Toon posts:

Waarom editlock?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.443 views

• ameesters
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12-02-2020
nieuws: Ontwikkelaar maakt sessie-steler voor Firefox

Hierin is my post gelocked en bewerkt door een admin terwijl ik net bezig was het aan te passen, niet om de orginele post aan te passen maar wel om extra te onderbouwen waarom ik hem een stomkop noemde en dat terwijl mijn reactie de eerste was waar ook echt iets ontopic bijgedragen wordt.

Zijn reactie toont aan dat hij niks van het onderwerp af weet en dus gewoon first post geil is, nadat ik hem voor stom had uitgemaakt leg ik hem ook uit waarom, daarnaast had ik ook graag antwoord gewild of hij echt stom was of dat het maar zo leek? mijn gedachte gaat uit naar het tweede aangezien hij een wetenschappelijke opleiding doet. Door mij reactie te locken, kan hij hierop dus geen antwoord meer geven.
tevens is zijn reactie op dit nieuws bericht het onweerlegbare bewijs dat hij stom is, waardoor mijn uitspraak over hem dus niet ongefundeerd is, en geschreven naar de waarheid.

Gaarne zou ik jullie willen vragen mijn goed gefundeerde, ontopic post te willen onlocken en als first post neer te zetten*, en de desbetreffende admin zijn privileges af te nemen en op non actief te zetten en/of een nekschot te geven, zodat deze moderatie geile admin geen schade meer kan toebrengen aan dit soort ontopic reacties.

Daarnaast vind ik het schandalig dat mij niet gevraagd is of ik het zelf wou bewerken, maar dat deze grammaticaal zwaar onderlegd persoon niks anders kon toevoegen dan *snip* maakt mij toch wel een beetje verdrietig en doet mijn reactie geen eer aan. Ik neem aan dat dit alsnog zo spoedig mogelijk opgelost word, tevens wil ik ook graag een DM, of email ontvangen met een excuses erin.

Heeft u nog eventuele vragen hierover, ik zie ze graag te gemoed.
Als getuigen wil ik graag mijn vriendin en mijn kat "Huppel" voordragen aangezien ik zeker weet dat deze mijn reactie als origineel nog waargenomen hebben. Tevens wil ik deze topic ook als meldpunt gebruiken waar andere gebruikers zich kunnen melden als getuigen.

Tevens ben ik er ook achter gekomen dat deze moderatie in strijd is met jullie eigen reviews: Tweakers.net moderatie faq moderatie f.a.q.

tevens voor mijn bewijsvoering ben ik deze uitspraak tegen gekomen door een van jullie andere moderators:

Als je reviews: Tweakers.net moderatie faq eens doorleest en belooft te modereren naar de inhoudelijke waarde van een reactie en niet naar of je het ermee eens bent of niet, dan zal Cloud of Kixtart vanzelf langskomen om je rechten weer aan te zetten.

aangezien er niks mis was met de inhoudelijke waarden(het was ontopic, en de poster is feitelijk vastgesteld was als stomkop (in iedergeval over het onderwerp dat behandeld werd) spreken wij hier dus over een zogenoemde "Meningmod", waarvan ook vastgesteld is dat tweakers.net hier actief beleid tegen voer, en ik wens dat ook deze moderator daarvoor aangepakt wordt!

orginele post:

wouw, ben je stom of lijkt het maar zo?
hoe er met sessies om gegaan wordt is website afhankelijk, er is niet even een update in een bepaald software pakket die sessies voor alle websites veilig maakt, wel handig om te kijken als developer om te kijken of je sessies ook echt zo veilig zijn als je zelf dacht, ik ga het downloaden en kijken of ik er een paar nuttige praktijk tests mee kan doen! en als ik iets tegenkom meteen oplossen natuurlijk!

Vriendelijke groet,

Leipe Po

*) Nekschot is hier niet bedoeld als een ter dood veroordeling, maar de term nekschot wordt in mijn omgeving gebruikt als "iemand een nekschot geven" -> "iemand even flink toespreken", of "een applicatie een nekschot geven" -> "Even een deamon killen", dus nogmaals, wens ik hem niet echt dood!

[Voor 28% gewijzigd door ameesters op 25-10-2010 19:42. Reden: Bewijsstukken toegevoegt]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee