Toon posts:

gothic 4 opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

• Greetie
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-10-2010
hallo,

Ik heb gothic 4 geinstalleerd en als ik hem vervolgens opstart krijg ik een foutmelding.
met als titel:c:\Program files\Jowood Entertainment AG\arcaniA-gothic 4\Arcania.exe
de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen.

dit heb ik geprobeerd maar steeds dezelfde melding 8)7 . Als jullie mij kunnen helpen heel graag :)

• Greetie
oke :P

Computertype ACPI Multiprocessor-pc
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3000 MHz (9 x 333)
Moederbordnaam Asus Striker II Formula (2 PCI, 2 PCI-E x1, 3 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce 780i SLI
geheugen DIMM1: Corsair XMS2 DHX CM2X1024-6400C5DHX 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 Mhz) (4-4-4-13 @ 270 Mhz) 4 strips :)
Video kaart NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (512 MB) (2 keer)
Geluidskaart Analog Devices AD1988B @ nVIDIA nForce 780i SLI (MCP55PXE) - High Definition Audio Controller

hoop dat het zo goed is anders zie ik het wel ;)

• Greetie
:)

ik heb op het internet wat rond gekeken maar kon er niet zoveel over vinden komt denk ik omdat het spel net uit.
heb wel wat gelezen over een microsoft installer die moest je upgraden tot 3.1 heb ik gedaan en nog windows updates een keer gedaan maar hielp niet , computer een tijdje geleden geformateerd dus hij was nog niet helemaal bijgewerkt.

ben er niet zo in thuis allemaal :?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee