Ja, ik kom daar ook op 9.95k uit.
1000 x dank
Zit ik toch goed, maar zonder resultaat na het verplaatsen van 1 naar 0.......
Ga ik nu maar verder met de handen in het haar zitten....
Zit ik toch goed, maar zonder resultaat na het verplaatsen van 1 naar 0.......
Ga ik nu maar verder met de handen in het haar zitten....
[ Voor 22% gewijzigd door sorry2 op 01-01-2011 19:17 ]
Autorijden brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe. :7
Vergeet de vid's nou maar, dat gaat niet werken. waarom? zou je zeggen.
Simpel, de vids werken alleen in combinatie met de Hex waarde in de firmware van de kaart, aangezien de kaart een fermi core heeft kan je wel voltages en clocks aanpassen in de firmware maar niet de hex waarde voor het voltage, de hex editor zit er nog niet in bij de programma's die dat normaal doen.
Heb je een andere kaart met zo'n controller kan je dit kunstje wel flikken, maar voor nu zal je toch naar een andere manier moeten uitwijken.
Simpel, de vids werken alleen in combinatie met de Hex waarde in de firmware van de kaart, aangezien de kaart een fermi core heeft kan je wel voltages en clocks aanpassen in de firmware maar niet de hex waarde voor het voltage, de hex editor zit er nog niet in bij de programma's die dat normaal doen.
Heb je een andere kaart met zo'n controller kan je dit kunstje wel flikken, maar voor nu zal je toch naar een andere manier moeten uitwijken.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
hm, hier kon je kennelijk wel iets in de hex van de VID's aanpassen....quote: Rol-Cohex aangepast en resulteerde in een blauw scherm
Heb ik nu net m'n vid's aangepast naar 1,58 V

Ja klopt maar dat was de hex voor gewone kaarten en geld dus blijkbaar niet voor fermi core....vandaar het blauwe scherm.
hij heeft nog een andre mod toegepast welek nog niet openbaar is gemaakt door hem...
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Hex editen.. Doet me denken aan mijn 2900GT die ik ooit had
. Waren geen datasheets voor te vinden dus hex was enige manier om meer voltage te krijgen.
ut is rustig hier.....
Jups......stilte voor de storm 
quote Rol-Co:
, maar voor nu zal je toch naar een andere manier moeten uitwijken.
<-----
1
= ik weet de oplossing
2
= zo moeilijk is het niet
3
= wie heeft de oplossing
Persoonlijk weet ik het nu even niet en wacht nr.3 af en hoop op nr.2

quote Rol-Co:
1
2
3
2sorry2 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:57:
Jups......stilte voor de storm
quote Rol-Co:
<-----
1= ik weet de oplossing
2= zo moeilijk is het niet
3= wie heeft de oplossing
Externe voeding?
3
Externe voeding?
Overigens kan je met het limiet van 1.3v al aardig wat fps halen.. Een stuk meer dan de meeste tot nu toe hebben gehaald.
[ Voor 11% gewijzigd door wesjuhdabomb op 03-01-2011 11:06 ]
Inderdaad, met de 1.3v kan je al een heel eind komen, op deze kaarten is voltage niet het belangrijkst.wesjuhdabomb schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:51:
Overigens kan je met het limiet van 1.3v al aardig wat fps halen.. Een stuk meer dan de meeste tot nu toe hebben gehaald.

inderdaad kijk maar naar wesley. zo veel minder heeft hij niet. Dus die halve volt meer van mij scheelt amper.
Denk dat 40 fps zeker haalbaar is met 1,3volt dat is immers ook al gehaald. mits je goede koeling heb uiteraard. Op lucht wordt het zoiezo al niets 1100 core is dan al ong de max.. toch?
tip @ alexanderB: gooi even een inlogcode op je ftp..
Denk dat 40 fps zeker haalbaar is met 1,3volt dat is immers ook al gehaald. mits je goede koeling heb uiteraard. Op lucht wordt het zoiezo al niets 1100 core is dan al ong de max.. toch?

tip @ alexanderB: gooi even een inlogcode op je ftp..
[ Voor 56% gewijzigd door X-Tripiot op 03-01-2011 14:57 ]
al gehaald[b][message=35301817,noline]
Denk dat 40 fps zeker haalbaar is met 1,3volt dat is immers ook al gehaald. mits je goede koeling heb uiteraard.
AlexanderB heeft een ftp? mn fotohosting? hebben die geen Inlogcode? karigheid heerst
nope geen inlog.. plaatjes van graffity, andere vage shit en je lego bouwwerkjes
ik heb er de ovp mod opzitten met een 100kohm pot meter, nu meet ik alleen geen 100kohm meer over de weerstand ook niet direct op de pootjes.
Hoort dit
Hoort dit
logisch toch, wat was de weerstand op die punten zonder potmeter
Ja dat hoort, maar als je het topic een beetje in de gaten had gehouden had je gezien dat er al 3 kaarten door die mod gesneuveld waren
Wie zijn kaartjes zijn dan gesneuvelt? Weet dat Diesel eentje in 2heeft gebroken, maar wie dan nog?
Maar de caps die jullie zetten, zijn deze gewoon betere kwaliteit of hebben deze ook een hogere waarden als de originele caps?
Ik zit vol met vragen.
Want volgende keer doe ik mee.
Maar de caps die jullie zetten, zijn deze gewoon betere kwaliteit of hebben deze ook een hogere waarden als de originele caps?

Want volgende keer doe ik mee.
Diesel omdat hij rare dingen deed heeft hij hem in 2en gebroken ja. Frustratie.. Verder nedernakker zijn kaart doet niks meer na de mod. En ik dacht bij Bullus ook.. Of iemand anders maar sowieso een 3e persoon ook. Verder is die caps niet perce meer of minder dan de originele. Je zet ze er ook extra bij, dus niet ter vervanging van.. Dat is om de pieken nog iets meer uit te filteren ( in theorie dan) en een stabielere stroomtoevoer naar de gpu/memory te maken. Je moet wel opletten dat je de juiste voltages pakt. Zo moet je bij de 12v imput een 16v cap plaatsen en geen 2.5v want dan komt het niet goed
En mijne ook wesjuh shame on you moest je weten
Uplay: Red--Death
huh ja dat heb ik gelezen ik dacht alleen dat die kapot waren gegaan door de''alex' mod??wesjuhdabomb schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:57:
Ja dat hoort, maar als je het topic een beetje in de gaten had gehouden had je gezien dat er al 3 kaarten door die mod gesneuveld waren
ik heb het over de mod die in de ts staat. dacht dat deze wel te doen was.....
hoe zit het nou dan is er uberhaubt een mod die het wel doet dan??

jij noemt het de OVP mod, dat is de laex mod, de mod in de TS is de FBpin mod, deze is prima te gebruiken tot dat de OVP in komt rond de 1,3 V
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
ok bedankt voor het antwoord, wist niet hoe ie hete in het plaatje staat ovp. dus noemde ik het maar ovp mod. wilde ook is degelijk overkomen, na alle afkortingen te hebben gegoogled....
eens een boer altij een boer
eens een boer altij een boer
haha,
de verwijzing erin betekent dat op 1,2 V met AB op stock de OVP intreed, met het voltage in AB op max gaat hij bij 1,3 V in de OVP
de verwijzing erin betekent dat op 1,2 V met AB op stock de OVP intreed, met het voltage in AB op max gaat hij bij 1,3 V in de OVP
Ter verduidelijking:
AB = MSI AfterBurner
OVP= OverVoltageProtection
OCP= OverCurrentProtection
FB-pin= FeedBack-pin die op een chip zit bij je videokaart
En joost, ja dat wist ik idd ^^ Sorry!
AB = MSI AfterBurner
OVP= OverVoltageProtection
OCP= OverCurrentProtection
FB-pin= FeedBack-pin die op een chip zit bij je videokaart
En joost, ja dat wist ik idd ^^ Sorry!
ben der klaar meej, als dit niet meer te maken is wat er volgens mij sterk op lijkt.
had de mod zo goed als af toen ik per ongeluk wat lomp was met het draadje, toen ik het controleerde had ik al het idee dat het fout was.. toch de kaart geprobeerd die deed niks meer idd.
na het los proberen te solderen van het draadje gaf het stukje print de geest.

na het los proberen te solderen van het draadje gaf het stukje print de geest.
[ Voor 25% gewijzigd door P33R op 03-01-2011 23:03 ]
nou als dat alles is
als ik het kan dan jij ook

als ik het kan dan jij ook

Maakt niet uit, dat bolletje kan zo ver ik weet wegzijn.. Doe je kaart is aan en hij zal wss gewoon booten. Zoja kan je de vgpu op die weerstand erboven solderen, heb ik ook gedaan
.
Mocht de kaart niet werken kan je een dotje tin leggen tussen waar het bolletje zat en de weerstand erboven. Werkt hij nog niet? dan een heel dun draadje van de fb pin naar de weerstand erboven solderen +- zoals joost..
Mocht de kaart niet werken kan je een dotje tin leggen tussen waar het bolletje zat en de weerstand erboven. Werkt hij nog niet? dan een heel dun draadje van de fb pin naar de weerstand erboven solderen +- zoals joost..
Brugje, pot er weer op en hopsakee........rammelen weer
Valt me wel op dat er echt maar 5 of 6 mensen echt actief het topic in de gaten houden en reacties posten van de 33... Beetje jammer toch! Hoop dat de rest nog gaat beginnen. Mits je kaart stuk is is 32 fps toch wel te halen! Ik haalde op stock cooling en kamertemps al 33.5 ofzo..
Tijd mien jong, tijd. nee, ben rig aan 't husselen, nog even afwachten dus voor moi
ok heren, ten eerste ben elektro a-technisch, maar ik begrijp dat de verbinding tussen de chip en de weerstand verbroken is. deze kan ik herstellen door of het gat vol te gieten mee tin. als dit niet help een rechtstreekse verbinding die ik op de kaart leg zoals joost dat heeft gedaan met een sliertje tin.
neem aan dat er ieder geval weer verbinding moet komen tussen de chip en de weerstand, hoe maakt niet zoveel uit
edit @joost die heb je ff lekker behandeld. ach ik leer er weer van. gelukkig kon ik me beheersen. was eigenlijk wel pissed om de lompigheid en dat ik niet eens een tellende bench heb gedraaid ivm background.
morgen maar is herstellen in dag licht.
neem aan dat er ieder geval weer verbinding moet komen tussen de chip en de weerstand, hoe maakt niet zoveel uit
edit @joost die heb je ff lekker behandeld. ach ik leer er weer van. gelukkig kon ik me beheersen. was eigenlijk wel pissed om de lompigheid en dat ik niet eens een tellende bench heb gedraaid ivm background.
morgen maar is herstellen in dag licht.
[ Voor 22% gewijzigd door P33R op 03-01-2011 23:49 ]
Ja je hebt gelijk, het word tijd dat ik je even voorbij steekwesjuhdabomb schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:38:
Valt me wel op dat er echt maar 5 of 6 mensen echt actief het topic in de gaten houden en reacties posten van de 33... Beetje jammer toch! Hoop dat de rest nog gaat beginnen. Mits je kaart stuk is is 32 fps toch wel te halen! Ik haalde op stock cooling en kamertemps al 33.5 ofzo..
P33rk3
Gewoon een dun draadje maken (vertind) en aan de chip en weerstand solderen, een pootje van een vaste weerstand kan ook goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Rol-Co op 03-01-2011 23:48 ]
p33rk3, is een vertint koperen draadje uit een groter draad. maar zoals wesley zegt, misschien is de verbinding er nog wel want dat bolletje is niet perse nodig waarschijnlijk, maar dat kan je zo doormeten
Ho ho zo bedoelde ik het niet ^^ Ik sta wel lekker op no. 2Rol-Co schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:46:
[...]
Ja je hebt gelijk, het word tijd dat ik je even voorbij steek

thx iedereen, ga morgen eens kijken nu eerst ff. mw2.
edit. heb de kaart nog geprobeerd werkt niet meer nu. aan mijn tin draadje zat inderdaad het bolletje met een minuscuul draadje, de verbinding denk dan.
zal wel even een ext brug maken. met een tin draadje
edit. heb de kaart nog geprobeerd werkt niet meer nu. aan mijn tin draadje zat inderdaad het bolletje met een minuscuul draadje, de verbinding denk dan.
[ Voor 71% gewijzigd door P33R op 03-01-2011 23:54 ]
Geniet er van zo lang het kan.wesjuhdabomb schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:51:
[...]
Ho ho zo bedoelde ik het niet ^^ Ik sta wel lekker op no. 2
met een tin draadje of een VERtint draadje, want je kan natuurlijk verwachten als je dat met een stukje tin doet dat meteen het hele stukje smelt als je het soldeertp33rk3 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:51:
thx iedereen, ga morgen eens kijken nu eerst ff. mw2.
Ik weet niet of iemand er wat aan heeft maar ik soldeer dit soort dingen altijd onder een loep, het is even wennen aangezien je soldeerbout een enorm ding lijkt maar je kan het dan zo mooi solderen he.
thx maar die snapte ikRol-Co schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:28:
Ik weet niet of iemand er wat aan heeft maar ik soldeer dit soort dingen altijd onder een loep, het is even wennen aangezien je soldeerbout een enorm ding lijkt maar je kan het dan zo mooi solderen he.
ik heb ook zon loep rob, nu de skillz nog.
Ik heb altijd het idee dat ik dan minder goed diepte kan zien.Rol-Co schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:28:
Maarja, sowieso is mijn derde hand verdwenen. Die moet ik nog eens een keer gaan zoeken...
Ja alles gaat wat sneller en daarom moet je wennen, diepte is lastig maar zonder loep is het vaak gokken.Bolletje92 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:50:
[...]
Ik heb altijd het idee dat ik dan minder goed diepte kan zien.
Maarja, sowieso is mijn derde hand verdwenen. Die moet ik nog eens een keer gaan zoeken...
Maar je kan beter zien of het vast zit,of het contact maakt met andere dingen enz enz.
ik soldeer altijd met goede ogenRol-Co schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:28:
tijd voor droog ijs
maar eerst!
tijd nodig om tijd te vinden
Ik heb ook een loep, maar kan er ook niet zo mee overweg.. Ik soldeer altijd met me blote ogen en controleer het met een loep of het goed vast zit en of het geen andere puntjes raakt.
Hm, bij het solderen vertrouw ik meestal op mijn goede ogen, maar als ik het echt niet kan zien, pak ik er wel een vergrootglas bij. Ik moet nog steeds tijd maken om eens goed te gaan benchen, ik ben nu net verhuisd, en heb zeer gebrekkig internet 
Nog 6 dagen te gaan en ik heb een behoorlijke internet-verbinding
Dan nog eens tijd vinden om mijn rig weer op te bouwen, en dan weer eens met LN2 gaan spelen
Nog 6 dagen te gaan en ik heb een behoorlijke internet-verbinding

Dan nog eens tijd vinden om mijn rig weer op te bouwen, en dan weer eens met LN2 gaan spelen
gewoon een lijntje trekken met.. daar komt hij weer..

[ Voor 41% gewijzigd door X-Tripiot op 04-01-2011 11:31 ]
ha ha . dat potje is genoeg voor je hele kaart silver te kalken hoor
Ik ook, maar een loepje is zoveel makkelijker/netter. alleen al onder het draaien de fbpin mod solderen bijvgekke-gerrit schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:19:
[...]
ik soldeer altijd met goede ogen
tijd voor droog ijs
maar eerst!
tijd nodig om tijd te vinden
Hahaha daar beeft mijn hand toch net iets te veel voorRol-Co schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:57:
[...]
onder het draaien de fbpin mod solderen bijv
Bolletje kan idd gewoon weg bij Vgpu bij mij is die er ook af 
Beetje druk gehad in de vakantie dus geen tijd gehad mijn Vgpu er weer op te zetten, hoop dat ik dat deze week nog kan doen.
Beetje druk gehad in de vakantie dus geen tijd gehad mijn Vgpu er weer op te zetten, hoop dat ik dat deze week nog kan doen.
haha gaat lekker. gts 450 op ln2 krijg je dit
http://www.techpowerup.com/gpuz/hkh22/
vaag

vaag
[ Voor 35% gewijzigd door X-Tripiot op 04-01-2011 20:50 ]
Hmm oke.. Clockt ie wel lekker door op ln2? Of ..
Hoeveel MHz draait je pcie ? of gewoon een bugX-Tripiot schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:45:
haha gaat lekker. gts 450 op ln2 krijg je dithttp://www.techpowerup.com/gpuz/hkh22/
vaag
[ Voor 3% gewijzigd door sorry2 op 04-01-2011 21:24 ]
what's next?
verbinding is opnieuw gemaakt.

verbinding is gemaakt kaart doet nog niets...
kan het kwaad dat de kaart aan is geweest toen de fb pin verbinding verbroken was...?
verbinding is opnieuw gemaakt.

verbinding is gemaakt kaart doet nog niets...
kan het kwaad dat de kaart aan is geweest toen de fb pin verbinding verbroken was...?
[ Voor 142% gewijzigd door P33R op 06-01-2011 11:26 ]
103sorry2 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:23:
[...]
Hoeveel MHz draait je pcie ? of gewoon een bug
Oei 5 december! Aangezien we niet terug in de tijd kunnen neem ik aan tot 5 dec 2011?Background week 4
Geldig van 29 December t/m 5 December!
Even zonder grappen, tot vandaag, normaal kwam op dinsdag de nieuwe screenshot, maar ik zie nu nog niks?
Als ik terug ben van mijn small vacation, zal ik de stock koeler eens verwijderen en verder op wat kouder spul gaan.
Ligt nog een lekkere laag sneeuw en kou hier. Had de bench table beter mee kunnen nemen
Ligt nog een lekkere laag sneeuw en kou hier. Had de bench table beter mee kunnen nemen
Ook ik vergeet wel eens wat lol ga nu mijn pc aan zetten en er komt een nieuwe aan
Mededeling: Belangrijk Mensen vergeet niet de nieuwe background te downloaden!
Background week 4 is geldig tot en met donderdag 6 Jan !
Background week 5 staat in de ts!
Background week 4 is geldig tot en met donderdag 6 Jan !
Background week 5 staat in de ts!
[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 05-01-2011 23:16 ]
Zo net Vcore er weer opgebouwd en connectie tussen de kapotte puntjes wat netter gemaakt en draait weer,
kom alleen niet hoger dan 1010 core en 1200 mem zonder artifacts in kombuster
Dat is denk ik air cooled? Als dat zo is gaan wij een club oprichtenBeukerz schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:16:
Zo net Vcore er weer opgebouwd en connectie tussen de kapotte puntjes wat netter gemaakt en draait weer,
Same problem! Dice volgende week
39 is een feit
:
denk niet dat er nog veel meer in zit..
http://www.techpowerup.com/gpuz/ge8ra/
Lof aan diezel

Lof aan diezel

[ Voor 51% gewijzigd door X-Tripiot op 06-01-2011 16:57 ]
Jup is idd Aircooled met std fan, denk van de week even een 120mm Nexus opschroeven kijken of het helptgekke-gerrit schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:32:
[...]
Dat is denk ik air cooled? Als dat zo is gaan wij een club oprichten
Same problem! Dice volgende week
Nice, en lagere clocks ?X-Tripiot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:38:
39 is een feit:
Lof aan diezel
Op ln2 of phase ?
ja lagere clocks. ivm 1200mem of 1300 mem niets uitmaakt (vind ik dan) Heb liever een stabiel systeem dan om de haverklap uitvallen. en hoger als 1230 gpu lukt me met geen mogenlijkheid.. Alles erboven is zwart scherm zodra ik op apply klik..
achja 37 % overclock is netjes toch
achja 37 % overclock is netjes toch
[ Voor 36% gewijzigd door X-Tripiot op 06-01-2011 17:31 ]
Toch vraag ik me af wat die "thnx diezel" inhoud
..
Materiaal?
Tweaks?
Kennis?
Materiaal?
Tweaks?
Kennis?
hij denk aan dingen waar ik niet aan denk etc.. soort buurman en buurman

[ Voor 19% gewijzigd door X-Tripiot op 06-01-2011 17:50 ]
Haha oke! Mooie score
wacht af wanneer die in het scoresysteem staat.
Aan dat soort 'dingen' denk ik niet meteen aan buurman en buurmanX-Tripiot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:47:
hij denk aan dingen waar ik niet aan denk etc.. soort buurman en buurman
[afbeelding]
mijn kaart deed het weer, het pinnetje van de mem-mod maakte ook geen contact meer met de print. (bedoel dat 2e pootje van dat chipje)
na het opnieuw vertint te hebben hadden we weer beeld helaas deed ik mijn vreugde dansje onder een vantage run te vroeg omdat ie er weer uitklapte.
pinnetje weer opnieuw vertint, en kaart gaf weer beeld tot aan de desktop, dit tot 3 maal uitgevoerd.
nu werkt het niet meer, en meet ik als de kaart hangt ook geen voltage op het memory gedeelte, dat is het probleem zou bij god niet weten hoe dit op te lossen, manier van vertinnen of ergens anders een los contact...
na het opnieuw vertint te hebben hadden we weer beeld helaas deed ik mijn vreugde dansje onder een vantage run te vroeg omdat ie er weer uitklapte.
pinnetje weer opnieuw vertint, en kaart gaf weer beeld tot aan de desktop, dit tot 3 maal uitgevoerd.
nu werkt het niet meer, en meet ik als de kaart hangt ook geen voltage op het memory gedeelte, dat is het probleem zou bij god niet weten hoe dit op te lossen, manier van vertinnen of ergens anders een los contact...

hey p33rk3. klinkt raar maar leg m even 30 minuten in de oven op 110 graden op zn kop.. En dan bedoel in geen magnetron
kaart erin, oven aanzetten, als oven op temp is 30 minuten. oven uit en geleidelijk af laten koelen
oh ja wat de hell, wilde ik bij de laptop van mijn collega ook is doen (print only) is zon 8000 serie van nvidia bleek er ook nog wel eens door te maken te zijn.
nu maar eens zelf ondervinden dan weet anders ook niet.
zou het nog verstandig zijn om een beetje tin op de pootjes te smeren. ze zijn nu vrij karig ben ff met litze aan de gang geweest om te kijken of "veel tot weinig" tin nog wat uitmaakte...
nu maar eens zelf ondervinden dan weet anders ook niet.
zou het nog verstandig zijn om een beetje tin op de pootjes te smeren. ze zijn nu vrij karig ben ff met litze aan de gang geweest om te kijken of "veel tot weinig" tin nog wat uitmaakte...
gewoon even goed solderen. En daarna in de oven erme. Komt ivm flux (soldeerpast) na solderen geleidend en sterk corrosief is. Dus grote kans dat je tussen de kleine pootjes flux heb zitten dat vloeibaar wordt bij het benchen en daardoor kortsluiting veroorzaakt. Als je deze in de oven gooit. Dan hard alle flux uit en heb je daar geen last meer van namelijk..
Raar dat het peter dan wel lukt en met zijn eigen kaart niet.

Lekker, net striker II aangesloten. Zelfde probleem, mobo is dus niet dood maar de cpu.
Lekker bezig neil, geen oude bios?
Geen idee, kan ook geen andere bios flashen. Ik krijg wel beeld verder en zo maar hij loopt gewoon al vast voordat het systeem door kan booten of ik in de bios kan komen. Over het algemeen als de cpu niet wordt ondersteund wordt er of met fail-save settings gestart (lage multi/fsb) of krijg je helemaal geen beeld. Erg raar dit.
you own me one.X-Tripiot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:19:
gewoon even goed solderen. En daarna in de oven erme. Komt ivm flux (soldeerpast) na solderen geleidend en sterk corrosief is. Dus grote kans dat je tussen de kleine pootjes flux heb zitten dat vloeibaar wordt bij het benchen en daardoor kortsluiting veroorzaakt. Als je deze in de oven gooit. Dan hard alle flux uit en heb je daar geen last meer van namelijk..
1000x
wist er van maar zou er nooit zijn opgekomen.
graag gedaan. En nu een betere score plaatsen jij.p33rk3 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:28:
[...]
you own me one.
1000x![]()
wist er van maar zou er nooit zijn opgekomen.
(dit bedoelde ik nou ook met mij en diezel, hij komt op en denkt aan dingen waar ik niet aan denk, geheugen als een zeef namelijk)
[ Voor 19% gewijzigd door X-Tripiot op 07-01-2011 10:46 ]
Hang on to your helmets 42% overclock
Eigenlijk 47 % ivm de bios aan is gepast en stock 850 mhz is.
http://www.techpowerup.com/gpuz/nwqxy/

Eigenlijk 47 % ivm de bios aan is gepast en stock 850 mhz is.
http://www.techpowerup.com/gpuz/nwqxy/
[ Voor 86% gewijzigd door X-Tripiot op 07-01-2011 14:40 ]
doet ie goed hoor. welke bios heb je er opstaan dan?
zo ben net weer klaar met de mods...
zelf aangepast met nibitorp33rk3 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:48:
doet ie goed hoor. welke bios heb je er opstaan dan?
en let nu op he met die pasta. Ik zie dat zo veel bij dat soldeerwerk hierzo.
Peter had zijn kaart gesloopt bij het solderen (althans dat dacht hij en toen brak hij m uit frustratie in 2e). Dus heeft niets temaken dat zijn kaart niet wilde ofzo..gewoon een beetje opvliegend. that;s allRol-Co schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:37:
[...]
Raar dat het peter dan wel lukt en met zijn eigen kaart niet.
[ Voor 52% gewijzigd door X-Tripiot op 07-01-2011 17:50 ]
voltmods werken 
komt goed, nog eens bedankt.
komt goed, nog eens bedankt.
ja dankje zal ik nodig hebben. probeerde net 1300 core en nu blijft mn beeld zwart 
waarschijnlijk weer condens in mn pci bus
waarschijnlijk weer condens in mn pci bus
[ Voor 25% gewijzigd door X-Tripiot op 07-01-2011 17:53 ]
Nette score X! Hoe kom je opeens zo hard? Eerst had je het over zwarte schermen op alles boven 1230? Aangepaste bios
?
1250 is zijn max, ik zie geen hogere. gpu-z is nog geen vantage he.wesjuhdabomb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:58:
Nette score X! Hoe kom je opeens zo hard? Eerst had je het over zwarte schermen op alles boven 1230? Aangepaste bios?
Dat is waar 
Ik wil kaartje toch nog een keer op ln2 proberen..
Ik wil kaartje toch nog een keer op ln2 proberen..
staat een gozer op xs met 1350 core. Dus ik zou het zeggen zet m op wesley!