Toon posts:

Logitech Alert 750e

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
Heb sinds 2 weken nu een Logitech Alert 750e.

Dit product is in NL nog niet echt bekend zover ik kan zien. Is nog niet in NL te bestellen wel in omringende landen.

Mijn ervaringen zijn tot nu toe zeer goed. Echter ik ben benieuwd naar wat het verschil is met de duurdere beveiligingscameras. Deze heeft naar mijn idee alles erop zitten wat je van een beveiliginscamera verwacht.

- Nightvision
- Motion detection
- stuurt een e-mail of sms als er bewegingen zijn waargenomen
- Interne opslag
- Makkelijke aansluiting ( 1 draadje )
- Uit te breiden naar 6 cameras
- Wheaterproof

Ik snap dat het als professionele beveiliging niet gebruikt kan worden. Maar als beveiliging rondom huis is dit een goed systeem dat evenveel functies bied als elk ander beveiligingssysteem?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee