Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• grapefruit
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-10 09:37
Ik erger me groen en geel aan games met een Nederlandse vertaling, vooral Ubisoft doet dit zeer actief in Assassin's Creed II en Splintercell: Conviction. Ik vind de vertaling vaak slecht en het is voor mij erg afleidend om het in het Engels te horen maar in het Nederlands moet lezen.
Mijn vraag is dan ook of het problemen gaat opleveren als ik 360 games van amazon.co.uk koop voor mijn PAL xbox.
Ik weet bijna zeker dat zowel de Xbox als de games allebei PAL moeten zijn, maar je weet maar nooit wat voor lokalisatie er achter zit (helemaal met Ubisoft en hun infameuze DRM op PC spellen :() Vandaar dat ik nog wat extra bevestiging zoek.

Bij voorbaat dank :).

• grapefruit
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-10 09:37
Tof. Dat wist ik niet, bedankt! :P

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True