Toon posts:

Kast voeding en moederbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

• EwoudRaikkonen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-08-2019
Beste hulplijnen,

Ik heb het volgende:

Antec Nine Hundred II (Retail, Zwart)

Gigabyte GA-P55A-UD3 S1156

OCZ Voeding ModXStream Pro 700W, Modulair

Kan ik deze drie onderdelen combineren met elkaar voor mijn systeem??

Alvast hartelijk dank weer voor alle reactie's!

Ewoud

• EwoudRaikkonen
Mensen,

Dank voor jullie reactie's. Ik lees wel, maar ik weet niet goed waar ik op moet letten... Google is al een van me beste vrienden... maar bedankt voor de herinnering.

Aan de hand van Joindry zijn reactie moet het dus kunnen. Maar WAAR moet je dan naar kijken? Heeft elk moederbord een zelfde boorpatroon?

• EwoudRaikkonen
Wie zegt dat ik alles al in huis heb???????? Anders had ik het niet gevraagd natuurlijk!!!!!!! dom ben ik niet....

En ik vraag aan jullie of dit pas en WAAR ik naar MOET KIJKEN zodat ik uit de TEKST kan LEZEN of dit met elkaar te combineren valt............

• EwoudRaikkonen
Wil je het horen? Oke komtie... Je bent echt GOED man!!!

Bedankt voor je 4 reactie's (het had er ook één kunnen zijn met de zinnen ''Ja dit kan je combineren met elkaar. Geen probleem'')

MVG
p@dd0 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

[...]

Jij impliceert dat jij het hebt.

En welk stukje van zoek eens naar ATX snap jij niet? Of had ik het weer in een linkje moeten verpakken? Of snap je het zo beter?

Dammit ik met mijn linkjes...

• EwoudRaikkonen
Erwin1967 en Sjaool,

Mijn reactie is inderdaad niet goed, maar ik heb er niks aan als mensen van die antwoorden geven. Ik ben een beginner en vraag hulp aan de mensen die me willen helpen... Ik vraag niet of iedereen wilt achterlaten hoe slim ze zijn. Het valt mij ook op dat er op dit forum weinig begrip is voor dit soort beginners vragen...

Toch wil ik iedereen bedanken voor hun reactie's.

MVG Ewoud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee