Komt er nog een restream, zoals bij de vorige stream ook het geval was? Of is er een andere mogelijkheid om de matches van gisteren ergens te zien?
Nee, de enige manier om de matches opnieuw te zien is een HD-pass voor de finale te kopen voor $10. Wellicht dat er illegale restreams op YouTube komen binnenkort.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:20:
Komt er nog een restream, zoals bij de vorige stream ook het geval was? Of is er een andere mogelijkheid om de matches van gisteren ergens te zien?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Jammer. Bij die division matches streamde ze het wel altijd even opnieuw voor EU de dag erna op een normaal tijdstip.
Mja, de division matches werden ook de eerste keer tussen 3 en 6 uur (oid) NL-tijd uitgezonden, dus was een restream wel nuttig. De finale matches starten om 20:00, dus je kunt een flink deel ervan zin zonder teveel slaapverlies.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 18:21:
Jammer. Bij die division matches streamde ze het wel altijd even opnieuw voor EU de dag erna op een normaal tijdstip.
En het is maar $10 voor de VODs (en HD), da's best redelijk.
Gisteravond geen enkele game kunnen kijken. Alle scores zijn al wel gespoild dus ik wil alleen de echt goede games nog even kijken. Squirtle vs puma game 3 was erg goed, nog andere aanraders?
Niets dat echt op het niveau van Squirtle/Puma g3 is. De Sen vs MC serie is wel aardig tot nu toe (ben nu g3 aan het kijken).
Ze staan op youtube.. Maar ik denk niet voor lang, dus kijk ze zolang je kan.
Sen vs MC vind ik tot nu toe een goede set.
Sen vs MC vind ik tot nu toe een goede set.
[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 10-07-2011 12:51 ]
Ja.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:39:
Hoe kijken jullie die matches? Hebben jullie een subscription?
Sen kreeg een thumbs-up van MC, erg ongebruikelijk
Ik vind het grote verschil tussen de echte top (MC, Sen, MVP, Nestea) en de subtop (veel europeese en amerikaanse spelers) dat de echte top constant bezig is met hun leger, terwijl bij de subtop vaak net wat meer 'downtime' is.. Waar ze gewoon aan het macro'en zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 10-07-2011 13:30 ]
Wat bedoel je daarmee, dat ze constant in beweging zijn ?aicaramba schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:29:
Ik vind het grote verschil tussen de echte top (MC, Sen, MVP, Nestea) en de subtop (veel europeese en amerikaanse spelers) dat de echte top constant bezig is met hun leger, terwijl bij de subtop vaak net wat meer 'downtime' is.. Waar ze gewoon aan het macro'en zijn.
Ja, bij de subtop zie je regelmatig dat hun leger gewoon n beetje stil staat. Terwijl er bij de absolute top bijna altijd wel iets te doen is qua aftasten en legerbeweging.
Mooi dat MC na z'n battle vs Sen minder cocky wasVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:18:
Ja Sen vs MC was echt spannend, MC is zo rap met zn techswitches.
oh en dit![]()
[video]
20u onze tijd de finale?
Nee, om 9 uur begint de uitzending.. En om 02:00 is MC vs Puma pas.. Eerst nog een hoop intro en de 3rd place match.
[ Voor 47% gewijzigd door aicaramba op 10-07-2011 16:17 ]
Oh, volgens de planning begon Sen vs July pas om 11 uur vanavond, maar ze zijn al begonnen.. Game 1 is net begonnen.
Sry, double post, maar als ik mijn vorige post had ge'edit viel het niet op
zou wel relaxt zijn als het beetje op tijd is,..aicaramba schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:34:
Oh, volgens de planning begon Sen vs July pas om 11 uur vanavond, maar ze zijn al begonnen.. Game 1 is net begonnen.
Verwijderd
Hoe kan je nou geen fan zijn van Sen. Wat een baller. Bijna tegen MC winnen en nu July crushen. Zeker goed genoeg voor Code S. Denk ook wel de beste foreigner zerg. Jammer dat we zo weinig van hem zien, hij moet echt bij een andere organisatie want ik heb gehoord dat FnaticMSI niet zoveel geld heeft om spelers de wereld rond te sturen.
zo de interviews er tussen zijn echt erg.. maar dat blonde chick is wel lekker
Verwijderd
Lindsey is AWESOME, EXCELLENT en GREAT tegelijk. 
Kwam net ook een echte bro langs. Ging haar een beetje lopen versieren, haha.
Vertellen dat SC2 pro's finger curls doen (lol).
http://i.imgur.com/m9uIs.jpg

Kwam net ook een echte bro langs. Ging haar een beetje lopen versieren, haha.
Vertellen dat SC2 pro's finger curls doen (lol).
http://i.imgur.com/m9uIs.jpg
Hahaha arme Lindsey "excellent!" Sporrer, ze kon vannacht nauwelijks slapen van al het getroll 
Ze hebben wel een blik modellen open getrokken voor NASL hoor
Verschrikkelijk die wachttijden tussen de matches.
Ze hebben wel een blik modellen open getrokken voor NASL hoor
Verschrikkelijk die wachttijden tussen de matches.
wat een baas is die mc toch. wat een come back
Heb niet alle wedstrijden kunnen volgen door tijd gebrek , maar dit weekend heeft toch alles goed gemaakt
Liep niet altijd goed en een aantal dingen mogen zeker nog beter maar al bij al ga ik seizoen 2 toch ook weer volgen ^^
Ga nou niet lopen miepen, ghosts zijn gewoon de counter tegen sentry/archon/templars
Wat een finale trouwens, omg, NASL was aardig rommelig dit weekend maar deze finale bo7 maakt een boel goed
Je voelt zelf de /stalkers/zealots/colossi opmerkingen wel komen toch?kevz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 02:19:
[...]
Ga nou niet lopen miepen, ghosts zijn gewoon de counter tegen sentry/archon/templars
Wat een finale trouwens, omg, NASL was aardig rommelig dit weekend maar deze finale bo7 maakt een boel goed
GEWELDIGE FINALE EN OMG DIE SPELERS ZIJN ZOOOOO EPIC BEZIG GEWEEST!
RESPECT!
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
nahja een emp en het spel is voorbij als je pech hebt. 1 psy storm staat daar niet gelijk aan en feedback is ook geen 100% kill als je pech hebt terwijl snipe dat wel is. en laten we nou niet over de mobius reactor beginnen.kevz schreef op maandag 11 juli 2011 @ 02:19:
[...]
ghost zijn gewoon imba
maar goed was MC gewoon maco gegaan ipv zo een quick win dan was het misschien anders gelopen zie game daarvoor.
Verwijderd
de deathball is niet meer, je moet echt goed je protos leger spreiden/positioneren en als het kan ghosts van te voren snipen. Iets wat Terran al vanaf het begin heeft moeten leren ivm infestors/templars
das zeker maar tegen 3-4 ghost wordt dat vrij lastig. en als je terran army door storm loopt is het nog lang niet game over wat bij een emp vaak wel het geval is.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:00:
de deathball is niet meer, je moet echt goed je protos leger spreiden/positioneren en als het kan ghosts van te voren snipen. Iets wat Terran al vanaf het begin heeft moeten leren ivm infestors/templars
Verwijderd
Ja heb het idee dat ze lastiger te snipen zijn dan infestors (qua size en speed), mischien met hulp van warpprisms (omdat htemplars zo slow zijn).
White-Ra wat een boss.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:32:
Me wekelijkse portie starcraft lolpics ook weer gehad hoor
[afbeelding]
Wanneer begint de finale?
Verwijderd
WAS HET NOU ECHT NODIG OM ALL IN TE GAAN VOOR GAME 7 MC. Zo jammer voor de series 
zzzzzzzzzz =.= Het was toch wel duidelijk dat Puma geen antwoord had op zealot archon templar.
Game 1 en 2 had MC eigenlijk niet mogen verliezen. Je kon duidelijk zien dat het een nieuwe stijl was waar Select geen antwoord op had maar Puma heeft gewoon die games gestudeerd en de perfecte timings gevonden om aan te vallen je twilight council verliezen helpt ook niet mee Ik denk dat als hij gewoon standaard collosus play of zealot archon templar had gedaan dan had MC deze series gewonnen.

zzzzzzzzzz =.= Het was toch wel duidelijk dat Puma geen antwoord had op zealot archon templar.
Game 1 en 2 had MC eigenlijk niet mogen verliezen. Je kon duidelijk zien dat het een nieuwe stijl was waar Select geen antwoord op had maar Puma heeft gewoon die games gestudeerd en de perfecte timings gevonden om aan te vallen je twilight council verliezen helpt ook niet mee Ik denk dat als hij gewoon standaard collosus play of zealot archon templar had gedaan dan had MC deze series gewonnen.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 12:43 ]
Verwijderd
Was te verwachten, doet hij altijd minstens 1 keer in een BO>=5 meestal de laatste game!
maar idd had liever nog een epic game gehad zoals game 6!
maar idd had liever nog een epic game gehad zoals game 6!
ik vond het grappig dat iedereen een all-in voelde aankomen.. ik had dat gevoel, twee vrienden van me die zaten te kijken hadden ook dat gevoel... got to say, het was wel damn close hoor...
vond het wel aandoenlijk dat Puma z'n 50k wou gebruiken voor huidverzorgingsproducten
vond het wel aandoenlijk dat Puma z'n 50k wou gebruiken voor huidverzorgingsproducten
[ Voor 19% gewijzigd door apNia op 11-07-2011 13:06 ]
Verwijderd
Puma wou niet president of obamatoss worden genoemd omdat MC dat al is; daarom wilt hij Korean president Terran genoemd worden
Nou, meer als SKIN SURGEON TERRAN
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik had het idee of dat achter elke drop van puma een goede reden zat. Niet zomaar wat drops, maar achter elke drop zat een gedachte.. MC in z'n base houden zodat puma eco op kon bouwen.. Tijd rekken om aanvallen af te remmen enzo.
Voor de liefhebbers, een filmpje over het eerste jaar van starcraft 2. Heel wat kippenvel momenten zojuist herbeleefd!
http://www.9lives.be/game...raft-2-cup-double-trouble
9lives organiseert een mooie 2v2 cup
Snel inschrijven, deadline was normaal vanavond maar zal verlengd worden tot donderdag.
9lives organiseert een mooie 2v2 cup
Snel inschrijven, deadline was normaal vanavond maar zal verlengd worden tot donderdag.
belachelijke matches net in de GSTL van FXO vs IM. Zeker een aanrader om te bekijken
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
The Grubby EGS Inventational is nu bezig en te volgen via:
KaosTV op Justin.tv
met commentaar van onder andere TLO
KaosTV op Justin.tv
met commentaar van onder andere TLO
ZOMG. Net de ShoutCraft 2 Invitational #2 - Day 1 gezien. Prijzengeld is $2600, opgebracht door de ads op de stream van TotalBiscuit en enkele donaties. En elke speler krijgt een prijs: $100 (RO8), $200 (4th), $400 (3rd), $600 (2nd) en $1000 (1st).
De games waren super! Met Nerchio v Socke, SaSe v Seth en MorroW v SeleCT. Morgen BlinG v dde, daarna de 1/2 finale, strijd op de derde plaats en de finale.
Gedurende het toernooi hebben een aantal fans van SC2 weer gedoneerd, waardoor het totaalbedrag aan donaties nu al op $4360 staat, met 1 donatie van $1000 en meerdere van $500. Hierbij is nog niet eens de opbrengst van de ads opgeteld
De games waren super! Met Nerchio v Socke, SaSe v Seth en MorroW v SeleCT. Morgen BlinG v dde, daarna de 1/2 finale, strijd op de derde plaats en de finale.

Gedurende het toernooi hebben een aantal fans van SC2 weer gedoneerd, waardoor het totaalbedrag aan donaties nu al op $4360 staat, met 1 donatie van $1000 en meerdere van $500. Hierbij is nog niet eens de opbrengst van de ads opgeteld
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Voor de geïnteresseerden

Jammer dat het zo ontzettend laat wordt voor ons. En ik zal zonder twijfel maandag via internet al te weten komen wie er heeft gewonnen, waardoor er later weinig is aan de matches nog te kijken.

Jammer dat het zo ontzettend laat wordt voor ons. En ik zal zonder twijfel maandag via internet al te weten komen wie er heeft gewonnen, waardoor er later weinig is aan de matches nog te kijken.
Dan zul je maar gewoon wakker moeten blijven. Ik vind het die paar uurtjes minder slaap wel waard.. Ik hoop maar op weer een paar mooie acties van Idra
Columbus was wel leuk ja... Idra 2-0 mc. Idra hallu quit. Idra destroy own cc quit
. Mc - idra throat slice. Mc idra 4-0...
Toch wel leuk, een paar bad guys in een sport, dat maakt het interessanter
Toch wel leuk, een paar bad guys in een sport, dat maakt het interessanter
wel? Oh.. Oops.. Nja..
Toch was collumbus ook wel leuk
Damn.. Tis echt allemaal heel laat :\ Ik heb maandag wel vrij maar om tot half 6 op te blijven.. Dan is men hele week omzeep
Verwijderd
Zoals het er nu uit zit word de top 3 korea. Vind het wel jammer hoor. Heb nu hele nacht MLG gekeken en heb geen koreaan zien verliezen. Mijn hoop ligt nu bij Huk.
Select heeft wel verloren
Hij zegt dat hij koreaans is.. Niet US, ookal woont hij er.
Vanavond/vanochtend toch een paar goede matches gezien met als hoogtepunt natuurlijk Boxer vs Idra, maar ook DongRaeGu heeft niet teleurgesteld. Nani vs Huk G2 vond ik een grote teleurstelling met die proxy pylon cheese.
Ik vind het altijd zo jammer dat je die GOMTV player moet gebruiken voor GSL... ik haat dat ding.
http://nl.twitch.tv/enigmazerg#/w/1545669296
HQ restream.. Opgezet omdat er problemen waren met de gomplayer (zegt enigmazerg tenminste
)
Edit: Offline gehaald.
HQ restream.. Opgezet omdat er problemen waren met de gomplayer (zegt enigmazerg tenminste
Edit: Offline gehaald.
[ Voor 60% gewijzigd door aicaramba op 30-07-2011 10:16 ]
dat was snel zijn zo zo goed bij gom tegenwoordig
of hebben ze een dealtje met justin/twitch
Jammer dat de GSL finales nooit goed zijn.. Het waren best leuke sets, maar als match gezien was het eentonig..
Zit nu MLG te kijken, Jinro vs Choya game 1 was echt sick
De downtime tussen de games begint wel vervelend te worden
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Ik viel daar net in, DAMN wat een eindeWeiman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:03:
Zit nu MLG te kijken, Jinro vs Choya game 1 was echt sick
Die nuke op het einde was nog beter dan die "the nuke is gonna land on his armyyyyyy" van Boxer vs Avenge. Een heel leger van colossi en archons compleet weg
wel jammer dat Jinro daarna verloor..
[ Voor 16% gewijzigd door tehsojiro op 31-07-2011 04:55 ]
Geloof binnenkort op de ladder... elke terran gaat, blue flue hellion drop ....
Eigenlijk zal het wel meevallen aangezien de meeste Terrans toch al meer Blue Flame ging ( keystone van de huidige mech builds )zonglew00 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 06:02:
Geloof binnenkort op de ladder... elke terran gaat, blue flue hellion drop ....
waar kan ik de MLG games terug vinden?
This is the Way.
www.mlg.tv staan de vods op tot zover maar ik moet je nageven, het is niet echt overzichtelijk
Verwijderd
south park reference ftwGropah schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:16:
and its gone!
ik vond idra v chruncher echt grappig, idra zei voor de match dat hij niet goed speelde maar wel goed genoeg om cruncher te verslaan, en daarmee 2-0'de hij hem ook
Je kan ook via deze link terug kijken
http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red
Een vod van 14 uur =)
http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red
Een vod van 14 uur =)
Om 10 uur is het MVP tegen DongRaeGu
Ik hoop dat MVP weer een beetje in zijn goede doen is, dan kan dat een mooie partij worden.. DongRaeGu wordt gezien als favoriet om het toernooi te winnen
Ik hoop dat MVP weer een beetje in zijn goede doen is, dan kan dat een mooie partij worden.. DongRaeGu wordt gezien als favoriet om het toernooi te winnen
Boxer en rain maken mass orbitals om workers te kunnen sacken... om hun tank, viking, thor, raven, battlecruser leger groter te maken ^^
Ohja, ook nukes.... En hunter seeker missiles
Haha, offensive mule battle ook nog
Het staat allemaal wel stil, maar opzich gebeuren er wel leuke dingen.. Ze raken nu ook door de minerals heen.
Haha, boxer gooit mules op de laatste mining base van rain, om nog wat minerals af te pakken.. Ze zitten nu allebei op 10.000/6.000 ofzo.
1 uur voorbij...
Ohja, ook nukes.... En hunter seeker missiles
Haha, offensive mule battle ook nog
Het staat allemaal wel stil, maar opzich gebeuren er wel leuke dingen.. Ze raken nu ook door de minerals heen.
Haha, boxer gooit mules op de laatste mining base van rain, om nog wat minerals af te pakken.. Ze zitten nu allebei op 10.000/6.000 ofzo.
1 uur voorbij...
[ Voor 56% gewijzigd door aicaramba op 31-07-2011 22:00 ]
Boxer vs Rain is inmiddels flink epic aan het worden. Die engagement waarbij de thors en BCs van Boxer dood gingen kon er nog geen einde aan maken
En toen stopte mijn stream ermee.. Net de gg gemist volgens mij
zieke game Boxer vs Rain
This is the Way.
zou zo vet zijn als Boxer het hele spul wint
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Het grote gevecht.. De partij ging daarna nog wel een tijd door, maar het was al wel duidelijk dat rain waarschijnlijk ging winnen.
Verwijderd
haha ja want in een interview van artosis
Artosis: Who brood war or sc2 pro would you really like to hit in the face? For reals?
IdrA: For reals? I dont know about that but naniwa is kinda like a douchebag
¯\_(ツ)_/¯
Artosis: Who brood war or sc2 pro would you really like to hit in the face? For reals?
IdrA: For reals? I dont know about that but naniwa is kinda like a douchebag
¯\_(ツ)_/¯
Naniwa zojuist gewonnen van Idra, helaas is die match niet gestreamd. Zometeen DRG vs MVP, ik denk dat DRG wint.
jaj, leuk om te zien dat MVP weer goed speelt.. Dat zag er erg solid uit..
[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 31-07-2011 23:30 ]
MMA zojuist gewonnen van zijn mentor, nu wordt het tijd om een tweede titel te halen met wat heerlijke bio play. Ik werd helemaal gek van al die mech TvT de afgelopen dagen

Nooo
moet wel zeggen dat hij behoorlijk sterk heeft gespeeld. Je kon ook merken dat MMA gewoon minder scherp begon te worden, hij heeft de hele tijd moeten spelen terwijl MVP urenlang kon uitrusten.
Inderdaad, erg jammer. Je kunt van niemand verwachten dat hij zo lang en na zo veel intense games nog op zijn scherpst is, zeker zonder fatsoenlijke pauze. MMA had het imho iets meer verdiend.
Maar toch indrukwekkende games van MVP.
Maar toch indrukwekkende games van MVP.
Top 1 t/m 6 KoreanVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:01:
dus hoe liep het af. wie staat er op welke plek met welk ras?
Spot 6 Zerg
Spot 5 t/mn 1 Terran
Verwijderd
boh dat is wel heel erg eenzijdig.ShadowBumble schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:15:
[...]
Top 1 t/m 6 Korean
Spot 6 Zerg
Spot 5 t/mn 1 Terran
Die lange TvT van boxer tegen ...rain? die was ook fun dodend.
david some do it.
Verwijderd
Insightful interview met serieuze Huk @MLG
Foreigners are lazy, maar krijgen wel beter betaald
En TLO blogposts over z'n injury met wijze woorden!
http://www.majorleaguegam...cks-comebacks-wisecracks/
Foreigners are lazy, maar krijgen wel beter betaald
En TLO blogposts over z'n injury met wijze woorden!
http://www.majorleaguegam...cks-comebacks-wisecracks/
imho de reden waarom koreanen nog steeds dominerenHere is where I see the difference between someone physically active and a person in bad shape. The slacker might be able to play eight hours a day, but will he actually train eight hours a day? In most cases the answer is “no.” Some of the hours he will actively focus on improving, but the rest are a waste of time. Pro gaming is young and players still make many mistakes. We are being disorganized, just playing day by day without any real concept of improving.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 20:26 ]
Verwijderd
Assembly Summer is gestart! Timetable & Streamlinks:
http://www.assembly.org/s...g-starcraft-ii-tournament
http://www.assembly.org/s...g-starcraft-ii-tournament
Verwijderd
http://www.gosugamers.net...-group-f-s-decisive-match
Sen is inderdaad scary!!
, ze moeten ook gewoon geheim houden tegen wie je uitkomt als je wint :x
Sen is inderdaad scary!!