -5.0 - +5.0
•White Balance Auto
•ISO Auto
•AE Program AE, AE Lock
•Filters Monochrome: Remove colors to produce a black-and-white image.
•Extreme Monochrome: Produces the same black-and-white effect as Monochrome, but with sharper blacks.
•Sepia: Produces a light brown monochrome image that gives the look of faded black-and-white film.
•Cool: Produces an image with a blue tone, and darkens the edges.
•Warm: Produces an image with a red tone, and darkens the edges.
•Cross-Processing: Deliberately upset the color balance of the image.
•Miniature: Obscure the front and rear of the subject with a lens tilt to give a miniaturizing effect.
•Partial Color: Make the subject stand out by rendering the area surrounding it in monochrome.
•Magnification Sets the size (resolution) of the picture.
•Panning (Photo Mode Only) Follow the moving car with the camera in order to capture your shot. The slower you set the shutter speed, the more blurry the background will become, giving a greater feeling of speed.

•There are three panning modes, which are as follows

•Mode 1:
•The camera stays in a fixed position and turns to follow the car. Because the car's distance from the camera varies, this can cause it to blur slightly
•Mode 2:
•The camera moves with the car. When taking a photo of a cornering or spinning car, focus will be centred on the middle of the car, which can cause the front and rear to go slightly out of focus.
•Mode 3:
•The camera moves with the car, and is positioned face-on to the front of the vehicle. This allows you to take a photo where the car is sharply in focus, and only the background becomes blurred.
•Output as 3D Photo Outputs the photo as a 3D image file that can be viewed on 3D-enabled displays.
•Composition You can switch between a landscape and a portrait view by moving your wireless controller through 90 degrees and then back again.

Verder is het in travel mode mogelijk om na het drukken van de "select" button de auto te verplaatsen in de door jou uitgezochte omgeving, lampen kunnen uit of aan gezet worden daarnaast is het ook mogelijk de stuur richting te veranderen.
Maar hoe krijg je nu jou geweldige foto op tweakers..
Na dat je een foto hebt gemaakt kan je deze terug vinden in de GT5 gallery (deze bevindt zich rechts in het scherm)
Selecteer een foto en druk op "triangle/driehoekje" en kies "export to XMB"
Wanneer je nu het spel afsluit vind je de door jou geexporteerde foto's in een map op je PS3
Kopieer deze naar een USB stick en voila..
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:225-EQ4IbdDHpM:http://img252.imageshack.us/img252/7079/gt5banner.jpg&t=1
Hoe werkt dit topic:
•Per 2 a 3 dagen zal er een opdracht verschijnen onder aan de openings post.
•Deze opdracht kan bestaan uit bijvoorbeeld:
  • •Auto volgens opdracht •circuit volgens opdracht •auto onderdeel volgens opdracht.
Wordt er dus gevraagd naar een foto van een Renault Twingo, dan is het NIET de bedoeling een foto van een Clio te posten.

Per user is het mogelijk om 2 foto's in te sturen, dit werkt op de volgende manier:
•Stuur mij een DM met daarin de link naar de foto's die je wil inzenden, een thumbnail van 200x200!en natuurlijk de link naar het originele formaat
•Ik zal deze dan plaatsen met een nummertje erbij.
•In de openings post kan er worden gestemd op de foto's met de bijbehorende nummertjes, na 2 of 3 dagen wordt alles bij elkaar opgeteld en voila we have a winner!
•De winnaar kan mij vertellen wat volgens hem/haar de nieuwe opdracht wordt zodat deze getoond wordt in de openings post.

Heb je op of aanmerkingen, laat dit dan dmv DM weten.

Allemaal erg veel plezier hier!!

link naar Gran Turismo 5 Foto Topic

De huidige opdracht is:
Detail opname van een Audi RS6
De foto's dienen ingestuurd te worden voor vrijdag middag 12:00 uur 24 december 2010. Aanlever formaat is: thumbnail 200pix X 200pix en origineel formaat.

De ingezonden foto's:
1Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5007/5228012575_0f66a948fc_m.jpg2 Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2nuhwmf.png3
456
789
101112

De winnaar van de eerste GT5 foto wedstrijd ("de Maserati in detail")is geworden:donstil!!
Met 58 van de 109 stemmen heeft hij 54% van de stemmen gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ezpycg.jpg

De winnaar van de tweede GT5 foto wedstrijd (fr wagen op de nurnburg ring) is geworden:ourplayground
Met 17 van de 41 stemmen heeft hij 41% van de stemmen gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5249/5238569867_4569e63095_m.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door ourplayground op 20-12-2010 09:42 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Er kan gestemd worden!!! het lijken de 2e kamer verkiezingen wel... spannend haha

[ Voor 164% gewijzigd door ourplayground op 03-12-2010 12:57 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:55
Leuk en aardig, maar als je dus een "opdracht" geeft voor een bepaalde auto, dan moet je die ook maar net hebben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Probleem is natuurlijk wel dat niet iedereen de beschikking heeft over elke auto. Wordt daar rekening mee gehouden? Of heb je gewoon pech als een bepaalde auto niet in jou garage staat?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leuk idee.

Is het al van start? Ik heb een Granturismo namelijk.
(en er foto's van)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
En nu hebben er al 3 mensen hun stem uitgebracht op nummer 1 terwijl er geen andere deelnemers zijn. Waardoor deelnemer 1 een oneerlijke voorsprong van 3 stemmen heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
het hele gebeuren is al van start, dit is natuurlijk een opstart fase. De auto's worden in willekeur gekozen, het kan dus voorkomen dat je deze auto niet in je garage hebt staan. Dan zijn er 2 opties: niet meedoen, of de auto kopen :)
Hebben jullie foto's, dan zie ik deze graag tegemoet!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Geweldig initiatief maar het stemmen had beter pas kunnen beginnen als er genoeg foto's zouden zijn. Nu worden er al stemmen uitgebracht op de eerste en enige foto die daarmee toch een voordeel heeft. Men kan dan niet meer stemmen op een foto die men eventueel toch mooier vindt. Daarnaast had het wel leuk geweest om te beginnen met een auto waar iedereen makkelijk aan kan komen. Na verloop van tijd, wanneer de meesten GT5 alweer een tijdje spelen en meer geld hebben zouden de duurdere auto's gebruikt kunnen worden. Maar nogmaals, heel leuk initiatief maar ik wacht even op meer foto's voordat ik mee ga stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dit is echt "bezeikte zooi", je plaatst je eigen foto, mensen willen daar op klikken om hem groot te zien, en jij hebt er een verstopt vote linkje achter zitten...

Triest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 08:13
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:37:
Dit is echt "bezeikte zooi", je plaatst je eigen foto, mensen willen daar op klikken om hem groot te zien, en jij hebt er een verstopt vote linkje achter zitten...

Triest hoor.
Hij cheat best wel een beetje, maar waar praten we over een foto wedstrijd voor ingame auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground

Triest hoor.
in plaats van zeuren, heb ik liever dat je met een alternatief komt. Daarnaast staat in de openings post dat als je klikt, je stemt.
Ik hoor graag je alternatief waarop het beter, en makkelijker kan.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38
Deze TS lijkt te zijn weggelopen bij de FIFA. :')

Je manier is prima je moet alleen wachten tot er een aantal foto's zijn waarop gestemd kan worden. Aanleverperiode (zoals hieronder vermeld) is beter.

Ik heb vast gestemd op foto 5. :+

[ Voor 73% gewijzigd door LuPo op 02-12-2010 13:42 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Triest hoor.
In zijn OP staat wel:
•In de openings post kan er worden gestemd op de foto's met de bijbehorende nummertjes, na 2 of 3 dagen wordt alles bij elkaar opgeteld en voila we have a winner! (en klik op de foto is dus jou stem dat jij deze foto mooi vind, klik je niet, dan vind je de foto niet mooi)
Doet niet af dat een gebruiker veelal de OP niet zal lezen en dat hij als hij een op een plaatje klikt een vergroting verwacht en niet gelijk een stem uitbrengt.

Het is misschien allemaal een beetje mierenneuken maar ik denk niet dat deze manier van stemmen goed is.

Mijn alternatief: een aanlever periode instellen van foto's (bijvoorbeeld tot zondag) en dan pas een poll beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ourplayground schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:39:
[...]

in plaats van zeuren, heb ik liever dat je met een alternatief komt. Daarnaast staat in de openings post dat als je klikt, je stemt.
Ik hoor graag je alternatief waarop het beter, en makkelijker kan.
Ik ben niet diegene die een "eerlijke wedstrijd" wil opzetten, dus waarom zou ik jou moeten uitleggen hoe het beter kan? Maar goed ik ben de beroerdste niet:

Om te beginnen pas de mogelijkheid tot stemmen zodra alle foto's geplaatst zijn en de inzenddatum voor opdracht X verstreken is. Daarnaast de mogelijkheid om de foto's groter te bekijken zonder dat je dan meteen stemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar als je de foto groter wil zien, klik je er logischerwijs op.

Makkelijker lijkt me dan een 3x3 grid te hebben, met daaronder het polletje, dit in 1 post als het allemaal binnen is. (of je zou dus een nieuwe topic elke keer moeten aannamen, of steeds de SP moeten bijwerken).

Als het goed is heb ik een massarati, dus eens kijken of ik nog wat leuks kan schieten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
een paar kleine aanpassingen gedaan.. :) ik zie de foto's graag binnenkomen

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aaah zo is hij mooi :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ehm, wil niet weer de zeikerd zijn, maar een iets ruimere deadline mag ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:20:
Ehm, wil niet weer de zeikerd zijn, maar een iets ruimere deadline mag ook... ;)
haha ik concludeer hier uit dat je vanavond geen tijd hebt... voor nu laat ik hem even op vrijdag staan.. het is puur een pilot, ik moet alles nog leren.. :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ourplayground schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:23:
[...]

haha ik concludeer hier uit dat je vanavond geen tijd hebt... voor nu laat ik hem even op vrijdag staan.. het is puur een pilot, ik moet alles nog leren.. :)
Ik heb ook geen Maserati ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik mis nog een paar voorbeelden van de Photomode in het GT5 topic. Misschien leuk dat de foto's van de winnaars dan daar komen te staan? :)

Ik ga vanavond ook eens aan de slag. Ik heb gelukkig deze Maserati.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Jamoru schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:32:
Ik mis nog een paar voorbeelden van de Photomode in het GT5 topic. Misschien leuk dat de foto's van de winnaars dan daar komen te staan? :)

Ik ga vanavond ook eens aan de slag. Ik heb gelukkig deze Maserati.
Dat was sowieso de bedoeling, maar goed te zien dat er mee wordt gedacht..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 11:38
Zo'n opmerking is al niet nodig, maar gezien het probleem opgelost is al helemaal niet meer.

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 02-12-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn inzendingen zijn ook aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nu maar hopen dat Phusebox nog een maserati op de kop heeft weten te tikken...
Ik twijfel nog of ik de inschrijf periode moet verlengen...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:28:
Er zijn altijd mensen die graag meedoen die net die auto niet hebben. Gewoon lekker open knallen zodat je kunt zien of het een beetje werkt.

Daarna een andere kiezen zodat er weer een hoop andere mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ourplayground schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:28:
Nu maar hopen dat Phusebox nog een maserati op de kop heeft weten te tikken...
Not gonna happen, ik heb nu pas 3 ton ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk toch ook dat de Maserati voor nu even te hoog gegrepen is voor veel spelers die net zijn begonnen en dat velen hem nog niet hebben omdat ze hun centjes voor andere dingen nodig hebben. Ik heb hem zelf ook nog niet maar zou wel graag mee willen doen. Ik hoop dat de winnaar straks voor een wat goedkopere auto kiest. Wellicht dat er dan ook meer mensen mee gaan doen. Je wilt niet dat je net opgebouwde spaarrekening grotendeels opgaat aan een nieuwe auto.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 03-12-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:46:
[...]

Not gonna happen, ik heb nu pas 3 ton ofzo.
spoiler:
Die Maserati win je als je de beginner class klaar hebt (alles op gold) verder kost ie volgens mij iets van 150.000 ofzo... (correct me if i'm wrong..)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit kun je beter even in een spoiler tagje zetten. Nu is het geen verassing meer als men straks die class heeft voltooid. De meesten willen liever niet van te voren weten wat ze gaan winnen. Ik wist het zelf ook nog niet, vandaar...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 03-12-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
done.. excuse

[ Voor 84% gewijzigd door ourplayground op 03-12-2010 11:01 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Om 13:00 uur kan het stemmen beginnen!

Ik zie graag suggesties met de tijd dat er gestemd kan worden..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ourplayground schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:49:
[...]

spoiler:
Die Maserati win je als je de beginner class klaar hebt (alles op gold) verder kost ie volgens mij iets van 150.000 ofzo... (correct me if i'm wrong..)
Niet perse toch?
Ik heb dat gehaald maar volgens mij die Maserati niet gekregen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Shiver23 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
[...]

Niet perse toch?
oh... nou ik wel :) maar had hem daarvoor ook al gekocht..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien even doortrekken naar maandag 12 uur? Zodat de creatievelingen ook nog in het weekend wat kunnen bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
helaas te laat, het stemmen is gestart... wat ik al eerder zei.. dit is puur een pilot.. hierna maar eens kijken hoe we het gaan aanpakken. Ik stel voor 4 dagen inleveren, 3 dagen stemmen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij de playstationblog hebben ze je idee gejat :)
Helaas niet voor NL beschikbaar.
http://blog.eu.playstatio...5-photo-mode-competition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ourplayground schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:17:
helaas te laat, het stemmen is gestart... wat ik al eerder zei.. dit is puur een pilot.. hierna maar eens kijken hoe we het gaan aanpakken. Ik stel voor 4 dagen inleveren, 3 dagen stemmen.
Leuk initiatief. Ik ga gelijk even mijn stem uitbrengen. :)

Verbeteringen kunnen inderdaad altijd nog komen. Het initiatief is in ieder geval al veelbelovend en goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-04 10:02
K*t klik ik de verkeerde link :(. Nja, heeft iemand anders mijn stem gekregen, was ook geen lelijke foto :D

Maar leuk topic. sommige foto's zijn echt gaaf om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Shiver23 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:26:
Bij de playstationblog hebben ze je idee gejat :)
Helaas niet voor NL beschikbaar.
http://blog.eu.playstatio...5-photo-mode-competition/
haha en waarschijnlijk wat beter uitgevoerd.. :)
K*t klik ik de verkeerde link :(. Nja, heeft iemand anders mijn stem gekregen, was ook geen lelijke foto :D

Maar leuk topic. sommige foto's zijn echt gaaf om te zien.
nu maar hopen dat je op mij hebt gestemd haha

[ Voor 26% gewijzigd door ourplayground op 03-12-2010 13:50 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Wel stemmen op foto 2 he. Niet de mooiste maar toch zeker leukste >:)
Shiver23 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:43:
[...]

Niet perse toch?
Je moet wel gold halen. Anders krijg je hem niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 03-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Donstil schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:25:
Edit: Wel stemmen op foto 2 he. Niet de mooiste maar toch zeker leukste >:)
[...]

Je moet wel gold halen. Anders krijg je hem niet.
Bij mijn weten heb ik dat. Zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 25-04 14:11

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

NIET VALSSPELEN!!

--------------------------------------------------------------------------------
(C) BOOTZ 2003-2006

fijn omdat ik in Amerika woon mag ik niet stemmen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Jongens. Zullen we dit gewoon overnieuw doen? De eerste keer dat ik dit topic zag waren er al 5 ingeleverd en heeft één foto al duidelijk de leiding. Eerst een inleverperiode van 5 dagen en daarna een stemronde. Zo hoort een contest op een forum te gaan. Dan wordt de kwaliteit ook beter omdat mensen langer mogen denken over hun foto. Maar goed, dit als pilot is prima en daarna toch maar even een serieuze wedstrijd opzetten.
maar waar praten we over een foto wedstrijd voor ingame auto's.
Je stelt je aan. Foto's kunnen variëren in mooiheid en daarom is het kunst en heeft een wedstrijd bestaansrecht. Of ga je straks je F430 uit je garage halen en naar Italië rijden om een paar echte foto's voor ons te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Te laat met mijn pic, maar ja heb gestemd :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tot wanneer loopt het eigenllijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
I-Heine-I schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:12:
Jongens. Zullen we dit gewoon overnieuw doen? De eerste keer dat ik dit topic zag waren er al 5 ingeleverd en heeft één foto al duidelijk de leiding. Eerst een inleverperiode van 5 dagen en daarna een stemronde. Zo hoort een contest op een forum te gaan. Dan wordt de kwaliteit ook beter omdat mensen langer mogen denken over hun foto. Maar goed, dit als pilot is prima en daarna toch maar even een serieuze wedstrijd opzetten.

[...]

Je stelt je aan. Foto's kunnen variëren in mooiheid en daarom is het kunst en heeft een wedstrijd bestaansrecht. Of ga je straks je F430 uit je garage halen en naar Italië rijden om een paar echte foto's voor ons te schieten?
Zoals je zegt, dit is een pilot. Maandag is deze stemming afgerond en zal ik de winnaar contacten om met een nieuwe opdracht te komen. Wanneer dit bekend is zal ik dit melden in de openings post en ook bij de gewone posts. De looptijd tot inleveren is 4 dagen na bekend making van het onderwerp. Daarna begint het stemmen en dit duurt 3 dagen. etc.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:35
Leuk initiatief heb de 1e ronde helaas gemist, doe je het per week? wellicht dat je 2 rondes tegelijk kunt doen zeg auto X en circuit X voor 7 dagen of 3 dagen circuit x en 4 dagen auto x ? anders moet je steeds zo lang wachten :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
naaitsab schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:32:
Leuk initiatief heb de 1e ronde helaas gemist, doe je het per week? wellicht dat je 2 rondes tegelijk kunt doen zeg auto X en circuit X voor 7 dagen of 3 dagen circuit x en 4 dagen auto x ? anders moet je steeds zo lang wachten :+
Nou dit zou kunnen, echter heb ik ook gewoon een baan, bijna 2 kinderen, een vrouw plus dat ik zelf ook nog wat vrije tijd wil... haha
het is best wat werk om dit bij te houden, kortom als het aan mij ligt.. gewoon 1 onderwerp per keer. tenzij er mensen zijn die zich aanbieden om mij hierbij te helpen...

beste mensen vandaag (maandag 6-12-2010) sluit de stemming om 12:00 uur!!!
Ik zal de winnaar dan bekend maken en deze ook contacten voor het onderwerp van de nieuwe wedstrijd... to be continued..

[ Voor 13% gewijzigd door ourplayground op 06-12-2010 09:40 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09:54
Dan heb ik net optijd gestemd :D
Maar volgens gaat dat niet veel aan de uitslag veranderen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Donstil heeft de eerste foto wedstrijd gewonnen... maar wees gerust.. hardlopers zijn... ;)
Ik heb hem gevraagd een nieuwe opdracht te verzinnen en mij dit toe te sturen.
Wanneer ik deze heb ontvangen zal de nieuwe wedstrijd van start gaan.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Post je de ingezonden foto's nadat de deadline is afgelopen? Anders heb je weer dat er maar 1 foto is die alle stemmen krijgt.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bullus schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:08:
Post je de ingezonden foto's nadat de deadline is afgelopen? Anders heb je weer dat er maar 1 foto is die alle stemmen krijgt.
Goed idee, een 'shoot' periode en daarna een 'stem' periode, wat eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ja dat doen we net als de eerste keer... er kan tot een nader bepaalde tijd ingezonden worden. daarna wordt pas gestemd

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Vreemd dat het niet eerder zo gezegd was. :?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Bullus schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:45:
Vreemd dat het niet eerder zo gezegd was. :?
als je de afgelopen wedstrijd hebt gevolgd, dan zal je hebben gezien dat er eerst sprake was van post en stem tegelijkertijd... op aanraden van mede tweakers hebben we dit omgegooid naar een inzend periode, met vervolgens een stem periode.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Heb het niet helemaal gevolgd, sorry

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
De huidige opdracht is:
Actie foto van een FR car (motor voorin achterwiel aangedreven) op de Nürburgring.

Inleveren van de foto kan tot vrijdag middag 12:00 uur!!!!!!!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
ourplayground schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:22:
De huidige opdracht is:
Actie foto van een FR car (motor voorin achterwiel aangedreven) op de Nürburgring.

Leuk!
Is kijken of ik deze week een leuke plaat kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whoei ik had gewoon gewonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje over de huidige opdracht. Moet dit per sé een foto zijn van het Nürburgring GP circuit of mag het ook zijn van de Nordschleife?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

Dat was wel mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
ourplayground schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:22:
De huidige opdracht is:

Gaat dit werken? ik vind het idee van dat het een FR auto moet zijn simpelweg raar. Een bepaald circuit vind ik best, maar krijg je ander soort foto's (die te vergelijken zijn met elkaar) bij FR auto's, dan bij pak 'm beet MR auto's?

En de deadline is veeel te krap!, denk je dat we allemaal de hele dag thuiszitten en dat het geld binnenstroomt? :P

[ Voor 21% gewijzigd door I-Heine-I op 08-12-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
I-Heine-I schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:58:
[...]

En de deadline is veeel te krap!, denk je dat we allemaal de hele dag thuiszitten en dat het geld binnenstroomt? :P
nee, daarom heb je ook 5 dagen de tijd

[ Voor 29% gewijzigd door ourplayground op 08-12-2010 16:32 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
I-Heine-I schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:58:
[...]

Gaat dit werken? ik vind het idee van dat het een FR auto moet zijn simpelweg raar. Een bepaald circuit vind ik best, maar krijg je ander soort foto's (die te vergelijken zijn met elkaar) bij FR auto's, dan bij pak 'm beet MR auto's?

Waarom is dat Raar. Iedereen heeft toch wel een FR auto in zijn garage.
Mocht je die niet hebben dan doe je de volgende keer weer mee.

Juist doordat je een circuit en auto type bepaald gaat het uitdagende zitten in het maken van de foto.
Iets wat we natuurlijk willen in een competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
De deadline voor het inleveren van de foto's is verschoven naar vrijdag avond 10 december 20:00 uur!!

(ook ik heb werk haha)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Zoveel mensen hier die GT5 spelen en dan maar 5 foto's? :(

[ Voor 8% gewijzigd door Jamoru op 10-12-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou ook graag nog een foto in willen sturen maar kan dat ws morgen pas doen. Tenzij de deadline anders nog een dag opgeschoven kan worden doe ik anders de volgende keer wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb gister grappige auto op de kop getikt dus ga ik hopelijk nog op tijd wat foto's knallen, maar nu ik lees over de X1 op B-spec, denk ik dat ik meteen vol aan de B-spec races ga (die nu al gemiddeld 1 tot 2 uur duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die witte M3 is opzich wel gaaf. Maar waar is hij precies scherp op?
(kan het niet echt ontdekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Het was mijn bedoeling dat je in de foto ziet dat de M3 redelijk hard en een beetje slippend door de bocht gaat. Ik heb de foto express zo genomen dat de M3 echt bijna aan het randje van de foto zit, net alsof de fotograaf bijna te laat was om de foto te nemen vanwege de snelheid.

Beetje vaag allemaal, maar hopelijk is het zo wat duidelijk. Ik vond de foto wel aardig, al zeg ik het zelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ok ok ok morgen sluit de inzending...

16:00 uur zal ik de inzending sluiten en dan kan het stemmen wederom beginnen!

er kan weer gestemt worden!!!!

[ Voor 64% gewijzigd door ourplayground op 11-12-2010 17:24 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik denk dat je beter een nieuwe post kunt maken wanneer er weer gestemd kan worden, want na 4 uur hebben er maar liefst 2 mensen gestemd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoveel GT5 spelers en dan maar 9 stemmen? Misschien moet dit topic wat beter gepromoot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bij deze dan maar een kickje. :P

Ik heb gestemd op foto 4. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 06:47
En een stem voor foto 1.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
er kan gestemd worden tot vrijdag avond ca. 20:00 uur! dan wordt gelijk ook de winnaar bekend gemaakt en een nieuwe opdracht bedacht!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
De stemming is ge-eindigd.

De winnaar ben ik zelf :)

Vanaf nu is er een nieuwe opdracht:
De huidige opdracht is:
Detail opname van een Audi RS6

foto's kunnen ingeleverd worden tot volgende week vrijdag 24 december 2010 tot 12:00 uur

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:41
Leuk! Speel GT5 pas net, maar zal wanneer ik meer cash en wagens heb, hier eens induiken :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ok bij gebrek aan interesse en participanten, mag dit topic gesloten worden

iRacing Profiel Twitch

Pagina: 1