Toon posts:

Xenon op, en nu?

Pagina: 1
Acties:

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:06

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

offtopic:
Dat 3D fiasco blijft me achtervolgen of niet :')

Als ik in het licht kijk zie ik zeg maar dit:

(Random google plaatje)

Alleen dan 10x zo fel :X

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Mja sorry, dit soort blauw zou ik zelf al niet willen :X

Beschikbaar:

[Voor 6% gewijzigd door XWB op 05-10-2010 16:41]

It takes two fools to argue.

• chucky
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
De verblinding van Xenon komt niet door de Xenon lamp die fabrieksaf is ingebouwd, maar door de Xenon lamp die in een auto word gestoken met reflectors die eigenlijk voor halogeen zijn...

Een Xenon in een projector, die goed afgesteld is (zoals ze uit de fabriek komen) geeft een beter lichtbeeld voor de bestuurder, en minder last van strooilicht dan een halogeen reflector voor de tegenligger!

Halogeen reflector

Xenon en diezelfde halogeen reflector

Zie de verstrooiing ?

Nu een Xenon in een goede afstelling / projector:

Ontopic: ja, gewoon even 2 nieuwe lampen erin :)

[Voor 35% gewijzigd door chucky op 05-10-2010 17:32]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee