Toon posts:

Sony Bravia - geen geluid van tv naar geluidsset

Pagina: 1
Acties:

• Garma
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hallo,

Ik heb net een nieuwe tv + homecinemaset:

- Sony Bravia KDL 32EX600
- Sony DAV DZ 330

eea is aan elkaar geknoopt met een hdmi kabeltje en een optische geluidverbinding. Bravia Sync lijkt te werken.

Dvd's kijken gaat prima maar ik krijg het niet voor elkaar geluid van de tv op de DAV afgespeeld te krijgen. Volgens de handleiding zou ik niks hoeven instellen. Heeft iemand tips?

meer info:
- Als ik op de tv onder instellingen 'speaker' aanklik en daar 'tv speaker' selecteer, switch hij heel even naar tv speaker en dan terug naar audiosysteem. Ik vermoed dat dit met braviasync te maken heeft
- Op de tv heb ik onder optische uitgang beide 'auto' en 'pcm' geprobeerd. dit maakt niks uit
- af en toe krijg ik 'tv speaker actief door communicatiefout audiosysteem'. Niet helemaal zeker of dit nou gegenereerd wordt door de tv of het audiosysteem. in de instellingen staat nog steeds 'audiosysteem'

[Voor 12% gewijzigd door Garma op 28-09-2010 19:35]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee