Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik geloof dat ze 19 of 20 maart bij AntonT bezorgd gaan worden, dan moeten ze naar B-Force en die gaat ze versturen. Voor het einde van die week moet dan wel lukken denk ik.
Dat is idd zo.
Het spijt me van de verkeerde voorspelling eerder gedaan, mar goed het is niet anders. Ik heb serieus gedacht dat ze deze week zouden komen en dat is ook wat de drukker steeds aan AnonT heeft voorgehouden.
Hierbij dus mijn excuses voor de langere wachttijd, reacties en opmerkingen kunnen gestuurd worden naar: casebadges @b-rietveld.tmfweb.nl
Het spijt me van de verkeerde voorspelling eerder gedaan, mar goed het is niet anders. Ik heb serieus gedacht dat ze deze week zouden komen en dat is ook wat de drukker steeds aan AnonT heeft voorgehouden.
Hierbij dus mijn excuses voor de langere wachttijd, reacties en opmerkingen kunnen gestuurd worden naar: casebadges @b-rietveld.tmfweb.nl
Verwijderd
Hoi ik ben nieuw met RC5 op DPC, maar wat is een casebadge?
En hoe ziet het eruit? Hoe kom je eraan? etc?
En hoe ziet het eruit? Hoe kom je eraan? etc?
Nou Yeechie.....wat is een casebadge?
Tsja...ik zal het je eens proberen uit te leggen.
Dubbelkik op je koetje naast je systray...klik dan met recht en gan in het configuratiescherm vervolgens op 1 dan 1 dan op enter.....dan op 5 dan op enter....dan op 2 en alweer op enter....dan op 0 en vervolgens op 2....daarna op 7 en vervolgens veer enter....klik hierna op 0 en herhaal de 0 nog een keer....sluit hierna je configuratiescherm af en herstart je koe.
Zoals je zult zien heb je op je computer behuizing (je casemod) een plaatje (soort van stikker) zitten waarop waarschijnlijk de naam van het merk van je pjuter staat....nou dat is dus een casebadge....en om het leuk te maken hebben we (de Dutch Power Cows) een paar leuke koeien-ontwerpen gemaakt en kan je dat saaie plaatje vervangen voor iets stijlvols, iets trendys.....iets genuanceerder...zeg maar een koe
(flauw introotje...sorry
)
Tsja...ik zal het je eens proberen uit te leggen.
Dubbelkik op je koetje naast je systray...klik dan met recht en gan in het configuratiescherm vervolgens op 1 dan 1 dan op enter.....dan op 5 dan op enter....dan op 2 en alweer op enter....dan op 0 en vervolgens op 2....daarna op 7 en vervolgens veer enter....klik hierna op 0 en herhaal de 0 nog een keer....sluit hierna je configuratiescherm af en herstart je koe.
Zoals je zult zien heb je op je computer behuizing (je casemod) een plaatje (soort van stikker) zitten waarop waarschijnlijk de naam van het merk van je pjuter staat....nou dat is dus een casebadge....en om het leuk te maken hebben we (de Dutch Power Cows) een paar leuke koeien-ontwerpen gemaakt en kan je dat saaie plaatje vervangen voor iets stijlvols, iets trendys.....iets genuanceerder...zeg maar een koe
(flauw introotje...sorry
Verwijderd
idd hopen dat ze snel komen 
Degene op wiens rekening heb gestort zal nu eerst wel lekker op hawai zitten van al die gekochte badges ;p
Degene op wiens rekening heb gestort zal nu eerst wel lekker op hawai zitten van al die gekochte badges ;p
Nee hoor, kzit nog steeds hier in the middle of nowhere midden in de rimboe van Drenthe. (Zoek maar es naar Borger
)
OK, je woont wat achteraf, Middle of nowhere, ja, maar rimboeNee hoor, kzit nog steeds hier in the middle of nowhere midden in de rimboe van Drenthe.
* acq heeft hier nog nooit rimboe gezien in Drenthe.
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
* Proxy 71 welOp maandag 12 maart 2001 19:01 schreef acq het volgende:
[..]
OK, je woont wat achteraf, Middle of nowhere, ja, maar rimboe
* acq heeft hier nog nooit rimboe gezien in Drenthe.
Ik wacht geduldig hoor!
Ik vertrouw ze wel, hekje om drenhte heen is een beetje lastig, aangezien de rimboe snel groeit
Ik vertrouw ze wel, hekje om drenhte heen is een beetje lastig, aangezien de rimboe snel groeit
www.kuiphuis.nl
Ja, hebben wij het eindelijk eens rustig hier en kunnen ze eens lekker doorboerenOp maandag 12 maart 2001 18:22 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty ziet een oplossing:
Hek om Drenthe heen en we zijn van een groot probleem af
Het scheelt trouwens wel op school: ik wil hier zo snel mogelijk weg, dus ff goed studeren en dan kan ik naar het volgende gat (Enschede
Verwijderd
Maare hoe kan je zo iets bestellen?
En is er ale en plaatje ervan ergens online (screenshotJE)
geen idee of ze nog te bestellen zijn (misschien heb je geluk dat er wat overblijven)....als je de ontwerpen wilt zien kijk hier maar eens [topic=84251]Op Tuesday 13 March 2001 21:44 schreef Yeechie het volgende:
Maare hoe kan je zo iets bestellen?
Pagina: 1