• Vimeo
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-10-2017

Vimeo

ik heet Maxim (:

Topicstarter
Beste tweakers,

Al geruime tijd heb ik last van USB randapparaten die soms uitvallen of niet herkend worden in windows.

Ik besloot een kijkje te nemen op de site van ASUS, bij de support voor m'n moederbord stond een BIOS update.

Versie 0707

P6T 0707 Bios
1. Update firmware of JMB322
2. Improve USB device stability

Enkele regels erboven staat de laatste nieuwe BIOS

Versie 1303

P6T 1303 BIOS
1. Fix HDD size shown incorrectly if it's bigger than 2.2TB
2. Fix DEL and F8 keys doesn't work with Microsoft Reclusa Keyboard

Raden jullie mij aan enkel versie 0707 te gebruiken ? Of zit de 'USB device stability' ook inbegrepen bij versie 1303.

Alvast bedankt.

Intel core i7-930 @ 4.3 Ghz // 3 x 2GB PNY DDR3 @ 1600 Mhz // Asus P6T // EVGA GTX 295 // Corsair H50 // Intel Postville X-25 40GB ssd // Seagate barracuda 1,5 TB // WD caviar 500 GB // WD green 2 TB // Corsiar 650D

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee