Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

ronuitbest schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:18:
Hey allemaal,

Bij mij dus ook de Vodafone 'update' binnengehad, en ik wil graag een andere ROM erop zetten, tot zover is het mislukt, (via http://forum.xda-develope...hp?p=7487457&postcount=16 ) en alles is weer back to basic, maar nog altijd met vodafone erop. De handleidingen vind ik niet duidelijk en de ene lijkt je nog dieper in de shit te sturen dan een ander. Is er geen duidelijke volgorde (ook voor personen die iets minder met rooten bezig zijn als ik) om mijn vodafone desire helemaal om te zetten naar een 'normale' desire?
Ik zie veel mensen hier roepen dat het ze gelukt is, misschien dat mensen een duidelijke handleiding of volgorde willen aangeven of iets dergelijks?
Ik zie namelijk verschillende aanwijzingen om te rooten en verschillende om een andere ROM er op te zetten. En het is nu dus mislukt, blij dat ik nog bellen met dat ding, is nog iets te nieuw om weg te doen :-)

Tnx, Gr. Ron
Ik gok dat ze voor je je antwoord hebt de voorwaarden hebben gewijzigd :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 14:09

Len

Leeg

Ik heb deze gevolgd:

http://rootmydroid.co.uk/...-desire/#section-comments

Let op, je moet wat downloaden en daar de html van lezen. In die html staat nog een link naar een driver die je ook moet downloaden en installeren (dat staat er ook).

Daarna heb ik op XDA een geroote rom gedownload en geïnstalleerd.

Succes!

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
ik krijg nu 2.09.405.8 (90.0MB) aangeboden op m'n telefoon....Android 2.2 en HTC Sense.... doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1of6Billion schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:13:
ik krijg nu 2.09.405.8 (90.0MB) aangeboden op m'n telefoon....Android 2.2 en HTC Sense.... doen?
Dat is een unbranded Android 2.2 stock rom.

Heb je nu een branded Vodafone toestel? x.xx.161.x als software versie.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 14:56
Met een vodafone branded toestel zit daar alsnóg branded meuk in he? :) Enige manier om branded te vermijden is door te unbranden en te flashen met een factory stock rom.

http://www.androidworld.n...e-op-froyo-eind-augustus/

Zie ook dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
redfoxert schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Dat is een unbranded Android 2.2 stock rom.

Heb je nu een branded Vodafone toestel? x.xx.161.x als software versie.
Nee, unbranded 1.21.405.2 :Y
ohw en niet geroot..

Ah, het ander topic biedt duidelijkheid. Vanavond binnenhengelen maar ;)

[ Voor 14% gewijzigd door 1of6Billion op 10-08-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
Goed nieuws:
Vodafone is gestopt met de 360-update, en geeft deze maand de android 2.2 update, zonder al deze services _/-\o_
http://allaboutphones.nl/...nbieden-voor-Android.html

Wel netjes opgelost vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker goed nieuws ja! Maar netjes?....hadden ze die 360 rotzooi er maar nooit op moeten zetten.
Ze hebben zichzelf in hun vingers gesneden door mensen een (360) update te verkopen als froyo. Volgens hun eigen voorwaarden moet die te verwijderen zijn..(en er zijn nog massa's argumenten te noemen waarom het niet deugt).
Vervolgens na een enorme berg klachten (kijk vodafone forum uk er maar eens op na...wat heftiger dan Nl forum) doen ze wat ze in eerste instantie al hadden moeten doen....en iedereen is weer zo blij met VF?

Begrijp me niet verkeerd, dit alles betekend dat ik waarschijnlijk bij vf blijf met verlengen en een desire zal pakken. Ik hoop alleen dat vf hiervan geleerd heeft.

(Kan me namelijk herinneren dat er ooit eerder zo'n ophef was bij vf...dacht ivm internetsnelheden die drastisch verlaagd zouden worden...is uiteindelijk niet doorgegaan gelukkig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels heeft Vodafone laten weten dat de 360 applicaties weer verwijderd zullen worden met de update naar android 2.2.

Zie ook de tweakers.net homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10goto10
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
mace schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:56:
[...]

De truuk is dat de update ook echt een hoger versienummer moet hebben, op dit moment heeft de officiele RUU 2.1 update die gebruikt wordt om te unbranden een lager versienummer dan de update van Vodafone.

Het kan dus wel, maar dan moet er een RUU uitkomen van (waarschijnlijk) 2.2. Omdat die dan een hogere versie heeft zal deze wel worden geaccepteerd door de bootloader.
Is dat niet hetzelfde als de PC36IMG.zip die circuleert? Die heb ik ook proberen te installeren (vanaf SD), maar daarbij kreeg ik een signature error. Dat zou een unbranded en rooted 2.2 HTC ROM moeten zijn...

Ik denk dat ik nog maar even wacht met verdere experimenten. Ik kan ook nog altijd mijn nandroid backup terugzetten en die nieuwe bloatware-vrije Vodafone update proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 15:00
Vreemd. Kreeg vandaag mn toestel van vodafone binnen. Aanzetten wat omklooien, kreeg dus wel de update 2.2 aangeboden. Denk dat ze niet meer branden ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Ze stoppen per direct met het achteraf branden van de Desire door een OTA update. Met de 2.2 Froyo update rollen ze de 360-branding dan ook terug. Let wel: het zal nog steeds betekenen dat je updates later binnen krijgt dan bij een unbranded toestel, omdat MMS'en met een unbranded toestel standaard niet mogelijk is bijvoorbeeld. Ze passen de firmware dus wel enigzins aan. Maar ik neem niet aan dat de beslissing om de 360-apps te verwijderen ook betekent dat ze in het vervolg nieuwere toestellen niet meer gaan voorzien van branding. De timing van de update was natuurlijk ook hoogst ongelukkig, zelfs sneaky te noemem. Bovendien is door het spervuur aan klachten wel duidelijk geworden dat er weinig behoefte is aan Vodafone 360 meuk. Er zijn zat apps op Android die hun werk stukken beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 17-10 14:56
aigle009: je mist het punt :) Als nbetgem nú al de froyo-update binnen heeft, betekent dat dat het een totaal unbranded toestel is, dus zonder vodafone achterdeurtjes or whatsoever :) Froyo is er namelijk nog niet voor VF-branded spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-10 11:15
OK, wij krijgen dus ook FroYo, zij het wat later, maar...
Vodafone past hier en daar nog wel wat aan in de software.
Dat zal dan dus ook betekenen dat we weer een ander versienummer hebben dan bij de unbranded toestellen.
Wat dan weer betekent dat de volgende update ook weer later zal komen dan de officiele HTC-update, omdat vodafone "nog wat aanpassingen moet verrichten".
Maar de unbranded toestellen werken toch ook gewoon met vodafone?
Waarom zie ik dan het nut van die "aanpassingen" niet in?

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17
Na het debranden en de update naar 2.2 werkt mijn kompas niet meer correct.
Ook het callibreren heeft geen zin.
Heeft iemand dit zelfde verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 23:58

Armada

-Wat wil je weten?-

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53
Tot op heden heb ik nog geen enkel probleem gehad met mijn unbranded Desire waar nu FroYo op draait. Met die Vodafone 360 update was mijn HTC Desire niet meer echt betrouwbaar. Dus ik heb wel zelf die zooi van Vodafone eraf moeten halen. Weet iemand of ik hiervoor door Vodafone schadeloos gesteld kan worden? Het kostte mij toch een middag om mijn toestel weer bruikbaar te krijgen, welke door hun toedoen niet goed meer werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 18-10 13:53
TheMystery schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:03:
Na het debranden en de update naar 2.2 werkt mijn kompas niet meer correct.
Ook het callibreren heeft geen zin.
Heeft iemand dit zelfde verschijnsel?
Dit had ik ook na het debranden en nu nog steeds af en toe. Maar 9 van de 10 keer werkt hij nu prima. Ik vraag me überhaupt af of het aan het debranden ligt of aan de froyo update. Misschien dat iemand anders hier nog duidelijkheid in kan geven.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-10 23:11

mace

Sapere Aude

StefandeGroot schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:16:
Tot op heden heb ik nog geen enkel probleem gehad met mijn unbranded Desire waar nu FroYo op draait. Met die Vodafone 360 update was mijn HTC Desire niet meer echt betrouwbaar. Dus ik heb wel zelf die zooi van Vodafone eraf moeten halen. Weet iemand of ik hiervoor door Vodafone schadeloos gesteld kan worden? Het kostte mij toch een middag om mijn toestel weer bruikbaar te krijgen, welke door hun toedoen niet goed meer werkte!
Wat denk je zelf. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefandeGroot
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:53
Ik denk dat ik juridisch gezien wel een goede kans maak. Behalve dan dat ik het probleem niet aan Vodafone heb voorgelegd en hun de mogelijkheid heb geboden het probleem op te lossen. Verder heeft Vodafone er niks tegenin te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
I second that.

Wat is nu de schade? jouw fröbel-tijd (nofi)?

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4pp3l
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03:44
Inmiddels wordt het wat langer.. Vodafone heeft op het vodafone.co.uk een statement gegeven vandaag:
We’re still developing and testing the Android 2.2 update for HTC Desire and working on its approval with Google and HTC. The start of the roll out is days, not weeks, away and as soon as the date is finalised we’ll let you know.
bron: http://forum.vodafone.co....e-firmware-update-180810/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

4pp3l schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:25:
[...]

Inmiddels wordt het wat langer.. Vodafone heeft op het vodafone.co.uk een statement gegeven vandaag:

[...]

bron: http://forum.vodafone.co....e-firmware-update-180810/
Dus er is nog niets aan de hand: 7 - 10 dagen opgeteld bij 10 augustus is van 17 augustus tot 20 augustus. Het kan dus nog ;)

Als je nou met de goldcard methode je telefoon geunbrand hebt, kan je deze update er dan overheen gooien zonder goldcard? Ik wil namelijk voor toekomstige updates niet meer afhankelijk zijn van een SD-kaartje en dat kan alleen door weer terug te gaan nar Vodafone-branded of 'echt' te rooten.

[ Voor 28% gewijzigd door Armada op 18-08-2010 14:40 ]

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-10 23:49
http://www.androidplanet....sire-binnen-enkele-dagen/
-klanten met een ‘branded’ HTC Desire krijgen binnen enkele dagen de Froyo-update binnen. Dit beweert een woordvoerder van Vodafone. De afgelopen weken zorgde Vodafone voor veel opschudding door bloatware te installeren op de telefoons van klanten. De Vodafone 360-services, zoals 360 People, worden automatisch verwijderd wanneer klanten Froyo (Android 2.2) installeren. Wij van Android Planet verwachten dat de update van Vodafone na het weekend arriveert.

“We zijn op dit moment druk bezig met het ontwikkelen testen van de Android 2.2 update voor de HTC Desire en wachten op een goedkeuring van Google en HTC”, zegt een woordvoerder van Vodafone tegen de technologiesite The Inquirer. “We beginnen binnen enkele dagen, neit weken, met het uitrollen van de update. Zodra we een datum weten, dan laten we het je weten!”

Android 2.2 is een aardige vooruitgang in vergelijking met 2.1. Desire-eigenaren kunnen met Froyo 720p video-opnames maken. Daarnaast is het besturingssysteem vijf keer sneller geworden, alhoewel je daar in de praktijk weinig van merkt. De Desire is immers al erg snel. Met 2.2 kun je overgens ook heel makkelijk applicaties delen.

Desire-eigenaren met een unbranded Desire kregen de Froyo-update op 1 augustus binnen. De update kwam ‘Over The Air’, oftewel via de lucht. Ook Vodafone-klanten krijgen automatisch een berichtje als de nieuwe update er is. Zij kunnen de 90MB grote update via Wi-Fi binnen halen. Het kan ook via 3G, maar dat gaat waarschijnlijk erg traag.

Hieronder de originele citaten van de woordvoerder van Vodafone:

A spokesperson for the network told The Inquirer: “We’re still developing and testing the Android 2.2 update for HTC Desire and working on its approval with Google and HTC.

“The start of the roll out is days, not weeks, away and as soon as the date is finalised we’ll let you know.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Is toch ook wel lachen, he?
Een quote van androidplanet, die top10.com quote, die the inquirer quote en die beweren blijkbaar met een spokesperson gesproken te hebben, terwijl de tekst letterlijk van het Vodafone forum afkomt, die al twee posts boven je gequote is.
Internet-journalistiek op zijn best! ;)

Anyhoe, daar gaan we:
http://forum.vodafone.co....e-firmware-update-180810/
HTC Desire: Firmware Over The Air (FOTA) Update to Android 2.2

The Android 2.2 update for HTC Desire will start to be available to Vodafone customers from Monday 23 August.

Our priority has been to make sure that the software does what we said it will do. This meant testing took a little longer than anticipated.

Customers will receive an alert telling them that their handset is ready for an update and this alert will be phased over a two week period.

If you did not download the Vodafone 360 update, follow the first set of instructions below to download the Android 2.2 update when prompted to.

If you did download the Vodafone 360 software, once you have the 2.2 update, these guidelines also explain what you need to do to remove that content from your device, depending on the current software configuration of your HTC Desire.

Customers who still want to use Vodafone 360 services can visit the Android Marketplace, where a number of 360 apps are available. We will also be issuing an optional Vodafone 360 update for HTC Desire users at a later date.

*Please note: The following steps will only work once you have downloaded the 2.2 Android update*

Finding out which software your HTC Desire is running

To check the current software version of your HTC Desire, go to Settings->About phone->Software information and look for the entries “Android version” and “Software number”.

Your software should either be 1.19.161.5 if you haven’t downloaded the recent Vodafone 360 software, or 1.24.161.3 if you have accepted the update.

Instructions for users who have not downloaded the Vodafone 360 update (1.19.161.5)

Follow the instructions on the device once you are prompted that an update is available for your phone.

Any applications you have downloaded from the Android Marketplace will be retained, including 360 People and Vodafone Music if you’ve chosen to download them to your handset. In addition, if you have modified the browser homepage, bookmarks or home screen layout, this will remain unchanged by the update.

Instructions for users who downloaded and now want to remove the Vodafone 360 update (1.24.161.3)

If you have downloaded the Vodafone 360 update and want to remove it from your device, you will need to follow one of these two approaches, depending on whether or not you have accessed and updated the “360 Updates” or “Shop” apps pre-installed in the 1.24.161.3 update.

If you downloaded the Vodafone 360 software but chose not to update these applications – which you would have been prompted to do on opening them for the first time - installing Android 2.2 will remove the Vodafone branding and apps from your device.

Please note:

- The icons for “Shop”, ”Music Shop” and “MyWeb” will still appear on your device’s home screen, but will no longer work. To permanently delete them, you will need to drag the icons into the bin.
- Your browser homepage, bookmarks and home screen layout won’t be changed by the update. This is to ensure that any changes you’ve made since the Vodafone 360 software download are not removed by the FOTA update. You can manually change these settings on the device.
- Although it won’t be necessary following the Android 2.2 update, a factory reset of the device would also remove the Vodafone customisation, but you should ensure your device is backed up to avoid losing your content through this process.

Customers who have accessed and updated the 360 apps since downloading the initial Vodafone 360 software can also follow these guidelines for removing the content from their phone. However, in order to remove the “360 updates” and “Shop” applications you will need to do the following:

1. Go to “Settings->Applications->Manage applications->360 updates” and tap on “uninstall updates”.
2. When asked “Do you want to uninstall the updates to this Android application?” Select “OK” and then “OK” again.
3. The phone will show the message "Uninstall not successful". This message is incorrect and in fact the application is fully removed. Select “OK”.
4. Go to “Settings->Applications->Manage applications->Shop” and tap on “uninstall updates”.
5. The user will be presented with the message “Do you want to uninstall the updates to this Android application?” Select “OK” and then “OK” again.
6. The phone will show the message "Uninstall not successful". This message is incorrect and in fact the application is fully removed. Select “OK”.
7. Restart the phone and the two applications are permanently removed.

[ Voor 89% gewijzigd door Armada op 20-08-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiXana
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Hallo, ik heb namelijk ook een paar dagen mijn HTC Desire en heb denk ik ook een branded vodafone HTC Desire :s. Is het best om te wachten voor de update die maandag uitkomt naar froyo? Hoe gaat dat in zijn werk gaan met de volgende updates? Gaan ze dan niet meer die '360' brol opzetten bij volgende updates? Ik had eraan gedacht mijn toestel te unbranden maar als de update 2.2 maandag uitkomt zal dat wel niet meer nodig zijn zeker?
Mss stomme vraag: eenmaal je HTC Desire unbranded is blijft dat dan zo ook bij volgende updates?

EDIT: Mijn software versie is 1.19.161.5. Als ik bij telefoonidentiteit kijk staat daar een ander telefoonnummer dan dat ik heb :s. Maar hij is toch simlock vrij? I

[ Voor 14% gewijzigd door MiXana op 21-08-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Als het goed is, kan iedereen al updaten. Heeft iemand een link naar de RUU file van Vodafone? Die kan ik nog nergens vinden, ik ben nl. overgeschakeld naar de standaard ROM, dus krijg hem niet meer automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 18-10 13:53
De RUU staat op xda, of op shipped-roms.com

Ik was ook overgeschakeld naar de standaard ROM, maar nu ik probeer terug te gaan naar 1.19.161.5 krijg ik een bootloaderversie fout. Zelfs met goldcard ingevoerd.

Wie weet wat ik moet doen?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

mastair schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:28:

Ik was ook overgeschakeld naar de standaard ROM, maar nu ik probeer terug te gaan naar 1.19.161.5 krijg ik een bootloaderversie fout. Zelfs met goldcard ingevoerd.

Gevonden:
http://liveimage.htc.com/...leasejldotwm8uy2ohjmf.zip

Hmmm, ik zit me alleen af te vragen of dit de update is of de RUU, volgens mij alleen de update, dus dan heb je er nog niets aan. Nog even wachten tot de stand-alone ergens vandaan komt....

Je kan niet terug naar 1.19.161.5 omdat je bootloader nieuwer is. Je kan alleen maar vooruit naar de Vodafone 2.2 volledige install (die zonder goldcard zou moeten kunnen werken).

[ Voor 43% gewijzigd door Armada op 23-08-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb zojuist de nieuwe update binnengekregen. Ik had ook de 360-update geinstalleerd gekregen maar die rommel is met de update naar 2.2 verwijderd.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

P_de_B schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:47:
Ik heb zojuist de nieuwe update binnengekregen. Ik had ook de 360-update geinstalleerd gekregen maar die rommel is met de update naar 2.2 verwijderd.
Ik krijg nu ook net de melding dat er een update is. Heb je verder nog negatieve dingen gemerkt? Of is het allemaal positief?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voor zover ik nu kan zien is het allemaal prima. De 30-update is verdwenen en ik heb gewoon 2.2 op mijn telefoon. Ik heb nog niet alles kunnen testen, maar zaken als de exchangesynchonisatie etc. doen het gewoon nog.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ben op het moment aan het kijken naar de downgrade en revoker om de misc partitie weer goed te krijgen. Daarna zou je weer een Vodafone rommetje er op kunnen gooien die op shipped-roms beschikbaar zijn.
Tutorial:
http://www.android-tutorials.org/dev/?page_id=127

*update*
Gelukt, ik ben naar 1.19 van Vodafone terug en nu kan hij weer zelfstandig updaten binnen de Vodafone firmwares.
Paar aanwijzingen voor de mensen die dit ook gaan proberen:
- Goldcard op FAT 32 formatteren
- Voor het creëren van een Goldcard deze tool gebruiken:
http://android.modaco.com...application-goldcardtool/
Dit trekt de reverse CID er al uit, geeft je een link voor de aanvraag van de image en kan die ook weer terugplaatsen op een SD-kaart in de telefoon. Geen hex-editor nodig, dit scheelt aanzienlijk.
- Let op bij het unrevoked gedeelte, de juiste volgorde voor installatie van drivers etc staat in de comments helemaal beneden aan diezelfde bladzijde
- Ik heb wel de zip gebruikt om de misc partitie aan te passen, maar niet een zip voor de vodafone firmware. Ik heb vanuit windows na een reboot van de telefoon deze rom gebruikt:
http://www.shipped-roms.c...release_126338_signed.exe

[ Voor 45% gewijzigd door Armada op 24-08-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Inderdaad, ook hier geen problemen. Alle lelijke vodafone feit is eraf. En de telefoon voelt overall stukken soepeler aan. Ik ben weer helemaal gelukkig. :)

Update: Bij mij waren wel de APN instellingen naar de Engelse settings gezet. Dit is wel een zakelijk abonnement dus misschien dat het daarom stuk gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Spockz op 24-08-2010 13:49 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Pagina: 1 2 Laatste