Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
MLG is goed geregeld tot nu toe en het gaat z'n gangetje; Idra stelt teleur, Incontrol verliest alleen maar en tot mijn verbazing zijn er zowaar niet-koreanen die van koreanen winnen. Kiwkaki vs Nada en Trickster bijvoorbeeld.

Wat NL's er betreft: Grubby doet mee in de open bracket en is tot nu toe ongeslagen: http://s3.majorleaguegami...eigh-starcraft2-open.html Hij moet nu tegen iemand die ik niet ken en daarna waarschijnlijk tegen CoL.Noblesse. Ik hoop dat ie ongeslagen de open bracket doorkomt :)
Ret daarentegen staat 0-2 in z'n groep, op zich bepaalt het alleen je positie in de laatste championship bracket, maar hoe hoger, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Idra heeft de afgelopen maanden alleen maar teleur zitten stellen en ook bij deze MLG heeft hij een paar flink retarded acties gemaakt. Ik denk dat Coca een hele goede kans maakt om te winnen en ik hoop dat Naniwa ook hoog komt. Hij keek echt ontzettend teleurgesteld na zijn verlies tegen de nuke rush van Rain (die hij niet heeft opgemerkt omdat hij het nuke geluid heeft gemist)

De koreanen doen het inderdaad niet geweldig, en de manier waarop de pools in elkaar zitten maakt het moeilijk om een korean top 6 te krijgen.

Iemand SOTG nog gekeken vanochtend? Incontrol was echt zwaar ongemakkelijk en kreeg zelfs een burn van Artosis >:)

[ Voor 15% gewijzigd door tehsojiro op 27-08-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien Idra in sc1 een slechte/middelmatige speler was in korea. De f.c. oss van starcraft.
Zal hij in sc2 op een gegeven moment ook er minder toe doen, denk ik.
Hij had alleen de timing mee en de arbeidsethiek (Snel overgestapt en veel tijd insteken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Hahaha, Merz speelt nu tegen iemand uit de Silver league in een BO3 :p

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heb net dat MLG silver voor nop gedaan, maar las ergens dat het een reoccuring abo zou zijn? Dus dat het na de gratis periode een betaalde variant word. Iemand die daar meer over weet? Was op de fora nogal vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Lijkt me knap aangezien ze gene betalinsgegevens van me hebben, sterker nog, alleen mijn emailadres klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gropah schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:14:
Heb net dat MLG silver voor nop gedaan, maar las ergens dat het een reoccuring abo zou zijn? Dus dat het na de gratis periode een betaalde variant word. Iemand die daar meer over weet? Was op de fora nogal vaag
Het is al een betaalde vorm van abbonement, alleen via een actie kan je het een maand gratis krijgen. Bovendien kan nooit iemand zomaar geld van je rekening afschrijven, vooral niet als ze je rekeningnummer niet hebben ;)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

rekening op het adress sturen, gebeurd dat niet ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Nou wens ik ze veel plezier mee met het sturen van de rekening naar NL en het opeisen van je geld. Als je al je echte adres hebt lopen invullen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-
Gropah schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:22:
rekening op het adress sturen, gebeurd dat niet ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Bij mij staat er op mijn MLG membership pagina gewoon dat het Silver Membership op 26 september afloopt. Volgens mij staat dat recurring verhaaltje alleen bij mensen die al een membership hadden gekocht en dus payment details hadden ingevuld.

Overigens schijn je dat trucje voor een maand gratis Silver membership 3x kunnen doen per MLG account (dus totaal 3 maand), maar je hebt wel 3 verschillende email adressen nodig.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Red stream is weer up, wordt een paar uurtjes open bracket play voordat we pool play krijgen. Ik ben benieuwd wat voor retarded acties Idra vandaag weer gaat maken en of Naniwa het goed gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik ben vooral benieuwd naar Grubby :) Maar idd, rage acties van IdrA zijn ook altijd leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Haha... Hero tegen painuser.. Hero heeft painuser gecontained op 1 base, terwijl hero de gold + andere expo heeft.
Gaat voor een mothership en schrijft TL in pylons in de midden van de map... Nu lagged de stream -.-
Damn... Heb ik net het laatste van de match gemist door lag :(

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 27-08-2011 17:30 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Was wel grappig, maar vind het wel een beetje BM van die pylons. Mothership kan ik nog wel zien als goed bedoelde belediging en showoff, maar die pylons gaan met net iets te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol HerO is de nieuwe HuK :P Painuser nam het wel goed op in het interview erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heeft grubby al gespeeld? Moest even eten en weet het dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier kan je makkelijk de brackets zien: (niet gecast btw)

http://wiki.teamliquid.ne...cuit/Raleigh/Open_Bracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Darn op 2 punten. Dat hij uit winnersbracket is, maar er is nog een kans. daarnaast ook jammer dat het niet gecast is. Vind btw dat er wel erg veel zooi tussen zit als in loze tijd waarin niks gebeurd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
KLopt, hij moet z'n volgende twee games winnen en dan komt hij helemaal onder/achteraan de championsihpbracket terecht. Als je daar doorheen komt..nah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En idra raged er weer eens op los... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Hoe kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook ge gg'ed hoor, je hebt een hoop economy ingeleverd en geen dmg gedaan en expanden zit er ook niet in vanwege de rocks (moet je weer units maken ipv drones om die af te breken) lol nu noblesse showing how to cheese properly!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

die game 3 had ik ook gg gedaan, maar bij G2 was ik ten eerste andere tactics gegaan en als ik wel roaches was gegaan had ik niet zo gecommit denk ik, maar ja, ben dan ook geen zerg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Idra is een retard. Kerel doet niets anders dan falen op games die hij had kunnen winnen. Volgens mij kan het hem allemaal niet zo veel schelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tehsojiro schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:55:
Idra is een retard. Kerel doet niets anders dan falen op games die hij had kunnen winnen. Volgens mij kan het hem allemaal niet zo veel schelen ofzo.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Ik snap hem wel , op dat niveau zijn kleine foutjes genoeg om een heel groot stuk achterop te raken..Niks zo vermoeiend als denken kut dit haal ik niet, dan een beetje hoop krijgen om na 10 minuten helemaal in de grond geboord te worden.. Ragen noem ik het niet echt, hij wilt gewoon die games niet spelen waar hij achterop geraakt.. Alleen jammer dat hij dan sommige games zo goed lijkt , blijf er wel een fan van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hij zegt dat hij stopt, omdat de tegenstander fouten moet maken wil hij kunnen winnen.. Uit respect van de tegenstander gaat hij er vanuit dat ze dat niet doen.. Dat heb ik iig ooit gehoord..
Nja, niet echt slim. Hij presteert sowieso niet echt goed meer de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Naniwa tegen Coca zo. Hoewel ik hoop dat Nani het wint vrees ik dat hij hard gestompt gaat worden door deze koreaan zoals alle tegenstanders van Coca tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Wat een baas is die Coca. 16 jaar en hij heeft elke pro die waar hij tegen heeft gespeeld met gemak stuk gemaakt. Vraag me af of hij ook niet daadwerkelijk aan de coca zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Hmm ik probeer MLG te zien/ te bekijken, maar het scherm blijft zwart. Laatste keer was dit ook het geval.
Iemand een oplossing of een ander "blue" Stream link voor me?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Modest71 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 02:53:
Hmm ik probeer MLG te zien/ te bekijken, maar het scherm blijft zwart. Laatste keer was dit ook het geval.
Iemand een oplossing of een ander "blue" Stream link voor me?
Probeer het eens met een andere browser? Flash goed geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Awsom schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 02:59:
[...]

Ja, ik heb gegeprobeerd met: Chrome, IE[8] en FF en geen resultaat. Had vorige keer en dit keer getracht om flash te verwijderen, CCleaner uitgevoerd en opnieuw geinstalleerd en versie nummers kwamen overeen.

Bedankt voor je reactie en geen idee.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik mag dan wel niet zeuren over mijn gratis MLG pas, maar ik baal wel een beetje van hun uitzendingen.
Hero vs Moonan is voorbij en nu kijk ik naar het publiek terwijl Ret en andere nog aan het spelen zijn. Schakel dan over naar die partijen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Moet wel zeggen dat Hero zijn haar bijzonder goed zit. Sinds zijn recente overwinningen incl een flawless victory tegen Moonan wordt hij de nieuwe Bisu genoemd op TL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Awsom schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 02:59:
[...]

Gechecked of je adblocker uit staat? Als die aan staat wil het ook nog wel een problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NaDa vs Puma was een vette partij... Met die gratis silver pass kun je hem volgens mij nog kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat boxer? Nog niet gezien. En grubby? en Ret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Boxer doet dit toernooi niet mee. Grubby is gestrand in de Open Bracket, Ret is uitgeschakeld door DeMuslim.

Iedereen ergert zicht aan de soms optredende disconnects, lags and pauzes. Ik snap niet dat Blizzard geenLAN inbouwt, al is het maar alleen voor grote toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Weiman schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:03:
Ik snap niet dat Blizzard geenLAN inbouwt
Dit snap ik wel
al is het maar alleen voor grote toernooien.
Dit is denk ik ZEER veel werk, en eigenlijk hebben de lans toch niet zoveel last van disconnects. Deze versie van MLG misschien wel, maar over het algemeen valt het wel goed mee vindt ik.

Zou leuk zijn dat ze het erin steken, maar denk dat ik is in een interview heb gelezen dat ze momenteel geen plannen hebben om het te implementeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Nactive op 28-08-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Het is gewoon een feature die er vanaf begin af aan in had moeten zitten. In de jaren '90 kon het wel overal en anno 2011 niet? Maarja zo kan Blizzard de consument afhankelijker maken van hun netwerk en hun producten en zo harder uitmelken dus waarom ook niet?

[ Voor 11% gewijzigd door tehsojiro op 28-08-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lag zal wel verholpen zijn met de volgende patch. Dan kun je berichten blocken? Wat dan weer de reden is voor de lag?

Boxer doet niet mee? why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Iedereen ergert zicht aan de soms optredende disconnects, lags and pauzes. Ik snap niet dat Blizzard geenLAN inbouwt, al is het maar alleen voor grote toernooien.
Je kan Blizzard het niet kwalijk nemen dat de ISP daar op dit moment bezig is netwerk componenten te fixen na de storm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Ik snap het schema totaal niet meer :p Wie moet er nu tegen wie in de (semi)final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Awsom schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:29:
Ik snap het schema totaal niet meer :p Wie moet er nu tegen wie in de (semi)final?
Bomber moet tegen de winnaar van DRG vs Coca in de finale. Het wordt hoe dan ook een extended series.

@sianto: wat we blizzard echter wel kwalijk kunnen nemen is het besluit om geen LAN te implementeren in SC2 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
tehsojiro schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:34:
[...]

Bomber moet tegen de winnaar van DRG vs Coca in de finale. Het wordt hoe dan ook een extended series.

@sianto: wat we blizzard echter wel kwalijk kunnen nemen is het besluit om geen LAN te implementeren in SC2 |:(
men wil gewoon de controle houden via battle.net. Was er een lan versie dan zou het illegaal veel vaker worden gedownload.
nu kun je single player spelen maar ja in de multiplayer zit de kracht van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is de beste niet koreaan van het toernooi en hoever kwam die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Sjow op nr 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig hebben "we" het thuisvoordeel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
Volgens http://wiki.teamliquid.ne...1_MLG_Pro_Circuit/Raleigh is Huk 7e geworden en Sjow 8e.

Top 6 iig Koreaans, ik had niet verwacht dat de buitenlanders nu al zover achter zouden lopen op de Koreanen. Alleen de eerste MLG dit jaar is niet gewonnen door een Koreaan (toen was de samenwerking tussen MLG / GSL er nog niet en waren er dus ook amper / geen Koreanen), de 3 MLG's erna bestond respectievelijk de top 3, 6 en wederom 6 uit Koreanen. Het zal denk ik toch grotendeels aan toewijding liggen. Nada is eigenlijk wel eng... Hij doet Starcraft 2 er voor zover ik weet maar een beetje bij naast z'n studie maar behaalt toch zeer nette resultaten in MLG / Korea. Als hij zich eens volledig toe zou wijden op SC2 kan ie misschien behoorlijk dominant worden (wat ie in BW natuurlijk echt was).

Ik heb ook gebruik gemaakt van die MLG Silver actie dit weekend, maar ik vind de ultra kwaliteit van de stream nou niet eens zo goed. Ik had full hd kwaliteit verwacht maar het is nog behoorlijk onscherp. Sure, het is stukken beter dan standaard maar valt toch tegen. Niet echt goede reclame, het zou mij niet over de streep trekken om het vaker aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wmm zilver is toch medium kwaliteit? Waar haal je ultra vandaan?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Met die zilver pas krijg je ultra kwaliteit, medium krijg je ook zonder account.

Vind er trouwens niets onverwachts aan dat de koreans alles winnen, zat er al aan te komen sinds zij mee begonnen te doen aan MLG. Ik hoop maar dat Naniwa er flink op vooruit zal gaan na een maand extra in Korea. Alles aan de koreaanse manier van trainen en spelen zorgt dat hun spelers gewoon stukken voor liggen. En blanken zijn gewoon lui 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door tehsojiro op 29-08-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik iets verkeerds gedaan :D heb met zilver aangevraagd de hele tijd op medium zitten kijken.
Moet ik nog die code invoeren? Heb wel al een silver abo. :s

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Ja bij je profiel zie je een code, die moet je invoeren als je op ultra wilt kijken. Al vraag ik me af of er nog veel van terechtkomt met de kwaliteit van de huidige verbinding 8)7 stream viel net weg wanneer Coca op het punt stond te winnen van Bomber.

[ Voor 16% gewijzigd door tehsojiro op 29-08-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tehsojiro schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:28:
Ja bij je profiel zie je een code, die moet je invoeren als je op ultra wilt kijken. Al vraag ik me af of er nog veel van terechtkomt met de kwaliteit van de huidige verbinding 8)7 stream viel net weg wanneer Coca op het punt stond te winnen van Bomber.
That makes no fucking sense :D Ik ben toch al ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:32:
[...]

That makes no fucking sense :D Ik ben toch al ingelogd.
Indeed snap ook niet dat ze dat gewoon eventjes simpel kunnen linken.
Maar geen vragen stellen en gewoon doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nactive schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:35:
[...]

Indeed snap ook niet dat ze dat gewoon eventjes simpel kunnen linken.
Maar geen vragen stellen en gewoon doen ;)
Zie ook dat je het elke dag kunt doen. Dus ff max'en tot 3 maanden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Was weer een zeer leuk tornooi om te volgen, heb me gister ook maar de "gold status" aangekocht bij MLG. Nog niet echt teleurgesteld geweest door hun tornooien (buiten die ene wat zoveel lag had maar dat maakte ze snel goed door de 3 volgende gratis te maken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt mlg eigenlijk? Elke maand een toernooi met 5k$ en op het einde een groot toernooi voor alleen amerikanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Het laatste toernooi is niet alleen voor amerikanen hoor. Volgens mij wordt de winnaar ervan bepaald door het aantal punten dat ze over het hele jaar hebben weten te verzamelen.

Vond deze MLG wat minder dan Columbus en Anaheim. Veel kortere potjes, veel cheese, minder drama, crowd was minder enthousiast en veel te veel lag, Was desondanks wel leuk om te volgen. Ben benieuwd naar Orlando.

[ Voor 3% gewijzigd door tehsojiro op 29-08-2011 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

mooie games van Liquid'Hero, zijn micro met Stalkers is echt belachelijk goed

PS moet je premium membership bij MLG hebben om oude replays terug te kijken? Ik kon ze vorige mlg ook al niet vinden

[ Voor 44% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-08-2011 02:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dacht zoiets gehoord te hebben.

Trouwens 5k is nog steeds te zielig als prijs. Travel, lodging en food van een koreaan zal tegen dat bedrag aanzitten.
Ze zitten eigenlijk als het waren te profiteren over de ruggen van de spelers / de spelers investeren in een betere e-sports toekomst.
En dat voor een toernooi met 140.000 viewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:15:
ah dacht zoiets gehoord te hebben.

Trouwens 5k is nog steeds te zielig als prijs. Travel, lodging en food van een koreaan zal tegen dat bedrag aanzitten.
Ze zitten eigenlijk als het waren te profiteren over de ruggen van de spelers / de spelers investeren in een betere e-sports toekomst.
En dat voor een toernooi met 140.000 viewers.
5K ben je toch niet kwijt voor een vlucht, hotel en eten?
Sowieso heb je toch ook lui met invites en ik neem aan dat iig t eten dan geregeld is

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:16:
[...]

5K ben je toch niet kwijt voor een vlucht, hotel en eten?
Sowieso heb je toch ook lui met invites en ik neem aan dat iig t eten dan geregeld is
Het gaat ook meer om aan te tonen dat het bedrag zo klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:19:
[...]

Het gaat ook meer om aan te tonen dat het bedrag zo klein is.
je hebt wel gelijk die 5k krijg je natuurlijk ook alleen als je wint en dan wordt de runners up natuurlijk wel erg benadeeld

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:21:
[...]

je hebt wel gelijk die 5k krijg je natuurlijk ook alleen als je wint en dan wordt de runners up natuurlijk wel erg benadeeld
En met 140.000 betalende kijkers/gesponsorde kijkers/reclame kijkende kijkers. Waarvan het gros ook nog eens uit 1 marketing doelgroep bestaat. Mag je onderhand toch wel iets meer van de prijzenpot verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Dat had er toch mee te maken dat je vanaf een bepaald prijsbedrag je eerst allerlei dingen moest regelen met Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Nu online
Yup, vanaf $5K mag je niet meer de standaard toernooi-licentie gebruiken en moet je contact opnemen met Blizzard, waarna zij meer controle willen over het toernooi en ongeveer 50% van de (reclame-)opbrengsten...

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

5000 euro prijzengeld is de limiet, maar dan moet je geen sponsors hebben tot 5000 euro. heb je die wel dan moet je al contact hebben met blizzard waarbij ze waarschijnlijk geld willen. Daarnaast moet je altijd een licentie hebben, heb je dat niet kun je gesued worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
De reden dat deze MLG toernooien een vrij lage prize pool hebben is omdat het eigenlijk een soort van qualifiers zijn voor het "finale toernooi" aan het eind van het jaar, dat een prize pool heeft van $140.000.

De prize pool voor de MLG events van dit jaar is vorig jaar al vastgesteld en gebudgeteerd. Toen was het nog veel onzekerder of SC2 een succes zou worden. Voor volgend jaar is er al een andere toernooi structuur met verhoogde prize pool aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Overmorgen is de eerste verjaardag van de GSL. En om die reden zijn alle GSL VODs van het afgelopen jaar het komend weekend gratis te bekijken voor iedereen.

Het gratis-VOD-weekend begint morgenochtend om 11:00 CET en duurt 48 uur. Dus tijd om weer even terug te kijken naar TLO vs Hyperdub, Nestea vs sC, Leenock vs Marineking en de GSTL finales die altijd een succes waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Species5618 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:51:
Overmorgen is de eerste verjaardag van de GSL. En om die reden zijn alle GSL VODs van het afgelopen jaar het komend weekend gratis te bekijken voor iedereen.

Het gratis-VOD-weekend begint morgenochtend om 11:00 CET en duurt 48 uur. Dus tijd om weer even terug te kijken naar TLO vs Hyperdub, Nestea vs sC, Leenock vs Marineking en de GSTL finales die altijd een succes waren!
Altijd leuk !.
Ik ben altijd wel in in een avondje bankhangen met matches !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Free VODs, awesome!! btw qualifiers voor Code A aan de gang: (Boxer vs Oz zometeen!)

http://www.twitch.tv/gomtv
http://wiki.teamliquid.ne...gue_October/Preliminaries

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb zojuist de hele match van SCFou - Nestea teruggekeken... Toch wel de beste match die ik ooit heb gezien, vooral de climax is geweldig.

http://www.gomtv.net/2011gslsponsors3/vod/65246

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een kutkwaliteit van het beeld.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrVegeta schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:15:
Wat een kutkwaliteit van het beeld.
Weet niet welke je kijkt, maar op HQ valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Het is niet de kwaliteit van MLG, maar op HQ is het zeker goed te kijken. SQ is een stuk minder inderdaad.

Nu ff de finale van GSTL1 kijken, mooie momenten die daar in zitten (Bomber vs Losira met veel /dance, manner-mules, enz.., de epic comeback van Mvp tegen Bomber, Mvp vs Squirtle)...

[ Voor 46% gewijzigd door Rannasha op 04-09-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.hebimage.com/0911/4e611e104b852.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Het komend weekend is er weer het een en ander aan toernooien en dergelijken te zien.

We beginnen morgen om 7 uur (ja, 's ochtends) met de GSL AllStars matches. Dit is een serie showmatches tussen de fan favorites uit de GSL. Spelers zijn gekozen door middel van een poll onder kijkers. Spelers zijn: Huk, Jinro, NesTea, MC, Boxer, FruitDealer, Marineking, MMA, July, Losira. SQ and HQ zijn gratis te bekijken via de GOM Player.

Aansluitend, vanaf een uur of 11~12 is er de finale van GSL August Code S tussen oGsTOP en IMMvp. Gezien alle voorgaande Code S finales zal het wel weer een 4-0 slachtpartij (in het voordeel van Mvp) worden die in een uurtje afgelopen is.

En dat is maar goed ook, want om 13:00 gaan we verder met de derde editie van de ShoutCraft Invitational (SCI3), een kleinschalig toernooi georganiseerd door TotalBiscuit. Op zaterdag en zondag spelen Socke, dde, Dimaga, TLO, Tyler, Strelok, WhiteRa en Destiny een single-elimination toernooi met Bo5 matches in iedere ronde. Stream is gratis te volgen op http://www.twitch.tv/totalbiscuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
En niet vergeten; Benelux WCG kwalificaties in Bobbejaanland :P Ik weet dat Grubby er is, maar voor de rest, dunno. Ik ben er om foto's te maken. Dat lukt wel aardig tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Species5618 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:17:
Het komend weekend is er weer het een en ander aan toernooien en dergelijken te zien.

We beginnen morgen om 7 uur (ja, 's ochtends) met de GSL AllStars matches. Dit is een serie showmatches tussen de fan favorites uit de GSL. Spelers zijn gekozen door middel van een poll onder kijkers. Spelers zijn: Huk, Jinro, NesTea, MC, Boxer, FruitDealer, Marineking, MMA, July, Losira. SQ and HQ zijn gratis te bekijken via de GOM Player.
dit is het schema voor die Allstart Matches (allemaal BO3)
  • Jinro vs FruitDealer
  • MC vs Losira
  • July vs Boxer
  • MMA vs MarineKing
  • NesTea vs Huk
gaan erg leuke matches worden volgens mij :) wellicht dat ik hier voor zelfs m'n wekker zet :P

worden de WCG kwalificaties nog ergens uitgezonden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zijn er toevallig meer mensen die ze zelf ook opnemen ( dus de uitzendingen opnemen ) of ergens weet waar je ze kan krijgen ?.

Kan je bv met een MLG premium account de dingen ook downloaden ?, ik zou namelijk erg geïnteresseerd zijn om alles op me nas te zetten en te kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de hele zomer kunnen oefenen, tijd om te laten zien hoe solid
je build is! :)

+-+-+-+-+ +-+-+ +-+-+-+ +-+-+-+-+
----- GoT KING OF THE HILL -----
+-+-+-+-+ +-+-+ +-+-+-+ +-+-+-+-+

Editie: September
Datum & Tijd: Maandag 19 september @20:00
Format:
- best of 1 game, single elimination
- vanaf 20:00 tot 20:25 kun je je aanmelden op het battlenet got kanaal
- matchmaking start met de lagere leagues
- start map voor de allereerste match is Xel'Naga Caverns
- uitdager kiest de map uit de current ladder pool
- spectators toegestaan/aangemoedigd (behalve als je lagged :P)
- Als ik niet lag zal ik casten
- New: Mumble server voor het nodige zijlijn commentaar ;)
code:
1
2
3
Adress: 199.58.161.26
Port: 6400
Password: 4thebacon

Prijs: GoT King of the Hill - September 2011 titel :)

Winnaar vorige editie:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/21mepv9.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 13:02 ]

• edie
  • Nu online
Vanaf 15:00 vandaag de Dreamhack Valencia Invitational! Vergeet niet te kijken op dreamhack.tv

Meer info: http://wiki.teamliquid.ne...ack/Valencia_Invitational

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:18
ik kom maandag wel even online om mee te kijken :D, misschien zelfs meedoen :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
Eerste 2 Dreamhack matchups waren echt SICK!
Wat een epische games..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• edie
  • Nu online
Dat wel, helaas van de ontzettende lag die ik krijg, zelfs op 240p :(

• aicaramba
Jep.. Echt niet kijkbaar zo.. Is niet veel meer dan een slideshow van screenshots.
Ik heb eigenlijk alleen match 2 van huk tegen thorzain gezien, was wel goed gespeeld van huk.

Verwijderd

http://ultrasurf.us/ werkt goed :) (proxy naar us waar twitch tv wel werkt, groot deel van tl gebruikers gebruikt het ook)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat heb je er aan om via proxyserver te streamen?

• edie
  • Nu online
kennelijk heeft twitch.tv geen goede datacenters in europa, dus via de VS kijken kan dan lag-vrij zijn

Verwijderd

apNia schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:52:
Wat heb je er aan om via proxyserver te streamen?
Das om de stream te kijken he ;)
En dat is handig omdat twitch tv wel goed werkt in de US en niet in europa en door (deze) proxy kan je dus met amerikaanse kwaliteit kijken = geen lag

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Wow, super game 1 van hero vs thorzain

• edie
  • Nu online
Yay! Twitch heeft de lag opgelost net op tijd voor de finale *O*

• aicaramba
Haha.. Net bij de NASL. Sjow tegen Morrow.. Morrow bouwde 3 spires tegelijk ;) Was wel slim op dat moment trouwens.

Verwijderd

DRG speelt echt vet netjes, vind zelf protos atm makkelijker dan terran, mostly omdat muta control teveel van m'n macro opvreet. Stiekem wel voor Thorzain aan het rooten (our last foreign hope!)

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Hij heeft het moeilijk op dit moment in de finale.. Maar DRG is dan ook erg goed!

• tehsojiro
  • Niet online
Geweldige finale, alleen jammer van die unsiege. Was gewoon niet slim om te unsiegen bij die mutas en banelings en sindsdien is hij compleet uit elkaar gehaald door DRG.

Verwijderd

Man dat waren inderdaad sick finale matches! Dacht even dat Thorzain de game had door de 3rd te snipen, ik denk dat zijn push daarna niet naar de 3rd had gemoeten maar naar de 4th (DRG ging voor double expand).
Maar de muta control van DRG :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:17
hooi tweakers en starcraft 2 fanboys kijk even naar dit topic op teamliquid.net, het gaat over een barcraft organiseren ergens in nederland.

misschien iemand die het leuk vind om te komen, laat even een berichtje achter in dit topic!
thanks alvast, misschien tot op de barcraft :)
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=266506

Do more

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste