Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 116.119 views

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 12:49
Matched: herinnering
* Hmmbob deze vraag ook in de gaten houdt...

Andere vraag: Als ik op mijn Desire een afspraak aanmaak, staat daar standaard een herinnering van 10 minuten voor ingesteld. Is er een optie om dit uit te schakelen? handmatig steeds deze tijd wijzigen naar "geen" is ook niet ideaal..

Sometimes you need to plan for coincidence

• Hmmbob
Prima dat jij dat denkt, maar ik stelde mijn vraag pas nadat ik eerst deel 9, deel 8, deel 7 EN deel 6 heb doorzocht op "herinnering". Heb je toevallig een antwoord wat me wel verder helpt?

• Hmmbob
mastair schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Optie "Meldingen instellen" -> 3e optie: "Melding". Dit moet zijn "Uit". Zet je telefoon maar eens op Engels.
Maar dan krijg ik helemaal geen meldingen meer, ook niet als ik bij een afspraak handmatig aangeef dat ik hier een herinnering voor wil hebben...
Yep, I know... Maar toch staat die optie er bij mij echt niet ;-) Desire met 2.2 btw...

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geen matches
Desire heeft toch ook hardwarematige ondersteuning?

Als je de betere GPU bedoeld in de Z/HD (ik meen te herinneren dat daar de Adreno 205 in zit?), dan verhelpt dat nog niet de andere problemen met Flash. Wat ik op de vorige pagina bv. noemde gaat er niet mee weg.

Dat zit wel Schnorr.

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Geen matches
Stukfruit schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:20:
Desire heeft toch ook hardwarematige ondersteuning?

Als je de betere GPU bedoeld in de Z/HD (ik meen te herinneren dat daar de Adreno 205 in zit?), dan verhelpt dat nog niet de andere problemen met Flash. Wat ik op de vorige pagina bv. noemde gaat er niet mee weg.
Ik meende gelezen te hebben dat de Desire en zijn opvolgers op het vlak van Flash verschillen, dus ik had aangenomen dat de Desire geen acceleratie heeft. Misschien dat dat niet klopt, ik kan er zo snel niet veel over terugvinden.

[Voor 6% gewijzigd door Camacha op 30-10-2010 00:32]

Persuader of bytes.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-04 23:10
Geen matches
Groentenboer schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:58:
Zou er ook een app zijn om een soort voicemail op je gsm te hebben, dus buiten de provider om? Ik ben me bewust dat ik hiervoor bereik moet hebben...
Ik meen me te herinneren dat ik in deze topicreeks had gelezen dat je zonder root-rechten het telefonie gedeelte niet kan afvangen en dus niet kan opnemen. Met root-rechten weet ik niet of daar een applicatie voor bestaat...

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:33
Geen matches
barzi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:42:
[...]

Iemand? Of zou iemand dit kunnen maken? Zou het graag zelf maken, maar dan heb ik volgens mij eerst een redelijke cursus nodig 8)7 .
Ik heb wel een keer iets gelezen over een app die het met de trackball deed, of misschien dat dat standaard in cynogen zat. Maar aangezien ik een bluetooth headset heb (MW600) nooit aandacht aan besteed. Mocht het helpen: Het bestaat dus wel :P

Edit: Bedenk met net dat met volumeknoppen wel moeilijk gaat worden, aangezien je daar volgens mij echt iets van Android moet aanpassen. Standaard gaat deze namelijk bij lang indrukken gewoon naar maximaal volume. Dus dit zou je dan moeten veranderen naar in stapjes, en dan vervolgens long press veranderen naar skip, ik kan me voorstellen dat een gewone app dat niet kan. Ik zou je zoektocht dus ook vervolgen met de zoektocht naar een app die dat met een andere knop doet. Nu ik dit zo typ kan ik mij iets herinneren van eentje die het met de zoek en terugknop deed (ooit iets van gelezen op xda). Wederom, ik kan mij de naam niet herinneren, maar misschien heb je er wat aan.

[Voor 40% gewijzigd door Cyleo op 02-11-2010 23:17]

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Geen matches
Cyleo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:15:
[...]

Ik heb wel een keer iets gelezen over een app die het met de trackball deed, of misschien dat dat standaard in cynogen zat. Maar aangezien ik een bluetooth headset heb (MW600) nooit aandacht aan besteed. Mocht het helpen: Het bestaat dus wel :P

Edit: Bedenk met net dat met volumeknoppen wel moeilijk gaat worden, aangezien je daar volgens mij echt iets van Android moet aanpassen. Standaard gaat deze namelijk bij lang indrukken gewoon naar maximaal volume. Dus dit zou je dan moeten veranderen naar in stapjes, en dan vervolgens long press veranderen naar skip, ik kan me voorstellen dat een gewone app dat niet kan. Ik zou je zoektocht dus ook vervolgen met de zoektocht naar een app die dat met een andere knop doet. Nu ik dit zo typ kan ik mij iets herinneren van eentje die het met de zoek en terugknop deed (ooit iets van gelezen op xda). Wederom, ik kan mij de naam niet herinneren, maar misschien heb je er wat aan.
Ik heb even gezocht, en kon voor 1 dollar de app next track vinden, die schijnt te doen wat jij wilt. :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek nog steeds een goede TVgids. Momenteel gebruik ik TVGIDS.tv en TVGids. Die eerste crasht heel erg vaak, per dag krijg ik minstens vier keer de melding dat ik hem geforceerd moet sluiten; daarnaast crasht het programma als ik een herinnering in de Google Kalender op wil nemen. Die tweede vind ik wat rommelig en klein (en die kost 2 euro, wat ik er overigens wel voor over heb).

Wat ik wil:
• opgeven welk programma ik wil zien, waarna er een repeterend alarm wordt geplaatst
• overzichtelijke interface

Bestaan er nog meer TVgids-apps?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:24

GurbY{nl}

GurbY{nl}

pven schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:56:
Ik zoek nog steeds een goede TVgids. Momenteel gebruik ik TVGIDS.tv en TVGids. Die eerste crasht heel erg vaak, per dag krijg ik minstens vier keer de melding dat ik hem geforceerd moet sluiten; daarnaast crasht het programma als ik een herinnering in de Google Kalender op wil nemen. Die tweede vind ik wat rommelig en klein (en die kost 2 euro, wat ik er overigens wel voor over heb).

Wat ik wil:
• opgeven welk programma ik wil zien, waarna er een repeterend alarm wordt geplaatst
• overzichtelijke interface

Bestaan er nog meer TVgids-apps?
Tuurlijk: tvgids.nl heeft ook een droid versie: http://www.appbrain.com/a...and/com.woutergo.tvgidsnl

[Voor 19% gewijzigd door GurbY{nl} op 02-12-2010 13:28]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee