Toon posts:

Power Spy programma

Pagina: 1
Acties:

• Txix
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06-07 14:12
Goedendag mensen,

Voor op het werk willen wij een programma hebben die de websites die je bezocht hebt kan zien. Dit in verband met onderzoek naar websites wat op computers wordt gedaan. Naderhand zou je dan in dat programma na het onderzoek precies de websites nog is na kunnen kijken. Nou leek ons het beste om daar een goed programma voor te gebruiken waardoor je dat makkelijk en overzichtelijk kan zien. Dit kan met usability programma's zoals Morae, maar wij houden niet echt van de website-log die daarbij komt. Dit willen we dus via Power Spy doen van Ematrixsoft.

Nou is alleen de vraag, omdat dit natuurlijk een keylog programma is, of het wel veilig is. Ik kan niet echt zien of ik dit programma nou kan vertrouwen of niet. Hoe weet ik nou of het niet stiekem informatie doorsluist naar hunzelf. Het programma heb ik al getest in een virtuele omgeving, en de virusscanner pakt gelijk het programma op en zegt dat het Spyware is. Nou is dat logisch omdat het een keyloggerprogramma is, maar toch krijg ik er een beetje een raar gevoel bij.

De website ziet er wel vertrouwelijk uit, en je kunt het downloaden van b.v. CNET en Softpedia, die zegt dat het veilig is. Valt dit programma te vertrouwen dan? Graag zou ik hier jullie advies over willen horen.

De website van het programma:
code:
1
http://www.ematrixsoft.com/index.html

Een report van Symantec:
code:
1
http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2006-020311-2440-99

Bij voorbaat dank,

Timon
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee