Toon posts:

Raid 0 op verschillende schijven

Pagina: 1
Acties:

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 26-10 21:03

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Goedemorgen mensen,

Ik wil van het weekend een nieuwe HD kopen, omdat ik schijfruimte tekort kom, en het vertik meuk weg te gooien:D
Alleen zit ik met een volgende vraag?
Ik heb 1 SSD en een WD schijf van 640gig (green). Ik wil minimaal een schijf erbij hebben van 1TB. Is het mogelijk deze in raid te zetten samen met mn 640gig schijfje?
Of moet de aantal gigs hetzelfde zijn, en moeten de schijven uit dezelfde serie komen? Of maak dit niets uit?
Want ik heb mn oog laten vallen op een WD uit de black serie, dit even voor de duidelijkheid.

Ohja, nog iets..
Als ik een raid config ga maken, moeten de schijven eerst leeg zijn zeker…?

Alvast bedankt voor de hulp!

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee