Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 156.404 views

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50
Geen matches
TripleQ schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:34:
Is het normaal dat je paid apps niet meeneemt naar een nieuw toestel?
Ik log op mijn nieuwe samsung galaxy in met hetzelfde google account als op mijn htc magic, maar in de market zijn al me applicaties weg :'(

Toch echt geen zin om copilot opnieuw aan te schaffen
volgens mij is het zo dat je paid apps maar op een beperkt aantal telefoons kan installeren.
ik kan mij herinneren dat in de voorwaarden van mybackuppro staat dat je het maximaal op 2 telefoons kunt installeren.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Geen matches
avec_style schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:49:
[...]

volgens mij is het zo dat je paid apps maar op een beperkt aantal telefoons kan installeren.
ik kan mij herinneren dat in de voorwaarden van mybackuppro staat dat je het maximaal op 2 telefoons kunt installeren.
Thanks,
Maar ben er achter gekomen dat ik ze nog wel gewoon kan downloaden, en er staat ook "aangeschaft" achter :)
Ze stonden enkel alleen niet meer bij "downloads" waar ik dit wel gewend was als ik op mijn magic een nieuwe firmware installeerde.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 11:45
Geen matches
Ondersteund die wel pinch, kan me nog herinneren dat z'n grote broertje dit (in eerste instantie) niet kon.

Maar ik zou even in dit topic je vraag neerleggen:
Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini Pro topic - deel 1

Daar zitten namelijk allemaal mede-gebruikers van de x10 mini pro, terwijl dit meer een algemeen Android software topic is :)

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2020
Geen matches
Katseviool schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:31:
[...]

Ondersteund die wel pinch, kan me nog herinneren dat z'n grote broertje dit (in eerste instantie) niet kon.

Maar ik zou even in dit topic je vraag neerleggen:
Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini Pro topic - deel 1

Daar zitten namelijk allemaal mede-gebruikers van de x10 mini pro, terwijl dit meer een algemeen Android software topic is :)
Ja daar had ik de vraag ook gesteld en nog wat andere vragen,maar nog geen antwoord gehad op de vraag hoe ik mijn achtergrond goed in moet stellen.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 12:49

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Geen matches
Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n 'car locator' app (voor te herinneren waar hij geparkeerd staat), maar er zijn er zo veel en ik weet niet welke wel of niet internet nodig hebben. Dat mag dus niet. Heeft iemand een suggestie voor me?

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05 22:58

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Geen matches
Zinu schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:54:
Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n 'car locator' app (voor te herinneren waar hij geparkeerd staat), maar er zijn er zo veel en ik weet niet welke wel of niet internet nodig hebben. Dat mag dus niet. Heeft iemand een suggestie voor me?
Ik gebruik daarvoor GPS status, met de radar functie kan je daarmee een positie markeren. Als je geparkeerd hebt, gewoon markeren en als terugkomt kan je aan de hand van de radar naar je wagen stappen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:52
Geen matches
210667 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:29:
[...]
Mooi zo,

Even een vraagje? Zou het kunnen dat je de eerste keer dat je de app hebt gestart hebt aangegeven dat als je unlocked, Goto moet opstarten i.p.v. HTC-sense. En dat hebt aangevinkt als altijd! Dan klopt het namelijk dat je niet kan unlocken. Als je dan namelijk unlocked, dan start ie Goto gewoon weer op, en zit je in een vicieuse cirkel.
Uh die kans is zeker aanwezig...ik kan mij daar wel iets van herinneren. Maar ik heb ook dezelfde vraag een aantal keren voorbij zien komen, dus bij mij was het al zoiets van...waarom moet ie dat 3x vragen? ;) Maar klinkt logisch wat jij zegt, en daar leek het ook op...een vicieuze cirkel. Maar dat neemt niet weg dat wanneer je vanuit Goto unlocked, je dan wel weer gewoon in het Homescreen van toestel terecht zou moeten komen, eventueel door de back-toets 1 (of een aantal) keer in te drukken. En zelfs dat ging niet meer...

Prachtige oplossing zo...ben opgelucht dat ik geen uur kwijt ben aan een hard reset incl herinstallatie apps en finetunen.

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Geen matches
dafmay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:42:
[...]

Uh die kans is zeker aanwezig...ik kan mij daar wel iets van herinneren. Maar ik heb ook dezelfde vraag een aantal keren voorbij zien komen, dus bij mij was het al zoiets van...waarom moet ie dat 3x vragen? ;) Maar klinkt logisch wat jij zegt, en daar leek het ook op...een vicieuze cirkel. Maar dat neemt niet weg dat wanneer je vanuit Goto unlocked, je dan wel weer gewoon in het Homescreen van toestel terecht zou moeten komen, eventueel door de back-toets 1 (of een aantal) keer in te drukken. En zelfs dat ging niet meer...

[..]
Dat is het dus juist. Vermoedelijk heb je de optie Goto genomen en bij een van de popups aangevink altijd opstarten met Goto. Bij die opties had je dus moeten kiezen voor HTC-sense en dat moeten aanvinken als 'altijd'.

Maar je bent eruit en dat is wel prettig..

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:37

mphilipp

Romanes eunt domus

Matched: herinnering
Cyberpope schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:48:
[...]
Wat jij hierboven stelt. Ik wil mijn prive-zaken (die ik netjes prive aanvink) wel in mijn zakelijke agenda. Dus een afspraak die ik op mijn laptop maak (gmail) netjes verschijnt in mijn zakelijk exchange account en andersom.
Dat is toch niet handig als je dan ook beide agenda's op je foon hebt. Alles is dan nl dubbel. Ik heb dat zelf ook omdat mijn Outlook agenda van mijn PC ooit een keer gesynced is met mijn Google agenda. Nu krijg ik dus 2 herinneringen voor verjaardagen enzo. Niet handig dus. Tenminste, dat vind ik dan. Dat is nl wel een consequentie. Ik gebruik Jorte Agenda en dan zie ik al die dubbele afspraken in verschillende kleuren, dus ik weet wel uit welke agenda het komt. Maar het blijft irri om alles dubbel te zien.
De tijd dat alle zakelijke afspraken tussen 8 en 5 plaats vonden en de rest prive is, is wel voorbij.
Dat is persoonlijk. Ik wil geen privézaken in mijn Exchange agenda van de zaak en vice versa. Dat heeft dus niets met 'moderne tijden' te maken.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Matched: herinnering
mphilipp schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:50:
Dat is toch niet handig als je dan ook beide agenda's op je foon hebt. Alles is dan nl dubbel. Ik heb dat zelf ook omdat mijn Outlook agenda van mijn PC ooit een keer gesynced is met mijn Google agenda. Nu krijg ik dus 2 herinneringen voor verjaardagen enzo. Niet handig dus. Tenminste, dat vind ik dan. Dat is nl wel een consequentie. Ik gebruik Jorte Agenda en dan zie ik al die dubbele afspraken in verschillende kleuren, dus ik weet wel uit welke agenda het komt. Maar het blijft irri om alles dubbel te zien.
p
Nee, want dat wordt netjes door mijn phone afgehandeld. Ik hoef daar dan maar 1 agenda te zien, de rest kan ik uitvinken.
Dat is persoonlijk. Ik wil geen privézaken in mijn Exchange agenda van de zaak en vice versa. Dat heeft dus niets met 'moderne tijden' te maken.
Dan heb jij geen mensen die voor je afspraken maken. Hoe kan anders mijn sec. zien dat ik een tandarts afspraak heb of een diner bij vrienden? Zou niet willen dat ze voor elke afspraak even gaat bellen. Voor ik het weet heb ik een afspraak op een avond dat ik niet kan.

en ja, dat heeft alles met moderne tijden te maken. Veel mensen in mijn omgeving zijn hierin een stuk flexibeler als pak hem beet 10 jaar geleden. Zowel in het plannen van soms prive dingen tussen 8 en 17 als werken daarvoor en daarna. Zeker nu je overal en altijd kunt inloggen op je werk, dus dan weer eens thuis werkt, dan weer eens op zaak.

[Voor 12% gewijzigd door Cyberpope op 14-08-2010 12:11]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee