Toon posts:

[outlook 2010] probleem met automatisch aanvullen

Pagina: 1
Acties:

• Xanadu_Soil
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2015
Beste tweakers,

Ik heb een probleem waar ik al enige tijd mee zit.
Ik ben zo langzamerhand bezig om win7 uit te rollen. Nu loop ik om 1 machine tegen een issue aan.

Normaliter wanneer je een mailtje opmaakt worden e-mail adressen automatisch aangevuld. je typt jan in en er wordt automatisch janvanassen@email.com van gemaakt bijvoorbeeld.

Nu werkt dat bij iedereen op 1 persoon na, en ik kan niet achterhalen waar het inzit. Het maakt niet uit op welke win7 machine ik met haar account inlog ze blijft het probleem houden.
Het profiel is ingericht zoals elk profiel. Het vinkje "Lijst voor automatisch aanvullen gebruiken voor suggesties van namen wanneer u namen in de vakken Aan, CC en Bcc typt" staat gewoon aan.
De functie opzicht doet het ook wel, zolang je outlook maar niet opnieuw opstart. Wanneer je outlook opnieuw opstart lijkt de lijst weer leeg te zijn.

De contactpersonen map "voorgestelde contactpersonen" blijft gewoon gevuld.

In office 2010 wordt niet meer met een nk2 file gewerkt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• Xanadu_Soil
Gebruiker is eigenaar van de map suggested contacts (voorgestelde contactpersonen).
Nieuw oulook profiel bied geen oplossing
Profiel reset ook niet.

Toch lijkt het mij iets in het profiel te zijn, aangezien wanneer ik met deze gegevens op een andere pc inlog heb ik het zelfde probleem...

• Xanadu_Soil
niemand?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee