Toon posts:

Geluidsvolume gaat op en neer zonder reden

Pagina: 1
Acties:

• ossieboy
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09-08-2014
Hallo beste tweakers,

Sinds kort heb ik het probleem met mijn stereo (een philips FW 765P) dat het volume op en neer gaat als er muziek draait, niet alleen als ik mijn iPod aangesloten heb maar ook als de Radio aan staat. Het lijkt dan of dat de stereo zich even inhoudt en daarna op het goede volume weer verder gaat. Ik vind het erg storend, want elke keer dwars door nummers heen gaat hij opeens zachter en even later weer harder. Hij gaat de ene keer zachter dan de andere, het is niet elke keer hetzelfde verschil.

Ik heb op internet het probleem al proberen te vinden, maar ik kreeg alleen resultaten over computer boxjes. Heeft er iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Groeten,
Oscar

[Voor 6% gewijzigd door ossieboy op 03-11-2010 15:41]

• ossieboy
Het zijn blote koperdraden, heb er even naar gekeken en ze zaten er inderdaad niet meer helemaal goed in. Nu voel ik mezelf een beetje dom want dat is het eerste waar je naar kijkt, maar goed... Dacht dat zal het wel niet zijn omdat ik pas nog de stereo had verplaatst. iig Bedankt

Edit:

Nee, toch niet hij doet het nog steeds. Er zat in ieder geval geen corrosie op de draadjes.

[Voor 15% gewijzigd door ossieboy op 03-11-2010 16:26]

• ossieboy
Je bedoelt dat ie bepaalde tonen als bass interpreteert en die harder of zachter afspeelt, nee dat is het niet want de DBB staat altijd al aan (luister veel trance en house) en heb het probleem pas sinds kort. Het heen en weer gaan doet ie ook niet de hele tijd, heb net een uur geluisterd zonder problemen maar nu doet ie het weer...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee