Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• j.ostie
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-09-2010

j.ostie

hell = browsers

Topicstarter
Beste Tweakers, ik heb de stap gemaakt om op android over te gaan en heb sinds kort een Samsung galaxy S. Ben hier heel tevreden mee tot ik sinds kort een probleem kreeg.

Symptomen:
- Herhaaldelijk krijg ik de melding "usb aangesloten", deze melding komt en verdwijnt. Dit heraalt zich dan oneindig.
- Als het scherm dan op standby gaat, gaat de telefoon niet meer aan.
- Als het toestel zo is uitgevallen kan ik deze ook niet meer aanzetten tot ik de batterij eruitgehaald heb en het toestel weer aanzet.

Wat heb ik al gedaan:
- Alle apps eraf gegooid.
- Factory defaults terug gezet.
- Toestel opnieuw laten flashen bij mijn verkoop punt.

Alle input is welkom, zit met mijn handen in mn haar.

Hosting, webdesign en network security bij dynamicsolutions

• j.ostie

j.ostie

hell = browsers

Topicstarter
Ja dat lijkt me dan de enige oplossing. Had gehoopt dat iemand hier wist waar het dan aan lag. Maar dan denk ik dat het geen specifiek Android probleem is.

• j.ostie

j.ostie

hell = browsers

Topicstarter
Nee de telefoon is nieuw, en heb ook een hoesje. Ook zit er een schuifje voor de usb poort die standaard dicht is.

• j.ostie

j.ostie

hell = browsers

Topicstarter
Mooi bedankt voor de reacties. Ik ga hem morgen terugbrengen.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True