Toon posts:

Nvidia CP benchmark instellingen

Pagina: 1
Acties:

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-10 12:36
Na het opnieuw installeren van de Nvidia drivers is mijn Control Panel opeens volledig Nederlands geworden.

Nu wil ik de instellingen zetten zoals ze over het algemeen gebruikt worden bij het draaien van benchmarks.

Eén instelling komt mij niet bekend voor en ik zou graag willen weten waarop ik deze moet zetten:

Alvast vriendelijk bedankt.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-10 12:36
Orwell schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:00:
Dat heet Ambient Occlusion.

Wikipedia: Ambient occlusion

Simpel gezegd zorgt het ervoor dat deels verscholen en weggemoffelde randen van objecten donkerder worden gemaakt dan de omliggende delen van modellen.

Wat een heerlijk gare vertaling trouwens! :P
Ja wat een vertaling inderdaad 8)7

maar waar wordt dit normaliter opgezet?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee