Toon posts:

Bold 9650 EBAY

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

• Compaq99
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-08-2011
Hallo,

Ik ben van plan om een blackberry 9650 te halen van Ebay.com. KLIK HIER
Mijn vraag is dus kan ik deze blackberry gewoon in Nederland gebruiken? ( Bellen,smsen,pingen enz.)
En wat zijn jullie ervaringen van deze blackberry .

Alvast bedankt

• Compaq99
Nee ik kan echt niks vinden sorry

• Compaq99
bedankt iedereen voor jullie hulp!

• Compaq99
CLB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:05:
BB komt uit de USA, dus je betaald nog inklaringskosten, douanekosten, BTW...
is dit zeker dat ik het krijg of moet ik er geluk bij hebben?
gwystyl schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:17:
Is dit hetzelfde ding als die we hier kennen als 9700? Als ik kijk naar de releasedatum kan dat haast niet (9700 is al veel langer uit), maar specs en form factor komen me wel bekend voor.

Als je op eBay zoekt naar een Blackberry bold kom je in ieder geval veel goedkoper uit, de 9700 is er al voor 235 dollar.

edit: als je op de site van Blackberry zelf kijkt, kan je ze vergelijken (bijv bold 9700 en 9650). De 9650 is een CDMA toestel, dus ik verwacht niet dat je daar in NL mee kan bellen. Zoek dat dus goed uit voor je hem koopt. De 9700 wordt hier ook verkocht, dus die werkt in ieder geval wel.

Houd er wel rekening mee dat de meeste providers aparte abonnementen hebben om van Blackberry services (pushmail, pingen) gebruik te maken. Hierover is ook makkelijk wat te vinden.
Goed dat je me waarschuwt, ik zie er toch van af ik neem die risico niet. Bedankt _/-\o_

[Voor 65% gewijzigd door Compaq99 op 28-09-2010 21:41]

• Compaq99
Ik heb met de verkoper gesproken hij zegt dat hij hem als cadeau wilt versturen.
Zou het dan kunnen?

Sorry dubbel post

[Voor 182% gewijzigd door Compaq99 op 29-09-2010 15:36]

• Compaq99
Iemand nog tips ?? anders mag ie opslot

• Compaq99
Morenoo91 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:31:
[...]

Als je geluk hebt betaal je geen douane kosten.
Gaan ze controleren? Krijg je een aardige rekening thuis ja :)
Hoeveel douane kosten moet ik ongeveer betalen voor een product van 250 euro?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee