Toon posts:

Serie of film hervatten in XBMC

Pagina: 1
Acties:

• internetsmurf
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:03
Ik ben sinds deze week over op XBMC en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Ik heb jaren gewerkt met Windows Media Center maar wilde eens iets snellers en iets dat beter te tweaken is.
Alleen zit ik nog met het volgende probleem. Hoe kan ik series of films hervatten zoals dat ook gaat in Windows Media Center. Daar kreeg je ook de optie om iets te hervatten. In XBMC zie ik die optie niet. Ik gebruik de laatste beta nr. 4. Wie kan mij daar mee helpen. Als ik dit ook aan de praat krijg ben ik echt over op XBMC. _/-\o_

• internetsmurf
Ruudvanelk schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:39:
als je op play klikt vraag xmbc meteen of je wilt hervatten waar je bent gebleven of dat je opnieuw wilt afspelen.
Denk overigens dat dit in het xmbc topic thuishoort
Klopt ik zit ook verkeerd heb het al opnieuw gevraagd in het XBMC topic deze kan dicht.

• internetsmurf
internetsmurf schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:41:
[...]

Klopt ik zit ook verkeerd heb het al opnieuw gevraagd in het XBMC topic deze kan dicht.
Ik heb het gevonden, de juiste instelling hiervoor staat heel erg verborgen en stond niet automatisch op hervatten of resume:

Ga naar Systeem > videoinstellingen > bestandslijsten > standaardactie selecteren > en ik heb hem op kiezen gezet.

Als je nu op de juiste video bent aanbeland dan moet je niet op play drukken maar op enter of ok en dan op het videobestand klikken of ok of een enter doen en dan komt er een keuzemenu op je wilt hervatten of opnieuw beginnen.

Nu is deze mediacenter voor mij persoonlijk volmaakt >:) _/-\o_ .

Deze kan op slot.

[Voor 57% gewijzigd door internetsmurf op 12-11-2010 19:38]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee