There is no such thing as too much coriander.
Iemand een tip om herinneringen in te stellen voor de verjaardagen van je contacts?
Al m'n google contacts hebben netjes een verjaardag en ik heb de verjaardagskalender toegevoegd als kalender aan m'n google calendar. Nu kan ik op m'n Desire netjes zien wanneer iedereen jarig is, maar ik zou graag op de dag zelf een herinnering krijgen middels een piepje oid.
Het klinkt te makkelijk voor woorden, maar heb nog hiervoor geen handige optie gevonden. Wanneer ik namelijk de verjaardag open in de agenda krijg ik niet de optie om deze te wijzigen. Wat natuurlijk logisch is, omdat deze is afgeleid van de informatie uit m'n contacts.
Tips welkom
Al m'n google contacts hebben netjes een verjaardag en ik heb de verjaardagskalender toegevoegd als kalender aan m'n google calendar. Nu kan ik op m'n Desire netjes zien wanneer iedereen jarig is, maar ik zou graag op de dag zelf een herinnering krijgen middels een piepje oid.
Het klinkt te makkelijk voor woorden, maar heb nog hiervoor geen handige optie gevonden. Wanneer ik namelijk de verjaardag open in de agenda krijg ik niet de optie om deze te wijzigen. Wat natuurlijk logisch is, omdat deze is afgeleid van de informatie uit m'n contacts.
Tips welkom

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik gebruik zelf EboBirthdayRuud2001 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:36:
Iemand een tip om herinneringen in te stellen voor de verjaardagen van je contacts?
Tips welkom
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Het gevaar is dat onbekende programma's smsjes gaan versturen namens jou. Maar misschien hebben ze sms functionaliteit voor boodschappen, herinneringen of andere zaken? Of gebruiken ze misschien internet wat er ook onder valt?Anoniem: 279460 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:17:
Ik heb aardig wat apps die toegang hebben tot 'services waarvoor je moet betalen' zoals telefoonoproepen en sms versturen. Kunnen deze programma's echt zonder dat ik ook maar iets merk smsjes versturen? En zo ja, waarom zouden ze dit in godsnaam doen/nodig hebben? Ik praat over (in mijn ogen) betrouwbare apps zoals 9292ov, albert heijn, google maps, opera mini, hyves, pathe enz.
Bij installatie geef je hier toestemming voor, maar in hoeverre is dit gevaarlijk in de zin van dat de apps je echt op kosten jagen? Of waarom hebben zij deze toestemming anders voor nodig?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 279460
Matched: herinnering
Ze gebruiken wel internet, dat vind ik ook geen probleem, maar er zit nergens een sms functie in die applicaties dus waar die toestemming voor gegeven moet worden blijft een raadsel!!!Tsurany schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:11:
[...]
Het gevaar is dat onbekende programma's smsjes gaan versturen namens jou. Maar misschien hebben ze sms functionaliteit voor boodschappen, herinneringen of andere zaken? Of gebruiken ze misschien internet wat er ook onder valt?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.