• Ptdragonboy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-12-2013
Hallo beste tweak'rs

Ik heb dus mij mij thuis een router van Sitecom, met 4+1 poorten.
Dit was eigenlijk voldoende toen ik hem kocht, maar na een week werd het al wat te klein, we zijn nu een jaar verder en ik heb besloten een nieuwe router te kopen.

Ik heb nu 10 pc's die aan internet moeten kunnen, ik dacht aan deze switch(zie productkoppeling voor specificaties)

Sitecom 19" Network Switch 26 port LN-133

Maar, nu is mijn vraag(omdat dit een switch is), of ik hiermee aan internet kan?
Want voor ik hem koop moet ik dit zeker weten omdat hij nogal duur is.

O, en wat zijn die 2 Gigabit poorten erbij, zijn dat extra-snelle poorten?(bijv voor een internetverbinding met hoge snelheid)

Graag antwoord,

Ptd

• Ptdragonboy
Dus, als ik het goed begrijp leg ik even mijn huidige situatie uit:

Sitecom Router 4+1 poorts(1 poort kan door een reden die ik niet weet alleen internet aan) ---->>> D-Link Wireless Access Point(mijn laptop moet draadloos internet hebben)

Dat is dus mijn huidige situatie, 1 sitecom router verbonden met een draadloze D-Link(heeft maar 1 poort)

En nu even wat ik uit de reacties versta:

Sitecom Router 4+1 poorts ---->>>>> Sitecom 19" Network Switch 26 port LN-133

Het moet wel een 19" zijn, omdat dit dan mooi in mijn serverrack past. Ook moet ik 26 poorten hebben, als iemand een beter voorstel heeft dan deze sitecom, aub reageer(het mag ook een ander merk zijn)

Ptd

• Ptdragonboy
Mijn internetverbinding is maar 12 mbps... dus aan een gigabit poort heb ik niet echt veel, het is bedoeld voor puur thuisnetwerk dat iedereen op internet geraakt, het is dus niet echt perse bedoeld voor zware bestanden over te zetten.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee