mphilipp schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:50:
Dat is toch niet handig als je dan ook beide agenda's op je foon hebt. Alles is dan nl dubbel. Ik heb dat zelf ook omdat mijn Outlook agenda van mijn PC ooit een keer gesynced is met mijn Google agenda. Nu krijg ik dus 2
herinneringen voor verjaardagen enzo. Niet handig dus. Tenminste, dat vind ik dan. Dat is nl wel een consequentie. Ik gebruik Jorte Agenda en dan zie ik al die dubbele afspraken in verschillende kleuren, dus ik weet wel uit welke agenda het komt. Maar het blijft irri om alles dubbel te zien.
p
Nee, want dat wordt netjes door mijn phone afgehandeld. Ik hoef daar dan maar 1 agenda te zien, de rest kan ik uitvinken.
Dat is persoonlijk. Ik wil geen privézaken in mijn Exchange agenda van de zaak en vice versa. Dat heeft dus niets met 'moderne tijden' te maken.
Dan heb jij geen mensen die voor je afspraken maken. Hoe kan anders mijn sec. zien dat ik een tandarts afspraak heb of een diner bij vrienden? Zou niet willen dat ze voor elke afspraak even gaat bellen. Voor ik het weet heb ik een afspraak op een avond dat ik niet kan.
en ja, dat heeft alles met moderne tijden te maken. Veel mensen in mijn omgeving zijn hierin een stuk flexibeler als pak hem beet 10 jaar geleden. Zowel in het plannen van soms prive dingen tussen 8 en 17 als werken daarvoor en daarna. Zeker nu je overal en altijd kunt inloggen op je werk, dus dan weer eens thuis werkt, dan weer eens op zaak.
[Voor 12% gewijzigd door Cyberpope op 14-08-2010 12:11]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......