Toon posts:

[Hi] verlengen met iPhone en weer verkopen

Pagina: 1
Acties:

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:06
zit er aan te denken om in januari te verlengen bij hi met iPhone en vervolgens weer te verkopen en zodoende wel gebruik te maken van het snelle internet wat ze hierbij gaan leveren.
Voordeel is dat de iPhone tweedehands nog redelijk wat opbrengt ook.

Het is nog even koffiedik kijken want de voorwaarden zijn nog niet bekend en komt er een limiet van 1 gb?
dat is voor mij een probleem.

Ook zal ik wel een nieuwe sim krijgen denk ik(micro sim)...kan ik deze dan met een adapter gebruiken in mijn htc toestel?

nog even speculeren allemaal maar aangezien de iPhone waarschijnlijk in November beschikbaar wordt bij Hi met 3.6Mbps verbinding vereiste van Apple...en dat is heel wat sneller dan wat Hi nu levert bij Xtra snel internet.

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:06
ik weet dat fup van Xtra snel boven de 1gig zitten heb het zelf ook.
de geruchten gaan dat de internet bundel van de iPhone een limiet krijgt van 1 gig...het zijn maar geruchten.
heb dit topic ook meer geopend om te speculeren over de nieuwe internet bundels van hi voor de iphone die nogal sneller zijn dan Xtra snel.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee