Toon posts:

Is dit echt? of is dit spam?

Pagina: 1
Acties:

• ArnoAG
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-08 10:58
Dit kreeg ik net naar mijn hotmail gestuurd
Van harte gefeliciteerd!
Doordat je laatst je profiel op Tweakers.net hebt bijgewerkt, ben je één van de gelukkige winnaars van een Apple iPad 16 GB!
Om de prijs naar je te versturen, hebben we je je adres, postcode en woonplaats nodig. Graag ontvangen we deze zo snel mogelijk zodat we de prijs per aangetekende post naar je kunnen versturen.
Alvast heel veel plezier van je Apple iPad.

Namens het Tweakers.net team
Lauren Sterk
even checken of iemand hier meer van weet, want ik ga mn persoonsgegevens niet zomaar naar iemand toe sturen die zegt dat ik een ipad krijg.

Incompl te

• ArnoAG
Thanks voor de reply's
-
AtleX schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:15:
Waarom post je dit in SG en niet in SM of GR?
was niet zeker, maar ik moest even snel checken, zal zo even kijken of ik het kan veranderen

Mail staat wel gewoon in mijn profiel, maar ik heb geen DM gekregen,
maar als er een actie loopt zal het wel in orde zijn, :9~

Incompl te

• ArnoAG
mailtje kwam van l.sterk(at)vnumedia.nl

Incompl te

• ArnoAG
okee thanks, was even te mooi om waar te zijn zegmaar :)

Incompl te

• ArnoAG
@ Lauren
Nice!

Incompl te

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee