Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe advertentie-uiting Tweakers.net Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:42
Matched: crackdown
Ook al in ander topic gezegd:

Iedereen met zijn uiting dit, uiting dat, wees nou eens eerlijk: Het is gewoon een irritante rot defacing van t.net die voor vastlopende browsers zorgt bah!

De nietsvermoedende casual bezoeker denkt dat ie op de site van crackdown terecht is gekomen en klikt snel weer verder....

Whats next?

Tevens lijkt me dit onder druk van de pecunia's te snel uitgerold zonder grondig getest te zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind de banner wel geinig voor Crackdown 2.0 Xbox. Reclame van MS zit blijkbaar op hetzelfde niveau als MS zelf (in lijn met WP7, Kin, Office enzovoort). De volgende versie zal vast veel beter zijn. :)
zeef schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 02:40:
Ja, we zijn ongetwijfeld commerciëler geworden in vergelijking met 5 - 6 jaar geleden. Maar het totale product Tweakers is ook beter en uitgebreider geworden. In de mensen die Tweakers maken en de technologie erachter is flink in geïnvesteerd, je kunt je afvragen of we dat toen we nog zelfstandig waren ook hadden kunnen doen.
Ik weet niet, 5-6 jaar geleden was Android al gedumpt en begon het forum veel stabieler over te komen, 8-9 jaar terug was het treurig. Het niveau van 2004 was best goed en veelzijdig, ik zou niet graag een parodie daarop zetten.
Tnet heeft immers een van oudsher goede reputatie en huidige dingen 'vergoeilijken' omdat het vroegah ook niet best was klopt niet helemaal, zeker rond 2004 was de site redelijk vlekkeloos.

Of, als je de huidige investeringen in perspectief wil zien, er staat nog steeds een dt/t's verbetertopic in GR.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:00

Deem

Ontcijfer mij!

Ik zie behoorlijk irritante Crackdown 2 reclame terwijl ik My.Tweakers.net Bannervrij heb? Het verneukt ook de hele lay-out. Ik dacht dat ik niet geconfronteerd zou worden met reclame?

"May our framerates be high and our temperatures low." Check mijn NZXT h440 watercooling build

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:00

Deem

Ontcijfer mij!

Haan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:39:
[...]

Is het dan niet een beter idee om het project voor dit moment even stop te zetten, tot de bugs verholpen zijn? Ik heb er dankzij mijn ABO zelf gelukkig geen last van, maar als ik de verhalen zo lees, zou ik ook een dag van de FP wegblijven. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een advertentie ;)
Dus jij hebt een ABO en ziet die irritante crackdown banner niet? Wat vreemd want met abo zie ik die troep wel!

"May our framerates be high and our temperatures low." Check mijn NZXT h440 watercooling build

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffannnn
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Deem schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:42:
[...]

Dus jij hebt een ABO en ziet die irritante crackdown banner niet? Wat vreemd want met abo zie ik die troep wel!
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat je dat ergens in de instellingen wel moet aan zetten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-06 13:27

Yoozer

minimoog

Deem schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:35:
Ik zie behoorlijk irritante Crackdown 2 reclame terwijl ik My.Tweakers.net Bannervrij heb?
Ja, verdorie. Zou het nou niet heel toevallig zijn als je daar 3 pagina's geleden al 5 keer de oplossing voor kon lezen? :P

Het enige dat mij tegenstaat aan deze ad is dat er 3 Flash-filmpjes nodig zijn, terwijl je dit met 1 Flash-filmpje kon doen en wat CSS/JS.

Kom zeg, 4 uitschuivende tabjes en een poppetje dat naar links scrollt, dat moet iedere amateur met een beetje JS-framework wel in elkaar kunnen schuiven. Het enige waar je echt Flash voor nodig hebt is het video'tje bovenin. 1 middagje werk om het om te zetten en 't scheelt een hoop geëmmer, plus je neemt Flashblock de wind uit de zeilen :).

[Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 09-07-2010 09:53]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 01:24

Mentalist

[avdD]

Uit protest heb ik het nieuws op tweakers.mobi gelezen. Irritante lelijke crap. Op GoT heb ik trouwens nergens last van, komt misschien door mijn instellingen. (?)

Een aantal maanden terug zat ik trouwens lichtjes te denken over de aanschaf van een xbox360. Heb het uiteindelijk niet gedaan, maar ik beloof nu bij deze dat ik nooit een xbox360 zal kopen, laat staan dat crackspel dat de site heeft overgenomen!

Backfire! :Y)

Suggestie voor een poll op de FP:

Ga jij crackdown2 kopen?
Microsoft heeft een grootscheepse advertentiecampagne voor crackdown2 opgezet. Ga jij het spel kopen?
Ja, lijkt me een geweldig spel
Misschien, eerst ff een review lezen
Nee, niet mijn genre
Nee, ik heb geen geld
Nee, ik heb geen xbox
Nee, andere reden
crackwatte?
Nee, na die baggerad niet meer! TK xbox elite izgs teab

[Voor 36% gewijzigd door Mentalist op 09-07-2010 17:48]

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

...en het kunnen aanbieden van een creatieve commerciële uiting op Tweakers.net.
Als deze "overweldigende" #000000-randen creatief zijn, dan hou ik mijn hart eerlijk gezegd vast voor het moment dat de volgende adverteerder 10x zoveel betaalt dan het bureau wat deze Crackdown2-campagne bij T.net naar binnen heeft geschoven.

Ja, ik moet toegeven dat ik advertenties inherent aan het internet vind en dus geen Full-Abo afsluit voor T.net (want dan blijf ik bezig op andere sites) maar een site take-over vind ik eerlijk gezegd wel iets te ver gaan. Zeker als je aan de rechterkant op de Tabjes klikt, wordt je niet netjes via een _new/_blank doorverwezen naar een snelle mini-site. Nee, er komt een of andere geile overlay over de Frontpage heen waarbij een trailer automatisch start, sneller dan de gemiddelde user bij zijn eigen volume-knop kan komen.

[Voor 0% gewijzigd door MAX3400 op 09-07-2010 20:02. Reden: Grammar...]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01:02

crisp

Devver

Pixelated

Femme schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:13:
[...]

Bij mij verschuift er niets op de pagina van Tino.
Eenmaal gecached heb je inderdaad geen verschuivingen meer, maar dat komt mede omdat het een statische pagina is die zelf ook gecached wordt - iets dat met onze dynamische pagina's op de site zelf natuurlijk niet het geval is.
Bij een permanente takeover is het natuurlijk makkelijk om de ruimte alvast te serveren.
True, hoewel niet geheel triviaal omdat er nog een aantal criteria meespelen (waaronder de scherm-dimensies) die enkel clientside gechecked kunnen worden en bepalen of er ueberhaupt een 'takeover-tag' wordt gegenereerd. Plus dat dit inderdaad alleen kan bij een permanente takeover (dus elke view op een bepaald target).
De mooiste oplossing is sowieso om de takeover lokaal te serveren ipv via Doubleclick (traag) in te schieten.
Nu is doubleclick zelf niet de grootste culprit hier; doubleclick heeft een redelijk snelle responsetijd. Het gaat om de (blocking) externe javascripts die vervolgens worden geinjecteerd. In het geval van de Crackdown takeover waren dat maar liefst 8 javascripts die sequentieel geladen moesten worden wat voor een gemiddelde vertraging van maar liefst ruim een seconde zorgde (met flinke uitschieters naar boven - precies de reden dat we dergelijke uitingen achteraf inladen), en dat was dan nog voordat ueberhaupt de flashfiles zelf werden ingeladen.

Intentionally left blank

• Mentalist
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 01:24

Mentalist

[avdD]

Hoe moet ik deze reactie interpreteren? Dat de Cockpuncher reclame aantrekkelijker is dan de Settlers/Crackdown reclame? Of gewoon dat The Onion Movie een gave film is? :P

Om daar serieus op terug te komen, het vervangen van het t.net logo gaat wel erg ver, maar het menu transparant maken en wat niet-echt-noodzakelijke items tijdelijk wegmikken (zoals ik in dat geGIMPte plaatje heb gedaan) om de achtergrond als reclame te kunnen gebruiken, dat zie ik nog wel eens gebeuren eigenlijk. Mits goed uitgewerkt zou ik daar niet geheel negatief tegenover staan trouwens, en het zal iig geen technische problemen veroorzaken. Het zou zelfs nog mooier dan de Settlers ad kunnen zijn (geheel afhankelijk van de uitwerking).

Sowieso, als de advertisers dit gaan eisen na een tijdje dan zal t.net ook wel geen keus hebben, denk ik.

[Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 13-07-2010 02:20]

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• silmaril8
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 02:18:
Hoe moet ik deze reactie interpreteren? Dat de Cockpuncher reclame aantrekkelijker is dan de Settlers/Crackdown reclame? Of gewoon dat The Onion Movie een gave film is? :P
Ik mag hopen dat het de laatste is, want jouw versie van een takeover vind ik juist een voorbeeld van hoe het NIET moet. Veel te duidelijk in beeld, menu's zie je minder goed en het leidt veel te veel af van de echte website. Stel je voor dat je dit de hele dag moet zien....
Het voorbeeld van Femme van Settlers 7 vind ik juist wel een hele goede take-over: geen flash, mooie duidelijke plaatjes, leidt niet teveel af en de echte website is nog steeds duidelijk in beeld en functioneert nog als voorheen.

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18-06 09:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 02:18:
[...]

Om daar serieus op terug te komen, het vervangen van het t.net logo gaat wel erg ver, maar het menu transparant maken en wat niet-echt-noodzakelijke items tijdelijk wegmikken (zoals ik in dat geGIMPte plaatje heb gedaan) om de achtergrond als reclame te kunnen gebruiken, dat zie ik nog wel eens gebeuren eigenlijk. Mits goed uitgewerkt zou ik daar niet geheel negatief tegenover staan trouwens, en het zal iig geen technische problemen veroorzaken. Het zou zelfs nog mooier dan de Settlers ad kunnen zijn (geheel afhankelijk van de uitwerking).
Jouw idee is een grotere aantasting van de herkenbaarheid van Tweakers.net Ook levert het weinig ruimte op voor de advertentieuiting tenzij er tussen de titel van de pagina en het navigatiemenu veel extra ruimte wordt gereserveerd. Ik laat liever de navigatie en content een aansluitend geheel zijn en gebruik de ruimte erom heen voor de advertetie-uiting. Veel gebruikers draaien hun browser fullscreen en hebben dus veel loze ruimte in de achtergrond.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:57
De crackdown takeover was hoewel buggie, grafisch prima in orde. Gewoon simpele zijkanten, wat andere kleurtjes die er prima uitzagen en een banner aan de bovenkant. De SC2 takeover was zo goed als hetzelfde. Ook gewoon voornamelijk zwarte zijkantjes, paar andere kleurtjes en een banner.

En nu hebben we op een site die zover ik weet als doel heeft serieus ICT en gerelateerd nieuws te brengen een stel enorme felgekleurde stripfiguren aan de zijkanten van het niveau van kinderen die nog niet oud genoeg zijn om de donald duck te lezen. Dan neem je jezelf toch niet serieus?

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Maximized schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:12:
[...]

Ja. :)

Weliswaar is dit allemaal achteraf-gelul, maar ik vraag me af hoe dit allemaal getest is gezien de vele (negatieve) ervaringen die te lezen zijn in (onderandere) dit topic. Er zullen vast niet 107 reacties in het desbetreffende draadje staan over hoe geweldig alles allemaal werkt. :+

[...]

Ben ik niet met je eens. Er bestaat altijd een kans dat je iets over het hoofd ziet en mensen gaat blokkeren die gewoon ads downloaden. Ook wel false positive genoemd. Als je 1% van de bezoekers als false positive detecteert, betekent dat dus dat je al 30 mensen per minuut onterecht te blokken. En duizenden mensen per dag die je site niet kunnen bezoeken. Dat heeft niets te maken met intenties, maar met gezond verstand. Zeker voor een site als T.net met een userbase van duizenden users. :)
Nee, er waren ook mensen bij wie het niet goed werkte en daaraan is hard gewerkt. Op een gegeven moment roept iedereen "nou, hier werkt het prima", maar je weet zelf ook hoeveel unieke combinaties van OS, browser, drivers, softwarepakketten, enzovoorts er zijn, dus problemen zijn nooit uit te sluiten.
furby-killer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:28:
De crackdown takeover was hoewel buggie, grafisch prima in orde. Gewoon simpele zijkanten, wat andere kleurtjes die er prima uitzagen en een banner aan de bovenkant. De SC2 takeover was zo goed als hetzelfde. Ook gewoon voornamelijk zwarte zijkantjes, paar andere kleurtjes en een banner.

En nu hebben we op een site die zover ik weet als doel heeft serieus ICT en gerelateerd nieuws te brengen een stel enorme felgekleurde stripfiguren aan de zijkanten van het niveau van kinderen die nog niet oud genoeg zijn om de donald duck te lezen. Dan neem je jezelf toch niet serieus?
Het is niet Tweakers.net die de banners maakt, dat gebeurt extern. We testen alleen of alles goed werkt en geven de eisen waaraan ze moeten voldoen door. Die eisen worden de volgende keer aangescherpt heeft Daniel al aangegeven, dus hopelijk draait het dan beter.

Als onze eigen devvers hem hadden ontworpen, weet ik zeker dat hij vrijwel flashloos zou zijn :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True