Toon posts:

Opvragen van volledige 'License Agreement'

Pagina: 1
Acties:

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-10 21:39
Goededag,

Enige tijd geleden heb ik een spel verkocht via een van mijn eigen websites. Het spel is een 'bootleg' wat inhoudt dat het niet officeel is gefabriceerd. Ik ben in het bezit van meerdere exemplaren en zou deze graag willen verkopen. Het gaat hier om een SNES spel (Super Nintendo) die nooit officieel op de markt is uitgebracht. De "rom" (software voor het spel) is uitgelekt in 1995/1996.

Nu heb ik een e-mail ontvangen van het bedrijf die copyright op het bovengestaande spel heeft met het verzoek om de verkoop te stoppen.

Ik heb hier geen verdere problemen mee en heb gevraagd om documentatie waarmee ze dit kunnen bewijzen.

Vervolgens heb ik 2 kleine afbeeldingen ontvangen waar in het kort opstaat dat de firma copyright heeft op het eerder genoemde spel. De documentatie is ontzettend kort en de handtekeningen zijn onherkenbaar gemaakt.

Mijn verzoek aan de firma was om de volledige documentatie te versturen, desnoods via de post. Is dit een rare vraag? Dit omdat hun doorgestuurde 'License Agreement' niks bewijst omdat het een kort stukje tekst is die makkelijk in paint te maken is. Het bedrijf wou dit niet verstrekken en ik kreeg een boze e-mail terug terwijl ik eerder heb gezegd dat ik volledig mee zou werken. Inmiddels heb ik de verkopen al maanden gestopt (wil verder geen problemen), maar toch zou ik graag beter bewijs willen ontvangen.

Uw meningen en advies? Bedankt voor het lezen. :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee