Toon posts:

Computer piept

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Jeffrey_1990
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-10-2015
Hallo,

Ik heb gister een nieuw moederbord en een nieuw videokaart in me pc gedaan.
Ik heb alles keurig netjes overgezet doe me pc aan en toen ging ie piepen.

Paar keer korte piep dan 1x lange piep.
ik heb hierbij geen beeld en hij reboot weer opnieuw en krijg ik de zelfde met het piepen

Ik heb hem weer open gemaakt alles nog een keer gecheckt maar kon niks vinden wat ik fout heb gedaan.
Alle stekkertjes zaten er in.

Het gaat hier om:

Moederbord: Gigabyte GA-G41M-ES2L socket 775
Videokaart: sweex geforce 8400
Geheugen: DDR2 533
Processor: pentium 4 2,8GHz

Gr. Jeffrey_1990

[Voor 8% gewijzigd door Jeffrey_1990 op 06-11-2010 17:51]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee