|| Vierkant voor Wiskunde ||
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Er is geen reden om dat te denken. Foreigners zullen niet opeens slechter worden doordat er een groep BW-spelers bij komt. En als er iets is aangetoond tot dusver dan is het wel dat BW spelers niet noodzakelijk gelijk tot de SC2 top behoren.drZymo schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:50:
Idd. Koreanen blijven goed, maar er komen steeds vaker Europeanen door. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat veranderen nu de BW spelers mee gaan doen. Over een jaartje, als die op het hoogste nivo meespelen zou het best wel weer eens volledig Koreaans kunnen worden.
Echter, zodra HotS uitkomt ontstaat een nieuwe grote mogelijkheid om sneller te klimmen. De hele metagame zal dan weer voor een groot deel overhoop komen te liggen. Wie dan serieus inspringt en blijft trainen, kan het dan ver schoppen.
En Koreanen staan wel bekend om die strakke traningsmentaliteit en het hebben van de faciliteiten om goed te trainen. Met de komst van BW spelers en vooral de teams daarachter en het geld wat er in omgaat zou dat nog wel eens een stuk beter worden ook. Hoewel je nu ook meer foreigner teams ziet met goede faciliteiten.Morphs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:12:
Echter, zodra HotS uitkomt ontstaat een nieuwe grote mogelijkheid om sneller te klimmen. De hele metagame zal dan weer voor een groot deel overhoop komen te liggen. Wie dan serieus inspringt en blijft trainen, kan het dan ver schoppen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
indeedWeiman schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:35:
En Nerchio wint, nice! Weer een Foreigner win op een groot toernooi.
Yep - heb af en toe mijn DSCL-cheerful ingezetMorphs schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:21:
[...]
Lol, liet je zojuist nu ook een DSCL bord zien toen Mr. Bitter vroeg of iedereen wilde juichen?Zo ja, nice dat je support!
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Erg nice !.Frank schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:35:
[...]
Yep - heb af en toe mijn DSCL-cheerful ingezet(100+ views gisteren). Ook een paar leuke andere gemaakt - en mijn broertje had de allergaafste. Check daarvoor deze opname vanaf 07:47:00, briljant hoe 't in beeld kwam i.c.m. MC
.
The bosstoss

glgl iedereen indd! Jammer dat ik niet mee wil/kan doen (heeft te maken met het alom bekende stressen en ragebuien die ik aan de 1v1tjes over houdVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:52:
[afbeelding]
De brackets zijn bekend: http://is.gd/NWJUDD
22 GoT'ers strijden voor de eeuwige roem in dit genadeloze zomer tourny;
Prepare your builds, study the replays and remember:
[video]
glhf
Misschien een leuk idee voor het volgende toernooi, is om een 2v2 toernooi te houden. Qua invulling en regels etc ben ik nog aan het broeden..
Maar dat heeft natuurlijk geen zin als niemand wat in dit idee ziet
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
drZymo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:59:
GSL Code S Ro8 is net afgelopen, met daarin DongRaeGu vs. NaNiwa
Maar als Naniwa zich blijft verbeteren, vooral stabieler wordt over een langere periode, kan ie inderdaad een GSL winnen. Maar ik denk dat Stephano nu een nog grotere kans maakt. Zijn stijl past wel in de GSL en hij presteert erg constant.
[ Voor 62% gewijzigd door Gundogan op 12-07-2012 21:34 ]

Best een goede line-up in NASL.. Goed gespeeld van ret trouwens
Jammer dat er de laatste tijd zo weinig terran's in de top mee doen, bij grote toernooien.. Zelf wil ik dan juist terran gaan spelen.. Ben zelf zerg gaan spelen in begin 2011 toen zerg het heel moeilijk had
[ Voor 72% gewijzigd door aicaramba op 14-07-2012 23:25 ]
Evt soms inschrijfgeld?
[ Voor 130% gewijzigd door Smultie op 16-07-2012 19:35 ]
[ Voor 37% gewijzigd door drZymo op 17-07-2012 08:11 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
http://tv.majorleaguegami...rena-stephano-vs-ryung-g3
Erg trouwens, van de top8 alleen Stephano als foreigner. NA/EU moet echt harder gaan trainen..
Holy sh!t, ik had halverwege de game wat twijfels of het wel echt een goede game was, maar het einde is echt te vet. Je hoort op een gegeven moment ook allemaal gasten in de studio schreeuwen omdat het te erg is wat er gebeurtGoron schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:03:
MLG summer arena voorbij. Dit de meest spannende game, echt een aanrader:
http://tv.majorleaguegami...rena-stephano-vs-ryung-g3
[ Voor 60% gewijzigd door Morphs op 23-07-2012 12:31 ]
[ Voor 139% gewijzigd door Sissors op 23-07-2012 14:14 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik krijg voorlopig alleen een leeg scherm te zien..kKaltUu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:03:
2012 GSL Season 1 Code S gaat binnen een paar minuten beginnen, voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Fujifilm X-Pro1
de stream doet het, eerste match is al gespeeldfloppie86 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:26:
[...]
Ik krijg voorlopig alleen een leeg scherm te zien..
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Bij mij wil de stream niet openen..kKaltUu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:33:
[...]
de stream doet het, eerste match is al gespeeld
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
edit: Hoe was de 1e ronde?
[ Voor 20% gewijzigd door floppie86 op 27-07-2012 12:36 ]
Fujifilm X-Pro1
Die player heb je altijd nodig om GSL te kijkenfloppie86 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:36:
Ah, je moet eerst nog hun klote mediaplayer downloaden.
edit: Hoe was de 1e ronde?
Game 1:
Dit is de 1e keer dat ik live probeer te kijken, nooit een player nodig gehad voor t kijken naar niet live video's.kKaltUu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:40:
[...]
Die player heb je altijd nodig om GSL te kijken
Game 1:
spoiler:Seed cancelde z'n 2nd gas na MC's scout en ging over naar Warp Prism+Stalker, waar MC 2 of 3 sentries had en een immortal
edit: Ah, zo ging het 1e potje dus
[ Voor 4% gewijzigd door floppie86 op 27-07-2012 12:53 ]
Fujifilm X-Pro1
PvP GSL finale combo. Kan nooit veel goeds opleveren.Rannasha schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:31:
Deze GSL finale is wel dramatisch slecht, iedere game gewonnen door een 1-base allin. Een Code S finalist die niet eens z'n eigen main scout... Hopelijk dat er nog een mooie macro game langs komt, maar gezien het PvP is, zijn mijn verwachtingen erg laag.
Annnnnnnd its over already.
Gratz Seed en IM. Nu hebben ze een GSL titel met elk race.
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 27-07-2012 13:48 ]
Nou, dan kan tot de volgende finale wachten want deze is over.Rannasha schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:31:
Deze GSL finale is wel dramatisch slecht, iedere game gewonnen door een 1-base allin. Een Code S finalist die niet eens z'n eigen main scout... Hopelijk dat er nog een mooie macro game langs komt, maar gezien het PvP is, zijn mijn verwachtingen erg laag.
De eerste game was 40 keer beter dan de gehele GSL finale. (zitten nu in game 4*)Rannasha schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:51:
Hopelijk is de GSTL finale van morgen (SlayerS vs FXO) interessanter.
http://www.twitch.tv/teamliquidnet
Natuurlijk zijn de Nordic Nationals ook bezigRannasha schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:19:
Op dit moment begint de eerste uitzending van de Team Liquid Starleague #4 (TSL4). 32 spelers uit de hele wereld die zich via een heel aantal qualifiers hebben geplaatst voor het hoofdtoernooi.
Life vs Elfi.Rannasha schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:19:
Op dit moment begint de eerste uitzending van de Team Liquid Starleague #4 (TSL4). 32 spelers uit de hele wereld die zich via een heel aantal qualifiers hebben geplaatst voor het hoofdtoernooi.
W.....T....F.... Gare serie!
Laatste BW OSL finale.
O en Engelse hd stream http://www.twitch.tv/ogn_star2hd ^__^
[ Voor 52% gewijzigd door Gundogan op 04-08-2012 12:07 ]

De laatste match tussen Gumiho en Soulkey

[ Voor 46% gewijzigd door zonglew00 op 08-08-2012 19:00 ]
Straks Bomber vs. Grubby.
[ Voor 29% gewijzigd door Guyver2 op 17-08-2012 14:06 ]
Hehehehe!
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
de Echte TV serie was ook zo leuk.Frank schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:56:
Super vet om die Jeremy te zien - vette 'trip down memory lane' naar de dagen van Pure Pwnage.
spoiler:Jammer dat de Grubster eruit ligt
Maar ook wel terecht nadat die maat van hem overleden was in een car crash..
Ja dat was wel mooi om te zien, koste slechts 20 neurals ofzoMorphs schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:48:
IEM is vet! Net Slivko vs MVP in de kwartfinale en Slivko slaagde er gewoon in een SCV te neuralen en een CC te makenHelaas was het battlecruiser/viking/raven leger te sterk van MVP, maar zeker te vet
En een Spanjaard zerg genaamd Vortex die nog in het toernooi zit, compleet onbekende gast.
Onbekend, hij is toch het broertje van lucifron ?.Morphs schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:48:
IEM is vet! Net Slivko vs MVP in de kwartfinale en Slivko slaagde er gewoon in een SCV te neuralen en een CC te makenHelaas was het battlecruiser/viking/raven leger te sterk van MVP, maar zeker te vet
En een Spanjaard zerg genaamd Vortex die nog in het toernooi zit, compleet onbekende gast.
Heb ik live gezien op Gamescom
Moet ook zeggen ik andere toernooien vaak leuker vindt om naar te kijken dan Intel Extreme Masters.Sfinx- schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:29:
[...]
Heb ik live gezien op GamescomWel jammer dat er meer volk voor League of Legends aan het brullen was dan voor SC2. Fotootje:
[afbeelding]
Homestorycup
MLG etc
Blizzcon
Dreamhack dat is nog altijd 1#
Maakt niet uit dat de games leuk zijn om te kijken !
Achtergrond / geschiedenis:
De SC:Broodwar pro-scene werd gecontroleerd door de Korean Esports Players Association (Kespa). Hoewel er "players" in de naam van Kespa zit, bestaat de organisatie uit de bedrijven die de hoofdsponsors zijn van de 8 BW teams. Kespa had veel invloed op de belangrijke BW toernooien: MSL, OSL en ProLeague (de laatste is de team-league). Om mee te mogen doen met deze toernooien was een pro-gaming license nodig, die vrij lastig te krijgen was. Maar zodra je zo'n license had mocht je alleen meedoen met Kespa-sanctioned toernooien. Er was dus feitelijk geen competitie en de hele BW pro-scene begaf zich binnen de invloedsfeer van Kespa.
Omdat Blizzard en Kespa geen vriendjes zijn (Kespa weigerde een licentie te nemen op de uitzendrechten van BW), sloot Blizzard een deal met Kespa-concurrent GomTV voor Starcraft 2. GomTV is de organisator van de GSL en GSTL, de belangrijkste SC2 toernooien. De opzet van de GSL was veel opener dan de Kespa-structuur: Iedereen die een qualifier wint, mag meedoen en er zijn geen pro-gaming licenses of beperkingen mbt andere toernooien. Desondanks, misten de belangrijkste teams de ondersteuning van een gezamelijk overlegorgaan om gedragsregels op te stellen en te handhaven. Dus werd de Esports Federation (ESF) opgericht, een samenwerking tussen alle Koreaanse pro-teams (behalve SlayerS). In tegenstelling tot Kespa, bestaat de ESF uit vertegenwoordigers van de teams en niet de sponsors en is er geen directe verbintenis tussen de spelers-organisatie en de toernooien waarin gespeeld wordt. GomTV en de ESF zijn dus onafhankelijk van elkaar.
Fast-forward naar recent history:
Broodwar loopt ten einde als pro-game in Korea. Blizzard en Kespa vinden toenadering tot elkaar en de 2 overgebleven BW-toernooien, de OSL en de ProLeague, gaan over op SC2. BW spelers beginnen SC2 te spelen en te trainen. De groepsselectie voor het hoofdtoernooi van de komende OSL is gehouden. De voorrondes waren apart voor Kespa spelers en niet-Kespa spelers, maar in het hoofdtoernooi worden de grote namen voor het eerst tegenover elkaar gezet. Daarnaast geven veel Kespa spelers aan dat ze graag mee willen doen met de kwalificatie voor de komende GSL.
En dan nu:
Kespa laat weten dat geen van de Kespa-spelers zal meedoen met de kwalificatie voor de komende GSL, ondanks het feit dat individuele spelers hebben laten weten dat ze dit wel graag zouden willen. Over de redenen wordt gespeculeerd. Sommigen zeggen dat Kespa niet wil meedoen voordat de spelers een kans maken op de titel, maar een logischere verklaring is dat Kespa de clash tussen z'n eigen spelers en de GSL sterren het liefst wil zien op het eigen OSL toernooi en niet op het toernooi van de concurrent.
Een dag later (vandaag), geeft de ESF vervolgens aan dat alle aan de ESF verbonden spelers en teams hun deelname aan de huidige OSL intrekken. Hoewel SK Gaming niet bij de ESF zit, geeft SK_MC aan solidair te zijn met de ESF en zich aan te sluiten bij het besluit. Fnatic-speler Oz is de enige niet-Kespa speler die nog in de OSL zit (Fnatic is als niet-Koreaans team niet bij de ESF betrokken).
De Koreaanse SC2 scene gaat nu gebukt onder een strijd tussen 2 stijlen: Het rigide, gesloten Kespa-ecosysteem, waar iedereen de regeltjes moet volgen van de organisatie die zowel de spelers als de teams controleert en het opener GomTV / ESF systeem, waar deelname in principe vrij is voor iedereen en waar de samenwerking in de vorm van de ESF een vrijwillige keuze is van teams in plaats van een verplichting.
Na het einde van Broodwar, zoekt Kespa een aggressieve manier om de SC2 markt te veroveren. De clash tussen spelers als Flash en Jaedong aan de ene kant en MVP en Nestea aan de andere kant heeft ontzettend veel potentie en Kespa heeft geprobeerd deze eerste ontmoetingen tussen de top spelers uit de 2 kampen exclusief bij z'n eigen toernooi, de OSL, te laten plaatsvinden. De ESF heeft echter de sterkere kaarten in handen: De GSL is de gevestigde naam in de Koreaanse SC2 scene en de ESF spelers zijn momenteel nog beter dan de Kespa spelers in SC2. Als de Kespa/ESF breuk niet gelijmd wordt, is het waarschijnlijk dat de GSL met z'n ESF spelers de meeste kijkers gaat trekken.
Ik kan me trouwens ook herinneren dat bij de bekendmaking van Kespa naar SC2 dat Blizzard een hand in de pap zou gaan houden om de coordinatie tussen Kespa en de andere tournooien een beetje te reguleren?
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor GSL model kiezen. Meer openheid is beter. Het zorgt voor meer concurrentie en dus ook voor betere matches, wat altijd leuk is.
Er zitten hele grote bedrijven (=veel geld) achter Kespa. Daarnaast hebben ze een hele goede infrastructuur voor het runnen van toernooien.Gropah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:06:
Ik snap uberhaupt niet waarom Blizzard alsnog een deal heeft gesloten met Kespa. Het was al jaren ruzie tussen die partijen en Kespa wou gewoon niet betalen en Blizzard ging er onder gebukt.
Klopt. Blizzard-Korea komt later vandaag waarschijnlijk met een officeel statement over de situatie. Daarnaast is SC2 zo opgezet dat Blizzard altijd invloed kan uitoefenen. Het ontbreken van LAN mode betekent dat Blizzard een toernooi dat niet legitiem is, kan afsluiten.Ik kan me trouwens ook herinneren dat bij de bekendmaking van Kespa naar SC2 dat Blizzard een hand in de pap zou gaan houden om de coordinatie tussen Kespa en de andere tournooien een beetje te reguleren?
http://esfiworld.com/news...-participate-gsl-season-5
Welcome to the League of Draven
Dit verandert vrij weinig. GSL S5 is ruimschoots na de komende OSL. Kespa wil z'n eigen OSL zien als het eerste reguliere toernooi met zowel de Kespa als ESF spelers, omdat iets is waar veel fans naar uitkijken. De toezegging om in GSL S5 mee te doen verandert hier niets aan, want S5 begint pas mid december op z'n vroegst.Euphanasia schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:29:
On Aug. 24, KeSPA released a statement that they will participate the next GSL after GSL Season 4. In order to prevent another fallout of leagues as eSports Federation made a statement to boycott OSL, all teams in KeSPA decided to participate the next GSL tournament that will happen after GSL Season 4.
http://esfiworld.com/news...-participate-gsl-season-5
Het persbericht van de ESF zegt overigens dat de ESF spelers niet met de OSL meedoen totdat Kespa spelers met de GSL mee mogen doen. Dus het is geheel binnen de aard van deze boodschap als de ESF nu antwoordt met "Ok, dan doen wij vanaf OSL S2 weer mee."
Net op de antec stand een FFA met 6 spelers gewonnen, ik master, 5 gold/silver spelers
Ik weet de achtergrond van BW niet precies, maar altijd als ik over kespa hoorde was het negatief.. Ik hoop dus dat ESL zich sterk houdt en kespa de eerste stap om spelers te laten spelen laat maken.
@Weiman: tof dat je misschien kan casten! Zou vet zijn
Ik zit trouwens klaar om straks naar Grubby te kijken! Ik hoop dat zijn matches een beetje te volgen zijn via de gratis streams. Heart en TheStC zijn in zijn groep gezet uit de Open Bracket, niet de minste spelers! En dan had 'ie natuurlijk al Stephano en viOLet om rekening mee te houden...
[ Voor 37% gewijzigd door .Frank op 25-08-2012 21:03 ]
Nice! Goed de Nederlandse aanwezigheid benadruktWeiman schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:35:
Jaloers, zou hem graag willen zien. Ach, het is hier ok leuk op 46Poyo is zojuist 3e geworden nadat hij met 1-2 van Dignitas.Bling verloor. Hij heeft onder andere Ziktomini en Dignitas.Dream verslagen.
Leenock was ook erg vermakelijk. Lekker onvoorspelbaar.aicaramba schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:45:
Teaja vs hero.. liquid vs liquid.. Ik vind teaja's spel trouwens echt leuk om te kijken..
En yey, kespa spelers in GSL4, esf spelers in de OSL.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=363249

Zo casten ze in Gomtv...
Netjes en strak van boven... ondertussen gympies die je niet ziet
Het zijn vooral de witte sokken die mij opvallenzonglew00 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:51:
Netjes en strak van boven... ondertussen gympies die je niet ziet
Te volgen via Dreamhack.tv
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
OT:
Was wel een erg mooie game van grubs. Lekker veel harass met een leuk resultaat
Hopen dat Grubby nog even verder gaat, hij heeft bijna 700000 twittervolgers in China, dus zou leuk zijn als hij daarheen kan. http://t.qq.com/FollowGrubby
[ Voor 21% gewijzigd door Goron op 15-09-2012 21:22 ]
edit: nvm das de eerste match morgen om 13:00. Helaas kan ik die niet kijken
[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 16-09-2012 00:53 ]
Ik zat ook zo van....epiiiicccccc......owGoron schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:21:
Hahaha wat een epische laatste game. Ret met 24+ broodlords en infestors, Grubby die wanhopig een carrier leger bouwt, en dan 2 seconde voor de grote battle verliest Ret zijn laatste gebouw en Grubby wint, zonder dat het eindgevecht plaatsvindt. De casters hadden ook echt niets door.

Maar goed, hopelijk Grubby vs Stephano in de finale.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Warhammer en PC games en lego
Ik zou zulke uitspraken maar spoileren. Zou een beetje jammer zijn als iemand dit las zonder de games gezien te hebben.
Dit hele topic is juist voor de spoilers en het bespreken van resultaten.kKaltUu schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:44:
[...]
Ik zou zulke uitspraken maar spoileren. Zou een beetje jammer zijn als iemand dit las zonder de games gezien te hebben.
Maar jammer dat ie er uit ligt. Hij speelde ook niet echt goed in die games. Veel (micro) foutjes. Maar hij mag naar China tenminste.*** LET OP: Dit topic bevat spoilers van recent gespeelde toernooi-matches! ***
Ik denk dat Grubby binnen een korte tijd echt constant mee kan doen met de top. (KeSPA) Koreanen of niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 16-09-2012 18:08 ]

Nu veel Zergs over, I'm rootin' for Stephano.
@Weiman: tof dat je erbij bent! Ga je ook weer naar DreamHack met Pack4DreamHack? Dan moeten we even seats voor de finale reserveren (kan per oktober).
En lol om de home made baneling die hij kreeg van iemand xD
Uhm nee? Dit topic is ooit speciaal in het leven geroepen om juist niet te hoeven spoileren.kKaltUu schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:44:
[...]
Klopt het dat VortiX heeft gewonnen? Dat zou toch wel een beste upset zijn..Mektheb schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:35:
Ben benieuwd met Vortexx tegen Stephano, dat kan echt een leuke match worden !
Vortix heeft de eerste BO3 gewonnen, maar omdat hij uit lowerbracket komt, moet er nog een BO3 gespeeld worden.Morphs schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:17:
[...]
Klopt het dat VortiX heeft gewonnen? Dat zou toch wel een beste upset zijn..
Net als sc2 rockpaperscissor is.
Maar het is wel leuk om naar te kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Daisai op 16-09-2012 23:29 ]
Mwha het zijn echt niet altijd de zelfde, als ik kijk naar sommige die in het begin van de sc2 scene speelde en zaten zie ik die toch lang niet altijd meer.Daisai schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:29:
Het is het zelfde als met poker op tv, het zijn altijd de zelfde die de beste zijn maar het is luckbased.
Net als sc2 rockpaperscissor is.
Maar het is wel leuk om naar te kijken.
Helemaal nu de EU ook eindelijk goeie players in de game heeft, maar ja het is rockpaperetcc...
Maar dat is het met elke strat game.