weinig streaming action bij day9Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:26:
Nu nog de sound resonating fixen op de day9 stream en het is awesome!
a power down at the pavilion
[ Voor 8% gewijzigd door matty___ op 18-06-2011 11:37 ]
Net toen het interessant begon te worden.matty___ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:36:
[...]
weinig streaming action bij day9
a power down at the pavilion
ja vraag me af of de spelers ook in die tent zaten.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Al zou het wel leuker zijn als het iets meer gelijk op ging...
Oh noes.. No more TreinTijden :(
*eng*

?apNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:04:
Nu is de stroom er weer uitgeknald volgens day9 op de chat... nou ik geloof het wel. Ik ga maar wat doen buitenshuis.
*eng*
stream doet het prima.
Hij heeft dreamhacksc2. Je moet bovenin op "DREAMHACK" klikken, dan krijg je een overzicht van alle DH streams. Day9tv is de enige stream die daar onder eigen naam staat, de rest heeft allemaal een weinig zeggende naam met 'dreamhacksc2' erin.Wiebbe schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:00:
Ik zie de TB stream niet in Warpprism zitten?
http://www.cynicalbrit.com/
http://www.justin.tv/dreamhacksc2c#/w/1351668720
voor het geval dat het niet lukt
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
echt geniaaldaanteb schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:13:
socke vs Dimaga so awesome nu op de day9 stream20 voidrays harrass en dan recallen met een mothership
die DT rush is ook lastig als je toevallig geen forge of robo hebt..
dat is het wel vakermatty___ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:26:
[...]
die DT rush is ook lastig als je toevallig geen forge of robo hebt..
zijn genoeg andere games om te kijken, 6 streams!Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:26:
jammer dat de 2e ook zo snel voorbij wasNu moet ik weer een half uur wachten...
Maar goed, hopelijk kan Grubby nog wat laten zien vandaag. Ben ook benieuwd hoe de 3e nler Sushi het gaat doen vanavond.
iemand die ff Idra verslaat met 2-1matty___ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:32:
who the hell is merz?
[ Voor 69% gewijzigd door apNia op 18-06-2011 17:19 ]
http://www.justin.tv/dreamhacksc2c#/w/1352319632apNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:18:
Waar kan ik de Grubby stream vinden?
ja basetradedaanteb schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:22:
wtf wazige game van Grubbyik was ff weg, maar hij begon toch rechtsboven?
aaah net GG
GG!
wanneer zullen we spelen in de bsl?Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:30:
zeker weten. Bij basetrade was het nog spannend, maar toen merz eindigde met 1 bijna leeg geminde base en grub met 4 was het toch al redelijk obvious...
GG!
na het eten 19:00?Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:39:
vandaag gaat niet meer lukken. Kun je morgen overdag?
matty___ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:46:
eindelijk grubby - merz 2:0
ja zondag;Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:53:
[...]
dat moet wel lukken. (op zondag neem ik aan btw?)
[ Voor 14% gewijzigd door matty___ op 18-06-2011 17:54 ]
thx a lot all person thx good birthday but huk & jinro didnt congratulate me fucking bm in korea hims dead
Verwijderd
Day9 and Apollo
Totalbiscuit and TLO
iCCupRaelcun and Eleine_Sun
RageQuit.tv - Ipp
Khaldor and InSoLeNCe [GER]
GoodGame[RU]
Sett.TV -Peliliiga [FI]
glhf.tv [ENG] - Covering BYOC qualifiers
kas sase is net begonnenapNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:58:
Hmmm Grubby Idra delayed? Is Kas SaSe nog steeds bezig? (mis display van tussenstand bij Dreamhack)
game 2 dan
moet zeggen dat die sase wel goed speeld
[ Voor 10% gewijzigd door matty___ op 18-06-2011 18:03 ]
Edit: Over 5 mins.... aargh break
[ Voor 32% gewijzigd door Jerry op 18-06-2011 18:12 ]
Hij had Idra op zijn knieën, maar zijn macro faalde in de midgame
De laatste game had hij kunnen winnen als hij door had gezet, denk ik. Erg jammer.
had die minder fouten moeten maken in begin..Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:53:
noes!
De laatste game had hij kunnen winnen als hij door had gezet, denk ik. Erg jammer.
Erg jammer dat grubby tot nu toe nog niet echt heeft kunnen doen waar hij goed in is, ownen met blink stalkers en HT's
grubby doet me denken aan liquittyler...Gropah schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:55:
daar heb je ook wel weer een punt. Maar ik blijf erbij, dat als hij had doorgezet, hij had kunnen winnen.
Erg jammer dat grubby tot nu toe nog niet echt heeft kunnen doen waar hij goed in is, ownen met blink stalkers en HT's
al de credit van wc3 cq sc:bw maar in sc2 komt er weinig van terecht
maar ik vrees het ergste
http://www.justin.tv/dreamhacksc2/
ben een beetje verliefd op MC
game 1 was beter dan 2 idd. zonde van de broodlordsVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Hij zet goed druk, maar verliest tegelijkertijd ook onnodig units.
ik ga HuK ten huwelijk vragen
kom je dan niet in de knel met MC?apNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:29:
elke game van HuK vandaag was meesterlijk
ik ga HuK ten huwelijk vragen
Was een mooie dag. Jammer dat er maandag zo veel gespeeld wordt als ik op m'n werk zit
ja dat zuigt best wel hard. zelfde probleem hier.apNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:36:
MC wordt m'n sidedish hihi...
Was een mooie dag. Jammer dat er maandag zo veel gespeeld wordt als ik op m'n werk zit
Dus die pakken we nog mee!
Ben gelukkig maandag de hele dag vrij, heb al de wekker gezet voor morgen netbookje in bed en kijken maar !apNia schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:36:
MC wordt m'n sidedish hihi...
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 19-06-2011 13:08 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Zijn ze eigenlijk ook echt op dreamhack of spelen ze thuis. Ik dacht het eerste, maar als bomber dc't mss dat hij dan thuis speelt. En tijdens de paar wedstrijden die ik zag, zag je ook icons ipv de gezichten.Gundogan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:56:
Rofl @ Dreamhack. Bomber disconnecte tegen Mana, krijgt de win omdat ie ver genoeg voorstond maar gaat toch voor de regame.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 13:09 ]
Er is geen LAN functie in SC2 toch? Dus je speelt altijd via het internet/B.net dus disconnects zijn altijd nog mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:06:
[...]
Zijn ze eigenlijk ook echt op dreamhack of spelen ze thuis. Ik dacht het eerste, maar als bomber dc't mss dat hij dan thuis speelt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ja maar dan zitten ze wel allemaal in hetzelfde land. dc's zouden lijkt me dan wat minder plaats moeten vinden.Gundogan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Er is geen LAN functie in SC2 toch? Dus je speelt altijd via het internet/B.net dus disconnects zijn altijd nog mogelijk.
Voor zover ik weet (!) zitten ze allemaal in Zweden.
Verwijderd
Ik zou sneller geneigd zijn om een regame te spelen als het lag aan mijn internet vandaar mijn gedachtengang.apNia schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:13:
Als iemand je UTP kabel er uit loopt, stroom van je switch/hub trekt, dan val je er ook uit. Als je PC hangt, val je er ook uit. 100 cases waarin je naast iemand kan zitten, maar alleen jij er uit vliegt.
Voor zover ik weet (!) zitten ze allemaal in Zweden.
Ja, ze zitten allemaal in Zweden bij DreamHack. Jammere van DH vergeleken met MLG is dat ze geen camera op de spelers hebben gericht of interviews doen na matches. Omdat Day[9] in z'n eigen tent buiten het gebouw zit, is er vrij weinig direct contact met de spelers.
TotalBiscuit zit wel in het gebouw zelf (vandaar dat oGsMC even bij hem langs ging om een game te co-casten gisteren). De casters van de andere streams zijn volgens mij niet aanwezig bij de LAN maar verbinden van buitenaf.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 16:58 ]
Verwijderd
Is daar een vid van?Species5618 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:37:
oGsMC is weer aan het casten met TotalBiscuit. Erg geinig om naar te luisteren
Verwijderd
Meer interviews: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=234914
Maar beh, wat een accent allebei in de vids hierboven :-0
Verwijderd
bedoel je die tjap die geen r kan uitspreken.djunicron schreef op maandag 20 juni 2011 @ 02:43:
Wow, Thorzain - Julyzerg was fun zeg. (linkje )
Maar beh, wat een accent allebei in de vids hierboven :-0

De eerste game met MC co-casting (Huk vs Tarson) is geupload naar het YouTube kanaal van TB (YouTube: Kanaal van TotalHailbut). Ik vermoed dat de 2e daar ook komt te staan.