Toon posts:

[PHP] ImageMagick - geen foutboodschappen?

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views

• BikkelZ
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13-10 21:01
Na mijn eerdere avonturen met PHP en ImageMagick ben ik nu al een beetje opgeschoten door gewoon commands door exec() heen te knallen. Ik kan het "montage" commando uitvoeren en daarmee een hele grote hoop plaatjes samenvoegen tot één groot bestand. Ik kan ook netjes "convert --version" uitvoeren en dan zie ik dat de webserver waar ik tegen aan programmeer versie 6.2.2 05/18/05 Q16 draait (dat is een beetje verouderd). Heb ik echter een fout in mijn syntax krijg ik via exec() helemaal geen foutmelding terug, dus of het goed gegaan is en zo niet waarom blijft vaag. Hoe ontdek ik of het commando wat ik uitvoer a) syntactisch klopt en b) ondersteund wordt voor de versie waar ik tegen aan programmeer?

Het probleem zit hem trouwens in de pinbarrel en cylinderize commando's.

Ik ben nog bezig om shell access te regelen voor die server, maar acht de kans klein dat het er eentje wordt met uitgebreide permissies...

[Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 28-09-2010 09:35]

iOS developer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee